- Írországban lezárult, az USA-ban csak most indul az Apple dráma
- Motorola G86 - majdnem Edge
- Xiaomi Smart Band 10 - a hetedik napon megpihen
- Légies iPhone halvány színei
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Új hozzászólás Aktív témák
-
cikasz
őstag
Sziasztok.
Olvastam a nagy méretű mentés problémáról! Nekem is 84mb-os mentéseket csinál és nem is lehet betölteni azokat mert kifagy a játék.
Egyszer sikerült egy manuálist ami jó volt, de azóta egyet sem.. Még a vonat előtt vagyok.
Nem tudja valaki, hogy ez mitől lehet, hogy nem jó a méret és , hogy lehet orvosolni??
köszi -
Silenzio
addikt
válasz
Fitzgerald #8 üzenetére
Számomra a klasszikus survival horror-mechanikák modernizált átültetése vitte a hátán (bár a REMake sokkal jobb szvsz), és csak másodsorban a nosztalgia. Kihagytad a felsorolásból a lényegesebbeket, iparosmunka érdektelen szereplőkkel. Szerintem a RE2-re ez nem volt igaz. Én mindenképp teszek vele egy próbát, de én imádom a (survival) horrorokat.
-
NKing
tag
És mégis milyen VGA-val akarod 240 fps-el játszani?
Amúgy van a graphics settingsben, a General menüpont alatt egy Framerate limit, azt fel tudod húzni 240-ig, vagy teheted unlimited-re - én ezt javaslom, vagy ha számot adsz meg, akkor maximum annyi fps-el tud futni a game (ha a géped is bírja...). Amúgy meg gondolom G-Sync-kel játszol, akkor az alapból szinkronizálja a képfrissítést (fps-t) a monitor frissítési rátájával - tehát nyilván kell, hogy 240 fps-t toljon ki a gép magából, ha szeretnéd mind a 240 hz-et látni... ami szerintem még az RTX4090-el, Low beállítások mellett sem fog összejönni.
Jah és persze a V-sync-et akkor kapcsold ki, különben nem működik úgy a G-Sync, ahogy kell neki. (Remélem tudod, hogy attól, hogy a monitorod 240Hz-es, még nem fogod 240 képkocka/sec képfrissítéssel látni a játékot, csak ha megvan annyi fps is.)
-
V60
aktív tag
Sziasztok.
A grafikai beállításoknál lehet valahol állítani, hogy hány Hz-en szeretnél játszani a játékkal vagy magától állítja be. 240Hz-es a monitorom és kíváncsi lennék hogy megy rajta.
Válaszokat előre is köszi.
Üdv Zola -
Bad Pritt
félisten
válasz
FollowTheORI #60 üzenetére
Nem, csutkára felfejlesztettem a GRP-et, szóval az nagy segítség, nem is nagyon kellett akksi hozzá. Amúgy én is azt éreztem, hogy a hand cannon mellett nagyon nincs is szükség más fegyverre, könnyen fejleszthető, az alap sebzése is elég durva, az alternatív meg fejszaggató.
-
Lacielvtárs
nagyúr
válasz
FollowTheORI #63 üzenetére
igen igazad van, és ami még bosszantó volt hogy mi a feladat egy pár másodpercre jelenik meg utána meg lehetett találgatni ha nem figyelek oda
no meg a HP, hogy az eneminek mennyi HP-ja van az bosszantott hogy nem látom -
válasz
Lacielvtárs #61 üzenetére
Nekem se, elég kihívás a sok zombi, nem kell még a feles járkálás kutatkodás... bár szerintem be lehet nézni ígyis pár path, mert tényleg nincs minden az orrunk elé téve. Én pl egy voice recordot legalább így misseltem, és nincs meg. Mert valahol egyik irányba mentem, és onnan már nem lehetett visszamenni a másik irányba.
-
Lacielvtárs
nagyúr
válasz
FollowTheORI #60 üzenetére
én több végigjátszást néztem meg, de eddig nem sikerült megcsinálnom, de látom az sokkal fontosabb hogy inkább szemben legyek a bossal, mintsem hogy fussak előle, mert a futás nem vált be nekem, sokszor azt a nagy dögöt alig találtam meg a sötétben
ha szembe vagyok vele, szinte mindig ki tudom kerülni a csapásait -
Lacielvtárs
nagyúr
válasz
Neurotoxin #59 üzenetére
+1 igaz nekem sincs bajom azzal hogy "csőben" kell menni
legalább nem érzem hiányát az angol nyelvtudásomnak -
válasz
Bad Pritt #57 üzenetére
De gondolom akkor ez úgy megy csak, ha betárazol előtte akkupakkból... mert amúgy esélytelen ennyit ilyengyorsan dobálgatni egymás után.
