- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Sony Xperia 10 IV - műanyag újracsomagolás
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
Hirdetés
-
Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
ma Középkategóriásak a specifikációk, ha az SoC-t és a kamerákat nézzük, de itt a kiemelt figyelem a hangra összpontosul, abban pedig egyedi dolgokat kínál a készülék.
-
Hosszabb bemutatót kapott a Steel Seed
gp A PC-re és konzolokra szánt teljes kiadás valamikor idén debütál, pontos dátumot még nem kaptunk.
-
Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
ph A kissé megtévesztő külsejű, M.2-es modell valóságtól elrugaszkodott árral, illetve sebességgel kecsegtet.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
TheProb
veterán
válasz stickermajom #27801 üzenetére
Nem is gondoltam rá, tekintve, hogy eddig olyanokat láttam, hogy kb ugyen ilyen áron vannak és akkor még ugye regadó. de rájuk nézek akkor.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Tálydi
senior tag
válasz TheProb #27800 üzenetére
A megoldás a várakozás, és a nagyon sűrű oldal látogatás.
A magyar papírt igazából kiveheted, állapotot veszünk, ha jobb állapotú és az ízlésednek is oké, akkor hát ez van, le kell papírozni, persze az aggodalmadat megértem, hiszen úgy venni egy ~400k -s autót hogy abba benne van a külföldi eladó(nagy valószínűséggel nepper) haszna, valamint az itthoni eladó útiköltségének kajájának szállásának napi bérének egy jó része és még ezen is mind a ketten keresnek, te pedig ott vagy a végén egy 600 ezres autóval... Érthető, de nem kell kizáró oknak lennie
Eeeeh, what’s up, doc?
-
TheProb
veterán
válasz Tálydi #27803 üzenetére
Most nézem a nem magyar papíros autókat és csak pislogok a reg adókon amiket írnak. Hogy a francba lehet átlag 500k a regadó? kalkulátor szerint 120k körül kellene lenni, ha a legszarabb EURO osztályt adom meg, akkor is "csak" 220k-t ad a kalkulátor.
Az a végösszeg lesz, nem csak maga a regadó. fárasztó a meló...[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
TheProb
veterán
Visszatérve a Diesel-esekre, ezeket mennyire ajánljátok? Mert ahogy olvastam ezeket jóval drágább fenntartani... Ezekből találtam jóárasat még E46-ból is, bár ezek sztem megint olcsó húsnak,... kategória.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
stickermajom
addikt
válasz TheProb #27805 üzenetére
Ezekre mindenképpen költeni kell és az nem 100 ezer lesz. Az én motorikusan jónak tűnő (kopkopkop), friss turbós 20d-mbe a héten szaladt bele ~200 rongy így a megvétel után, pedig csak a kopó alkatrészek lettek cserélve, abból is az egyszerűbb dolgokat mi csináltuk, hogy valamennyit fogjak a szerelő költségén.
-
TheProb
veterán
válasz stickermajom #27808 üzenetére
Ja, bár még magyar papír nélküliek közül sincs olyana mitől el lennék csöppenve.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Tálydi
senior tag
válasz TheProb #27805 üzenetére
Ha szabad javasolni ezeket messziről kerüld el, gyakran amik kétszer ennyibe kerülnek is gazdátlan ápolatlan széthulló vackok
(#27811) CharlieDrop:
Nem igazán van
Más, szerintem "BMW szűznek" 20/23i-nél nem igen kell erősebb, nagyot lépnek már ezek, ültem már és vezettem is néhány BMW-t de a 328-asra inkább nemet mondtam, nagyon meg tudja lepni az embert 3500-4000 környékén.szerk.: Nem rég találtam ezt a videót, az 540i nem a gyerekek játéka, és azért kemény, hogy 160-ig mennyire fogja(sőt megy el!), persze az e39 automata, de basszus
[ Szerkesztve ]
Eeeeh, what’s up, doc?
-
TheProb
veterán
válasz Skimaster #27810 üzenetére
e46 már nem az az árkategória amit ki tudnék fizetni.
320 feletti modellekből negyed ekkora sincs a választék, azok is mind gányolt, szétrohadt szarok. Max ez, de cabrio meg kinek kell?
320 alá meg nem akarok menni, azok a dombon alig mennek fel, lomhák, mint a tetű. Legalábbis ezt olvastam.
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Tálydi #27812 üzenetére
Azért vicces az a nagy meglepetés... Esetleg az, hogy nem megy? A benzines elég egyenletesen adja le a teljesítményét. Persze a majd 200 le már elég lendületes, de bőven nem veszélyes kategória. Kipörgésgátló bekapcsolva "bolondbiztos" a kanyarokban is-persze nem a fizikai korlátokat feszegetve, mert ugye közút.
Már egy 320D sokkal erősebbnek érződik a nyomatéka miatt.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Tálydi
senior tag
válasz CharlieDrop #27813 üzenetére
Ésszel, így van, csak az első hónapokban könnyen elbízza magát az ember, később pedig azért
(#27815) KINKY_007:
Pedig valóban, vízen igen csak elmocorgott.
Persze szívó motor egyenletesen adja, de egy kis kuplung gázra olyat csinál amiket már nem szabadna, itt a meglepődés miértje, egy aut. 30d-vel nyilván meg sem próbál az ember ilyen ostobaságokat. Ha pedig egy kicsit megrészegül az ember hipp hopp 200körül jár az a mutató, míg egy 20i-nél 150 körül már nem igen akarod hajszolni mert fogy a lendület.Másik: "Már egy 320D sokkal erősebbnek érződik a nyomatéka miatt."
így van, sokkal nyomatékosabb és érződhet erősebbnek, azonban a valóságban tényleg csak érződhet legfeljebb. 1-2-3-at jaszkari gyorsan kipörgeti és érzi is milyet tol a turbó, aztán rápillant a mutatóra és 120 körül lengedezik, a 28-as meg vagy 160-nál, a kettő között jelentős különbség van, illetve sokkal veszélyesebb játék, és valljuk be még városban is sokan elengedik a gyeplőt, remélem átment mit akartam ezzel mondani[ Szerkesztve ]
Eeeeh, what’s up, doc?
-
-KP-
addikt
egy 320i-vel ha dinamikusan akarod haladni mindenképp nyomni kell és magas fordulatszámon tartani? gondolom ott azért már kajál is rendesen... vagy lehetséges egy benzinessel haladni úgy, hogy azért ne egye le az ember fejét? nézegettem youtubeon 320i videókat annyira nem tűnt virgoncnak és azokat a videókat kivétel nélkül padlógázzal csinálták..
[ Szerkesztve ]
-
-KP-
addikt
válasz CharlieDrop #27819 üzenetére
mivel értesz egyet? a kérdésemmel?
-
#56573440
törölt tag
"egy 320i-vel ha dinamikusan akarod haladni "
definiáld mi a dinamikus. én szerintem dimanikusan megyek, a forgalom ütemét követem, de nem állok le gyorsulni lámpától lámpáig csak ha épp havonta egyszer betalál valami rozsdásított hármas dízelgolfnak álcázott parasztdiszkó hogy ő most majd ember lesz épp.
"ne egye le az ember fejét? "
az mennyi? 318i 2.0 nálam városban simán 8 körülre hozható az én értékrendem szerint dinamikusan vezetve. erre a cimborák fele már sápad. mi a sok? 8? 10? 15?
kérdés kinek mi a vorgonc. nálam 2000-ig nem sok minden történik, értelmesen autózható nyugis városi reakciót ad. 2-4 között érzem hogy szépen tolja magát, 4 fölött meg lép egy korrektet, amire a dízel superb-s cimbora annyit mondott hogy "mondom én hogy az a jó autó, amelyikben a bal egyben is van majrévas" persze akkor a fogymérő fixen 20 liter fölé hegeszti magát, de én személy szerint azt a 20-ast letakarnám egy fejjel. most hogy mondom lehet hogy valóban az lesz
-
BeZol
őstag
válasz CharlieDrop #27813 üzenetére
Honda Jazz 1.2 78 lóerő elsőkerék 1,5 évig, majd 330d 231 lóerő hátsókerék immáron 7,5 éve.
Nyugodtan lehet erősebb autót venni, ez nem olyan, mint a motorozás.
Ha valamit picit el is mérsz, az elektronika helyrerak, iszonyat nagy balfasznak kell lenni ahhoz, hogy tényleg saját hibádból nézzél be valamit...
Nem vágom, hogy E36 és E46-osokban mennyi ilyen kütyü volt, de gondolom nem a semmiből tettek ennyi mindent az E90esekbe.
Szerintem a legfontosabb inkább az, hogy régi autó lévén biztos h sok baj elő fog jön idővel, és egy erősebb motor többet is eszik. Ha valaki összegyűjtögetett közel 1misit, és 1-2százezret szán javításra úgy, hogy közben még 10+ litereket evő benzines motorral veszi a kocsit, az szerintem gondolja át még1xer a történetet, mert sanszos, hogy megveszi, egy idő után rájön h lezabálja a gatyáját + még javítgatni is kéne, és a vége az lesz, hogy vagy állni fog a kocsi, vagy passzolja tovább, sőt simán sanszos, hogy pont ilyen úton vált eladóvá az a kocsi amit megvett.
Én értem, hogy bmw, nekem is sok haverom vett bmw-t, azóta is lapátolják beléjük a százezreket, de menő és fel lehet vele vágni, de biztos h ér ez ennyit? (több ismerősöm is ugyanott tipeg évek óta, minden pénzük elmegy a kocsira...)
Szerintem növeljétek a megtakarítási határhajlandóságotokat, és halasszátok el a fogyasztásotokat későbbre, egy max 3 éves gépre, addig pedig racionálisan nézzetek egy A-ból B-be vivő autót, ha már annyira kell a 4kerék. (én most pl. robogózok itt pesten, és 2-2,5 literekkel járok, dugó pedig zéró, ha pedig sok cucc kell, akkor arra ott a családi egyterű)
Peace. -
H.Ezredes
őstag
Ehh......
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #27825 üzenetére
Ez a vizet szívott V8 Csak most kaptuk szét a motorját.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
CharlieDrop
veterán
-
-KP-
addikt
erről az autóról mi a véleményetek így ránézésre? hónapok óta fentvan, miért nem viszik el vajon ?
-
TheProb
veterán
Kicsit lehúztátok most a lelkesedésemet a nemrég leírtakkal... :/
320i (e36) gyenge, meg zabál, mint az állat? 150lóval mért olyan gyenge?[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #27832 üzenetére
akkor ott nalad 20-30 lo elszaladhatott...
12 eve "bmwzek" es sok megfurdult a kezem alatt. peldanak okaert E39 20i manual pont ugy gyorsul mint egy 23i automata szoval nem gyenge az! illetve E39 20i vs E91 320d EMELKEDON (ami d-nek nagy elony a nyomatek miatt) ugyan ugy ment padlozva. Es meg sorolhatnak ilyen osszehasonlitos hulyesegeket...M52 20i total jo valasztas. M54 20i zsakba macska. Azok szeretik enni az olajat es lehet veluk gond.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
TheProb
veterán
válasz #56573440 #27833 üzenetére
Mondjuk muter kis mazda 121-eséhez képest biztos ég és föld A potom 1,3-as ~70pacis kis jószág azért nem 1 seggrakéta, előzni se nagyon lehet vele. Igazából csak ezt az autót vezettem eddig hosszasan, szal más hasonlítási alapom nincs is.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
stickermajom
addikt
válasz CharlieDrop #27827 üzenetére
Most így hirtelen nem is tudom milyen autód van (pedig láttam a hirdetést), de 20d-n nekem a döglött izzítógyertyák (1 szakadt, 1 MOhm ellenállást mutató és kettő éppen hogy működő) miatt meg-meg remegett az autó indítás után ebben az 5-10 fokos reggeli hűvösben. A csere óta lekopogom, nem csinálja.
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz stickermajom #27837 üzenetére
Izzító? Hm, pont azért fura mert hogy bekapcsolt a kiegfűtés sokkal egyenletesesebben járt, de tippek köszi,, nem vetem el
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
stickermajom
addikt
válasz CharlieDrop #27838 üzenetére
Azt honnan tudom, ha bekapcsol a kiegészítő fűtés? Egyáltalán, hogy van-e az autómban..
-
pityeszka
őstag
válasz TheProb #27831 üzenetére
Egyáltalán nem gyenge, el leszel vele egy darabig. Nekem első bömbim és akárki akármit mond, bizony szedi a lábát. Pikk-pakk 140-nél jársz, igaz olyankor pörgetni kell, de azért 6 henger és imádom ahogy üvölt. M52 tökéletes választás.
Egy katona mindig parancsokat követ, de egy harcos csak a szívét követi. >>>Steam ID: p1tyeszka<<<
-
CharlieDrop
veterán
válasz stickermajom #27839 üzenetére
Kinyitod a motorháztetőt és látod, az M47 TU-hoz van gyárilag
és +3°C alatt kapcsol be, onnan veszed észre, hogy baromi gyorsan bemelegszik a víz
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
stickermajom
addikt
válasz CharlieDrop #27841 üzenetére
Értem, köszönöm! Ez kellemes meglepetés, az Astránál egy örökkévalóság volt amíg bemelegedett a kisebb dízel.. Jöhet a tél
+3°C alatt mi kapcsol még? Mosófúvóka, zárfűtés amit tudok. Itt is van ilyen "Ice active" mód fékeknél például?
-
Agostino
addikt
sziasztok
budán karossszérialakatos ki ajánlott? hátsó sárvédőmre ráfér egy kis javítás, egyelőre nem vészes, meg akarom még most fogni. ezen kívül volna pár csúnyább karc amit el kellene tüntetni
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
Hikvision
senior tag
Csak hogy a fogyasztás témához hozzászóljak, hátha segít.:
E36 318i mellé vettem egy E46 320i-t, mind a kettő Touring mert munkás autók, Én úgy voltam velük, hogy ne rohadjanak a többit meg majd én megcsináltatom és akkor az tutira ki is van cserélve. Mind a kettő viszonylag sok pénzbe állt meg, viszont olyanok is lettek. Az e46 az e36-hoz képest egy finom kis műszer, csendes, csilli villi látszik rajtuk a sok év különbség fejlesztésbe. Sok volt a vita, hogy a 320i sokat fog enni dupla vanossal (150LE), ezért amikor hoztuk haza németből koppra tankoltuk egyszerre mind a kettőt, és ugyanolyan körülmények között pályán a 318-as 8-at kért be a 320-as pedig 8.4 litert. Ami igaz, hogy hiába 6 henger meg szép visítós hang, alulról a 318 nyomatékosabb, viszont a 320-as 3500-tól otthagyja a picsába és ha pörgeted akkor lehet vele közlekedni, pályán ezért sokkal kényelmesebb a 320-as. Február óta naplózva vannak a tankolások, vegyesbe normálisan használva a 318-as megpakolva létrával se kér 10 nél többet, a 320-as pedig 9 literes átlaggal megy.
[ Szerkesztve ]
20 éve a PH-n.
-
Tálydi
senior tag
válasz TheProb #27831 üzenetére
Fog az menni, hidd el, aztán persze fél év múlva előjön a "de jó lett volna egy nagyobb", de ez mindig is így lesz, ha megszokod azonnal vágyni kezdesz az erősebbre. Persze majd ha kipróbálod akkor el tudod dönteni, de kétlem, hogy csalódnál, a fogyit pedig itt ellenőrizheted.
Eeeeh, what’s up, doc?
-
CharlieDrop
veterán
válasz stickermajom #27842 üzenetére
Na, ezeket passzolom, jelentem alássan
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
TheProb
veterán
válasz CharlieDrop #27847 üzenetére
De gyári e36 320-ban még nem volt vanos moci, nem? Legalábbis wikipedia azt írja, hogy 2 verzióval jöttek ki:
M50B20 és M52B20, ezek közül egyiket se írja annak, főleg nem dupla vanos-nak. de javítsatok ki ha vmit benéztem."Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
Új hozzászólás Aktív témák
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Stellar Blade
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- ASUS routerek
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Keresek! Motorkerékpár
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Workzone 2 fokos erősített acél háztartási létra fellépő
- Irobot Braava 380 felmosó és feltörlőrobot
- LDNIO SEW1080 okos konnektor dugalj Wi-Fi és Bluetooth támogatással fogyasztás mérős 3db
- Gosund SP1 wifi okos konnektor dugalj TUYA SMART 16A 3680w fogyasztás mérős 2db
- NEO NAS-WR10W WiFi okos konnektor dugalj 16A 3680W TUYA SMART 4 db fogyasztás mérős