- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Megérkeztek a Xiaomi 15T sorozatának telefonjai Magyarországra
- Poco F7 – bajnokesélyes
- Amazfit Bip 6 - jót olcsón
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- iPhone topik
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Megvásárolható a Vivo X300 és X300 Pro Magyarországon, íme a hivatalos árak
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
Új hozzászólás Aktív témák
- 
			
			  Abu85 HÁZIGAZDA válasz  Ren Hoek
							
							
								#26810
							
							üzenetére Ren Hoek
							
							
								#26810
							
							üzenetéreSzerintem mindenképpen a Vulkan lesz az elterjedtebb, mintsem a DX12. Alapvetően nincs nagy különbség a két API között. Persze apró eltérések miatt fel lehet hozni mindkettő mellett a pró/kontra érveket, de nem tud sokkal többet a DX12. Ami igazi érv mellette az a multi-GPU és az executeindirect. A HLSL shaderek megléte nyilván ma fontos, de a SPIR-V nyílt rendszer, a DXIL is az lesz, tehát igen egyszerű lesz ezeket használva GLSL shadert küldeni DX12-re, vagy HLSL-t Vulkan API-ra. Az új platformok nyíltsága tulajdonképpen lehetővé teszi azt, hogy a magas szintű nyelv igazából ne számítson. Abban írja meg a fejlesztő a shadert, amiben akarja, aztán a nyílt rendszert kihasználva keres vagy ír egy fordítót, ami abból SPIR-V vagy DXIL kódot generál. Ez a jövőben egyáltalán nem lesz probléma. Ma még az a D3BC zártsága miatt, de ez az IR úgyis kuka lesz. A Vulkan pedig kiegészíthető multi-GPU-val, multidraw indirecttel, akár bindless modellel, tehát végeredményben egyedül a platformfüggetlenség marad meg, mint előny. A többségnek ez sokkal jobban fog számítani, mint annak a kevés csúcstechnikával dolgozó stúdiónak/kiadónak, akiknek amúgy tényleg érnek is valamit a DX12 gyors és amúgy tényleg csúcs fejlesztései. Nem mellesleg nagyon nagy érv még a Vulkan mellett, hogy tényleg úgy építette fel a Khronos, hogy gyártófüggetlen legyen, míg a Microsoft a DX12-t láthatóan GCN-re csinálta az Xbox One miatt, és különböző fallback módok vannak a többi hardverre, ami ugyan nem követel eltérő kódot, de ezek implementációja jobban eszi a processzort, mint a GCN-é. Az Intel is egy brute force fejlesztéssel húzta be magát a legjobb szintekre, ami közel sem hatékony, de volt tranyóbudget bőven rá. Például más ilyet nem tud megjátszani. Ellenben a Vulkan jelenleg rendkívül igazságos az eltérő gyártók hardvereivel, ha lehet ilyet mondani. 
- 
			
			  huskydog17 addikt válasz  Ren Hoek
							
							
								#26810
							
							üzenetére Ren Hoek
							
							
								#26810
							
							üzenetéreNem, nem fog, legalábbis az elkövetkező néhány évben biztosan nem, ugyanis még jó néhány játék érkezni fog Vulkan támogatással, arról nem is beszélve, hogy a Unity Engine 5.6-os verziójában is lesz Vulkan támogatás. 
 Vulkan-hoz hatványozottan nagyobb támogatás volt, mint ami valaha volt Mantle-höz.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Hobby elektronika
- BestBuy topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Sorban áll az iPad és a MacBook az OLED panelekért
- Metal Gear Solid
- Megérkeztek a Xiaomi 15T sorozatának telefonjai Magyarországra
- További aktív témák...
- SAPPHIRE RX 9060 XT 16GB GDDR6 NITRO+ - Új, Bontatlan, 3 év garancia - Eladó!
- MSI GeForce GT 710 2GD3H LP 2GB GDDR3 64bit
- SAPPHIRE NITRO+ AMD Radeon RX 7900 XT Gaming OC Vapor-X 20G - Konzolvilág garancia 2027.05.07.
- RTX 5070 Ti OC 16G/ új, bontatlan/ 3 év garancia/ beszámítás/ ingyen foxpost
- Eladó rx 580 8gb
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
 
								 
							 
								

