- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Pletyka: Gagyi volt, beszünteti az Apple a FineWoven kiegészítők gyártását
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- iPhone topik
- Teljesítményben nincs a csúcson az új Kirin 9010
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Rövid előzetesen a V Rising teljes kiadása
gp Elsőként a PC-s változat érkezik jövő hónapban, később PlayStation 5-re is befut a program.
-
Olyat tett a Netflix, amire senki sem számított
it Többé nem számol be az előfizetői tábor növekedéséről a Netflix, ennek pedig nem igazán örülnek a szakemberek.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz Gsx-rr #27752 üzenetére
Akkor ha jo eredmenyt akarsz, atalakittatod a fenyszorot facelift-es integralt ledesre. Sokkal szebb is lesz, hatvanyokkal erosebb lesz a fenye, es annyira nem draga muvelet.
Ezek a H8-as ledek csak a belso karikat vilagitjak be, a ket szelso csak pislakol, barmekkorat teszel bele.(nekem 8W-tol 40W-ig volt benne, tobb lepcsoben) Ha hazamegyek, en is atalakittatom.Don't Tread On Me
-
Gsx-rr
veterán
válasz MPowerPH #27753 üzenetére
Akkor nem tudom ebben mi lehet,mert eleg egyenletesen vilagit. Boven elegseges neki. Csak kene valami ,hogy ne legyen ilyen felemas meg hibanak is jelzi.
Lehet holnap lovok rola kepet ,mert csak en latom egyenletesnek a fenyet es majd elmondod a velemenyed.
Gondoltam kiszedetem es keresek ilyent.
Az az atalakitas amugy mibol all?
Nem draga mit jelent?[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Gsx-rr #27754 üzenetére
En is azt hittem, hogy boven okes, amig nem lattam, hogy a facelift-esekben az integralt ledek hogy vilagitanak. A kulonbseg nappal igazan szembetuno, foleg verofenyben. Mig a H8-as regi rendszerut akkor joforman latni sem lehet, addig az integralt meg nappal is siman 'vakit', es megrajzolja azokat a karikakat.
Az atalakitasnal megbontjak a fenyszorokat. Bent a karikak specko csovek, amik viszik a fenyt az izzotol. Azok helyere, vagy talan belejuk? koltozik a ledsor.
Igy fest az ujakon, a nappali led. Ennek mar vallalhato a fenye, pont olyan eros, mint az Audikon, vagy akarmelyik ujabb auton a beepitett DRL ledsor. A nem dragat kerdezd meg FET-MEN -tol. En is tole varom a valaszt. Azt hiszem 40k. Egy minosegi H8-as izzopar olyan 20k korul van, szoval annyira nem gaz. Raadasban nekem az egyik 2 ev utan kiegett... Mar ki sem cserelem, tojok ra. Izzora nem koltok, inkabb atalakittatom.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #27762 üzenetére
Na, ezt igy sajnos nem tudom. Akkor ezeknel nem kipattinthato hazzal egyutt a vilagitas?
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #27764 üzenetére
Es tenyleg nem. Bura nelkuli ledeket latok csak hozza. Probalj meg egy bontost, ott biztos talalsz.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tibby74
csendes tag
hell!tud vki hozzáértő,megfizethető szakit bmw 318i vezérlés cseréjére?köszi hi tib
-
tibby74
csendes tag
válasz szőröscica #27770 üzenetére
na ja az pont lemaradtszóval Röjtökmuzsalyalsópusztán helyett Bp!
-
szőröscica
addikt
válasz tibby74 #27771 üzenetére
Nekem személyes tapasztalatom (évtizednél is hosszabb távra nyúló) csak a 5errel van. [link] Viliék nagyon értik a BMW világát, bátran merem őket ajánlani.
A topikban pedig H. Ezredes klubtársra esküsznek, Ő is hozzáértő, precíz szakember hírében áll, azonban nekem még nem volt szerencsém hozzá.
-
Gsx-rr
veterán
válasz szőröscica #27772 üzenetére
+1 a Viliékre
-
tibby74
csendes tag
köszi mindenkinek a tippeket.Szép estét!
-
HoaryFox
őstag
Sziasztok!
Jelenleg egy majd' youngtimer Astra F-et vezetek, és kigondoltam, hogy jövőre váltanék. Amit kinéztem, az a 3-as BMW sorozat (E46). Olyan 1 millió lélektani határig szeretnék venni átírással, mindennel együtt.
Az volna a kérdésem, hogy mennyire igazak ezek a szóbeszédek, hogy magasak a szervizköltségei, illetve mennyire fenntartható autók ezek? Nekem igazán a fenntarthatóság (ne legyenek horror szervizköltségek) és a megbízhatóság (ne rohadjon le az autó a puszta közepén) a két fő érv egy autó mellett.
Remélem ki tudtok segíteni!
Üdv!
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
#56573440
törölt tag
válasz HoaryFox #27776 üzenetére
f astrához képest azért drágábbak az alkatrészek
1 milláig hahun e46-ot így első keresésre vagy 316-ot dob, vagy normálisat 300+k km-el, meg 15 éveset.
én mostanában vettem egy normálisat, az közelebb volt a kettőhöz, vadásztam előtte sokat, 1 milla körül lehet kapni, de tényleg olyannal kell menni aki megnézi, és meg is fogja csinálni, mert lesz vele dolog.
ki lehet fogni jókat is biztos ilyen ársávban, de rohadt sokat kell keresni, és jó ha van egy jó szerelőd aki helyrepofozza ha megvan
-
CharlieDrop
veterán
válasz HoaryFox #27776 üzenetére
Mond az valamit, hogy kiraktam a sajátomat.
Mondván nem számít, hogy a legdrágább az összes közül és így sem hibátlan.Ami jó annak ára van, aminek nincs, annak nem véletlenül nincs
Inkább levettem, használom, majd máskor váltok
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
fullextra
tag
Hali,
Van itt a csoportban valakinek e90/e92 325i(2007- 2.5l) kupéja?
Mennyi km van benne, milyen problémákkal találkoztatok ez idő alatt?! Automata, vagy manuális?
Aut. Váltó mennyire érzékeny?
Milyen motorolajat használtok benne és milyen időközönként cserélitek? -
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #27778 üzenetére
Azért az sem mindegy hogy a tulaj minimálbérből javítgatja,vagy annak dupláját költi rá havonta kiegészítőkre....
En most készülök Ezredesnél hagyni egy szabad szemmel jól látható összeget. És mindezt úgy hogy elvileg nincs baja a mindennapokban.... -
MPowerPH
félisten
Ez pont Nalam is igy volt a nyaron. Nem volt semmi gond vele. Csak azok a rohadt kopo alkatreszek.... Es meg nincsen vege. Harom reszre szedtem, mert kulonben siman otthagytam volna alkatreszekkel egyutt 1 milliot. Mar most rettegek, hogy mennyibe kerulnek a turbo vakumcsovek, meg a bal turbocso.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
válasz fullextra #27785 üzenetére
Mert hülye kérdések, ott a google.
5w30, az olajat használatfüggően kell cserélni, a kocsi rendszere szól amikor kell.
Az automata elvileg gondozásmentes, de azért illik az olajat lecserélni benne.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Kenny88
tag
Helló
kellene egy kis segítség nem tudom van-e itt olyan aki meg tudja mondani hogy e90-es 320i 105-108 fokos hűtő víz az normális vagy magas ?
kb 20km mentem vele nem ment feljebb de amikor meg álltam meg néztem a hűtő csöveket a felső meleg volt az alsó vissza térő meg hideg .
Víz pumpa működhet mert ha feltekerem a fűtést a kocsiba 28fokra maximumra vissza hűl 94-95fokra víz hőfok.
Termosztáttal lehet probléma ?[ Szerkesztve ]
-
fullextra
tag
válasz KINKY_007 #27786 üzenetére
Mint látom neked is 325i-d van, pl. pont arra lettem volna kiváncsi, hogy hány km. van benne, és eddig milyen problémákkal kellett szembenézned a használata során. Azt eddig is tudtam hogy az autóm rendszere szól pl. az olajcseréért, arra lettem volna kiváncsi, hogy meghálálja-e a rövidebb intervallumokat, vagy teljesen felesleges. Az automatában pedig evidens hogy cserélünk olajat.
-
TheProb
veterán
Sziasztok!
Első kocsi vásárlása előtt állok és mivel egy 3-mas már nagyon régóta álom, így elkezdtem nézegetni a 90-2000 közötti, környéki modelleket. 320i E36-ot konkrétan, ezek azok amikből olyan áron láttam eladó kocsikat, amiket meg tudnék még magamnak engedni pár hónap múlva.
Segítséget, tanácsot szeretnék kérni a rutinos és rapasztalt BMW-s (leendő) kollégáktól, hogy mennyire reálisak az elképzeléseim? Mennyire lehetnek megbízhatóak ezen évjáratú autók ebben az árkategóriában, valamint, hogy benzines verzióval mennyire járnék jól/rosszul. Volt egy cikk a [url=http://www.vezess.hu/hasznalt-auto/hasznaltauto-bmw-320d-e46/60206/]vezess.hu[/url]-n ezen témában és ott a dízel verziót eléggé lutrinak írták le, továbbá az áruk is jelentősen drágább.
Amikkel eddig szemezgettem, általam megítélt szimpatikussági sorrendben (csökkenő sorrendben):
Előre is köszönöm a segítségeteket!
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
#56573440
törölt tag
távolról, hunyorogva se vagyok szakértő, de:
1: whut? alig meglepő hogy kereskedésből
2: adok veszek cserélek. gondolom aki ennyi figyelmet fordított a szöveg korrektúrára az gondos gazdi is volt
3: 20-asba 25-ös motor? az úgy alapvetően nem feltétlenül szabályos nem? mármint értem, de ha vizsgán megbuksz vele azért ejnye bejnye van nem? azon túl meg én nem szoktam túlzottan bízni az ilyen ki tudja hogy tákolt vasakban
-
Cxgrav
senior tag
válasz TheProb #27789 üzenetére
Nem akarlak elrettenteni, de az e36 az nagyon rizikós.
Barátom megvette az elsőt, azt hitte milyen jól járt.
Aztán mikor odaállt vele a szerelőhöz, kiderült, hogy gazdasági totálkár.
Parkolópálya, azóta elbontottuk és eladta alkatrésznek.Megvette a 2.-at.
Az árát már ráköltötte és még nincs kész! (közel se)Mázlid van, akkor kifogsz egy jót vagy sajnos nem te leszel az év legboldogabb bmw tulaja, mert rájössz, hogy abból a pénzből amit beleöltél, abból e39/e46 is megvan.
Gyűjtögetésre ösztönöznélek.
Picture me Rollin' by 2pac
-
Tálydi
senior tag
válasz TheProb #27789 üzenetére
Szia!
Egy dolog lemaradt, mégpedig az ár. Igaz a hirdetések alapján valahová 5-700k közé lőtted be a vételárat. Ennyi pénzért, e36 320i-t szerintem biztonsággal találsz, olyat ami jó. A probléma, hogy gyakran ezek nagyon gyér felszereltségűek, részben ezért is tettem le az e36-okról. A rohadásokra figyelj leginkább, de valójában olyan hatalmas probléma nem lehet velük, mivel ezresével hozzák be az országba őket (jellemzően 16i-ket) ezért alkatrész utánpótlás bőven akad, aprópénzért akadnak hozzá dolgok ha a megfelelő helyen keresed, a futóműtől kezdve beltéri elemeken át egészen a motorig. Ha vásárlás után egy 100-ast kb még rá tudsz szánni, feltehetőleg üzem és -műszaki biztos autód lehet egy ideg!
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Tálydi
senior tag
válasz CharlieDrop #27795 üzenetére
Autovásárlási szempontok között szerintem ez elhanyagolható kategória, hogy a szerelő többet fog szívni vele, nyilván ezáltal többet is kér, na de...értjük egymást ugye?
Eeeeh, what’s up, doc?
-
TheProb
veterán
válasz Tálydi #27794 üzenetére
Így van, jelenleg 700k-t lőttem be plafonnak és igen +100k-t még biztos tartalékolok az esetleges javításokra, kiadásokra, stb. Rohadás, stb. amit írtok, meg feltételezem úgy is előjön az állapotfelmérés alatt. 316 cuccai jók a 320-ba is ezek szerint, mármint a többség?
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Tálydi
senior tag
válasz TheProb #27798 üzenetére
Ez így tök korrekt, ennyiért már mindenki e46 320d-t akar, tökéletes állapotban.
A gátlók, rúgók, fékek tekintetében szerintem lehet eltérés, ugye nyilván nagyobb motor erőhöz, hozzá kell igazítani az autó többi elemét is, sajnos nem tudom, hogy e36-nál ez hány lépcsőből áll.
pl: 316-320 | 325/23/-328 | m3 ?
Ellenben sok "nem adta ki" autó is van 20-asokból is, így kétlem, hogy alkatrész utánpótlással akadna valami probléma.
A legfontosabb tanács szerintem, amihez én is mereven tartom magam, ne kapkodj ha már ennyi évet kibírtál BMW nélkül és nem létszükség az autó, nyugodtan keresgéld a megfelelőt, akár hónapokon át is, és érdemes magadban felállítani néhány kritériumot, hogy milyen árnál minek feleljen meg az autó műszaki/felszereltségi/külső állapota, ebbe az árba belefér, hogy válogass.Eeeeh, what’s up, doc?
-
TheProb
veterán
válasz Tálydi #27799 üzenetére
Mondjuk hasznatlauto.hu-n nincs akkora választék ám :/ Ha csak aszerint szűrök, hogy 320i, 90-2000 közötti, sedan, klímás és érvényes papírokkal legyen akkor sincs nagy választék. Az a 3 amit linkeltem még így is a legnormálisabbnak tűnők és azoktól se lehet elcsöppenni :/
Még mindig ez tűnik a legjobbnak, csak, mint már írtam, ez a túl szép kategória... 20éves autónál csak 92k km, első tulaj, stb... eléggé mesének hangzik. De majd kiderül. Amihez ragaszkodok az a klíma és szervó, bár ezek nélküli nem is nagyon van. Képek alapján szépnek néz ki, bár a tetőkárpit lóg pl, de az se tűnik szerintem egy nagy ktg-nek kijavíttatni.
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Aliexpress tapasztalatok
- Path of Exile (ARPG)
- Gyúrósok ide!
- Motoros topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hobby elektronika
- Előzetes élménybeszámolókon a Senua's Saga: Hellblade II
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...