- Vodafone mobilszolgáltatások
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Magisk
- Mobil flották
Hirdetés
-
Bővíti a ROG Ally garanciáját az ASUS
ph Az egyes termékek, kártyaolvasóval kapcsolatos problámájára reagált a cég.
-
Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
ma Három készülékkel indít saját név alatt a gyártó: Pulse, Pulse Plus és Pulse Pro. Májustól kaphatók.
-
A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
it 1,1 milliárd dolláros üzletet kötött a Coca-Cola és a Microsoft, hogy előbbi használja majd a redmondi felhőt és AI-t.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gsx-rr
veterán
válasz uszid94 #49101 üzenetére
Ezt te nem tudod eldonteni,hogy neked megeri vagy sem? Komoly!
Amugy mennyit szannal ra? Az a legfontosabb kerdes! Mert ha Millio korul akkor tenyleg felejstd el a Bmw-t
Volt mar autod? Azt hogy valasztottad ki?
Van milyen autot vegyek ott jobban jarsz.
Itt Bmw helyett ki fog mas autot ajanlani?[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz uszid94 #49101 üzenetére
Megérheti, ha van rá pénzed. Ha van rá pénzed, akkor nem ilyen öreg vassal fogsz járni. Ha nem ilyen öreg vassal fogsz járni és van rá pénzed és megveszed, akkor hobbiautó lesz, ami dícséretes dolog, és hosszú távon még meg is érheti.
Néha eljátszok én is a gondolattal, hogy a két mindennapi kocsi mellé kellene egy hobbinak. Aztán a következő többszázezres szerviz után elmegy a kedvem tőle egy időre bár egy E36 M3-ba beülnék, nem tudom az mennyire drága kategória, vagy egy M5? 5-ös van, inkább egy kisebb lenne jó. Barátomnál kint volt egy vadiúj Z4, na az tetszik. A Z4 mindig is tetszett, hobbinak viszont az öregebbek jöhetnek csak szóba.
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Chris0321
addikt
válasz uszid94 #49101 üzenetére
A helyzet az, hogy akármilyen autóval lehet olyan amivel gond lesz és lehet olyan is, hogy csak a kötelezőeket kell költeni rá. Én egy e46 fl 320i Touring-ot vettem márciusba, bal első sárvédőt cseréltettük, bal hátsót javították és a jobb oldali küszöböt. Plusz ugye festést javították és az új elemet lefestették. Szilentek lettek cserélve, az összes olaj és szűrő, egy olaj cső a motornál, kormányösszekötő mert nem lehetett beállítani az új szilenthez mert meg sem mozdult, egy lámpamosó takaró és teleszkópos mosó. 2002-es az autó, ahhoz képest nem kellett szerintem sok mindenre költeni. Lehetne még csinosítani rajta de most a motorom felújítása jön.
-
uszid94
tag
válasz SeniorTilla #49104 üzenetére
Hát igazából ez lenne az első autóm! Max 1.5 milliót költenék egy kocsira és ha már beruházok egyre legalább azt várom el tőle, hogy ne a szervízbe legyen többet, hanem az utcán + ne kelljen rá évi 500 ezer Ft-kat költeni.
-
veterán
válasz uszid94 #49106 üzenetére
A BMW prémium autó, ehhez tartozó fenntartási költségekkel; és kényelemmel, teljesítménnyel, presztízzsel, stb. Ha egyszer ráköltesz és rendesen megcsinálsz rajta mindent, akkor sokáig jó lesz, és élvezni fogod. Csak kalkuláld be a vételárba, hogy lehetnek százezr(ek)et kóstáló hibák. De ez nyilván nem feltétlenül törvényszerű, csak szeretjük az ördögöt a falra festeni. A tapasztalatok is a meghibásodásokból vannak, akinek nem romlik el, az nem ír a fórumba.
Az viszont biztos, hogy ha első autónak egy ilyet veszel, utána nem kell majd más.