Amúgy lehet ezis egy jó stratégia...
Én szerencsére betáraztam előtte a shopból lőszert, mert éreztem hogy a vége felé vagyok és valami bossfight jön... nagyon az jött le a dolgok irányából. Jól is éreztem, de azt hogy ekkora szopatás lesz, azt nem.
Nekem az első pisztoly alternatív tüzelése, meg a géppityu jött be a végén. Ahogy nézem az a lényeg hogy a megfelelő időben gyorsan nagy damage-t vigyél be a fejére, aztán intézd el a piciket utána gyorsan valahogy, elkerülve Ferris csapásait, ez ismétlődik párszor... és akkor igen, "relative hamar" megvan.De lehet második játszásra kipróbálom majd a te módszered, jól hangzik.
-
Neurotoxin
őstag
'Dead Space koppintás'-Ezt máshol is olvasom, nem az, de konkrétan lerí róla, hogy annak készült....Glen Schofield a creative directora, akinek a Dead Spaceket köszönhetjük.
'Csőlineáris'-Támogatom, legyen is olyan, mint pl a 2016-os Doom, munka után vagy szombat délután teljesen jó, a lényeg, hogy kikapcsoljon, ne sandbox világban kelljen teljesen feleslegesen, órákon át közlekedni A-ból B-be..
'Nincs miben elmerülni, nem ad teret a beleélésre'-Ajaaj. Ilyenkor jönnek az olyan kényszer megoldások, mint pl a készülő Starfield esetében, hogy egy sima FPS helyett gyártanak egy "k.mély" fél szerepjátékos/fél lootolós izét, ahol nagyobb hangsúlyt fektetnek arra, hogy a gendersemleges szereplőnek milyen legyen a szeme-, haja színe/sisakja dtb. Köszi, ebből én nem kérek.
-
Lacielvtárs
nagyúr
válasz
Bad Pritt #57 üzenetére
te figyu mán' megadom az accom és megcsinálnád helyettem?
SPOILERSPOILERSPOILERSPOILER
én három óra után hagytam rá tegnap este, már a fülest is felvettem hogy halljam merre van és mikor mi történik a sötétben, meg hogy mikor fut utánam, és hogy mikor forduljak vele szembe, de az istennek nem megySPOILERSPOILERSPOILERSPOILER
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Lacielvtárs #56 üzenetére
SPOILERSPOILERSPOILERSPOILER
Na most lehet én vagyok a szerencsés, de hozzám se tudott érni, megdobáltam a palackokkal meg azokkal a kis robbanós csicskákkal és kb. egy perc után feküdt a csávó.
-
Lacielvtárs
nagyúr
válasz
FollowTheORI #55 üzenetére
"A vége bossfight az meg egyenesen szerintem belerondít ezzel a "nehézséggel". Szerintem ez pont nem az a játék, ahol ezt a fajta bossfight-ot el kellett sütni."
nekem is ez a "bajom" a játékkal hogy a minimum nehézségen is, az egész játék alatti játék menethez képest nagyon túl van tolva a végén a boss fight -
Kár a technikai problémákért... nem tudom mikor fognak végre normálisan tesztelni és inkább nem kiadni egy platformra egy játékot, ha legalább a minimális futási problémák nincsennek megoldva.
Ezt leszámítva szerintemis nagyon jó játék, csak ez a probléma rossz fényt vet rá, és nem fog "akkorát menni" a piacon emiatt...
Én PS5-ön toltam végig hétvégén, semmi problémám nem volt vele szinte szerencsére, így nem igazán vett le az értékéből.
Szerintem is a legnagyobb "hiba", hogy a végére a hangulat meg a sztori picit kifárad és megkopik.
Jól indul és nagyon lassan egyre "romlik" ezen a téren.
A vége bossfight az meg egyenesen szerintem belerondít ezzel a "nehézséggel". Szerintem ez pont nem az a játék, ahol ezt a fajta bossfight-ot el kellett sütni.
De azért 1 óra szentségelés után meglett "nagy nehezen" (minimum nehézségen) azis.Ezt leszámítva a többi tényleg brutál jó, olyan, mint egy mozi. Hangok, látvány, animációk minden más szuper.
