- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- iPhone topik
- Yettel topik
- A Xiaomié lehet a Snapdragon 8 Gen 4-es elsőség
- Milyen GPS-t vegyek?
Hirdetés
-
Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
ph A vállalat engedélyezte az AMD Fluid Motion Frames eljárását.
-
Hosszabb bemutatót kapott a Steel Seed
gp A PC-re és konzolokra szánt teljes kiadás valamikor idén debütál, pontos dátumot még nem kaptunk.
-
Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
ma Középkategóriásak a specifikációk, ha az SoC-t és a kamerákat nézzük, de itt a kiemelt figyelem a hangra összpontosul, abban pedig egyedi dolgokat kínál a készülék.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Squirrel
őstag
Nálam is volt már korábban gond rosszul centírozott gumikkal és akkor is a téli -> nyári átállásnál (17 és 18 coll). Nekem a gumik/felnik tárolása és a csere is bmw szervízben történik Mo-on. Sajna pont külföldre jövetelkor jött elő a gond, otthon nem kellett nagyobb tempóval mennem és kérdésemre a válasz az volt, hogy perszehogy centírozták. Így vihetem itt Svájcban centíroztatni (remélem tényleg csak az a gond és nem komolyabb), otthon persze vinném vissza és szóvá is tenném a dolgot. Bár érdekes sztori a hozzállásról a bmw Szakszervízben (pedig elég sok lét odatoltam már): legutóbbi alkalommal mikor cseréltettem a kerekeket, szóltam, hogy néha nem akar világítani a bal első parkolófény. Mondták megnézték, nem égett ki, biztos kontakthibás, befújták spay-vel, jó lesz az. Ezután nem tudtam kinyitni 1 nap múlva a motorháztetőt, mikor ablakmosót akartam tölteni, gondoltam kiakadt a bowden vagy hasonló gond lehet. Visszavittem az autót, elkezdték nézni a garázsban, én vártam rá a szalonban, közben eszembe jutott, hogy bennfelejtettem valamit az autóban, hátraengedtek a cuccért. Ott épp sikerült beszélnem a szerelő sráccal, mondta, hogy semmi nem akadt ki, minden rendben volt a bowden-nel, csak megszorult a motorháztető nyítókallantyúja. Mikor kaptam vissza a kulcsot, akkor már az eredmény az volt, hogy eltört valami műanyag sz@r, azt kellett cserélni, és x-be került.... Szóval érdekes. Ezek alapján tényleg el sem merem képzelni, mi folyhat egy folyadékok-szűrőcserék stb. nagyszervíznél, ahol 6 számjegyű a végösszeg.
Szóval remélem, hogy ez a vibráció-gond megoldódik egy centírozással.
-
MPowerPH
félisten
válasz Ivan15 #26400 üzenetére
Az autod kepessegei hatarozzak meg azt, hogy milyen gumit raksz fel. Ertelemszeruen, ha nem megy tobbet 240-el, vagy csak szimplan nem jarsz annyival, akkor mehet ra a H vagy V-s. Ellenben ha alapbol performance gumik kozott nezelodsz, akkor azokbol talan az alap a W-s... Nem pont a vegsebesseg miatt vennek(es veszek) ilyen gumit, hanem azert, mert pont a lagyabb keverek miatt sokkal jobban tapadnak, es az auto kezelhetosege is sokkalta jobb lesz veluk. Sajnos azzal szamolni kell, hogy ezek normal hasznalat mellett is fele annyit birnak, mint a ECO/hagyomanyos abroncsok. Nalam a regi auton a Continentalok 20k km-et birtak hatul, mig elotte a Pirelli P7 40k km utan 4mm-en volt. A P Zero-k pedig 22k-t a mostani automon, szinten hatul. De ha autopalyan jarkalsz, es allando nagy sebesseggel, ertsd pl. 200, es folotte, akkor 10k km alatt is kifuthatsz egy garniturabol. Ilyen ez, valamit valamiert.
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
válasz MPowerPH #26402 üzenetére
Ja, autóm képességei
Volt anno egy Skoda Fabia HTP-m 64 kemény lóerő mind az összes az első keréken. A nyári gumim 195/50R15-ön volt V sebességindexű.
Hidd el, ha mentem ároknak lefelé a 170 talán megvolt, ergo a képességei az autónak sehol sem voltakA gumi nem kopta halálra magát, köszöntem jó volt
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Ismét sziasztok!
Hirdetem az allroadomat és most jelentkezett egy ember aki szeretne beszámíttatni egy 730D-t a 2004-2007 évekből. Az évjáratot nem tudom még, majd csütörtökön többet látok belőle személyesen.
Mire kell figyelnem laikusként ( természetesen ha tetszik megy átvizsgálásra, szervizbe! ) egy próba és szemlevételezés alatt? Mit érdemes megkérdeznem?https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
CharlieDrop
veterán
válasz bitpork #26404 üzenetére
Azta.
Kemény dió. E65. Gondolkodtam, hogy arra cserélném az e46-ot, de mindenki lebeszélt, mert egy betegágy.
Kb mindenre, bár minél újabb annál okésabb. 2004 előttről az iDrive még nem elég felhasználóbarát. Az elektronika egy katyvasz.Szóval mindenképpen egy olyannal nézesd át, aki ismeri ezeket a heteseket.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
válasz CharlieDrop #26405 üzenetére
Olvasgattam ilyet...és nagyon tanácstalan vagyok mert ugye egy átnézés is csak pillanatnyi állapotot mutat
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz CharlieDrop #26407 üzenetére
Az nagy baj, mert itt reméltem megvilágosodni
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Tálydi
senior tag
Eeeeh, what’s up, doc?
-
-
BeZol
őstag
És az a vicc, hogy ha jól olvastam, akkor nem történt itt motorcsere a triplaturbós 3literes M50D-re, ami szimpla chippeléssel ugyanezt tudná, hanem ezek tényleg "csak" egy 35d duplaturbós 3literest pumpáltak fel ennyire 440 pacira. 2-3 napja mikor néztem a szlovák oldalt, ami még angolul sincs..., akkor ott ezt nem árulták [link]
Az E9x-es széria 286 pacis 35d-jéből is 413 paci 874nm-t csiholnak. Biztos fájdalmas lehet a motornak
Az F3x-eknél még csak 410 paci 844nm-nél tartanak.
Na, hosszútávteszt valaki? -
-
őstag
-
-
ktg3
őstag
Sziasztok!
Amatőr kérdésem lesz
A visco-nak mi a feladata? Illetve ha nem működik jól, akkor mi a hibajelenség? -
válasz LuckyL #26417 üzenetére
Én soha nem km-t veszek! Azt mutat amit akar ha minden más kifogástalan az autón De nagyon félek, mert pl a műszerfal világítás narancssárga, és hát olyan 4 éve ettől valahogy nem érzem jól magam, a fene tudja miért. A másik hogy nem ok nélkül van most allroad: kell a hasmagasság és az e65 nem erről híres ugye . Mondjuk egy x3-5 már más kérdés lenne
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
őstag
válasz bitpork #26419 üzenetére
jó szöveg ez a nem kilométert veszek de egy 280e futott sosem lesz olyan mint egy 80 ezret futott
illetve lehet hogy ha az egyiket extrémen megkimélték a másiakt meg versenyzésre hasznlták
ennek esélye 0.2%a 280 ezret futottnál akármit csináltak vele korábban akkor is minden szar elő fog jönni főleg egy hetes lesz betegágy
az x5 öm gyönyörű állapotban volt 230e km el és mégis mindig nyűgje voltpersze lehet szerencséd lesz de nem fogadnék rád
cryptot minden termékemért elfogadom
-
-
-
urban racer
senior tag
Nem lesz semmi gond vele. Az autókat 100%-os terhelésen tesztelik és úgy kb. 2000 órás az élettartama, ami így nem hangzik túl jól, de: az autó normál üzemi állapotban kb 5-8%-os terhelésen megy.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
belavagyokbp
aktív tag
Sziasztok,
Sógorom vett egy 318i e36-os bömöst, motordiagnosztika ügyileg van valakinek tapasztalata? Ér valamit/milyen megoldás működik? Egy ILYEN gondolom mindenképp kell hozzá, + egy bluetooth-os mini odb2-es diaggal működhet a dolog?