Vehetsz ford focust is, ha a szürke (fillérb*szó) tömegbe akarsz tartozni. Én nem hiszem, hogy ezt akarod.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Gsx-rr
veterán
válasz SeniorTilla #49107 üzenetére
Ja csak egy normalis 25-30 coupe-hoz meg zsebbe kell nyulni karcsu lesz a 1,5m.
Arrol nem is beszelve,hogy elso autonak (200le folott)egyaltalan nem ajanlanam!
-
-
veterán
Akkor legyen egy kis pozitív is, ne csak a panaszkodás.
Felment a kocsira ugye egy új kis turbó, plusz bypass szelep beszabályozás, vákuumrendszer cseréjével (csövek, elosztók, szelepek). Ez volt 2 kiló.
Egy álom lett a kocsi. Kb. 1500km-t mentem azóta, és minden km-ét élveztem. Olyan könnyen kúszik fel 160-ról 180-ra, 200-ra 8-adikban, hogy nincs is kedvem visszaváltani 7-be. Megjött a nyomaték, most már szépen együtt dolgozik a két turbó. 900km-es úton, ahol 150 alatt nem nagyon voltam, 180 fölött viszont igen, 6,5 volt a fogyasztás pályán. Ma az M3-on mentünk együtt egy szép GLC 43 AMG-vel Pesttől Hatvanig játszi könnyedséggel, 170-180-as átlaggal. Imádom ezt a 2000-es motort, remélem meglesz a tuning is.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Chris0321
addikt
válasz uszid94 #49106 üzenetére
Ha ekkora az összeg és első autónak szeretnéd én inkább a 320-ast ajánlanám. Már 1 millió körül van a használtautón normálisnak tűnő és ha az átíratást is hozzá vesszük még marad pénzed ezt azt megcsináltatni ha kell. Ez is 6 henger, szép hangja van gyári kipufogó mellett is és azért nem megy rosszul. 8 másodperc körül van 100-on és átlagosan 8-9 l eszik száz kilóméteren.
-
chess001
aktív tag
válasz SeniorTilla #49104 üzenetére
Nagyon jók az M3-ak, de megy fel az áruk nagyon. E30 már nincs épeszű áron, E36 alig van, E46-ot még ki lehet fogni, E92 van mélyponton. De a régebbit jobb vezetni, az újabb gyorsabb...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MoP_FX 57
őstag
válasz uszid94 #49101 üzenetére
De, megéri. 320Ci (csakis M54B22-vel) némi szerencsével a reálitás azért az árért, amit te írtál. Ha 1,5 millád van, akkor az inkább 1,2-1,3, mert át is kell írni. (a nagy lökettérfogat miatt nem lesz kevés, 100 körül) Biztosítani kell, éves szinten megint nem lesz kevés, mondjuk 100. És kellene egy nulladik szervíz. Legalább olaj, szűrők, gyertyák. Legalább.
Lássunk pár árnyoldalt: Nem fogja leszakítani az arcodat az erő, hiába papíron 170 ló. (M54B22) Autómatával pláne. Mai mércével nézve kevés a forgatónyomaték, 1,5 TSI/2,0 TDI bőven le fogják nyomni. Megintcsak mai mércével nézve nem ideális a motor karakterisztikája. A nyomatékcsúcs csak 3500 körül érkezik meg, onnan kezd igazán „tolni”, bár ez lehet, hogy kicsit erős kifejezés, viszont szívesen elforog 6500-ig. 4000 és 6000 között van igazán elemében.
A hangja ezzel szemben álom, selymesen surrog a szívócső befecskendezéses sorhat, az utolsó igaziak egyike. Szívó és kipufogó oldalon egyaránt változó szelepvezérlés. Változó szívócső hossz. Igazi technikai ínyencség ez a motor még 20 év után is. Tényleg egyedül a változó magasságú szelepkiemelés hiányzik a repertoárjából, egyébként fullos. Azóta csak elrontani tudták.
