- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Yettel topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
urban racer
senior tag
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
Sziasztok, jut itt még egy hely nekem is? Igaz 3-4 hónap állás-építés után kruzingolhatok végre a géppel
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz urban racer #12800 üzenetére
[ Szerkesztve ]
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz MPowerPH #12804 üzenetére
Amikor megvettem, akkor volt 91'-es egész jól felszerelt(nagy BC, mtech 2 kormány, manuál klíma, tempomat) 150 lovas m50b20-as.
Vettem hozzá egy angol donort, 95-ös, m50tub25-el, és átpakoltam kb mindent, amit lehetett.
Vétel óta:
3,45 kiházas sima diffi --> nagyházas sperrdiffi (friss olaj, friss szimeringek, friss fényezés)
sportdob + DTM vég -->325i gyári rendszer + sima dupla vég195/65 R15 Goodyear-Pirelli téli --> 225/40R18 Continental Sportcontact 2 (előre sajna kell valami 215/35, mert nem fért be végül...
felni: Hamann Motorsport PG1 by O.Z.
-Polír perem
-Opel Insignia Technikai szürke belső rész
-Króm csavarok
-Rejtett szelepelöl:8,5x18 ET38
hátul:9x18 ET46futómű
gyári E36 --> KW variente 2Lip...--> KW by KONI, hátul koni versenygátlók
Karosszéria
2009: gyári bordó, helyenként nem túl jó állapotban...
2010: BMW Alpin weiss
2010: BMW gyári fekete szín a tetőn
2010: E39-re átalakított frontLégterelők
2010: E46 facelift lökő átalakítva E36ra
2010: M3 diffúzor a hátsó löksiben (nem üvegszál, nem utángyártott, gyári BMW) LETT volna xD Most semmi, majd lesz valamiKiegészítők
//M vastag díszlécek
e36 gyári műanyag küszöbFénytechnika
Bosch projektoros lámpa CCFL angel karikákkal, smoke oldalindex-el, motoros magasságállítóval
2010: Dectane lámpa hátul, kéderek elrejtve
Egyéb
fűthető ablakmosó fúvóka
Motorháztetőt újra kell fújni sajna, saját hibámból...
Belső Optika
Festés, dekor
2010: Csomagtartó oldalfalak alcantarával bevonva, "hajópadló" parketta, egyedi beépítés by streetvand
Ülések
2009: beleülsz, és mintha egy punci lenne...
2010: Homok bőrbelső, hátul síbox nyílással és dupla kólatartóvalKormány
2010: M-tech 2 kormány
Kiegészítők
2010: Nagy BC, elektromos tető, 4x elektromos ablak, klíma, full-full extra
homok oldalkárpit, homok műanyag elemek
Egyéb
kesztyűtartóban !!!gyári aksis!!! zseblámpa töltős csatival
csomagtérben gyári BMW szerszámkészlet hiánytalan állapotban
ülések alatt gyári e36 facelift hangszigetelés beépítve
Fejegység
2010: Alpine iDA-X303 (még postán...)
Erősítő
2010: Rockford Fosgate Power bd1000.1
Hangszórók
2010: 2x Rainbow Hammer 12 egyedi zárt ládában, plexi hátfallal, fekete alcantara bevonattal kívül, fehér bőrbevonattal belül, RMT-re kapcsolt fehér strobival meg még csomó minden
Bocsi, h nem írom le a saját szavaimmal, de hosszú lenne, így inkk bemásoltam, és kicsit olvashatóbbá tettem
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz MPowerPH #12808 üzenetére
hálistennek a "szakmunka" kivételével mindent én csináltam...
Viszont én elteszem magam holnapra, korán kelek, de délután benézekA vicc az, hogy már most nézegetem, hogy mire cserélném Pedig kész sincs még teljesen(mint ahogy a képeken is látszik...)
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz Tálydi #12814 üzenetére
Most nekem olyan 1,5 körül van. Az egy más dolog, hogy mennyi lett volna, ha a szakmunkákon kívül a többit autószerelővel csináltatom illetve nem én bontok ki magamnak motort, stbstb, hanem veszem.
Am egy kis szakmai gyakorlatnak is jól jön, autóvillamossági műszerésznek tanulok...
Am egy 1,5-ös ajánlaton elgondolkoznék... Vagy ha valaki egy e38-al azt mondaná, hogy cseréljünk..."Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
Na látod ez igaz! Olyan annyira, hogy elhatároztam: mindig lesz egy bmw-m... Ha csóró leszek, akkor 30 éves, ha miller, akkor 2 éves... Maga a bmw stílusa tiszta bolonddá tett...
Most hogy megépítettem egy autót(Bulit, not bought) eléggé összeismerkedtem a bajor technikával...
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz Tálydi #12919 üzenetére
Nincs semmi kerregése. A héten ha gondolod lövök egy videót...
Ha kerreg, mint egy dízel, azt azt jelenti, hogy gebasz van, össze-vissza jár, nemcsak, hogy idegesítő a hangja, de még az autó is gyengébb lesz... Haver mesélte, hogy az e36M3 amikor vanos hibás volt, akk kb úgy ment mintha 150 lovas lenne"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz Tálydi #12924 üzenetére
Amit BMW001 mondd, azzal nem igazán értek egyet, a no vanosnak is ugyanolyan lánchangja van sztem... Volt mind2-m(M50B20 vs M50TUB25), szóval nem csak a levegőbe beszélek...
Meglennék kövezve egy kis reklámért? A maradék cuccaimat dobálom ár alatt, ha érdekel vkit: [link]
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
-
urban racer
senior tag
válasz MPowerPH #12928 üzenetére
Tudnék mesélni..haver e39m5-el bemegy benzinkútra,hideg volt a vényóc, azt megy oda a kutas, hogy a bmw dízeleknek van a legszebb hangjuk, meg h neki is tetszik, blablabla, azt kérdezi a mondóka végén, hogy melyikből tankoljon? Válasz: tele, de ha lehet, akk a 95-ösből
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
Tiszta Barátok közt
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
sziasztok!
megint idetévedtem Ph!-ra, gondoltam benézek...
Papíron autóelektronikai műszerész vagyok, ezt azt csináltam már bmw-ken, amiben tudok szívesen segítek
Volt eddig: e36 320i, e36 325i, e39 523i, e39 528i, e39 525d most egy e53 3.0d és egy e36 328i coupém van..."Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz MPowerPH #18851 üzenetére
csak manuál klímás volt, ohne m pakett, elöl fehér, hátul narancs indexes, sima tetőkárpit. Egyedül a motoros ülés az, ami kitűnik.
Én azt mondom, hogy 99%, hogy azt az ülést nem gyárilag rakták bele, bontóból való, tehát utólagos beszerelést igényelt.És abból kiindulva, hogy pl az electrochrom tükör bekötésére is milyen leírást adtak e46 klubbon vagy poweren... Sírok. Én csak BMWkkel foglalkozok, és a komplett autó újravezetékezésétől kezdve a multi bekötésén át a navi bekötésig mindent csináltam, és retrofit kit nélkül. Soha nem csináltam olyat, hogy testet a kasztniról hoztam vagy biztosítékolás nélkül hoztam el pozitívat... A parasztnak elég annyi, hogy pozitív? pozitív! negatív? Negatív! színre színt, azt jónapot! Vezeték méretezés? Biztosíték méret kalkuláció? programozás? Őőőő Miért, azt kell? Hagyjuk...
Bocsánat, csak ez így kijött "hétfő" reggel...
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
Sziasztok, látom megy a gumi-felni mizéria. Van egy 17"es lemezfelni-szettem téligumival e46ra, ha valakit érdekelne... A cabriomhoz kaptam, de télen nem használom. A többit priviben!
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
hidegen kell nézned a vízszintet, de szerintem az rendben van. Inkább a szintjelződ vagy annak vezetéke rakoncátlankodik. A visszajelző csak vízszint-hibát jelez, hengerfejhibát nem(még)
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
a 18i felejtős, azzal csak szívni fogsz. 20-30 minden kb. ugyanolyan. Ha nem volt cserélve CCV, le kell cserélni csövekkel együtt, jellemzően az okozza a brutál olajfogyasztást. Motorral jellemzően nincs baj, inkább minden mással ami körülötte van: vízhűtő púposodik, féknyereg bennmarad, dobbetét túl nagy és elfogy a sárvédő, lengőkarszilent mindegyiken @&#$ és még sorolhatnám estig.
Ha van rá pénzed, vegyél 30i-t, az mégis csak a csúcs benzines bmw motor, ha jól rémlik 2x volt az év motorja."Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
full kedvezményes árakat tudok mondani szerelési díj nélkül, ezek az árak kb 30-50%-al alacsonyabbak, mint a kisker ár...
CCV+csövek 25e
vízhűtő 22e
féknyereg javítókészlet 5e/db+félrekopás/betét megégés miatt minimum betétcsere
lengőkar: meyle hd 16e
sárvédő: 20e (hibátlan)bontott+ fényezés+alapos rozsdavédelem
++
ha rossz a gyertya könnyen viszi magával a trafót is, ezért érdemes azt is cserélni, minőség/gyártó függő 1e/dbtól
termosztátra oda kell figyelni, mert ennyi idősen szeret megpusztulni, ha jól emlékszem 10e körül van a fűtöttNekem szerencsém volt, külföldön vettek rá 2 db zsír új féknyerget, termosztátot meg gyertyát már én cseréltem, 1 sárvédő elkezdett hólyagosodni, lengőkarszilent elég határeset, de még nem észrevehető, dec 23-án megjárattam kicsit a téli álmában, akkor pukkant el a vízhűtő... Azóta folytatja a téli álmot Kap egy vízhűtőt, tavasszal meg eladom, úgyse használom ki
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
Nem problémásak, a CCV-t illik kicserélni 200 ezer km-enként és akkor nem zabálja az olajat... a vízhűtő típushiba. Hondával rosszabbul jársz, ott 1-2 alkatrészen csúnyán meg lehet csúszni. BMW-nél legrosszabb esetben 100e egy komplett bontott motor.
Ha 10 éves a mostanid, akkor az 2005-ös. Ami azt jelenti, hogy N42B18A van benne. Nah, ha azzal nem volt semmi bajod, akkor vegyél nyugodtan 25i-t"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
-
urban racer
senior tag
válasz whited #24972 üzenetére
faceliftnél gyárilag kidomborodó 4 küllős
3 ágú sportkormány, ami alul ketté van osztva
3 ágú sportkormány, ami alul nincs osztva, m logós
és ezeknek tempomatos illetve anélküli változatai
a sima 3 külllős tangakormány úgy tudom csak 1 indítós és kormányátvezetős. FL már kormányoszlop-átvezetős és 2 indítós.
Gyakorlatban lehetnek átfedések váltásnál, pl.: FL utáni autóban FL előtti motor, gombsor, kormány, stb.
Én láttam már FL e46ot M43-as motorral"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz Darko_addict #25028 üzenetére
világéletemben trélerrel hoztam be a bmwimet, amikor legmesszebbről hoztam, akkor is 100e alatt megúsztam Lábon hozni felesleges
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz Darko_addict #25035 üzenetére
az már autóról függ, de maga a hazacipelés olcsó mulatság...
az eu2es e36coupémra 321 ezer regadót fizettem, az volt a legtöbb. Most az e61re olyan 150 volt körülbelül. A többi sallang kiadás csak a szokásos...
szerk.: maga a fent említett autóra olyan 250-400 között van a regadó-függ, hogy milyen az évjárat. vagyonszerzésit így is úgyis kell fizetni, trélerezni mindenképp olcsóbb, mint lábon hozni. Külföldről érdemesebb autót venni, ott kisebb eséllyel fut bele az ember sz*rkupacba.[ Szerkesztve ]
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz Viszlát #25041 üzenetére
tudok egy helyet veszprémben, márkafüggetlenek, a város talán legjobb helye... Igényesek, ami a legfontosabb. Ha érdekes lehet, akkor tudok segíteni városlista nélkül bejutni
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz Viszlát #25046 üzenetére
hűha, az elég hamar lesz
Keresgélj még, ha nem találsz mást, akkor szólj csütörtök délig, és akkor pénteken kicserélik neked. 5500/óra a rezsióradíj emlékeim szerint. Nekem nem kell csoki, a szerelősrác viszont szereti a sört, ha már túlórázni fog aznapRogyásig vannak melóval, és ez pöcsölős munka, mert vigyázni kell a patentokkal, műanyagokkal, ráadásul jó lenne, ha nem lógna utána a lökhárító
Szakmámat tekintve autóvillamossági műszerész vagyok, ott voltam annál a cégnél gyakorlaton, de ez az a fajta izzócsere, ami csak emelőről kivitelezhető Azért is ajánlom, mert tudom, hogy a taknyolás nem megengedett náluk
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz Viszlát #25051 üzenetére
délután (tudom az van ) szedem össze a kocsimat-(műszakiztatták), akkor megbeszélem a sráccal és a főnökkel, hogy mindenképp sűrítsen be, és akkor dobok minden infót neked priviben
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
gondolom FL e39ről van... abban az esetben a legkönnyebb progmannal, de ha bírod a kihívásokat akkor NCS-el is megy. e39.hu-n van diagos és programozós topik, ott érdemes elkezdeni a tanulgatást.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
-
urban racer
senior tag
Rákérdeztem, a xenonoson is van nyílás a dobbetéten. amelyik oldalon akarsz cserélni, azzal ellentétes oldalra kitekered a kormányt, esetleg megemeled a kocsit emelővel, kipattintod a műanyagot, és nyertél Ugyanaz, mint a halogénnél
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz Xmodule #25073 üzenetére
típushibája ezeknek a szarkupacoknak...
Márkaszervizben rendelj egy 34111153202 cikkszámú javítókészletet(6e+áfa). Igen, létezik belőle utángyártott negyedannyiért, de abban nincs benne a fém gyűrű, és a régit összerakni igénytelen dolog. Vidd el a kocsit egy IGÉNYES szerelőhöz, aki nem csak a porvédőt, hanem az egészet kicseréli. Ha a csúszkák(rendes neve vezetőcsap) szarul néznek ki vagy a gumiágy, akkor vehetsz azt is, 2 ezer forint a pár az ATE -igen ebből is létezik harmad ennyiért meyle.
Fékbetétet felcsiszolhatod üveglapon egy csiszpapírral, de ha már amúgy is csereérett, akkor cserélném, főleg ha a tárcsa is megégett...
Ha igazán igényes vagy, akkor a fenti alkatrészekből 2 garnitúrát rendelsz és kicseréled a bal oldalit is. Ha másra is tudnád költeni a pénzt, akkor ez tucatholmi, bontóban majdnem vasáron hozzádvágják-főleg hogy ugyanez a féknyereg volt e36on is.szerk.: nekem a 330 cabriomra valami beteg állat még németországban vett 2 zsír új féknyerget->így is el lehet verni 1000 eurót
[ Szerkesztve ]
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz Xmodule #25077 üzenetére
ó, bocs, az kimaradt, hogy svédben vagy
Akkor a legegyszerűbb egy bontott lenne neked, valóban Mondjuk ha olyanok a szerelők, akkor az egyben az egyetlen megoldás is Az e36 coupémról megmaradt a féknyereg, ha találsz egy olcsó csomagküldési módot, szívesen átadom Csak akkor mérd meg, hogy 286-os féktárcsád van-e vagy 300. Merthogy 2000ben volt M52-es motoros, ami 286 és volt m54 is, ami már 300 De szereltek M52-t is 300-al, ha "nagy" vonóhorog pakettos Vagy nézd meg vin alapján, hogy mekkora kell neked"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz Xmodule #25203 üzenetére
nah ez érdekes Haveromnak a 330ihez az utángyártott pakkban nem a szimmering(linkeden középen, alsó, belül), a bmwbe viszont igen. Csak ugye az más cikkszámú mert nagyobb a fék
Szép munka volt A bal-jobb kerék közötti fékpor-eltérés is sokat elárul a későbbiekben"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
Új hozzászólás Aktív témák
- GoodSpeed: SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- iPhone topik
- Politika
- VPN topic
- EA Sports WRC '23
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Fotók, videók mobillal
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...