Kb mennyit kérhet egy szerelő egy mezei diagnosztikáért (ha nem találunk használható, otthoni megoldást)? Elvileg fullad alapjáraton a kocsi, melegen is, és szeretnék kideríteni, hogy mi okozhatja.Köszi
-
MPowerPH
félisten
válasz urban racer #26424 üzenetére
Igen. Csak itt az alkatreszek turese addig lesz hosszutavu, amig a maximum megengedett erteken belul vannak. Ahogy azt elhagyjak, mar hatvanyokkal gyorsabban kopnak. A valto az egyik ilyen dolog. Tudomasom szerint 700NM korul van a ZF 6HP26 tureshatara.(nem hivatalos, van aki 660NM-t ir, mint biztonsagos szint) E folott mar nem egeszseges. Ki lehet szamolni, hogy a 8xxNM -nel mit is kap a valto egy-egy padlogaznal. Csak gondolj bele, anno az E39 30D-k mennyire nyirtak az automata valtokat. Pedig ott csak minimalis alulmeretezes volt.
Pont a valto az, ami meg normal uzemben is kapja az ivet, folyamatosan, egy diesel eseteben.(tekintve, hogy mar 2000RPM korul megvan a maximalis nyomatek)[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Clapaucius
tag
Sziasztok!
Most lettem E92 tulajdonos és lenne egy kérdésem!
Indexelésnek nincs hangja... borzasztóan idegesítő, mivel hazafelé pályán is azt vettem észre, hogy kb 2 perce villog az irányjelző, csak ugyebár semmi hangja nincs ... Mi lehet a baj? Elszállt a hangszórója? Van rá megoldás?
NAVI nélküli, 2006-os és a rádió tökéletesen működik!Előre is köszönöm!
....
-
bigbadforty
tag
Ezt szeretném beleszerelni egy E90-es autóba, de egyedül nem nagyon merem. Valaki szerelt már be ilyet, vagy tudna segítséget nyújtani, véleményt mondani róla, hogy mennyire jó 100 ezer Ft. feletti összeghez képest? Ahogy nézem ez pont passzol méretben a középső vezérlőkhöz, csak USB kábel, meg kormányról vezérlést mennyire bonyolult összetenni? Egyáltalán nem merem szétszedni az autómat.
[ Szerkesztve ]
-
bigbadforty
tag
válasz bigbadforty #26428 üzenetére
-
bigbadforty
tag
-
Teejay83
tag
válasz belavagyokbp #26425 üzenetére
Szerintem hagyd az ilyen kókányolást nem ér semmit csak feleslegesen dob ki pénzt rá,inkább egy hozzáértő szervízbe vigye pár ezresért megcsinálják a komplett diagot. Tapasztalatból mondom,nekem E36-on 1 éve csináltak ilyet márkaszervízben. Sőt még akkor szoftver frissítést is kaptam és a külső hőmérőm is megjavult pedig azt hittem rossz
DPS Hungary- szoftverrobot fejlesztés-online marketing támogatás-rendszerek bővítése,korszerűsítése-digitalizáció-IT biztonsági tanácsadás | www.onlineasszisztens.com | www.dpshungary.eu |
-
hdman
őstag
Azt tudtam, hogy van 114i, de hogy 518d kombi...
Sopron city :)
-
Buszos
tag
válasz belavagyokbp #26425 üzenetére
Szervusz!
Nézzetek körül a levegő, a vákum és a kartercsövek környékén. Valamelyik tuti ki van repedve! Öreg autó, megfáradt gumicsövek. Nekem egy szimpla kartergáz cső csere oldotta meg ugyanezt a gondot.
Sokadik átbaszatásom okán elhatároztam, hogy nem utalok előre!
-
H.Ezredes
őstag
válasz Xmodule #26433 üzenetére
Annyira nem kell meglepődni ezekről le is szokott a nagy részük.... Amikor úgy összerohad,h kulcsot se lehet rárakni meg semmi az-az igazán fasza... Tied azért a szokásosnál picit jobban megadta magát...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Xmodule
őstag
-
urban racer
senior tag
válasz Xmodule #26433 üzenetére
örülj neki, hogy leszakadt. Én 4 órán keresztül turbómaróztam, majd 2 órán keresztül fúrtam. 4 köbös bórnitrid(CBN) bevonatos fúróhegynek annyi. Az egy hengeres kompresszorom akkor adta meg magát.
Az egész előzménye az volt, hogy a kipuffogós elzavart hogy ő ezt nem fogja megcsinálni, ha igen, akkor 50 ezer alatt nem áll neki."Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz Xmodule #26438 üzenetére
Ugyan a képen nem látom, hogy a 4 db csavarból mennyi van, de ha van, akkor turbómaróval köszörüld le, majd ha félre tudtad hajtani a kipuffogó hátsó részét, akkor flexxel vágd le a maradék csavart, majd pontozd meg és fúrd ki. Ha ez megvan, akkor veszel boltban 4 saválló csavart(ha jól emlékszem M8x40 vagy 45 vagy M6x40 vagy 45) felrakod az új kipuff tömítést, lekened bőven kipufftömítővel, aztán összehúzod jó erősen.
Fúróhegynél mint írtam, CBN-el próbálkozz, legalább 4 db, vegyél fúró-vágó üregelő sprét, lassú fordulaton nagy erővel nyomd a fúrót, közben a segítőtársad fújkálja.
SZ*PÁS!"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
H.Ezredes
őstag
válasz urban racer #26440 üzenetére
Aparáttal ki kell melegíteni kiolvad a csába..... egy átmenő csavart kell berakni vagy annyira fölhevíteni az egészet,h kilehessen ütni kalapáccsal a csonkot. Az egész művelet 5-10 perc Ezt a fúrás faragást sose csináljuk.... Miért kell ez a kipuff tömítő is ?!?! Mikor csináljuk ezeket az N42-es motor generálokat elég az új tömítés sose fúj ki utána és sok kocsi már több 10E km-et ment el azóta és ugyan úgy jó
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
urban racer
senior tag
válasz H.Ezredes #26441 üzenetére
Akkor neked/nektek jobb az infrastruktúrátok. Alapvetően én nem mocskolom össze magam, ha nem muszáj, ennek megfelelően a szerszámozottságom is korlátolt.
Tömítő lehet, hogy nem kell az N42höz, de az M54B30hoz kellett-->nekem legalábbis. Meg amúgy is. Ha van, miért ne használja az ember, ha nincs, akkor meg kb 500 forint. Ennyit megér, hogy ne kelljen még1x alámászni.
Én elhiszem ezt az aparátos dolgot, de akkor [őket] is tájékoztatni kéne erről Esküben elhajtott, de ezekszerint dobcserékből is jól meglehet élni..."Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
H.Ezredes
őstag
válasz urban racer #26442 üzenetére
Gondolom te nem szerviz vagy így az más tészta. M54-hez sem kell amúgy nem szokott ezekkel baj lenne ha úgy van lehúzva és normális tömítés van berakva :/ legalább is nekünk nem szokott gond lenni. Ettől függetlenül persze lehet 1-1 olyan autó ami szopatósabb. Én le nem állok így fúrni faragni meg minden legutóbb kollégám csoda Angol M54B25-ös motornál kellett így kimelegíteni de ahhoz sem kellett paszta . Nem értem akiket linkeltél... Lehet nem volt kedvük vagy nem így csinálják vagy passz :/ Mi így csináljunk nekünk bevált Vannak csodák E53 X5-be M57TUD30 másik szerelő szerint a lemez kipuff csonk cseréjéhez minimum le kell venni a szelepfedelet de lehet a motort is ki kell venni szerinte.... Csak annyit mondtuk miután hívott az ember,h rossz helyen van a kocsi hozza el
Isual -is tudna mesélni miket mondtak neki a márka szervizben.... Hozta hozzám és full sehol semmi azok közül amit ott mondtak,h megcsinálták rajta... pl beállították azt a futóművet amit mondtam,h nem lehet mert berohadt a kis lengőkar hátul.... mondta ,h húz ugyan úgy a kocsi alánéztem....
Látszik,h szakszerűen hozzá nyúltak.... Érdekes kicseréltem hátul a lengőkart ami berohadt bejárattam az állító csavarokat futóműves beállította és jééé egyenesen megy az autó és még annyi van....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
urban racer
senior tag
válasz H.Ezredes #26443 üzenetére
Autóvillamossági műszerész a "szakmához" kapcsolódó legutóbbi végzettségem, szakmai gyakorlaton kívül-nomeg a rengeteg közös Westbimmers szerelésen kívül-nincs semmim. Mondjuk egy bőven elég ahhoz, hogy ne zöldfülüként üljek egyetemen(járműmérnöknek készülök).
A TU talán annyival különbözhet a simától, hogy elektromos turbós. Szóval burkolat le, légszűrő ki, 3 csavart leszed a turbóról, turbó nyomó cső és kipuff cső lecsavar, olajzó leköt, turbó kiszed, jobb képességű T kulccsal 14 db leömlőcsavar kiszed, és boldogság. Jólmondom, vagy inkább üljek le, 1-es?
A kormányösszekötővel inkább örüljön, hogy nem nyúltak hozzá. Néha jobb, ha nem nyúl hozzá, aki nem ért hozzá. Szegény e39-em, amit annó kapott futóműállítás címszó alatt Szárazon végigtekerte, a 6 lapfej utána nem éppen úgy nézett ki, mint a szerkesztési atlaszban"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
H.Ezredes
őstag
válasz urban racer #26445 üzenetére
Egy kis szakmai gyakorlat sosem árt TU-ba van vákumos és elektromos turbo EU3 EU4 Ez leírva 5 perces munka... De valójában ez azért jóval hosszabb.... A légszűrőhöz, odaférj eleve rommá kell bontani a kocsit. pollenszűrőház kis műanyagok stb.... Még azért 1-2 dolgot leveszünk,h normálisan oda is lehessen férni kipuff le turbo le. Úgy lehet dolgozni . Ezért nem mind1 hová viszed a kocsit vannak olyanok,h sírok
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
urban racer
senior tag
válasz H.Ezredes #26446 üzenetére
A sok kis műanyagot azért nem soroltam fel, mert az már megszokott Itt épp kartergázszűrőt+légszűrőt cserélek olajcsere után az x5ön, mielőtt elindultunk volna egy jóbarátomnak 330i-t venni
Azt megmár oda sem írom, hogy lehet a turbócsere "hamar" megvan, de mire az ember elmossa az összes csövet, IC-t, szívósort, egr-t, nah az nem kicsit sok idő... Bár lehet, hogy nem a saját ex-autómból kéne kiindulnom , ha van kedved olvasd el: [link] A cikk írója jóbarátom, de laikus(egyébként bölcsész) szegényem, a fűtésboxot leklímázza, néha kijavítom, ha nagy hülyeséget ír, de inkább ráhagyom Azt a képet nézd meg a szívósorról azért A kartergázszűrőről nem tudtunk képet készíteni, mert kátránypapír lett[ Szerkesztve ]
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
CharlieDrop
veterán
válasz urban racer #26447 üzenetére
A nézőközönség figyelmét felhívnám az eltartott kisujjra D:
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #26448 üzenetére
szépen, elegánsan
Amúgymeg kabbe és nézd meg melyiket vegyem: [link] 177 vagy 277?
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
CharlieDrop
veterán
válasz urban racer #26449 üzenetére
mindenképpen lézert akarsz?
bazi drága hozzá a toner
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!