Folyassuk egy másik negatívummal. Régi sorhat nagy lökettérfogattal, városi (Budapest) dugóban képtelen kultúráltan fogyasztani. 13-14 l sima ügy. (gépkönyv szerint is) Érdemes ezzel megbarátkozni, aztán ha nem ott használod, akkor lehet örülni. Kis sorhat és nagy sorhat között fogyasztásban nincs jelentős eltérés, ellenben az egyik jóval nagyobbat megy, ezért nem szokták annyira ajánlgatni a kis sorhatot.
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz SeniorTilla #49110 üzenetére
Király! Ugye nekem csak az egy turbós van, de jól megy az is. Igaz autópályán kicsit sokallom a 6 feletti fogyasztást, pedig ne is tolom neki... lehet szarabb az INA prémium dízele amit most tankoltam. Viszont ilyen hegyvölgyes nyomulás kis pályával, viszont 56 km/h-s átlaggal 5.7. Mondjuk volt benne határon ácsingózás is bőven. Na majd hazafele kiderül mennyi az annyi pályán
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Viszlát
addikt
válasz H.Ezredes #49112 üzenetére
Köszi, így már fogok róla találni több infót.
Vicces amúgy, de bő másfél éve írtam egy emailt a BMW-nek, hogy ne szórakozzanak már, hogy kétliteres motor egy 7-es hibridbe, és tessék, megjött a válasz (igaz az email-re egy mukkot nem reagáltak). Ez így nagyon kecsegtető, legalábbis az én szempontomból nézve nagyon jól pozíciónált a benzines és a dízel kínálat mellett.
(#49109) aero.: nah mi a baj, nehéz a terep?
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Chris0321
addikt
válasz uszid94 #49117 üzenetére
Ez még eszembe jutott: Az átíratási költségeken + biztosítás (én vásárlás előtt megnéztem egy alkusz oldalon nekem mennyibe fog fájni) kívül legyen pluszba legalább 300.000-ed az ilyenkor szokásos dolgokra. Biztosítás akkor olcsó ha egyben kifizeted az évest átutalással vagy levonással. A legdrágább a negyed éves fizetés mert nem osztják el a teljes összeget csak úgy simán hanem rátesznek kicsit. Én is költöttem már az autómra ennyit úgy, hogy nekem sógorom szerelte (autószerelő, amennyit én adtam neki annyiért szerintem más fel sem kelt volna a székből) plusz nem kellett fizetnem a kasznizást csak a festést mert 1,5 hónapot náluk állt a kocsim mert elvállalták a melót csak nem értek rá csinálni. A már előzőleg felsoroltakon kívül volt egy első fékbetét és tárcsa csere is. Plusz nekem még lesz tavasszal egy 140.000 kiadás a kocsira mert új gumikat kérnek a Style 68-as felnik.
MoP_FX 57: Én is erre tippeltem a nick neve alapján ezért is írta oda, hogy nekem ennyi.
MPeter87: Mivel érdekelt csináltam egy kalkulációt, 80-90.000 jött ki. Akár pesti akár saját irányítószámot adtam meg csak más biztosítónál.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Chris0321 #49127 üzenetére
Ezek az oldalak picit rátesznek, jobb ha az ember személyesen intézi a kinézett a biztosítónál.
Én így szoktam minden évben, nálunk a családban most a 330D A0 párom nevén, 60k/év, de idén váltok.
Gyerek nevén szintén 330D 100k/év, negyedévesnél 140k lett volna, ezt is intézem idén.Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
Chris0321
addikt
válasz Silent77 #49128 üzenetére
Nekem a húgom egy használt autó kereskedésben dolgozott és ő kötötte a biztosításomat mert így kapott érte egy kis pénzt. Később mikor már nem dolgozott ott még párszor megcsinálták nekem majd egy hitelekkel és biztosításokkal foglalkozó irodát (nem tudom pontosan mi a meghatározása, nem akarok cégnevet kiírni) ajánlottak nekem más ügyben és ha már úgyis ismertem őket csináltattam velük kalkulációt az új autóra és mivel kedvezőbb volt jóval mint amit az alkusz program adott így náluk kötöttem meg. Vasárnap dél körül csinálta meg a kalkulációt és azonnal meg is kötöttem, hogy ne legyen gond a haza úton. Amikor eladtam a régi autóm a B10 átvezetését is elintézte nekem.
