- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Fotók, videók mobillal
- A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
Sírok.... Brutális lett The all-new BMW 7 Series. Official launch film.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Magnum megérkezett hozzánk
Ferrari 308 GTB quattrovalvole
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
hdman
őstag
Tudom, hogy ez itt OFF, de vannak itt okosok, erre ránézne valaki? Injektor korrekció téma
Örök hála
Sopron city :)
-
szőröscica
addikt
válasz Lavidaloka #26605 üzenetére
Szép autó. Nem láthattam pénteken az M3-on estefelé Debrecen irányában?
-
Viszlát
addikt
válasz CharlieDrop #26604 üzenetére
Haat ez inkabb Passatos lett. :/ A mostani szeria nekem jobban bejon, sportosan elegans, nem ez az unalmas vonalzoval huzott elekkel. Na meg a sok idiota ujitas, LED szonyeg pasztmeg, az nagyon kell...
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
H.Ezredes
őstag
válasz LuckyL #26609 üzenetére
Arra felé laksz vagy csak simán onnan nézel ilyen autót behozni ? Nyilván ha elromlik megcsináljuk Ne a ferrari szalonba vidd be
(#26611) CharlieDrop
Ledurrant egy vízcső meg akkor általános átnézés szerviz
(#26613) Viszlát
Szerintem pedig nagyon odatették magukat.. M packet nagyon jól sikerült jó a kiállása az autónak. És igen is nagyon jók az ilyen kis finomságok amiket beleraktak a sok kis apró részlet újítás és extra. Neked fölösleges más azt mondja milyen jól néz ki. Nekem nagyon bejönnek. Én más szemmel nézem mondjuk mint egy átlag autós.... Lesz itt mindennel majd rengeteg munka mikor elromlik
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Viszlát
addikt
válasz H.Ezredes #26614 üzenetére
Jó, a BMW nagyon szerelőbarát, az biztos, sok ember megélhetéséről gondoskodnak már tervezéskor, gyártáskor, árazáskor.
Mások az igényeink, persze. Nálam a tágas belső tér, a kényelem és az ergonómia az első. Ezen a területen túl sok újítás nem nagyon történik, miközben azt mondjuk én magasról lekakkantom, hogy ha megnyomom a nyilat akkor beáll a garázsba.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
MPowerPH
félisten
válasz Viszlát #26613 üzenetére
Egy jo dolog van benne, es az a lezer fenyszoro. Kotelezove tennem minden auton, mert ejszaka az jelenti a biztonsagot.(na meg az ejjellato sem rossz, azt meg megrendelnem) De nekem ne alljon be a kocsi sehova sem magatol... Kiszallofenynek nekem jo volt a sima megvilagitas is, az nem rossz dolog, de ez a szonyeg erosen nevetseges.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
BeZol
őstag
válasz MPowerPH #26616 üzenetére
Szerintem már a xenon is jó, de abból sem mind1, hogy milyen, mert pl. a seat alhambraban is xenon volt anno, mégis köszönő viszonyban sincs a bmw xenonjával. Autópályán este mindig kacagok, hogy az autók 99%-ának a lámpája az én lámpámnak max a feléig ha elvilágít. Na most ehhez képest már el sem tudom képzelni, hova fokozták ezt tovább a ledes, majd lézeres lámpákkal, de biztos jók azok is.
Én az automata autók közé parkolással vagyok úgy, hogy nem tartom szükségesnek, főleg h annyi-annyi teszten elvéreztek ezek, nem tudom mennyivel lettek kiforrottabbak.
A helyettem garázsba beparkolás viszont szerintem csöppet sem hülyeség. Rengetegszer kell kinyomorognom magam az ajtón, vagy áll be mellém egy birka, és ilyenkor csak nyomvatartanám a távirányítót, aztán gurul ki helyettem a kocsi addig, amíg be tudok szállni. Rengeteg régi szűk garázs van, ahova pl. egy 7es szerintem még így sem férne be, de majd ha leszivárog a kisebb kocsikba ez a kütyü, akkor nagy könnyebség lesz a garázsba be/kiállás.
Szerintem is korrekt a sima világítás csomag, ez a szőnyeg vicces, viszont lehet, hogy élőben gyönyörű szép lesz.
Egyéb: 2 napja kész lett a lengéscsillapító csere, a gyári m-es sachs-ok helyett bekerültek a koni sportok (sárga színű), amelyek állíthatóak elől, és vhogy hátul is. A lényeg, hogy 1 teljes tekeréssel van keményebbre véve mind a 3 (és elvileg nem lineárisan lesz ettől keményebb).
Megszűnt a billegés, nem akar már keresztbe állni az autó kanyar közben, legalábbis ezek voltak a tünetek, de a csere óta mentem többet városban is, és rá kellett jöjjek, hogy már városban is vacak volt, mert most ott is érezhetően feszesebb. Nem tudom mihez hasonlítani a dolgot, de a lényeg, hogy feszesebb a kocsi, ÉS mégsem ráz, a komfort ugyanaz maradt. Átmegyek egy kisebb bukkanón, nincsen még 2.-3. kis hinta már, hanem egyből feszes minden. Autópályán pedig a nagy forgalom miatt nem tudtam annyira meghajtani mint szerettem volna, de 180nál sem volt semmi probléma, feszesen tartotta az ívet, semmi bizonytalanság, semmi kibillegési szándék. Olyan lett a kocsi, mint újkorában , talán 1 pöppet kicsit jobb is, mert akkoriban PS2-es michelinek voltak fent a merevített oldalfalukkal, most meg sima PS3-asok, ami szintén sokat dobott az útfekvésen. -
MPowerPH
félisten
Szerintem az E92-ben(E60-ban is) levo Xenon egy hulladek. Insignia szuper okos fenyszoroja utan egy elavult szar, es a tavolsagi sem eleg eros. Sot, az Audi A5 fenyszoroja is hatvanyokkal jobb, pedig meg az sem 'okos' lampa. Kerdeztem cserere a lehetoseget, de nincs nagyon opcio.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #26620 üzenetére
Az egy dolog, nem midnen szituacioban. Autopalyan igaz nem kapcsolja le a refit, igy a szembejovoket nem bantja, de varosban zsenialisan mukodik, es kozuton is eszmeletlen. Kar, hogy nem full intelligens, ugy lenne igazan a szep, ha kitakarna a fenyt a szembejovok szamara is. Egyebketn sokat nem lathattal, mert csak az Elite kapta meg azt az extrat, amibol nem sok van otthon sem.
Don't Tread On Me
-
FET-MEN
veterán
ma mindkét e39-ünk megkapta a cob karikákat. odacsap, hamarosan jönnek képek.
Iphone 7
-
urban racer
senior tag
válasz MPowerPH #26621 üzenetére
Elnézést kívánok, hogy van kis időm, és egyből beleböfögök, de szerintem rosszul tudod. Én első generációs insignia cosmot vezettem, ami kanyarkövetős, táblafelismerős, auto refis volt. Nem is ment rosszul
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
MPowerPH
félisten
válasz urban racer #26624 üzenetére
Maga a kanyarkovetes egy dolog. Aztan ellustultak fenyszoro fejlesztes teren. Mert a Xenonjuk egy rakas sz@r sajnos, belertve a 7-est is.
mod: Azt hittem, csak az Elite kivatsaga.
Don't Tread On Me
-
urban racer
senior tag
válasz MPowerPH #26625 üzenetére
nekem a cabrioban tök jó volt a lámpa(gyári xenon), meg se volt mattulva a búra, elég állat volt. Az x5 meg volt mattulva, polír után osram nightbrakert kapott, brutál lett. Nekem vibrál már a bal első xenonom, de lusta vagyok kicserélni, mióta megvettem be van sárgulva
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
FET-MEN
veterán
2002 utáni mindkét autó, így szélvédő ragasztósak a lámpák, vágni kell őket, hatalmas szopóroller. Méretre pontos karikák kerülnek be, így azzal nincs gond, nem én csináltam, van egy úr, Gabi, napi szinten folyamatosan foglalkozik vele, profi, ő csinálta,ő szerzi be a karikákat is. Nem drága dolog, 1x kell megcsináltatni, én inkább rábíztam. Napfényben is brutál jól látszik, simán ok nappalifénynek. Lesznek jobb képek is, csak retkesek a kocsik, szégyenlem így mutatni őket, de ebben a melegben még nem tudok mosni.
Iphone 7
-
MPowerPH
félisten
Vezettel mar 2.2TDCi Mondeo -t? Nem volt az Audival semmi baj. 8Le-vel erosebb volt, ellenben 100kg-val nehezebb, plusz automata. Jah, es a nyomateka 350NM, mig a Mondeo -e 400NM, tultoltessel. Igaz azt eleg hulyen, idetlen, kulturalatlan modon adja le. Se porogni nem szeret, se az alacsony fordulatot nem eszi. Viszont ha tartomanyon belul vagy vele, akkor brutalisat lep, ha meg kulturaltan mesz, akkor 4,5l-t eszik. Azt hiszem a gyari gyorsulasi adatok is igy neznek ki: 8.7s vs. 8.9s a Mondeo javara.
En vezettem mar mindegyiket.
