- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Huawei P40 lite - kényszerpályán
- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Macrodroid
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Ízlésesre sikerült a Galax alacsony profilú GeForce RTX VGA-ja
ph A hónap végén a felkelő nap országában debütáló, AD107 lapkára épülő modell talán az európai piacra is megérkezik.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
ma Hivatalos a Dimensity 6300, ez lesz a MediaTek kínálatából kivezetésre kerülő 6100+ utódja.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz urban racer #26046 üzenetére
Ma bemasztam az auto ala, es kicsit megrangattam a szilenteket. Egyik sem lotyog. Eleg bonyolult ez a futomu, oldalankent van jo sok szilent, ami kimehet. A hang forrasa viszont biztosan a kerek mogul jon valahonnan. Csinaltam par fotot. Megrangattam az osszes rudacskat, es alt. mindig ugyan arrol a helyrol jott a hang, a fektarcsa mogul, de a rugo elott, ahova a sok karocska becsatlakozik. Mi az ott? Elvileg a wheel carrier(33326774807 (-08)) az, de az magaban nem nyikoroghat
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Neztem a rugot is, de nem latom, hogy valami gondja lenne. Eloszor gondoltam ra, vettem is egy szett M-es rugot bagoert egy 35i-rol. De szerintem nem az lesz. Beszelni fogok egy szerelovel, akinek van rendes emeloje. Jo lenne rendesen belatni oda, leszedett kerekkel.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #26054 üzenetére
Nem kell. De megrangatva a karokat sem a szilentek felol jott a nyikorgas. Persze sok helyem nem volt, leven a padkara alltam fel, es ugy kusztam be az auto ala, ahova igy is csak a vizelvezeto godornek koszonhetoen fertem be. Pontosabban mindegyik kart rangatva egy iranybol jott, amikor jott. Nem akarok ott mindent osszeolajozni, kell a jobb hozzaferhetoseg.
Don't Tread On Me
-
leroyclub
senior tag
-
BeZol
őstag
válasz leroyclub #26057 üzenetére
A 30d 3literes kettős megfúvású turbós. Az kapható volt még manuális váltóval, és eredetileg 231 pacis volt, majd lett 2009es facelift után 245 pacis.
A 35d duplaturbós 3literes, és 2006-2012 között végig 286 paci volt, és csakis automata váltóval árulták.
Facelift 2009ben volt, más lett az első és a hátsó lámpa, ill. ha nem m-paketos a kocsi, akkor az első lökhárító is más. A navi szebb 3d-s lett, és az idrive kezelője is megváltozott, ill. asszem a lámpakapcsoló is.
Nekem személy szerint kifejezetten nem tetszik a faceliftes első lámpa, az új hátsók pedig ugyanúgy szépek szerintem mint a régi sima vonalasok. Karosszéria nem változott, csak a 245 pacis 30d már alublokkos.
Egyszer már nézegettem a motorkódokat, és kb. az jött le nekem (lehet rosszul), hogy míg a 231 pacis blokk M57TU2D30 és 2006ban jelent meg, az elődjei az M57TUD30 (218paci 2002ben) és az M57D30 ( 184-193 paci 1998ban), tehát ez egy 1998as konstrukció, amit a kezdeti 184 paciról 231 paciig reszelgettek 1998-2006 között (ill. volt h 2 turbót is kapott 35d-ként 2006ban), majd 2009ben jött az új konstrukció 245 pacival (N57D30O0), ami most jár az új kocsikban 258 pacinál jár (N57D30O1).
A 245 lőerős motort csak 2011ig árulták, a 258 pacisat pedig azóta is ugyanúgy árulják, lehet nem stimmelt vele valami kezdetileg vagy csak teli volt tartalékkal?
Én mindenesetre a következtetéseim és az ízlésem alapján azt mondanám, hogy szebb (és olcsóbb is) a facelift előtti E92 (de azért jó lenne a szebb grafikájú navi bele), és inkább venném a kiforott technikájú motort, mint a teljesen új konstrukciójút. Német fórumokon olvasgatva mintha rémlene vmi hiba a 245 pacisokkal kapcsolatosan, de ennek utána kéne járni, nem esküdnék meg rá. -
leroyclub
senior tag
Ezt nagyon szépen leírtad köszönöm Én is a facelift előtti felé hajlok, már csak az ára miatt is. Így hogy kicsit jobban beleástam magam, már nem ragaszkodom a 35D-hez, lehet 30D is, ha állapot/felszereltség jobb. A hátsó lámpa viszont szerintem nagyon feldobja (fiatalítja), szóval azt tuti cserélném.
[ Szerkesztve ]
-
BeZol
őstag
-
leroyclub
senior tag
Igen az előző képemet egy német fórumról szedtem, ahol a srác a saját kocsiját szépítette ki. Így hogy csak a lámpa látszik, már nem olyan hatalmas a különbség, de a kis LED lyukacskák szerintem még így is azért egy újabb autó benyomását keltik. De ez abszolút részletkérdés.
-
urban racer
senior tag
válasz MPowerPH #26045 üzenetére
A 2. képen tisztázom, a kép közepén van. Az első képen belül van eldugva, kcisit kilátszik a tengely, a felső lengőkar szilentjéről van szó. Végül fáradt olajjal fújtam le(minden szilentet), azt javasolta ismerős. Még nyikorog, kell egy kis idő, míg a tengely és a szilent közép is bekúszik.[ Szerkesztve ]
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
Henry1990
tag
Hello!
Tegnap kiírta az e90 330I-m, hogy mlegszik a motor. Németországból jöttem vele haza, és szerencsémre pont a házunk előtt írta a hibát, ma reggel is pár kilóméterrel indítás után már kérte, hogy állítsam le a motort. Elvittem a helyi szakszervízbe, Azt mondták, hagyjam ott a kocsit, ha lessz idejük akkor foglalkoznak vele. Kb fél óra mulva csöng a telefonom, vízpumpa + termosztát csere. Nem vagyok nagy szaki, de azt hallottam, hogy ha a vízpumpa rossz, akkor jellegzetes hangja van a kocsinak. Van valakinek tapasztalata ilyennel kapcsolatban? Kicsit szkeptikus vagyok a szakszervizekkel, viszont más szerelő meg nem tud fogadni 1 héten bellül a környéken, kocsikázni meg nem akarok így vele.„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
BeZol
őstag
válasz Henry1990 #26065 üzenetére
Hali!
Nekem nem hűtött rendesen a klíma (kb 2 hete tűnt fel), és mikor kicsit melegebb lett és dugóztam, akkor írta ki hogy melege van, majd rá pár percre pirosan, hogy állítsam is le. Kiderült, hogy a klíma ventillátora nem működött, azt egy 20asért vhogy megpiszkálták (egyébként kompletten 130körül van talán újonnan), azóta megy a klíma és a motor sem melegedett túl. Én nem gondoltam volna, hogy a motor hűtéséhez a klíma ventillátora is kell elől, de már ezt is tudom.
Ha nálad jó volt a klíma, akkor lehet, hogy mégis csak igaza lesz az uraknak. -
BeZol
őstag
Kész a vezérműlánc csere (320k huf motor-,kéziváltó- és difiolajjal együtt), egyik lánc már meg volt nyúlva, max. 10k km és elszakad a szerelő szerint, akkor pedig oda a motor (1,2 misi körüli javítás akkor), úgyhogy mákom volt. (2008/05 E93 330d, 231 lóerő, 167k km)
Elvileg én láncom rendben van, gyakorlatilag mégsem, ennyit a bmw-ről...
Bárki, aki 2ezres vagy 3ezres dieselt venne (18d,20d,25d,30d,35d), kérdezzen rá, hogy volt-e már a lánc cserélve és hány km-nél, mert 150k kilométerenként jobb ha beruház egy újra.
0km-es kora óta enyém a kocsi, egy tekert kilométeres kocsi időzített bomba lehet -
nope00
tag
Sziasztok, BMW 520D vélemény? Konkrétabban [link]
-
peetmaster
senior tag
Sziasztok!
E60 530D-nél mi az a vízhőfok tartomány, ami teljesen átlagosnak mondható? Illetve a képen látható hűtőrács mögötti fekete lamellák mikor nyitnak ki? Mert nekem nem nagyon akarnak...függetlenül attól, hogy üzemmeleg az autó, vagy még hideg. Ha nem jár az autó, akkor meg se lehet emelni (teljesen lezár) őket, de ha beindítom, akkor már kézzel be tudom nyomni, hogy nyitva legyen, de ahogy elengedem, visszacsukódik. Az lenne a lényege, hogy alap esetben csukva van, aztán útközben a menetszél kinyitja?
Vízhőfokra visszatérve. 15-20 km kocsikázás után 97-98 fok (de ezt már eléri 8-10 perc után is), aztán ha leállítom, még melegszik 2-3 fokot és ott megáll. De 97-98 foknál még nem kapcsolt be a ventilátor.
Termosztát gyanús lehet a dolog? Vagy egy szimpla kiegyenlítő tartály légtelenítés is megoldhatja a problémát?
Szerk.: nem ír semmi hibaüzenetet, hogy túlmelegedett volna valami.
[ Szerkesztve ]
-
urban racer
senior tag
válasz peetmaster #26070 üzenetére
95-97-98 fok teljesen normális vízhőfok.
A lamellák(zsalugáter) akkor nyitnak ki, amikor ő akarja-és nem törvényszerű, hogy üzemmelegen kinyitja.A következőt tedd:
-bizonyosodj meg róla, hogy leállított és kiürült vákuumtartályos állapotban mozognak a zsaluk-ezt megtetted már ahogy olvastam, tehát pipa
-indítsd el a motort, és nézd meg, hogy hideg, de járó motornál meg tudod-e mozdítani kis erővel a zsalukat-ha nem akkor jó.
-egy kellemetlenül meleg napon üzemmeleg motornál kapcsold be a klíma max gombot, majd hagyd el a süllyedő hajót. Pár percen belül a zsaluknak ki kell nyílnium, miközbe a klímaventitől felszáll az autó. Ha kinyit a zsalu-akkor jó. Ha beindul a venti-jó
klímaventi=vízhűtőventi=automataváltóventi=szervóventi"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
Oracle
senior tag
Hi
Amikor vettem a kocsit adtak hozzá egy ccfl angel eye-t, csak elkeveredett a költözésben de ma előkerült. Gondoltam berakom, próbaképp rákötöttem a helyzetjelzőre de persze jelzi hogy kiégett az izzó. Van hozzá ellenállás 10w39ohm az lenne a kérdésem hogy kell bekötni, pl a pozitívra rákötöm az egyik végét, másik meg az inverter pozitívára?
-
urban racer
senior tag
válasz Oracle #26072 üzenetére
Jobban jársz ha inkább a figyelést kapcsolod(kapcsoltatod) ki. Gondolom 39/46od van, bmw scannerrel kb 20 másodperc alatt megvan.
Szeret tönkremenni, gyakrabban, mint kéne. De ha feltétlen be akarod kötni, akkor inverter elé kell kötnöd."Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
Oracle
senior tag
válasz urban racer #26073 üzenetére
Kikapcsolnám a figyelést de még nincs meg a kábel és a program. Vagy bekötök egy sima helyzetjelző izzót az is jó ellenállásnak az ritkán megy tönkre Akkor jól írtam hogy csak a pozitívra kell rákötni az inverter elé?
-
urban racer
senior tag
válasz Oracle #26074 üzenetére
Nem, én szerintem párhuzamosan kell kötni, hisz akkor fog azonos feszültség esni a 2 fogyasztón-azaz egyik láb pozitív, másik láb negatív(inverter elé). Ha csak az egyikbe kötnéd be, akkor lenne soros kapcsolás, és akkor azonos áramerősség folyna, de eltérő lenne a feszültség-azaz alig világítana az angel.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
MPeter87
őstag
válasz urban racer #26075 üzenetére
Szerintem inkább soros lesz az, de majd mások megerősítik.
-
Oracle
senior tag
Párhuzamosan kell kötni. Ha sorosan kötöm gyengén világít az angel. Igaza volt Uraban racernek
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz urban racer #26078 üzenetére
napersze
kár beléd minden
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #26079 üzenetére
Hogy baszna el téged egy olasz nyerges vontató alvó török sofőrrel és 20 tonna túlsúllyal
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
40-es Apex ültetőrugó, meg mivel a ballonos téli nem hozta ki az ültetést, feldobtam spanom pótkerekét. Az én gumim 245/35r19 lesz, ez 245/40R19, de még így is látszik, hogy a 40es ületés kevés lesz Nomeg kell ide is 1,5 centi nyomtáv
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
Viszlát
addikt
válasz urban racer #26081 üzenetére
Inkább Matyikát vinnéd sétálni ültetés helyett Te.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
CharlieDrop
veterán
válasz urban racer #26080 üzenetére
Legyen
Szerinted ki írja a legértelmesebb póninövelő programokat e46-ra?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
válasz urban racer #26064 üzenetére
Koszi. Megelegeltem, emelo nelkul lehetetlen. Holnap viszem megnezetni, mert nagyon zavaro.
Don't Tread On Me
-
tigomigocika
senior tag
Hali!
Ha valakit érdekel E46 CCFL ledkarika szettben írjon privátot!
KösziXBOX LIVE: rolandinho007
-
urban racer
senior tag
válasz MPowerPH #26084 üzenetére
jól haladok vele... 2x levettem a kereket és átzsíroztam. Az étolaj nem volt jó. A rendes spés-zsír+szilikon úgyfest kezd használni. Délelőtt fújtam be 2x-ra, kicsit jártam vele rosszabb úton, délután kipróbálom mennyire itta be magát. De szerintem jólesz A kereket mindenképpen vedd le, nekem legalábbis nem sikerült rendesen befújnom, mert alulról nem fértem hozzá rendesen.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #26083 üzenetére
Stevet kérdezd, ő a vértuNNer, én csipsztuning-ellenes vagyok... Minden 2. tuNNing autó veszprémben kormoló 2-es golf 1,6 gtd, füstcsavar nélkül...
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
Viszlát
addikt
válasz urban racer #26088 üzenetére
Eszem a szívét, de drága. Annyira bírom őket, hogy még az ülésükön is látszik, hogy rohadtul menni akarnak.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Micka21
tag
Sziasztok!
Keresek Styling 44 felnit r16 méretben, E46-ra.
Akár nyári gumival is.
100e ért találtam a neten, de ahhoz képest hogy viszonylag gyakori felni kicsit sokallom.
-
CharlieDrop
veterán
-
Micka21
tag
válasz urban racer #26092 üzenetére
újonc vagyok itt, annyit sikerült kigooglizni hogy "Kasza Mester" Fehérváron található, ami nekem jó is lenne
elérhetőséget tudtok adni, akár privibe is jöhet! -
peetmaster
senior tag
válasz urban racer #26071 üzenetére
Szia!
Közben megoldódott a dolog. Sajna sokat járkáltam városban (nem padlón) és emiatt ugye nem nagyon nyitódtak a lamellák. Kicsit elmentem kocsikázni a szokottnál dinamikusabb tempóban, aztán 91-92 foknál beállt a hőmérséklet 50km-es távon, de 100km/h fölött lement 86-87-re. Városi poroszkálás alatt továbbra is feljebb megy, de néhányan azóta megerősítettek, hogy ne parázzak a közel 100 foktól...ez ilyen.
Ja, és megy a venti is, miután megállok egy 94-95 fokos hűtővízzel, szóval azzal sincs gond. Ezt a klímás dolgot pedig kipróbálom, mert a zsaluk még nem nyitottak ki állva, üzemmeleg vagy attól picit melegebb motornál. Köszi!
A zsaluk "zárva" vannak, ha hidegen jár az autó, viszont mikor egy rövidebb kocsikázás után megállok, akkor annak ellenére, hogy nincsenek kinyitva, be tudom nyomni az ujjammal.
-
MPowerPH
félisten
En tavaly nezettem markaszervizben, nalam rendben volt. Nem ertettek, miert akarom megnezetni, mivel az orok, legalabbis szerintuk. Megkerdeztem, hogy mi van akkor, ha elszakad. Egyertelmu valasz nem volt, de mivel lifetime, ezert garancialis, ha bizonyitottan a gyenge lanc volt a hibas. Otthon ez pereskedes, de a nemeteknel, osztrakoknal, es szerintem a britteknel is sima garancialis javitas. Meg elvileg ez csak egy bizonyos lanc sorozatot erintett, tehat valszeg a tied pont abbol kapott. En biztos nem fizetek ki annyi penzt egy olyan alkatreszre, amit gyarilag orokeletunek terveztek, es ami nem igenyel karbantartast. Egyebkent nem volt draga, nekem anno Muha 600k-t mondott munkadijjal. Ez utan mentem el megnezetni...
Don't Tread On Me
-
Möhe
addikt
válasz Lavidaloka #26098 üzenetére
csak otthon meg ne tudják
-
BeZol
őstag
válasz MPowerPH #26097 üzenetére
Szerencséd van akkor. Én is Muhánál voltam, a lánccsere, kéziváltóolaj és difiolaj csere, meg ugye a lánc miatt motorolajcsere is így együtt volt 320k, és mint kiderült volt értelme cserélni, és nem kell alsóhangon 1,1misiért motorújítani v. bontottat szerezni. Érdekes, hogy neked olyan sok lett volna
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Windows Insider Program
- Kupon kunyeráló
- Anime filmek és sorozatok
- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- ASUS routerek
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- További aktív témák...
- Meross MSS425F okos elosztó, 4 alja + 4 USB, Homekit kompatibilis
- Aqara MCCGQ11LM nyitásérzékelő (HUB szükséges hozzá) + vízmentes 3D nyomtatott tok
- Meross MSS210 intelligens aljzat Homekit kompatibilis 4 darab
- Meross MSS315MA-EU intelligens aljzat energiamérő funkcióval (Matter / Homekit) 4 darab
- noblechairs alkatrészek azonnal készletről EPIC, ICON, HERO, LEGEND