Oda kell a biztosításra figyelni mert meg tudják szívatni az embert ha nem ért hozzá. Nekem sokáig negyed éves csekkfizetés volt a fizetési módom, mert elég sokba került a biztosítás és nem tudtam volna egybe kifizetni. Évente csak egy kicsit emelkedett így nem foglalkoztam vele. Amikor húgom elkezdett dolgozni a kereskedésben és vett egy autót megcsinálta nekem is a kalkulációt. Másik biztosítónál az egész éves díjam egyben fizetve volt annyi mint a régi biztosítónál a fél éves. Azóta is évente csináltatok kalkulációt és ha megéri át is köttetem. -
veterán
Nekem ez a mai Best Of. Karotta hozza a formáját. De az Audi is
nézzétek meg a videót is
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Gsx-rr
veterán
válasz SeniorTilla #49132 üzenetére
Gyonyoru!
Ilyenek miatt hasznalom a telefonom is Angol nyelven.
Ma kertem ajanlatot az autoban szoftver es terkep frissitesre, utolso mondatban jeleztem Magyar nyelv nem kell!Hozzateszem komoly ceg lehet reggel ota nem kepesek valaszolni
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz SeniorTilla #49132 üzenetére
Sírjak vagy nevessek?
Mi lett az 1,2 millió kilométert futott BMW-vel?
Pont alatta volt, várható volt, ezen már meg sem lepődök.Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
s7evcsenko
addikt
Sziasztok
Cseréltem bal hátsó ablakemelő szerkezetet, majdnem teljes sikerrel.
Olyan problémája van most, hogy mikor automatán emelem fel, akkor nem áll meg fent, hanem visszajön kb 5cm-t. (olyan, mint ha azt hinné, hogy nekiment valaminek és visszahúz)
Valaki nem tudja, hogy mi az oka ennek?
Mivel lehetne orvosolni ezt a hibát?(kaptam javaslatot, hogy be kell tanítani a végállásra, úgy hogy mikor fent van az ablak, akkor felfelé húzom a gombot 5-10 másodpercig, de ezzel az a baj, hogy amint felhúzom a gombot, rögtön megindul az ablak és az ominózus 5cm-en áll csak meg, így csak ezt tudná megtanulni)
Előre is köszönöm.
"Az őszinteség a bátrak erénye, és mint ilyen, kevesek kiváltsága."
-
veterán
válasz Silent77 #49134 üzenetére
Üzenem a sok hülyének, hogy autót vegyen, ne kilométerórát de ez egy ilyen ország sajnos. Sajnos.
Én is ott voltam, amikor az 1 éves X5-öst megvették 9600km-rel, Spanyolországból Németbe behozott lízingelt autó volt. A naviban volt egy koszovói cím is, és még néhány hasonló. Az csak odaútban 3100 km felett van Madridtól. Ja, apró árulkodó jel volt, hogy körömmel simán érezhető vállai voltak a féktárcsáknak, látszottak is. Ebben is több 10e volt már bőven.
Az én ötösöm fékjeit akkor cserélték, mielőtt megvettem a litván neppertől, legalábbis gondolom, mert szinte újak voltak. Most nem túrom fel a szerviztörténetet, de az is megvan, lehet meglapődnék. Mentem vele 46ezret eddig nem lassan. És most van a féktárcsa kb. ott, ahol a 9600km-es X5...
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz s7evcsenko #49135 üzenetére
A tanítás előtt le kell venni az akksit, hogy teljesen elfelejtse a kocsi a beállítást. A lexusban így volt, ha levettük az akkut, utána mindig be kellett tanítani az összes ablakot és a tetőt is.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
s7evcsenko
addikt
válasz SeniorTilla #49137 üzenetére
Nemrég cseréltem akksit és semmit nem kellett tanítanom neki, csak az órát kellett újra beállítanom.
"Az őszinteség a bátrak erénye, és mint ilyen, kevesek kiváltsága."
-
CharlieDrop
veterán
válasz s7evcsenko #49138 üzenetére
Mondjuk autófüggő, de az újabbaknak még az akkut is fel kell tanítani.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
chess001
aktív tag
válasz SeniorTilla #49136 üzenetére
Ezt nem bírom ki szó nélkül: Van a seggteljesítménymérő, meg a körömkilométerszámláló! Beszarás milyen varázslók vannak a topikban...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
s7evcsenko
addikt
válasz CharlieDrop #49139 üzenetére
Értem.
Ez egy 2007-es e87-es 120d, 177LE.Az esetleg még lehetséges, hogy a szerkezet van kicsit megfeszülve, és amikor felér a tetejére, akkor az még nem pont a végpont, ezért azt hiszi, hogy valamiben elakad és ezért húz vissza?
Lehet szétkapom még1x, azt megnézem hogy hátha ferde egy kicsit."Az őszinteség a bátrak erénye, és mint ilyen, kevesek kiváltsága."
-
Ummon
csendes tag
válasz s7evcsenko #49141 üzenetére
Érdemes lenne megnézni még egyszer közelebbről mi lehet a baja.
Amikor én cseréltem ablakemelőt, akkor olyan nem volt, hogy visszahúzta az ablakot. Csak annyi volt, hogy automata üzemmódban félig felhúzott állapotban állította meg az ablakot, de simán be lehetett tanítani az új végállapotot.
-
CharlieDrop
veterán
válasz s7evcsenko #49141 üzenetére
Ha tartod a kapcsolót fel állásba, akkor is lent marad?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Newlachka
őstag
válasz uszid94 #49106 üzenetére
99/10.ik havi M43b19 tehát 1895ccm tisztességesen szervizelve 2 év alatt 700k+2 szett gumi,és két szett felni(téli,nyári) sokan azt mondják,hogy a 4 hengeres nem BMW, de első autó nálunk,és nem fukarkodok, ha gyári alkatrészt kell vennem bele.
És még csak most jön a lakatolás... ami szintén bele fog ugrani a 200-300-ba. -
s7evcsenko
addikt
válasz CharlieDrop #49143 üzenetére
Amikor meghúzom felfelé a kapcsolót és tartom, akkor megindul fel, majd fent visszahúz és megáll,
itt konkrétan még nem próbáltam tartani, mert ezt nem akartam megjegyeztetni, de ezt is megpróbálom, hátha megindul felfelé végállást keresni."Az őszinteség a bátrak erénye, és mint ilyen, kevesek kiváltsága."
-
steven84
tag
válasz s7evcsenko #49145 üzenetére
Nyomjad egy percig folyamatosan a felfele gombot, aztán 1 percig a lefele gombot, aztán vedd ki a kulcsot riaszd be aztán tedd vissza a kulcsot. nem baj ha félig visszamegy.
Én nemrég két ablakemelőt is javítottam az enyémen, csak arra nem emlékszem pontosan hogy csináltam a tanítást...
[ Szerkesztve ]
-
kissusuly
csendes újonc
Sziasztok olyan kerdesem lenne, hogy az anyos ulesnel levo ajtonal a kapaszkodo nem tudom mi a rendes neve, nem az ami fent van hanem ami a karpitnal, szetvan karcolva, cseszve es meg fog is a muanyag mintha megolvadt volna. Hol tudnek olyat talalni hogy kicserelhessem vagy azzal mit lehet kezdeni? (Nem tudom az elozo tulaj mit csinalhatott vele)
-
veterán
-
FIREBLADE78
addikt
Eddig szar napom volt. De most már jobb,hogy elolvastam pár hszt.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4