Audisok hajlamosak tulertekelni az autojukat. Allitolag(Audis forumbol) az A5 3.0TDI otthagyja a 335D-t is. Ezzel eltetik magukat. Meg chip elott volt szerencsem egyel a nemet palyan. Hat, mint egy szivo diesel... Szerintem a 330D-nel sem erosebb, bar az nem tudom, hogy megy.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
BeZol
őstag
válasz MPowerPH #26637 üzenetére
Nekem volt szerencsém még chipelés előtt egy A4 kombi 3.0tdi-hez a német autópályán, ami 240 lóerős volt, én pedig még 231. Súlyban csak a mostani 245 pacis A4 avant-ot tudom, hogy 1855kg, én 1825kg alapba.
A lényeg, hogy megnyomtuk neki, és eltávolodott max. 2 autónyira, majd szépen lassan utolértem óra szerint 263mal. Neki előbb volt vége a max sebességnek Nyomatékban mindketten 500-500nm voltunk. Még egy A8 4.2TDI-hez volt szerencsém, ami 326 lóerős volt 650nm-rel, na azt már chipeléssel kaptam el, de 220-230 után elhúzott, addig viszont semmi különbség nem volt. E350CDI-hez volt szerencsém, azt lehagytam, de A5-össel még nem találkoztam autópályán, aki nyomta is volna neki.
Szerintem is otthagyja az A5 3.0tdi a 335d-t. Én sem tudtam mit kezdeni egy 233 pacis A6-ossal. Fogta magát, és a quattro hajtással kilőtt a pics*ba állórajtnál. (az már más tészta, hogy amit emiatt szerzett 2 kocsinyi előnyt, 130nál már mellé értem, de ekkor már chip megvolt)
Autópályán elvérezne az a5ös, de biztos nem azzal villognak -
CharlieDrop
veterán
válasz MPowerPH #26640 üzenetére
egyszer, még a 23i-vel álltam a Hungárián egy lámpánál 4 sáv, mellettem kettővel egy kombi A4 (B5, akinek ez mond valamit). Mondom magamban ez így jó lesz, bár nem versenyezni akartam.
Jön a zöld, mire felengedtem a féket az A4 keresztbe átment 4 sávot 2.7 Biturbo volt a lelkem, azt nézhettemNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #26641 üzenetére
Jo hat a 2.7Biturbo egy kis mod utan meg az M5-nek is nagy falat volt. Allorajtnal egyertelmu az elony, bar vannak korulmenyek, amikor a hatsokerekes sem gazos. Csak egy meleg, jol tapado aszfalt kell, kicsit atmelegitett, szeles abroncsokkal. Ezt ha stopperrel lemered, akkor 5,2s, es a TC-t ki sem nyomtam, pluszban meg az aszfalt is hideg volt, bar a gumikat bemelegitettem. TC sokat nem babralt... Azert nem kapcsoltam ki, mert kivancsi voltam mekkora a valtozas a regi gumik utan. Persze ha fordulatrol lehetne indulni(automataval ugye ez nem megy), akkor az is hozna egy kicsit, bar ez inkabb a benzineseknel hatrany.
Szoval lehet 40km/h -ig elmenne az A5 nedves uton, utana viszont alazas. A5 3.0TDi gyari gyorsulasa is 6,2s, de csak manualissal, automataval majdnem 7.... 335D automataval 5.9s.... Nem kell sajnalni a gumira a penzt. Ezeket a Michelineket tenyleg az ilyen M5 szintu autokra terveztek, azota nagyon nehezen tudom egyaltalan megtekerni oket. Egyenesben nem, korforgalomban, vagy nedves uton sikerul csak. Mig regen a Pirellikkel siman ment allo rajtnal is.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
FET-MEN
veterán
E60 30D+EGR,DPF OFF+CHIP, A4 3.0TDI, elhitte, A7 szintén, nyilván alap 530d e60 szintén, focus st 200 felett viszlát, gyorsulásin 400 méteren: Lancer evo, focus st, néhány rízs, elhitték, kategória 2. helyezett, egyedül egy épített, könnyített öreg quattro 80-as audi lőtt ki mint egy rakéta.
Iphone 7
-
BeZol
őstag
válasz FET-MEN #26645 üzenetére
Én télen -4 fokban próbáltam legyorsulni az A6 3.0tdi quattros ismerőst, és csak 110 után értem be. 255ös gumi helyett 225ös téli gumi, fagyott aszfalt, 1 másodpercig kb. csak egyhelyben gumipörgetés, mire elindult a kocsi..., 2 perce beindított kocsik, gondolhatod... Most gyorsulásin minden körülmény stimmel, kár idekeverni, mert a mocskos, dzsuvás, fagyos, jeges, olajfoltos aszfalton kicsit változnak az optimális körülmények, és az összkerék irányába billen a mérleg.
