Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rolanddd

    tag

    Üdv! Egy olyan érdekes helyzetben vagyok az Amazonnal amiben még nem voltam. Korábban rendeltem 3 terméket a német Amazonon, mindhárom közel 100 € értékű, amiket viszont nem Németországból hanem Angliából postáztak, nyomkövető kód nélkül. Az egyik aránylag normális időn belül megérkezett, a másik kettő viszont nem akart megjönni. (mivel nem volt Sendungsnummer, így ami megjött, azt sem kezelte le a rendszer hogy megjött, csak az volt odaírva, hogy elküldve).

    Eredetileg ha jól emlékszem a feladástól számított 3 hét volt megadva érkezésnek, persze nem ért ide (csak az egyik). Átváltott az érkezés egy héttel későbbre (már nem konkrét dátum hanem egy intervallum formájában), közben fel is vettem a kapcsolatot velük chaten, hogy tudják-e miért nem jön meg a csomag, ha tudtam volna hogy ennyi ideig tart, tuti nem rendelem meg náluk. Amikor rendeltem, azt írták hogy raktáron van, és ilyenkor ha Németből küldik, kb 1 hét és itt is van, szóval igazából már akkor vissza kellett volna mondanom amikor a 3 hetet írták be, de á mondom türelmes vagyok... Szóval a chaten annyit tudott mondani az ügyintéző, hogy várjunk még egy hetet, és ha addig sem jön meg, akkor intézkednek.

    Így is lett, persze nem jött meg. Újra felvettem chaten a kapcsolatot, és mivel látta hogy még mindig nem jött meg, mondta hogy újra megrendelik nekem és mivel így megvárattak, ajándékból expressz küldeményként küldik el. A 2-ből az egyik 3 nap múlva itt is volt, a másik az ígért időpont után 2 nappal, de legalább megjött.
    Itt vége is lenne a történetnek, viszont néhány nap múlva a korábbi rendelések is befutottak. Először megörültem hogy így már azért elég jó kárpótlás, viszont a rendeléseim között ennek a két dolognak az a státusza hogy várják, hogy visszaküldjem őket. Nem tudom hogy ez rögtön ahogy újra lettek rendelve (külön rendelésként jelentek meg az újak) már akkor is ez volt-e a státuszuk, de abból kiindulva, hogy azt sem tudták hogy a 3-ból az egyik már megjött (azt is elküldethettem volna velük ismét, csak mondtam hogy azt ne mivel már itt van) így gondolom a maradék kettő sem érkezéskor ment át ebbe a státuszba.

    Szóval a kérdésem, ilyenkor mi van? Erre a két termékre ugyanaz a visszaküldő felület áll rendelkezésre, mint amikor rendelünk valamit de nem tetszik és vissza szeretnénk küldeni, egyedül a státusz más (Wir erwarten Ihre rücksendung), de amit nem értek, hogy itt is ugyanúgy van egy dátum, hogy meddig küldhetem vissza. Mi van ha nem küldöm vissza mielőtt lejár a dátum? Mi lett volna, ha a csomag ez a dátum után érkezett volna meg? Járt már más is így? Így ha feladom, nekem kell állnom a postát is? Ja és mivel ezek 40 Euró feletti termékek, azt írja hogy követhető csomagként adjam fel őket. Még van bő egy hetem visszaküldésig.
    Bocsi a hosszú írásért, de így kerek a történet :)

  • Rolanddd

    tag

    válasz radi8tor #4310 üzenetére

    Nem voltam otthon, nem én vettem át, bár ez lényegtelen. Amit itt nem értek, hogy nem tudják nyomon követni, ők is azt hitték hogy teljesen elkeveredett valahol, nagyon nagy késéssel érkezett meg, azt mondod így is ha nem jön meg időben de lejár a visszaküldési idő, kifizettetik velem? A korábbi megérkezett áruról sem tudták hogy megérkezett, honnan tudnák hogy ez megjött? Remélem érted a problémát, nem az van hogy nem akarom visszaküldeni, csak nem értem a logikájukat.

  • Rolanddd

    tag

    válasz BornToBePuli #4312 üzenetére

    Szia, ha tudnák hogy megjött akkor nem az lenne annak az árunak a státusza amire mondtam hogy ne küldjék újra, hogy elküldve, hanem hogy kézbesítve. Ebből kiindulva nem tudják hogy megkaptam vagy sem. Amit nem értek, hogy ha nem tudják nyomon követni, miért van határidő a visszaküldésig és hogyan hajtanák be ha meg se kaptam volna? Vagy lehet hogy tudják, csak nem frissítik minden esetben a státuszt.
    Mindegy, visszaküldöm, csak ez számomra kicsit furcsa.

    Köszi a válaszokat!

Új hozzászólás Aktív témák