- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Magisk
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
válasz #03969024 #5997 üzenetére
Számít, nagyon is, igazából minden centi sokat jelent, pl egy modellváltásnál Audi A4 ha jól emlékszem, írták is hogy 2 centivel nagyobb a tengelytáv, és 1,5 a hátsó lábtérre ment, igen is nagyon érezni.
A tervezéskor ha szűkös a hely csalnak, rövidebb hátsó ülőlap, más szögben van a támla és az ülőlap szinte mindig.
Mondok egy konkrét példát, gyerek ülés, az S80-ba gond nélkül becuppan az isofix base, még S60 esetén előre kell tolni az ülést /189cm vagyok/ betenni, majd rá magát a kosarat, és vissza tolni ameddig neki nem ütközik. Na S80-nál ilyen nincs.
Teljesen más a tér érzet is, pl S60 3 fővel hátul kb esélytelen, max nagyon rövid távra. Ha valami szűk hátul, ott minden milliméter sokat számít.