Ha már gyári adatok is szóba kerültek, nekem a gyári érték 1825kg, de eskü egyszer már lemérem, mert közel full extra révén tuti több, 7 másodperc a 0-100 és 245km/h a végsebesség, és chipelve tudok kb 6,3at és óra szerint 263at, ergo gyorsulásban szerintem elkenne az ugyanolyan nehéz audi (A6+). A 245 lóerős E93 330D-k viszont már 6,4 alatt gyorsulnak alapból, vajon mi lehet a trükkje (az 500nm-ről lett 520nm, de nekem ennél is több van, mégis csak picit vagyok jobb)?
Pár érdekesség, ha már találtam táblázatokat, mert látom meglepődtetek, de nekem akkor is ott fityeg +160-180kg hozzátok képest! (az +2-3 ember srácok )
Azonos motorú E92 330d-hez képest pedig +225kgE92 330D 231ps - 1600 (1615) - 6,6 --> E93asban 7,0s
E92 330D xdrive 231ps - 1715kg - 6,5
E92 330D 245ps - 6,0 [6,1] --> E93asban 6,4s
E92 330D xdrive 245ps - 5,8 [5,9]E92 335D 286ps - 1645kg - 5,9
E60 530D 231ps - 1665kg - 6,8
E93 330D 231ps - 1825kg - 7,0F32 430D 258ps - [1615kg] - [5,5s]
F33 430D 258ps - [1845kg] - [5,9s]
F32 430D xdrive 258ps - [1690kg] - [5,2s]
F32 435D xdrive 313ps - [1700kg] - [4,7s]F33 435D xdrive 313ps - [1925kg] - [5,2s]
F10 530D 258ps - 1770kg [1785kg] - 6,1s [5,8s] -> xdrive 1885kg 5,7s
F10 535D 313ps - 1810kg - 5,3s -> xdrive 1915kg 5,1s
F10 M550D xdrive - 1955kg - 4,7sAudi A5 3.0tdi quattro 245ps - 1665kg - 5,9s [7,1] (ez h lehet ennyire rossz automatával, elírás lenne?)
Audi A4 3.0tdi quattro 245ps - 1640kg - 6,1 [5,9] (ez meg most miért jobb manuális váltóval, holott könnyebb?)Tehát a bmw-nél 0,1-0,2-edet hoz a konyhára az összkerékhajtás a régebbi szériáknál azonos lóerő mellett váltótól függően, de cserébe +115kg a sima hátsókerékhajtáshoz képest (újaknál csak +75kg), ami autópályás gyorsításkor tuti, hogy hátrány, ill. végsebességnél is 250es korlát felett.
Az audik 50-75kg-mal könnyebbek összekerekesen az xdriveos bmw-khez képest (és mégis 5,8s kontra 5,9s az azonos lóerejű xdriveos bmw javára, mondjuk 520nm (1750től) kontra 500nm (1500tól) az alapján, amiket találtam), és csupán 40-65kg plusszsúlyt cipelnek a hátsókerekes bmw-khez képest.
Tehát gyári értékeket nézve egy E92 330D xdrive vinné a prímet 0-100on az újakat nem nézve.
Közben a most épp kifutóban levő Audi A4-es adatlapját nézve mégsem 1640kg lesz az, hanem 1715kg [1755kg], és 6,1s [5,9s] a 0-100, így viszont pacsi a bmw-nek, ugyanannyi a kg-juk, habár akkor már E90eshez kéne hasonlítani az A4-est, vagy az E92höz az A5-öst, de már uncsi, hogy 3 helyen kell ellenőrizni az adatokat, melyik a jó, úgyhogy nem nézegetem tovább.
Azért remélem szemet szúrt, hogy anno mennyire be volt harangozva, hogy mennyivel könnyebb a 4es széria a kifutó 3as coupe-hoz képest, ám ez csakis a kis motorokra igaz (a 30d-30d páros automata váltóval már egyforma súly), persze ezt már nem hangoztatják, igaz az xdrive "felsúlya" is kisebb lett.
Az én esetemben 1840kg lennék automata váltóval, az új 4es pedig 1845kg, csak ott már kötelező az automata, persze erősebb és modernebb a kocsi, ill. 7,1 kontra 5,9 az automata vs automata gyorsulása.
E60-hoz képest jól meghízott az F10
Új hozzászólás Aktív témák
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Eredeti játékok OFF topik
- EAFC 24
- Kerékpárosok, bringások ide!
- OLED TV topic
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek