Hirdetés
-
Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
ph A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
-
Duotts F26 - megoldjuk erőből
ma 1500 watt összeteljesítményű biciklit kaptunk tesztre, amely a legalitás összes határán túl van, kontrollálni nem könnyű, de néha óriási élmény is.
-
PlayStation konzolokra is megjelenik a Darkest Dungeon 2
gp A korábban PC exkluzív játék hamarosan végre játszható lesz konzolon is.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lavidaloka
aktív tag
Hát gyerekek EZEN besirtam....
ホンダシビッククーペ
-
erikke17
őstag
Komolyan mondom ez hihetetlen megvettem a 10 eurós szofita ledeket rendszámhoz 2 hete, CANBUS ugyebár BC ne reklamáljon erre tegnap az egyik már nem világít -.- Már BC reklamált Check Numplate Light.
De már a másik is kezd vibrálni, kiszedtem őket meg vannak sülve, pedig jó ha 4-5 órát mentem este. Napközbe nem világítanak mert DRL megy. Most ezeket ilyenkor vissza lehet vinni reklamációra? Mert nem 2 fillér volt eladó csávó meg ezek jó minőségűek sokat kibirinak, na látom..
Az volt az érdekes, hogy ma mikor kipróbáltam meg jó volt olyan 15-20 percére kialszik az egyik...
Direkt nem a legolcsóbbat veszem erre itt van.
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
Zoli1222
őstag
Sziasztok!
Egy ilyen e60-assal nagy a szopó faktor? A válaszokat előre is köszi!
-
whited
addikt
válasz Lavidaloka #27207 üzenetére
Lehet, csak tutira akart menni
Kérdés: e39 520i-m lassan elkészül viszont a bal első ablakemelő nem megy.
A motort hallom, viszont nem mozdul az ablak, külön emelő szerkezetet lehet venni motor nélkül vagy komplett a csere?Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
-KP-
addikt
-
Lavidaloka
aktív tag
-
Möhe
addikt
válasz Lavidaloka #27212 üzenetére
De azt tegyük hozzá,hogy az ilyen kocsinak (mint a tied), valószinüleg volt gazdája.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Lavidaloka #27212 üzenetére
vagy több, sok már a török/szerb/egyéb vendégmunkás se költ sokat az autójára
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
-KP-
addikt
válasz Lavidaloka #27212 üzenetére
fél év? sztem minden autónál vannak olyan időszakok mikor x hónapig nem megy tönkre semmi. ha már nálad van 3-4 éve akkor fog igazán kiderülni.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Lavidaloka #27212 üzenetére
Nekem az E90-nél egy helyzetjelző lámpa, jobb első szilent és a hátsó kábelkorbácsban egy vezeték a hibalista 3 év/40e km alatt. Kb. 30e-s tétel. Ez magyar autó. Szóval nem a származási ország számít, hanem a tulaj.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Stukker1987
senior tag
válasz Zoli1222 #27203 üzenetére
Szia!
Nekem E61 van.
Ugyanazok a szopófaktorok mint bármely más dízelnél. (turbo.porlasztó,EGR,szívósor) + automata
Hirdetésben nem értem hogy miért 5 fokozatúnak írja az automatát,holott 6HP26-os ZF van benne.
Meg kell nézetni komoly szakival vásárlás előtt. Nem mezei szerelővel,hanem igazi BMW specialistával.
Km kiolvasás,tárolt hibaüzik ellenőrzése.Nekem H.Ezredes vizsgálta át megvétel előtt.
Lényeg hogy pár száz maradjon a tárcában.
Én a helyedben M-es csomaggal venném,mivel az a design még üt ma is,míg a mezein jobban meglátszik az idő.
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
Zoli1222
őstag
Köszi mindenkinek a tanácsokat!
-
KINKY_007
aktív tag
-
-KP-
addikt
nekem autószerelő ismerős mondta, mikor porlasztót cserél dízel autókon, hogy rengetegre rá van írva, hogy román,bolgár, magyar, szlovák üzemanyagra nem adnak garanciát.
-
MPowerPH
félisten
Az evidens, ha otthon hasznalsz modern diesel autot, hogy minden 3. tankolas az valami draga premium diesel kell hogy legyen. Kell az atmosas, hogy a sok dzsuvat lepucolja az olcsojanos uzemanyag utan. En nem mentem veletlenre, otthon csak azt tankoltam. MOL-nal elvbol nem is tankolok, meg premiumot sem. Agip, Shell, OMW.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
whited
addikt
válasz Eyesis #27224 üzenetére
én mikor még dízel pug-ot használtam, szinte csak prémium üzemanyag ment bele és minden kutat kipróbáltam szinte, de érezhető különbség csak a Shell premium dieselnél volt nálam
Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
negro
őstag
Mint volt benzinkutas (es uzletvezeto egyben mert a fonok szart se csinalt) ne akarjatok, hogy belemenjek abba, hogy magyarba a kuton levo uzemanyagok 95% -a ugyanonnan szarmazik tok mind1 am hol tankolsz... illetve ami nem es premium azokbol meg gyak. el illannak az adalekok a hossza tarolas okan mivel alig visznek el belole megfelelo mennyiseget x ido alatt. Mondhatni le jar szavatossaga es stb.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
#56573440
törölt tag
válasz Eyesis #27224 üzenetére
szerintem szinte tök mindegy. nemrég molnál mellettünk tankoltam 63 literes tankba épp bevillanó lámpa után 65 litert. kint volt vagy 40 fok egy hete vagy másfél. alá is néztem a kocsinak hogy ez kandikamera vagy mi? kérdeztem a gyereket kint hogy ez ugye vicc? hát hogy mélyen van a tartály meg hebegekhabogok.
aztán jelentem neki hogy most lehet hülyének nézni, és be is venném ha először tankolnék életemben ebbe a kocsiba de nem, ha fekszik a szintmérő akkor is a rekordom 61 liter volt, és ott komoly izzadással álltam be a kútra.
egyébként a szomszédok nem reprezentatív szondázása is azonos eredményt hozott, furcsa mód annál a kútnál mindig egy kicsit több nafta fér a tankba... mint amekkora az gyárilag... nyomták is fel őket fogyvédőknél de semmi eredménye nem volt... csak vicces na amikor a 10 literes kannába tankoltam közel 11 litert és szint alatt volt, akkor mondták hogy ez nem hitelesített mérőeszköz szóval ez van, furcsa mód azt a kannát kb ezer éve használom más kúton az bizony 10 literes volt
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz CharlieDrop #24846 üzenetére
25i es 30i eseten mennyi olajfogyi tud lenni? Ha jol olvasom szelepszarnal van a gond, ott azert olyan sok nem tud elmenni, mennyire kell felni ettol a dologtol?
-
Lavidaloka
aktív tag
válasz LuckyL #27230 üzenetére
Nem az a lényeg,hogy milyen kút,hanem föleg az hogy milyen a bérlő....
Meg hát hiába OMW vagy Shell...ha a földben lévő tartály már régi,vagy tiszta dzsuva,vagy rozsdás...netán még a talajvíz is beszivárog kicsit....akkor biztos megkapod a "prémiumganéadalékot" az üzemanyaghoz rendesen
Kiscsikó koromban kutaztam és volt olyan hogy minbenki ment vissza a szemben lévő OMW-hez reklamálni,hogy vizes a benzin...aztán kiderült,hogy jukas a tartály a földben...nah oda se megyek azóta sem tankolni.[ Szerkesztve ]
ホンダシビッククーペ
-
negro
őstag
válasz LuckyL #27230 üzenetére
idezojelben. de ugyan az mintha vki nem cserel olajat az autoban evekig mert csak 5k km-ert ment vele. attol meg az olaj elvszti a megfeleleo kenesi tulajdonsagait. megromlik mondhatni. persze kemikus nem vagyok. de uzemanyagnal is "ez" van.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
őstag
nem is kötekedésből kérdeztem, hanem tényleg nem értem
mert az olaj is ha a flakonjában van, hiába volt már mondjuk kibontva akkor is jó még 1-2 évig minimum
a földalatti üzemnyag tartályba meg gondolom elvileg nem jut be szennyeződés, akkor pedig minimum hónapokig jónak kell lennie a cuccnak benne
vagy ennyi idő alatt sem pörög ki?Lavidaloka: az fasza ha lukas a földalatt tartály
már csak környezetvédelmi szempontból is[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Lavidaloka
aktív tag
ホンダシビッククーペ
-
Tálydi
senior tag
válasz Lavidaloka #27235 üzenetére
Évekkel ezelőtt kerestem hasonlót, de annyira reménytelen volt, hogy letettem róla, köszönöm!
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Casanova*
veterán
Japan Racing JR és az olcsó Threeface felnikről mi a véleményetek? JR az elég erős,de javítható vagy kuka,ha megsérül?
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
-v-
addikt
válasz CharlieDrop #27236 üzenetére
Ok kösz
-
H.Ezredes
őstag
Ezeknél nem magas az olajfogyasztás de mint minden kocsi egyedi lehet. Nagyon sokat számít,hogy milyen állapotú a kocsi valós futásteljesítmény , szervizelés ezek fontos tényezők. Minden kocsit vásárlás előtt át kell nézni !!!!!
(#27236) CharlieDrop
Nem írtam de nem E30... Egyenlőre egy fos volt ami kint van közel sem jobb mint az itthoni piac... 70E euros kocsiért mentek ki egy fullos F01 750D-vel és úgy kezelték őket mintha egy szakadt ladával érkeztek volna trabantot venni.... Ez már eleve nem volt szimpatikus törött volt régebben nem jól álltak a hézagok nem vette normálisan az 1-est stb stb.... Volt baj gazdagon... Elmentek egy másikat megnézni az melegedett abba is volt-ez-az amaz így nem került megvételre..... De tegnap kimentek apámmal és hoztak egy Alpina B10 biturbot De lesz E30 M3 E39 M5 lehet még Z8-is és még vannak tervek
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Casanova*
veterán
válasz CharlieDrop #27245 üzenetére
faceliftes is?
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
Casanova*
veterán
válasz CharlieDrop #27247 üzenetére
f@sz@ :-\
[ Szerkesztve ]
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
Tálydi
senior tag
válasz CharlieDrop #27241 üzenetére
Szerintem a kezdő BMW-snek is egyértelmű, hogy innen az e39 530i a legkevésbé problémás, sőt, az a motor kifejezetten ajánlott!
Eeeeh, what’s up, doc?