- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Xiaomi Mi 9T Pro - tizenegyes!
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
ph A szokatlan külsejű CineBeam Q képes a 4K felbontás megjelenítésére.
-
MG4 menetpróba
ma Mindenképpen van fantázia az MG4-ben, az alapfeladatokat olcsón kipipálja, de többet akar nyújtani, mint amire képes.
-
Friss előzetesen a Destiny 2: The Final Shape
gp Érkezik az utolsó nagy kiegészítő, azonban a fejlesztők szerint ettől még nem lesz vége a franchise-nak.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gsx-rr
veterán
válasz CharlieDrop #49200 üzenetére
Multkor a kulsoben ment egy kamion mogott egy elektromos 86-al.
Megelozni mar nem merte gondolom -10 kilometrbe kerult volnaIsmerosom jar Bekescsabara 80 al kell menjen hogy leerjen!
Mondtam neki szanalmas idiota vagy meg egy 120-as Skodaval is elobb leer az ember[ Szerkesztve ]
-
-
Gsx-rr
veterán
-
chess001
aktív tag
válasz Gsx-rr #49198 üzenetére
Fussunk neki mégegyszer:
a model S nem model 3.
Musk SEX-et akart, de nem engedték neki ezért lett 3.
Az S más liga, az tényleg ügyesen gyorsul és annyi.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Gsx-rr
veterán
válasz chess001 #49207 üzenetére
Model 3-t mutattam ami mind gyorsulasban mind fekezesnel elverzett.
Amúgy a legnagyobb problémám ezzel az egész elektromos autó történettel hogy csak azok az emberek sztárolják akik nem potenciális autóvásárlók milyen érdekes azok akik autót akarnak venni egyelőre értelmesen gondolkoznak mivel az elektromos autók eladási a számai 1 % körül vannak.
Tök jó amikor valaki azt mondja hogy nekem ez kéne meg majd ilyet akarok közbe fényévekre van attól hogy megvegyen egy ilyen kategóriájú autót.
Akinek megvan pénzre annak a nagy része értelmesen tud gondolkozni és rájön hogy maximum második autónak jó mert nagyon drága és nagyon nagy kompromisszumokat kell hozni.
Azt majd ne felejtsük már el mikor azt mondjuk hogy jó mert nincs fenntartási költsége tankolni se kell csak egy ilyen Teslanak A casco és kötelező biztosítása meghaladhatja az 1 millió Ft-ot
[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
válasz Gsx-rr #49208 üzenetére
Nem, te az összes video linknél S-et küldtél.
A fékprobléma átmeneti volt és nem a Performace-ot érintette.
Én tisztában vagyok a hatótávval, nem úgy, mint te velem...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Gsx-rr
veterán
válasz CharlieDrop #49209 üzenetére
Persze jó irány de még nagyon messze vagyunk a használhatóstol.
Ha meg azt számoljuk hogy 25 millió Ft-ért mondjuk kapsz egy fullos BMW-t vagy veszel egy Teslat, Nem látom értelmét hogy miért akarna bárki is egy ilyen kompromisszumos autót mert ha azt számoljuk hogy az évi átlag magyar futásteljesítmény 25 000 km és arra kiszámoljuk az üzemanyagot + a biztosítást kb. ugyanott vagyunk mint a Tesla+költségeinél.
-
Gsx-rr
veterán
válasz kenguru99 #49215 üzenetére
De milyen tenyekkel? Az ,hogy egy Tesla rovig par szaz meteres tavon gyorsabb mint sok auto?
Ez szamit valamit?
Azon kivul nem kepvisel komolyabb minoseget?!
Ellenben az autopalyan meg a leglassabb es egy dobozos Transit is letolja?
Itt mindenki a technikai adatokra veri eletszeru korulmenyek kozott meg teljesen mas az eredmeny. -
veterán
válasz CharlieDrop #49200 üzenetére
A legnagyobb gyilkos dugóban kell közlekedni???
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz Gsx-rr #49216 üzenetére
A stílusod az egy dolog, nekem sem tetszik, de lassan megszokjuk
Abban viszont egyetértek veled, hogy az elektromos autózás városba vagy max. az agglomerációba való. Sokszor láttam teslát az autópályákon, mindig a külső sávban ment 100 körüli tempóval. Azért, mert nem bírna odaérni vele, ahová indult. Ez olyan, mintha mi mindig negyed tankkal indulnánk el több száz km-es útra, ahol nincs benzinkút...
Így nem sok értelme van az egésznek. Egyszerűen kevés az energiatárolási képessége a mai akkumulátoroknak az autózáshoz ebben a formában.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Gsx-rr
veterán
válasz SeniorTilla #49218 üzenetére
Es azt felejti el sok ember,hogy gyorstoltessel csak 80 szazalekra tudod tolteni az autot pl egy utazas soran a benzinkuton. Utana megint 20 szazalekos akkukapacitasnal mar illik toltot keresni. Tehat az akkukapacitas 60 szazalekaval lehet kalkulalni egy hosszu utnal. Igy mar megint nem valami fenyes a tortenet!
-
FIREBLADE78
addikt
válasz SeniorTilla #49218 üzenetére
Nekem jó lenne egy tesla S,mivel nem járok naponta több száz km-t. Plusz ne mondjátok már,hogy 150 km-re lévő bp-t ne járjam meg oda-vissza egy töltésből és pályán csak 100-al kéne mennem 150 helyett,mert leszívná az akksit!? Nincs gond ezzel a villany dologgal,csak sajnos nincs kiépítve az infrastruktúra nálunk. Ha tényleg lenne 100 km-enként gyorstöltő vagy villám,franc a neve akkor lehetne csapatni bárhova.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #49220 üzenetére
Nem jarnad meg oda vissza 130-al
Szeretnel megallni egy ilyen rovid uton 1 orara? A superchargerek egy Teslat tobb mint 1 ora alatt toltenek.
A villamtolto ami majd tud 15 percet meg nalunk nem nagyon van.
Elmus tolto meg 4 ora.
Otthon meg 18. Tehat reggelig fel se tudod tolteni[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #49222 üzenetére
Baratomnak van Tesla Suv.
300-at aj ujjak lehet neccesen kibirnak de nagyon idealis korulmenyek kozott. Pl a -10 fok se kedvez nekik.
Es akkor utana orakig ha hazaertel nem tudsz menni sehova
Amig ezek nem tudnak stabil 5-600 kilometert ennyi penzt nem ernek.
Reszemrol a tema lezarva.[ Szerkesztve ]
-
szimi57
őstag
Igazából az lenne a jó megoldás, ha az elektromos autók speciálisan kiépitett utakból szednék ki az áramot.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
veterán
válasz szimi57 #49225 üzenetére
Ugyan már, hol lesz ilyen, mikor a sima úthálózat is katasztrofális állapotban van.
Max. a benzinkúton cserélhető akkupakkokkal lehetne megoldani. Olyan lenne, mintha tankolnál, de jön a csávó, kiveszi a régit, betesz helyette egy töltöttet, fizetsz a kasszánál és mehetsz tovább. 5 perc. Ehhez szabványos akkupakkok kellenének (nagyon nem erre megy a fejlesztés), amiknek nem tulajdonosa lennél, csak használója. Lenne betétdíja, mint az üres üvegnek, és kész. A betétdíj fedezné az akkupakk árát teljes mértékben, sőt még drágább is lenne, hogy ne érje meg vigéckedni vele. Cserélni csak ezeket cserélnék a kúton, ha nem veszed meg, akkor járj a sajátoddal, és töltsd magadnak ott ahol akarod.
Lehet be kéne adnom az ötletet és csilliárdos lennék belőle
De úgy tudom, hogy nincs elég anyag az akkuk gyártásához...
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Shadowbull
addikt
válasz SeniorTilla #49226 üzenetére
"Lehet be kéne adnom az ötletet és csilliárdos lennék belőle"
Kicsit elkestel, nezz utana Shai Agassinak es a Better Place-nek. Mondjuk az is beleallt a foldbe, az akkucserelgetes halott otlet.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
NoZoli
tag
válasz CharlieDrop #49209 üzenetére
CharlieDrop: "Az akku ilyen, hisz elég környezetszennyező"
Ezt a hülyeséget kellene már kiverni a fejekből. Az mennyivel kevésbé környezetszennyező, hogy 3-4 évente cserélsz akksit, a nem elektromos autódban? Ráadásul, többféle felhasználási módja is van az elektromos autók kiszuperált akkuinak. Még sokáig el tudja látni a feladatát, csak nem autóban.szimi57: "Igazából az lenne a jó megoldás, ha az elektromos autók speciálisan kiépitett utakból szednék ki az áramot."
Az indukciós töltés, a mai technikával, nagy veszteséggel jár még. Viszont, télen biztos nem lenne gond jeges, havas úttal.Gsx-rr: "Ha meg azt számoljuk hogy 25 millió Ft-ért mondjuk kapsz egy fullos BMW-t vagy veszel egy Teslat, Nem látom értelmét hogy miért akarna bárki is egy ilyen kompromisszumos autót..."
Neked lehet, hogy kompromisszumos lenne, de mindenkinek másak az igényei. Nagyon sokan, akik csak A-ból, B-be szeretnének eljutni, (nagyrészt) városon belül, kiváló eszköz az elektromos autó! És szerintem, már kár a Teslát azonosítani az elektromosakkal. Az kb. az autók iPhone-ja. Sokkal olcsóbban hozzá lehet jutni egy elektromos autóhoz. És talán, még a kényelem oltárán sem kell sokat áldozni.[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz SeniorTilla #49217 üzenetére
ezt dobta az élet
De mondhattam volna a német autópályát is, az is állt, csak arra nem jártam konkrétan
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
veterán
válasz CharlieDrop #49229 üzenetére
Én most indulok odafelé, remélem nem lesz dzsúz
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz NoZoli #49228 üzenetére
Azért ne keverd össze az indítóakkumulátorokat és azt, ami a kocsit hajtja. Nagyságrendekkel nagyobb kapacitások vannak, ami nagyobb környezetterhelést is jelent. Megvan, hogy az egész kocsi alja vagy a csomagtartója fele akkumulátorból áll?
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
CharlieDrop
veterán
válasz NoZoli #49228 üzenetére
Hát nem is tudom:
1. cikk: [link]
"A ritkaföldfémek ugyanis alapban mérgezőek, és a bányászatuk és finomításuk a világ egyik legveszélyesebb, és legdurvábban környezetszennyező dolga."
2. cikk: [link]
"Merthogy a kobalttal rengeteg a probléma. [...] Ugyanakkor a szükségesnél több kobalt a természetben (amely még mindig mikroszkopikus mennyiséget jelent) már súlyos környezeti és egészségi károkat okoz. A gőzei, illetve a szálló porban lévő kobaltvegyületek légzési bajokat okozhatnak, érintése allergiás reakciókat válthat ki a bőrön, a lenyelt kobalt pedig izomsorvadást okozhat."
3. cikk: [link]
"Károsítják a környezetet a bányászat miatt keletkező, magas ásványianyag-tartalmú – különösen lítium-karbonátban gazdag – porfelhők, azok a környező városok, legelők és természetvédelmi területek fölé eljutva egészségügyi problémákat okoznak, szennyezik a talajt és a vízkészleteket. "
És biztos van még, csak keresni kell...Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz SeniorTilla #49230 üzenetére
Talán hétköznap nem vészes.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
NoZoli
tag
válasz CharlieDrop #49232 üzenetére
CharlieDrop: "És biztos van még, csak keresni kell..."
Ez így, kicsit álszent, ha emiatt nem veszel elektromos autót, de pl. van mivel idepötyögnöd. És bizony, egy nem elektromos autóban is rengeteg elektromos kütyü van.
Valamint, ahogyan Drago1 linkelte feletted a cikket, nem egyértelmű, hogy melyik technológia a környezetszennyezőbb. De lassan, már egyre több a 10+ éves elektromos autó. Nagyrészük még elvan a gyári akkupakkjukkal. Főleg, amelyikek nem kaptak sok villámtöltést. És mint írtam, más területen, még újrahasznosíthatóak az elektromos autók akkumlátorjai. -
CharlieDrop
veterán
válasz NoZoli #49235 üzenetére
te nem tudom, a cseh2-t nézed, vagy mi?
0. Nem azért nem veszek elektromos autót, amik a cikkek állítanak a környezettudatosságról. A cikkek annak a cáfolatára írtam, miszerint lehülyeségezted azt, hogy nem környezetszennyezőek az elektromos autók.
1, Nem mondtam, hogy az elektromos autózás rossz. Azt mondtam, hogy várom, hogy tovább fejlődjön, mert ami most van, az nem túl jó irány. Mivel már a mobilokba is sok akku kell (notikba, telefonokba, tabletekbe, stb.) ez így nem jó irány.
2, Azt sem állítottam, hogy környezetszennyezőbb lenne, mint a meglévő technológiánk, csupán azt állítottam, hogy azért annyira nem is zöld.
3, az újrahasznosítást fel sem hoztam. Igazából Németországban is pár cég van, akik ezzel foglalkoznak. Lehet jó irány, lehet nem. És az ilyen cikkek sem kedveznek a technológiának: [link]
Szóval, ha vitázni szeretnél, annak örülök, hisz azzal jutunk előrébb. De ne támadj olyanért, amit nem állítottam.Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
NoZoli
tag
válasz CharlieDrop #49236 üzenetére
0.: Szerintem, csak az a hülyeség, ha valaki ezzel érvel az elektromos autók ellen. Illetve, azt várja, hogy az elektromos autók, a tervezéstől, a leselejtezésig környezetkímélőek lesznek. Ekkora csodát nem lehet várni tőlük, talán sohasem. A közlekedés mindaddig környezetszennyező lesz, amíg nem gyalog és meztelenül tesszük. Bár, áttételesen, még úgy is annak lehet mondani.
1.: Én sem mondtam, hogy szerinted rossz az elektromos autózás.
2.: Amit sokan felhoznak érvnek az elektromos autók mellett, az azért zölddé teszi. A lokális szennyezés valóban eltörpül a nem elektromosak mellett. Főleg, ha még a töltéshez használt energia is megújuló forrásból jön. Pl. (csak hogy egy kis ON is legyen) BMW i3 Solar Edition.
3.: Én is csak azért hoztam fel, mert ha az sikeres, akkor többszörösen meg tud térülni az, amit a gyártástnál belefektetnek. A cikk pedig, azt bizonyítja, hogy nagyon gyerekcipőben van még a technika. És sajnos, az ilyen eseteknél derül ki, hogy nem csak a hatótáv-növelés és gyorstöltés irányban kell fejleszteni.
Eszem ágában sem volt támadni, főleg nem azért, amit nem állítottál!
-
KAMELOT
titán
válasz NoZoli #49235 üzenetére
Biztos láttál ilyen feldolgozót?! Én igen.
Charliedrop: szépen leírtad. Sajnos kevés hozzá az alapanyag és veszélyes/környezetszennyező. Olaj van elég sok főleg orosz terület és Norvég partok. Ott van Kanada. Elektromos autó szép vízió csak olyan mértékű áram infrastruktura kéne, amit nehéz megvalósítani.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
CharlieDrop
veterán
válasz NoZoli #49237 üzenetére
Oké, de ki érvelt ez ellen?
Mert én nem.Én kivárok. Már most látszik valamiféle szilárd elektrolit akku, ami jönni fog.
Kamelotnak abban igaza van, hogy túl sok mindenre használjuk az elektromos áramot, lehet látni hogy dőlnek meg a fogyasztási rekordok. Emellé bejönne a villanyautók töltése is, nem tudom mi lenne.De várom hova fejlődünk.
Kár, hogy anno 1900 körül ment a levesbe az elektromos autó, talán más lenne ma a világ...Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
KAMELOT
titán
válasz CharlieDrop #49239 üzenetére
Maga a hálózat nem bírna, így is majdnem maxon megy, nem beszélve +erőműveket kéne építeni.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
kisbago
aktív tag
Sziasztok! Hamarosan megválok 4 hengeres e46 som tól, és 6 hengeresben gondolkodok! Ki milyen motorral ajánlaná ami megbízható?! Mert ami most volt az N46-os volt, de arra az életem ráment! Csak benzinesben gondolkodom továbbra is! Jót és rosszat is meghallgatok, nem szeretnék úgy bele nyúlni mint ebbe!
-
jani70
aktív tag
Üdv!
E46 2002-ben,a napfénytető ha csukva van,a belső kárpitot nem lehet hátra húzni teljesen csak pár centit!Mi lehet a gond?Amikor kinyitom a napfénytetőt akkor viszont kárpittal együtt megy hátra![ Szerkesztve ]
-
Gézengúz
addikt
válasz CharlieDrop #49246 üzenetére
Legalábbis nem ajánlott. Vagy nem így van? A napfénytető szépen hátrahúzza, aztán ha kell akkor kézzel vissza.
-
MoP_FX 57
őstag
-
szimi57
őstag
válasz NoZoli #49228 üzenetére
Nem a mobiltelefonos vezeték nélküli töltésre gondoltam, hanem pl. állandó mágneseket épitenének be az utakba és az autóban lévő tekercsekben keletkezne a töltő feszültség. De ez sem az igazi. A direkt vezetékes árambevitel a kerekeken keresztül, ami nem rontja a teljesitményt talán. Kérdés, hogy kivitelezhető-e és hogy megérné-e?
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
jani70
aktív tag
válasz CharlieDrop #49246 üzenetére
Ha csukva van nem lehet hátra húzni kézzel mert olyan mintha megakadna valamiben! De viszont amikor kinyitom akkor az is hátra megy
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Objektívek topikja
- A TikTokon marakodik Trump és Biden, betilthatja az USA
- Xbox Series X|S
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Xiaomi Mi 9T Pro - tizenegyes!
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Jeorjosz7 károsultjai
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...