És azzal sem értek egyet a kritikákban hogy ez egy DS másolás. Kb a játék megoldásainak és ötleteinek a 30-40%-a max lehet onnan ihletve (és szerintem sokat mondtam ígyis), és még kevesebb a konkrét teljes hasonlóság.
Számomra amúgy az a jó játék ismérve, hogy mikor vége van, még folytatnám ezerrel, és még utána napokon is néha ezen jár az eszem, hogy "kívánnám"
.
Szóval egy újra végigjátszás lesz ebből szerintem. És ezt a mércét megütötte bőven a játék.
Alig várom hogyan viszik tovább, mert szerintem a befejezés arra utal, hogy a Season Pass-ban kapni fogunk még (remélem) pár folytatás küldit. -
Neurotoxin
őstag
válasz
Farkassacred #2 üzenetére
Már pont akartam írni. Hidd el, ha PS "exklúzív" lenne, ők is 90 pontot adtak volna rá. Este megnéztem a magyar csatorna 'mit kell tudni róla' videóját, ott is ki kellett hangsúlyozni, hogy ideiglenes (timed) exklúúúzííív PS-en a játék, de Ádám úgy mondta, mintha a fogát húznák. Szánalom a köbön, nem is olvasom őket.
Ettől függetlenül nagyon várom a játékot, de még előtte végigjátszom a High on life-ot és a Scorn-t.
-
DR01DMAN
aktív tag
Epic-es verzióra jött valami javító patch, nekem még mindig fos az egész?
-
Raysen623
addikt
Jó lenne ha nem ülne fel a többség állandó jelleggel a fikavonatra. Rohadtul fárasztó az állandó jellegű negatív hangvétel, és nem csak játékok terén. VR Pisti belevágott a projektbe, eddig 4 rész ment le és még én is remegtem a fotelban. Valami hihetetlenül jól meg van csinálva az egész, és számomra durvább mint a Dead Space volt hajdanán. Egyelőre parkolópályára teszem, mert nincs kedvem ennyit vacogni egy játéktól
-
#95462144
törölt tag
Performance módban Series X-en beton stabil 60fps van 4-óra játék után 1-2 átvezetőnél beesik pár fps-t, de a játékmenet közben nagyon fluid. Én úgy voltam vele, ha a Dead Space szintjét hozza, akkor már nem panaszkodom. Nekem hozza... A hangok meg a hangulat hozzá nagyon jó.
-
Raijin
tag
Ebben a játékban új értelmet nyer a "kitapos a beled 10 creditért" illetve a "minden ajtó nyitható, ha elvágod a szalag kábelt" kijelentések.
-
#95462144
törölt tag
Nagyon jó játék kicsit sem zavar a Dead Space attittűd, sőt... Illetve Series X-en játszva tökéletesen fut nincs vele problémám.
-
NKing
tag
válasz
pRoject22 #31 üzenetére
FSR nálad be van kapcsolva? Csak mert az szétmosottá teheti a képet. Már a Sniper Elite 5-ben sem voltam lenyűgözve tőle. A DLSS-hez képes sehol nincsen minőségben. Ha meg a teljesítmény miatt mosott képet akarok nézni, akkor natívban visszaveszem a részletességet, de ennek így nem sok értelme van. Én most néztem a peccselt verziót és nekem nem mosott semmi - igaz nem használom az FSR-t.
-
-
Sonja
nagyúr
"In The Callisto Protocol, if you connect a USB keyboard to your PlayStation 5 and press the TAB key, a strange border appears at the edge of the screen and the D-Pad stops working. You have to re-load your last checkpoint to undo it. Some kind of leftover debug mode?"
-
-
RpPRO
őstag
Dr Disrespect ebben a pillanatban is ezt tolja, már jó 5 órája. Két részben akarja végig játszani. Helyenként monoton, de eszméletlenül látványos.
-
Montanaxy
aktív tag
Eléggé jelentkezik az fps drop nálam is. Resi 2-3 Remakkel egy szint a grafika kb, azok viszont tökéletesen tudnak futni.
Remélem lesz javítva.
-
NKing
tag
AMD driveres hírben Abu leírta, hogy mi az oka. UE4 shader compile cache kezelése. Ha a Denuvo lenne, akkor konstans FPS drop lenne, de itt időszakosan van, ráadásul bizonyos idő után (amikor a shader compile-ok már lefutottak párszor), egyre ritkább. Én most tolom kicsit több mint 1 órája és már csak nagyon ritkán fordul elő - mondhatni annyira, mint más új címekben, amelyeknek nagyobb a gépigénye és meg-meg röccen. Hogy tudják-e ezt javítani, az kérdéses - ha ez engine sajátosság, akkor maximum valami workaround lesz rá.
-
Sonja
nagyúr
"We’re aware that some users are experiencing stuttering issues on the PC. We’ve got a patch that will be available in a few hours to improve performance, with a number of additional updates on the way."
-
pRoject22
őstag
Ma reggel úgy mentem melóba, hogy majd hazaérek és rárepülök és a délutánom meg is van oldva, erre olvasom mindenhol ,hogy kuka.
-
Montanaxy
aktív tag
Azt írják a denuvo miatt is lehet stutter. Steamen követelik a kivételét.
-
hajbel
addikt
válasz
CptAdamica #19 üzenetére
UE-t nem szereti az AMD.
-
Sonja
nagyúr
Rögtön a PC-s verzióra való időbeli ugrást linkeltem. Ismét a stutter a probléma a shaderek előállítása miatt. Sajna nincs precompile shaders.
De több minden van, érdemes megnézni (meg az egészet, aki a többi platformra kíváncsi).
-
válasz
wednesday #11 üzenetére
Én letettem. Tetszett ez a marker mizéria, az atmoszféra az olyan volt hogy még ők sem tudták megismételni, a játékmenet is nagyon tetszett, meg az hogy a hud a karakteren volt, és így nem kellett sehova pillantgwtni a képernyő sarkaiban, meg úgy egyébként is tök vagány volt.
Nem mondom hogy best a zsánerbe, de nekem azonnal kedvencek közé került, és az ending után kezdtem is előről, meg azóta már annyiszor végigjátszottam különbözó platformokon hogy az teljesen indokolatlan. 😅 -
OlegG
tag
Eleg szarul fut 12600k 4090 el...arrol meg nem tudok nyilatkozni milyen a game inkabb varok vmi peccsre..
-
Montanaxy
aktív tag
Ne már. A Dao Inquisition óta nem vettem day one full price játékot, erre ez meg rossz. Reggel vettem meg megyek haza melóból beröffenteni.
-
hajbel
addikt
Azért Cyberpunkban ott volt a nagy lore, a nagyon jó mellékküldetések. Ez csak egy sima cső horrorjáték. Azt vártam, hogy változatos lesz a gameplay, elsősorban a harc és lesz egy jó történet mellé, de úgy tűnik, hogy nem kapom ezt meg. Pedig már nagyon vártam egy jó játékot, majdnem elő is rendeltem. Azért még megvárom a ph-s véleményeket, érveket és lehet, hogy leárazva megveszem.
-
wednesday
őstag
válasz
Fitzgerald #8 üzenetére
Hát ha van olyan jó, mint a DS akkor ok.
Most a Dead Spacenek sokkal jobb értékelései vannak, mint mikor megjelent. Anno nem tette lea haját tőle senki. Jó volt az atmoszféra, igazi scifi horror, átlagos történt, karakterek? Hmm azok nem nagyon voltak.
Én szerettem főleg a hangulat miatt. Ezt kell hoznia a CP nek a mai színvonalon.
-
Na ezek aztán vegyes értékelések.
Mondjuk meg tudom érteni az alját is meg a jókat is.
Részről ez valszeg lemezes vétel lesz. -
Fitzgerald
veterán
Ebből a "Dead Space koppintást" olvasva csak a karjaimat tudom széttárni, mindenki tudta/tudhatta előre, hogy ez egy Dead Space játék lesz.
Tényleg az lett...akkor ez most mért is negatívum (nem neked szánom a kérdést nyilván)?
A csőlinearitás, az ostoba sztori, és az unalmas karakterek meg pl. a Resident Evil 2 remakeben is ugyanígy megvannak, ezek szerint ott akkor a nosztalgia vitte el a hátán az egészet... -
kona005
senior tag
Gyenge dead space kopinak tunik gameplay alapjan
-
CptAdamica
veterán
Sokan, köztük én is nagyon vártam, de ha ilyen komoly teljesítmény gondok vannak, meg összeomlások, akkor nem túl nagy öröm játszani vele. Persze, ha ez a denuvo műve, akkor pedig a fejlesztőknek kell elgondolkodni, hogy a mai cancel culture időkben mennyire éri meg feláldozni a teljesítményt 1 hét denuvo miatt, ezáltal sok negatív kritikát generálva.
-
NKing
tag
válasz
CptAdamica #4 üzenetére
Ez megint Cyberpunk szindróma lesz. Valahogy abból is sokan csak a bugokra akarnak emlékezni és közben majdhogynem feledésbe merül, mennyire fantasztikus játék is a CP 2077. Mert felültek a hype-vonatra és fejben felépítettek valami eszményit, aminek a játék soha nem tudott volna megfelelni.
Egyelőre nem volt szerencsém játszani kicsit a Callisto Protocollal (Milyen mókás, a Cyberpunk is CP, meg ez is
) , de csak a kezdeti performancia problémák miatt ekézni egy játékot... ezért baromi káros a mega-hype! Mert mindenki úgy rápörgeti magát, hogy aztán a legkisebb problémából is elefántot csinálnak. De valahol minősíti a közönséget is, hogy az utóbbi időben egyre kevésbé toleránsak az ilyesmivel. Pedig szép számmal tudnánk sorolni azokat a játékokat, amelyek a launch idején stuttereltek, fpsdroppoltak, fagyogattak, bugoltak és mégis klasszikusok lettek, sokak kedvencei.
Önmagában ez nem jelent semmit - ha a játék amúgy jó. Majd kijavítják. De ha egy játék alapvetően elhibázott, akkor ott nincs mit tenni, futhat majd akármilyen jól, nem fogják szeretni - és erre bizony van rengeteg példa. Kijönnek, sehol egy fps drop, de a játék egy rakás hulladék. Én inkább ettől félnék, mint attól, hogy launchkor droppol az fps. Reméljük, a CP nem tartozik majd ide...
-
CptAdamica
veterán
Ez elég szomorú, pedig azt hittem, hogy ma egy újabb remek horror játékkal leszünk gazdagabbak. Steamen nagyon sokan panaszkodnak a teljesítményre, nem tudom mennyire van köze ennek a denuvo-hoz, vagy a jó öreg UE a hibás, de ha az utóbbi, akkor kiolvashatók a következtetések, hogy:
1, A játékipar agyon hype-olt motorja, az UE egy hulladék, arra jó, hogy lehessen demózni hogyan festene xy játék UE motorral, nulla interakcióval,
2, Szokásos veterán fejlesztők szindróma, agyon hype-olunk valamit, mert xy cég volt fejlesztői alapították.Kivárok még a vásárlással, szomorú...
-
Silenzio
addikt
A kritikák elég jól megfogalmazzák. A legrosszabb értékeléssel kezdtem, de konzisztens a fanyalgás. Dead Space koppintás, redundáns, hülyének nézi a játékost, csőlineáris, bugyuta, ostoba a sztori, unalmasak a karakterei, nincs miben elmerülni, nincs tétje, nincs kiért aggódni, nem ad teret a beleélésre. A pozitívumok is egybehangzóak: az effektek és a gunplay baromi jók. Féltem tőle, hogy ez egy béna epigon lesz, mert túlontúl a DS-vonatra akart felkapaszkodni, és tartok tőle, hogy igazam lett. Lelketlen iparosmunkának tűnik, szóra sem érdemesnek, főleg, ha survival horror kedvelő vagy. Más kérdés, ha akkora fanja vagy ennek a(z) (al)műfajnak, hogy mindent, válogatás nélkül bezabálsz. Akkor tetszhet.
-
Farkassacred
őstag
Ha az Ign 70-et ad, akkor már tényleg baj lehet.
-
wednesday
őstag
Steamen se áll valami fényesen. 29%
A negatív értékelés mind a teljesítmény problémákra érkezett. Hogy maga a játék milyen, arról szinte nem ír senki.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Nokia 105 4G (2023) charcoal, Nokia 110 4G (2023) midnight blue
- ASRock B550 PG Velocita + Ryzen 5 3600 + 32GB (4x8GB) DDR4 3600Mhz CL18
- Philips 58PUS8505 Smart LED Televízió,146 cm, 4K Ultra HD ,Android, Ambilight, HDR10+ KIJELZŐHIBÁSAN
- Canon EOS 250D kiegészítőkkel, táskával (CSAK 200 expoval !!! )
- Lenovo Legion Go 512GB + rengeteg extra!
- Csere-Beszámítás! Számítógép PC Játékra! Intel I7 6700/ RX 580 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- LG 65B4 - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- Lenovo Thunderbolt 3 kábel (4X90U90617)
- Samsung Galaxy S23 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! 2TB Crucial T500 NVMe SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest