Hirdetés
-
Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
ph Eszerint az Intel Core Ultra 200V sorozata kilenc modellből, köztük egy Core Ultra 9-es példányból állna.
-
Ebbe a robotaxiba Verne Gyula is beülne
ma 2026-ban állhat munkába Zágrábban Verne, a Rimac önvezető villanytaxija.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BigBlackDog #10230 üzenetére
Érdekes gond. Több dolog is eszembe jutott, amivel közelebb lehet kerülni a probléma forrásához. Első a kerékcsere. Felcseréled az elsőket a hátsókkal. Ezzel ki lehet zárni a gumi, felni problémájt, ha marad a gond nem ott kell keresni.
Ami érdekes, hogy csak időszakos és megszűnik magától, ha lassítasz. Ez nagyon fura.
Láttam már olyat, hogy gumisnál a levágott szelep benne maradt a kerékben és amikor olyan helyre esett, ahol teljesen összekutyulta a centírt, akkor rázott és zúgott, de minden alkalommal csinálta adott sebesség tartományban, ez a tipikus centír probléma.
Csapágy ha egyszer zúgni kezd, nem hallgat el magától. ha difi vagy váltó gond lenne, az is állandóan csinálná, nem múlna el ha lassítasz.
Búgás és remegés lehet maga valamelyik első féknyereg, ha szorul és picit befog, ekkor elkezdi főzni a tárcsát, viszont azonnal megszűnne, amint a fékre lépsz, vagy nagyon megváltozna a jelenség.
Beslső féltengely csukló is tud ilyet, ha kiszárad belőle a zsír, de mindig remegne picit, ha padlógázon gyorsítasz. Ezt is ki lehet zárni, leszedni, megkenni és a másik oldalra felrakni, megcserélni a jobb és bal oldali váltóhoz közeli csuklót, hogy a másik irányba forogjon. Ez a leg valószínűbb eddig, ha az új gumik és a gumis munkájának hibalehetőésgét a kerékcserével kizárod. Kerékcsapágyat hagynám utoljára, aztán lehet mégis az lesz, de azoknak lehet mérni az ütését. Meg kell mérni, mennyit üt a féktrárcsa, utána a kerékagy, ha tolerancián kívül lesz, párba cserélni attól függetlenül, hogy zúg-e a csapágy vagy sem.
Remélem segítettem, vagy még jobban összezavartalak?
-
Mágus2
Közösségépítő
Résolajcső, nincs 3 lehetőség. Az injektor csatlakozójától csepeg, de ha megnézed az injektor tetején a jobb oldal irányába menő résolaj csövet, teljesen taknyos és szét van nyílva a vége.
Weareus Mihamarabb cseréld/cseréltesd le, mert beborítja gázolajjal az egész motort.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Weareus #10302 üzenetére
Nem kell rájuk semmi szorító, nincs bennük nagy nyomás, csak a fölösleges gázolajat vezeti vissza. Viszont be tud levegősödni tőle a rendszer, ha ott ereszt. Elteszed este aludni, reggel, meg nem hajland felébredni.
Az olajbetöltőtől a 2. injektoron kicsit hosszúak a csövek. Ne érjen hozzá semmihez, ahhoz a motoron keresztül vezető csőhöz se, mert egy dízel motor mindig rázkódik, idővel kidörzsöli a csövet. Alapszabály, hogy egy dízel motorterében mindent rendesen kell rögzíteni, mert szétrázódik.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Új hozzászólás Aktív témák
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Beépített Gipe-3 ipari terület Ráckevén
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Periferiak - Telefon - Barkacsolas - Nyari - Konyhai -- Cuccok olcson--