- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Netfone
- Mobil flották
- Fotók, videók mobillal
- One mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
Új hozzászólás Aktív témák
-
Loha
veterán
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Tökéletesen elmagyarázták a speciális helyzeteket, de nem mindenhol vették a worst case szituációt. Mondjuk ezt single GPU és AFR összehasonlításánál nehéz is. A single GPU esetében nincs rosszabb input helyzet, míg AFR-nél azért van. Sajnos az ábra nagyon le van egyszerűsítve. Ugyanis a frame-t nem ott kezdi el számolni, ahol jelzik, hanem ugyanott, ahol az unmetered esetén, csak éppen eltolja a back és a frame buffer cseréjének idejét. Ez extra lag.
Amit mutatnak, az akkor lehetséges, ha a motor fel van készítve az AFR módok megkülönböztetésére, ha ez nem lehetséges, akkor a metered és az unmetered AFR-nél is 2 frame a lag.
Az unmetered ott kerül előnybe a lag tekintetében, hogy ha még a frame n+1 előtt volt az input, annak az eredményét ugyanis eltolás, azaz extra lag nélkül számolja. Tehát amit mutatnak az hazabeszélés, mint tényfeltárás. Nem mintha mást vártunk volna, hiszen nyilván nem fogják megmutatni a jellemző szituációkat, ahol az unmetered kisebb lagot mutat. Nagyjából ekkor hagytam abba a nézést, mert csak arról volt szó, hogy ha a motorba be van optimalizálva a metered AFR direkt kezelése, akkor mi történik, de egyelőre nulla ilyen játék van a piacon. Ami előny, hogy DX9 alatt azért egész jól bele lehet nyúlni a működésbe, de a DX10 után ezt már az MS eléggé megvágta, vagyis a program oldaláról kell optimalizálni.Bevallom engem jobban érdekel, hogy mikor lesz nextgen szintű a hardver, mert sokkal súlyosabb problémának érzem, hogy a nextgen konzolok API-ja ripityára veri a DX11.1-et is. Tök jó a PC-n minden szebben fut beidegződés, csak ez már az első körben sem lesz igaz, ha a DX11.1-et nem fejlesztik tovább sürgősen.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Érthető volt. Kifejtettem rá a választ is. Ha nem elég, akkor az már a te bajod.
(#585) gbors: Főleg azért, mert az AMD árukapcsolást használ a termékeire. A CPU-kat és a Radeon GPU-kat csomagban is meg lehet vásárolni. Ez így jóval olcsóbb, mint Radeon helyett GeForce-ot venni. Ez természetesen üzletileg törvénytelen, de az NV pontosan tudja, hogy az ilyen árukapcsolások ellen nem tesznek a hatóságok semmit, aminek régebben például az Ion látta kárát, amikor az Intel féláron kínálta az Atomot, ha chipsetet is kértek hozzá a partnerek. Ez az OEM-eknél egy vesztes helyzet. Az Ion kicsinálta tudásban és sebességben az atomos ellenfelét, de mégis alulmaradt az eladásoknál. Én aláírom, hogy elképesztően tisztességtelen volt, amit az Intel csinált, de az AMD is megcsinálja, mert ez a cégérdek.
Ezek mellett, ami az NV-nek kellemetlen lesz, hogy a DirectX 11.1-be kiterjesztésekre is van lehetőség. Ezeket természetesen lehet támogatni a konkurenseknek is, de ahhoz hardvert kell tervezni. A konzolok miatt a GDS kiterjesztett használatára és a PRT-re lesz az AMD-nek kiterjesztése. Mire erre hardveres választ adnak legalább két év. Az NV-nek most az a cél, hogy a konzolra kiadott játékokat lehessen játszani felhőből, mert más lehetőségük nincs a versenyzésre, leszámítva azt, hogy rábeszélik a fejlesztőket a PC-s port butítására és újradizájnolására, ha szükséges. Emellett nyilván nem árt leépíteni a konzolokat egy átgondolt marketingkampánnyal, ezt Tony Tamasi vállalta magára, mostanában mindenféle orbitális baromságokat nyilatkozik a konzolok kárára.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mit? Azt, hogy az AMD a CF-nél az input lagot veszi figyelembe, míg az NV ezt növelve máshogy dolgozik. Szívük joga eldönteni. Más gond meg már nincs, ha megnézed a teszteket.
Ez egy olyan dolog, mint amikor az NV beharangozta, hogy az AMD képminősége rosszabb az NV-nél. Mindenki lehozta, majd később az AMD elmagyarázta, hogy az NVIDIA a shimmering jelenség eltüntetésére törekszik, míg a Radeonok a Microsoft referencia raszterizáló minőségét követik. De mivel az NV szeretné, így beépítettek egy olyan módot a driverbe, ami úgy dolgozik, ahogy az NV megoldása. Az NV akkor vett vissza, amikor látta, hogy a Radeonokon ez a mód 10%-kal több sebességet ad. Azóta az van kommunikálva, hogy jó az alapbeállítás.
Ezek mind csinált problémák, amik valójában nem is azok, csak másképp működnek. Ugyanaz lesz a vége, mint a képminőségnek. Az AMD a következő driverben belerakja, ahogy az NV dolgozik, és aztán az NV lekommunikálja, hogy jó lesz az alapbeállítás a CF-hez, mert gyorsulnak a frame smoothinggal.
Alapvető stratégiák ezek arra, hogy az emberek ne arról beszélgessenek, hogy az NV nem támogatja a top AAA címeket. Ez a valós probléma és az új generációs konzolok. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Egy kártyánál nulla probléma van. Esetleg specifikus, amiről a driver nem tehet. Például a Far Cry 3-ban a MSAA mellett a Radenokra jellemzi, de ezt az fps korlátozásával meg lehet szüntetni. A konzolba kell beírni egy 999 alatti számot. A Sleeping Dogs is specfikus program. A GeForce-on nagyon pattog, de csak akkor, ha az Extreme AA rajta van a játékon. Ugyanez a gond a Sniper Elite V2-vel, de csak 4xSSAA-val jön elő GeForce-on.
Az új patch-csel és GeForce driverrel a Battlefield 3 is mikroakadásokat csinál, de az NV már szólt, hogy ezt javítani fogják, ez rendkívül speckó hiba, amit a patch hozott elő.
Szóval egy kártyával ez a jelenség jellemezően program oldalon keletkezik bizonyos beállítások mellett.Lehet, hogy csinálunk ilyen tesztet. Nem rajtunk múlik, hanem azon, hogy lesz-e hozzá hardver. Viszont erős ellenérzés az, hogy nagyon le kell csökkenteni a tesztelt játékok számát. Sok felhasználó már most is nehezteli, hogy alig van TWIMTBP AAA játék a tesztben. Szám szerint kettő maradt. Ezzel nagyon nehéz mit kezdeni, mert az NV lemondott az AAA konzolportokról. Nincs rá erőforrásuk, és a next-gen konzolokkal kapcsolatos bizonytalanság miatt a fejlesztők sem látják a helyzetet kellemesnek. A GDC alatt rengeteg vélemény alakult ki és nem vicc, hogy az AAA játékok portolását a fejlesztők jó része ahhoz köti, hogy az AMD Kaveri APU mennyire terjed majd el. Az alapvető gond, hogy a játékot PC-re rendkívül limitált funkciók mellett kell elkészíteni, mert az új konzolok képességei nem csak túlmutatnak a mai PC-s konfigurációkon, hanem a 8 darab Jaguar maggal arra vannak kényszerítve a fejlesztők, hogy az AI-t, a fizikát és a jól párhuzamosítható dolgokat nem a processzormagokon oldják meg. Ha átraksz az IGP-re olyan dolgokat, ami a játékmenetet befolyásolja, akkor csak az év végén érkező Kaveri APU lesz rá alkalmas, hogy játssz PC-n. Roppant kellemetlen probléma, és ezért fektet az AMD erőforrást a fejlesztők támogatásába, hogy akkor is adják ki a játékot PC-re, ha esetleg bizonyos funkciók Kaveri APU-t igényelnek. A többi gyártónak ez viszont nem jó, mert olyan irányba viszik a konzolok a fejlesztést, amire nem készültek fel. Az NV ezért ráállt a PC exkluzív játékokra, mert azoknál a konzolok felépítése nem számít. Mivel jellemzően AAA játékokkal tesztelünk, így gyakorlatilag három-négy játék mellett csak Gaming Evolved címeket fogsz látni. Nem csak a mostani felhozatal alapján, hanem a következő pár hónap megjelenései miatt is, mert az AMD partnerprogramjának a része a GRID 2, a Total War: ROME 2, a Company of Heroes 2, és jórészt az összes AAA cím. Később a Battlefiled 4, a Watch Dogs, a Raven's Cry, a Thief 4 ...
Egyszerűen az AAA játékok esetében kell 9 játék, hogy legalább egy TWIMTBP címet berakjunk. Hárommal csak AMD-s játékok kerülnének be.
Még a kilenc is nagyon kevés, mert jórészt a Metro 2033 tartja magát egyedüliként, hiszen az UE3-as Batmant fel fogja váltani az UE3-as Bioshock Infinite. Vannak persze TWIMTBP játékok is, de a Sniper: Ghost Warrior 2 még a készülő DX11-es patch-csel sem alternatíva, míg az MMO-k (például Neverwinter) elképesztően körülményesek (ahány mérés annyi eredmény még azonos konfigon is).
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- MasterDeeJay: H110-es lapban 10.gen Comet Lake működhet?
- EA Sports WRC '23
- Bestbuy játékok
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- TCL LCD és LED TV-k
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Hegesztés topic
- Elektromos cigaretta 🔞
- További aktív témák...
- ASUS ROG STRIX RTX 4070 Ti O12G 2026.10.24-ig alza garis.
- Csere-Beszámítás! Sapphire Nitro+ RX 7800 XT 16GB GDDR6 Videokártya! Bemutató Darab!
- ASRock RX 5700 XT 8GB GDDR6 Phantom Gaming Elite Eladó!
- ASUS GeForce GTX 1070 Ti 8GB GDDR5 256bit
- Csere-Beszámítás! Asus Prime RTX 5060Ti 16GB GDDR7 Videokártya! Bemutató darab!
- Csere-Beszámítás! Sapphire Nitro+ RX 7800 XT 16GB GDDR6 Videokártya! Bemutató Darab!
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell OptiPlex MT/SFF 3040, 3050, 7050, 3060, 3070, 5070, 7060 /WIN 11 - SZÁMLA- GARANCIA
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- MacBook felváráslás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest