Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Remov

    aktív tag

    válasz zsozsi67 #10025 üzenetére

    A helyedben várnék vele pár napot és küld el mindennap ugyanazt az email továbbra is a cs-reply@amazon.de -re németül (Deepl.com segít, néha ki lehet fogni segítőkész supportost aki megmozgatja a dolgokat), meg persze angolul a jeff@amazon.com -ra is. Bár mondjuk az átfutási időt tekintve elindíthatod a chargebacket, hogyha óhajtanak válaszolni a jeffes emailről az valószínűleg 1 héten belül lesz, addig általában el sem indul a chargeback, pláne nem ér el az Amazonhoz ilyen rövid idő alatt.

    Igen, a saját bankodnál kell megindítanod a reklamációt, ügyvéddel kapcsolatban sajnos nem tudok tanácsot adni, de van Jogász topik is PHn.

    Akik közbe tudnának avatkozni és helyben önállóan megoldani a dolgokat azokkal közvetlenül nem tudsz beszélni sajnos, legfeljebb, ha elkapod őket egy Amazon iroda előtt :D

Új hozzászólás Aktív témák