- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Sony Xperia 10 IV - műanyag újracsomagolás
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
ma Megjelent a Glow 2.0, a Nomad fluoreszkáló iPhone védőtokjának és Apple Watch szíjának második generációja.
-
Lopják az LG akkutitkait
it Inkább licenceli ezentúl az akkumulátoros szabadalmait az LG Energy Solution, mert túl sok a jogsértés. Az LGES mellett az UMC is az autóipar egyre lassuló keresletére figyelmeztet.
-
Ingyenes az Epic Store-ban az Industria
gp Extraként a LISA: The Definitive Editiont kapjuk meg ajándékba.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#56573440
törölt tag
válasz CharlieDrop #26900 üzenetére
hát jah de szerintem ha azt is rendben tartják ennyi futásnál annak se sok baja van, főleg ha úgy közlekednek vele ahogy a srác éves kimutatása szerint alig 8 literrel járt városban, abba nem sok ralli fér bele, 15k olajcsere, zörrenés szervíz. izzókról megvan a számla
-
-KP-
addikt
benzines e60-ak mennyire nyűgös kocsik? még a 2003-5 közötti kocsikra gondolok, amiket még a sima szívó benzines motorokkal szereltek. m54b25 525i vagy m54b30 530i modellek. ugyanezt a motort használják az utolsó éveikben az e46 e39 modellek is. tudom, hogy a motorok elég jók, de elektronika stb mennyire kényes? sokan próbálnak lebeszélni az e60-ról, mondván pénztemető.
-
#56573440
törölt tag
válasz CharlieDrop #26904 üzenetére
8.2-őt mutatott. de gondolom az nem az elmúlt 5 év fogyiját adta
jah nem is arra mondtam, csak hogy ha még n42 lenne akkor is lehene az jó
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz whitezo88 #26907 üzenetére
Nekem is mar kezd a tokom tele lenni... Elmentem gumishoz, mert nemetben atmentem egy nagy keresztbordan, es gyorsitasnal razott az auto. Kicentiroztak, cserelni kellett a szelepeket is, mert repedtek voltak, kapott extra rovidet, meg rendes szelepsapikat. Gondoltam kb. 7k. Ahha... 13k. Madarnak neznek, mert havernak magyar autonal 5k volt 17"-on. Kifizettem, de mondtam a sracnak, hogy attol, hogy angol a rendszam, nem kellene kulon arlistat szabni. Utana futomuves. Lezeres allitas 18k. LOL... Mondtam neki, hogy kint a tablan 10k. Erre a valasz, hogy az mar regi, volt egy 'kis' aremeles. Persze eljottem, mert tudom, hogy baratom mult heten pont annyiert allittatott, o javasolta a helyet. Nincs ezzel problema, en egyszer kifizetem a felarat, ahol kikell. De tobbet nem megyek arra, es akit tudok, lebeszelek rola. Ha ez nekik jo.....
Szoval no offens, de tenyleg kezd elegem lenni.
Don't Tread On Me
-
-
whitezo88
nagyúr
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
Ma viszont vegre kellemeset csalodtam. Ugye emlitettem , hogy naluk foglaltam egy idopontot polirozasra. Balazs zsenialis munkajat ki kellett javittatni, meg ugye vegre megcsinalni azt, amit ketto eve akartam, csak most rendesen. Ma vittem az autot... 7:30-kor adtam le, neki is alltak. 18:00 -kor lettek keszen vele. A legkomolyabb polirt kapta, gyurmas tisztitassal, es a vegen nano waxolassal. Ajandekba leapoltak a kulso gumikat-muanyagokat, es kitakaritottak, plusz szinten belso muanyag, bor apolas. 50k-t fizettem... De megerte, mert hihetetlen szep lett. Igazabol most latszik, milyen is valojaban az a Sapphire Black. Tukor lett, mikrokarcok nelkul. Par melyebb benne maradt, de azok atragtak magukat a lakkretegen. Meg a tanksapka alatti elszinezodes is kijott, amit a rafolyo gazolaj okozott. Sajnos kofelverodes volt par, azok most kicsit feltunoek, de majd szepen besotetulnek. Holnap a nagyobb reszeket magam megprobalom eltuntetni a gyari stiftekkel. Elso lokos alja van a legjobban oda, az kapja az ivet rendesen. Valszeg jovore fenyeztetem azt is a motorhaztetovel, es a hatso lokossel egyutt.(bar azt lehetne kodolni...)
Szoval le a kalappal elottuk, nagyon elegedett vagyok. Biztosan visszajarok, evente ketszer waxoltatni, es a festest is rajuk bizom.Don't Tread On Me
-
Oracle
senior tag
Hi
Ha valaki vágja az e46 elektronikáját kérem segítsen egy kicsit, nagy navis egység van a kocsiban és mostanában menet közben néha újraindul, nem köthető semmihez teljesen random csinálja. Meg a hátsó hangszóróim nem szólnak, legtöbben végfok hibára gyanakodnak.
-
-KP-
addikt
e46 esetében hogy vannak a hátsó ablakemelők? sima manuális tekerős és a 330i/330d esetén van hátul is elektromos emelő, vagy ez feláras extra volt és bármelyik modell lehet ilyen is, olyan is?
-
MPowerPH
félisten
Olvasom ezt az Audis cikket, es megfagy bennem a ver. De nagy mazli, hogy anno nem az A5-re voksoltam. Haverommal beszeltem nemreg, hogy az o A5-ose, amit mar volt szerencsem kiprobalni, most 180k km utan elkezdett fustolni, es a fogyija is megnott. Bement az Audihoz, es 4500 eurot mondtak neki javitasra. Befecskendezok lehaloban vannak.... Most meg hasznalja, itthon akarja valahogy megcsinaltatni. Szomoru. Jah, es a kanyarkovetoje neki se mukodik mar 1 eve, pedig mindket fenyszoroja cserelve lett(440k) a kiego ledsor miatt. Szoval biztosan nem a fenyszoroban van a hiba. Ebbol az iteletbol is kiderul, hogy a csavo nem kis penzt rakoltott a gepre, ami csak csak tovabb nyeli.
Don't Tread On Me
-
whitezo88
nagyúr
válasz MPowerPH #26920 üzenetére
elképesztő költségeket zabált fel egy ilyesmi Audi, én is sokat olvastam, hallottam a hibákról meg a költségekről, ennyi pénzért már másik autót lehet venni. És még a BMW-re kell sokat költeni, bullshit. Meg mik ezek az árak? Szélvédő kétszáz, olajcsere hetven, meg a fűtés is időről időre bedöglik, nyolcvanezrek... meg elmegy pár elemet fényeztetni kétszázért ami majdnem egy telifény ára. Mondjuk aki fossa a pénzt nem baj, gondolom a csávó nem 160at keres... meg a befecskendezők egy milláért, ez valami vicc? Vegyen ilyen akinek két anyja van. Meg ott a V6-os történet, ami megint más dolog másik motornál.
nem mondom hogy nem kéne, de más fizesse a szervizet
[ Szerkesztve ]
-
Viszlát
addikt
válasz whitezo88 #26921 üzenetére
És még a BMW-re kell sokat költeni, bullshit.
Igaz Audim még nem volt, de a BMW-vel kapcsolatosan adódó költségek egyszerűen vérlázítóak. És az enyémnek még komoly baja nem is volt, csak elrepedő felnik, meg pár hete hibás programozásból adódó akkumulátor hiba. Amiben az a durva, hogy elmondják, hogy ja igen, az akksinak nincs baja, szoftverhiba, hibásan állították be a figyelő szofter határértékeit, majd közlik, hogy akkor 400 fontért megcsinálják. De mondom most mondták, hogy gyári hiba, akkor miért kell érte fizetnem? Jött a gügyögés, hogy nem garanciális probléma, próbáltam elmagyarázni, hogy a garancia arra vonatkozik ami elromlik, nem arra ami eleve hibás volt, mindhiába.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Eyesis
őstag
Sziasztok,
Van tapasztalatotok utángyárott bmw emlémákkal?
Eyesis
-
-KP-
addikt
alcantara belsőről mi a véleményetek? kényesebb, jobb anyag mint a bőr/műbőr vagy nem?
-
kts88
senior tag
Sziasztok!
A segítségeteket kérném, a jelenség a következő. Adott egy e46-os 1999-es 323CI, mostánban kezdte el, hogy ha ráadom a gyújtást, nincsenek kontroll lámpák, de indítózni tud, természetesen nem idnul el 4-5 próbálkozás után viszont jönnek a kontroll lámpák és indítható.
Több kulcsot is próbáltam, de hasonlót tapasztaltam. Lehalt az ews adója? -
Djmarko
tag
Sziasztok!
[link]Ezért mennék ki németbe....Szerintetek ezt mennyiért tudnám elpattintani itthon, Mo-on?
Előre köszi!
-
#56573440
törölt tag
válasz Djmarko #26933 üzenetére
elpattintani? amennyiért főleg megveszik. használtauto-n körbe tudsz nézni 2 sec alatt találtam ilyet. magyar papírokkal ennyi.
ha hazahozod ezt, akkor lábon mondjuk az ideiglenes rendszám ára meg benyából megáll, regadó kalkulátor 318k-t mond rá, erre szerintem még rájön a vagyonszerzési illeték ami 81k átírva simán számolhatsz extra 400-al ha papíozod itthon, ha nem akkor persze nem
onnantól meg az állapot meg a piac dönti el hogy mennyit adnak érte.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Djmarko #26933 üzenetére
Semennyiert... Legalabbis buksz vele, vagy nullara jossz ki. Nem tul keresett modell. A 20D a slager, kombiban. Itthon 1.1 milla korul mennek ezek egyebkent, de nehez oket eladni. Bar ugye talan itt is jelenthet nemi elonyt, hogy kombi.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
urban racer
senior tag
Hajó tulajdonos lettem 2300 km-et vezettünk le tegnapelőtt, 6 órányi útról készült egy kis timelaps, ahol lehetett 200 felett az autobahnon Fogadjátok szeretettel: [link]
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
zsolt1225
aktív tag
válasz Phobion #26942 üzenetére
Hátőőő. Mikor már hoztam haza akkor nem stimmelt valami. Nem ment úgy ahogy kellett volna, gyorsításkor rángatott és nem igazán gyorsult, meg 14L-t fogyasztott. Egy ideig csak tudtam így használni, mert mennem kellett, de gáz volt néha, hogy alig tudtam elindulni. Vezérműtengely, főtengely jeladót kellett cserélni és jó lett, aztán elmentem csapatni még aznap és pár henger néha kihagyott, de mondták, hogy lehet cserés lesz 2 trafó azt mutatta az olvasó. Aznap este meghalt a szervószivattyú. Rendeltünk unixból felújítottat, de nem volt jó bele, majd másikat, az jó lett volna, de gyári hibás. Végül netről rendeltünk egyet ami most benne van, meg 2 trafót vettünk még. 1-1,5 hétig a szerelőnél állt mozgásképtelenül. A szivattyú megy fel pestre, bevizsgálják és utána adják vissza a pénzt, benne áll 42 ezrem és most semmi pénzem...
DE!
Most egyelőre jól működik a kicsike és mosolyt csal az arcomra ahányszor beülök és megbúgatom a 6 hengert
Nem jól kezdődött a kettőnk kapcsolata, 3 hétig szinte nem is tudtam használni, de remélem a folytatás jobb lesz
60LE-s cordobából ültem át ebbe a 170-es állatba, szóval nekem ez nagyon nagy előrelépés, nameg a hátsó kerék. Nagyon tetszik most
Ablak sötétítésért kiált még meg hasonló apróbb kinézeti javításokra, de az még ráér, majd idővel. -
Declare
őstag
válasz urban racer #26941 üzenetére
Hirtelen fennakadtam, hogy 2300km 6 ora alatt, akkor ott tenyleg 200 fölött kellett menni...de aztan leesettMilyen motor van ebben az 5ösben? Fogyit neztel a vegen, mi lett?
-
urban racer
senior tag
válasz Declare #26944 üzenetére
Veszprémből indultunk, salzburg előtt 60km-el vettem át a kocsit, addig 6,8 volt a fogyi, amit 6,7ig levittem a német határig. Onnantól ahol lehetett ott nyomtam neki, majd 7,3 lett az átlag az első tankolásig. Onnantól csak 200 km-et mentünk utánfutó nélkül, szintén szép sebességgel. Utánfutó vásárlás után már majdnem dél volt, úgyhogy kezdődött a péntek délutáni dugó-áradat: Dugó Stuttgart előtt, dugó Ulm előtt, dugó München előtt, dugó Münchenben, dugó Bécs előtt, és éjjel 2kor még az M1esen is dugó volt(pedig csak győrig megyünk rajta) A visszafele út átlaga 7,6 lett(115 tempomattal, de időnként egy-egy előzésnél több)
3-an mentünk, végig klímáztunk, még éjszaka is, visszafele meg utánfutón a csónak és a kocsi hátuljában minden alkatrésze, motor meg pár tálca sör
177 lovas 25d, elég ramaty állapotú légtömegmérővel."Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
Declare
őstag
válasz urban racer #26945 üzenetére
Ja hogy ezert hajo
Köszi! Az nagyon korrekt szimpatikus ez a 25d motor nagyon, ha jol tudom, nem is igen van semmi komolyabb hibaja, ugy nagy altalanossagban....csereben egy jol felszerelt, szep peldany az eleg ritka is ....
-
urban racer
senior tag
válasz Declare #26946 üzenetére
Engem azzal riogattak, hogy havonta kell valamilyen modult cserélni, gatyám rámegy stbstb...
Az enyém kézi váltós, digitklímás, panorámatetős, csomagtér-pakettes, félbőr-fűthető-részelektromos-sportbelsős, nagynavis, körbe pdc-s, és már 4 napja vonóhorgos is Az előző tulaj(ok) igényesek voltak, nemrég cseréltem az egyik xenon izzót és osram nightbreaker volt benne Nincs okom panaszra"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
zsolt1225
aktív tag
válasz Phobion #26948 üzenetére
Nekem el kellett adnom, mert az a pénz kellett a bmw vásárláshoz, szóval majdnem 3 hétig szoptam kocsi nélkül. Persze ebben a 3 hétben kaptam az ívet, hogy nem kellett volna eladnom, a régire nem költöttem ennyit stb...
Igen, a cordobára kb amíg nálam volt nem költöttem annyit (és patika állapotba adtam el), mint most erre 1 hónap alatt, de azért nem egy kategória a kettő, és még most is azt mondom megérte a cserét. Persze remélem a jövőben nem nagyon lesz vele probléma, mert sok embertől hallottam milyen jó konstrukció ez. -
CharlieDrop
veterán
válasz urban racer #26945 üzenetére
ma integettem neked Veszprém felé a 8-as útról
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Új hozzászólás Aktív témák
- Építő/felújító topik
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mikrotik routerek
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Gyúrósok ide!
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- OpenWRT topic
- Milyen RAM-ot vegyek?
- További aktív témák...
- Workzone 2 fokos erősített acél háztartási létra fellépő
- Irobot Braava 380 felmosó és feltörlőrobot
- LDNIO SEW1080 okos konnektor dugalj Wi-Fi és Bluetooth támogatással fogyasztás mérős 3db
- Gosund SP1 wifi okos konnektor dugalj TUYA SMART 16A 3680w fogyasztás mérős 2db
- NEO NAS-WR10W WiFi okos konnektor dugalj 16A 3680W TUYA SMART 4 db fogyasztás mérős