- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Íme, a Huawei Pura 70 széria
- Fotók, videók mobillal
- Ismerős külsővel érkezik a Polestar telefon
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
it Az Intel, a TSMC és a Samsung után a Micron következik, ők is tetemes összegű támogatást kapnak az USA-tól a chipgyártáshoz.
-
Egységesítéssel gyorsítaná fel fejlesztéseit a Google
ph A vállalat számos szoftveres és hardveres csapatot von össze az AI érdekében.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Ez a 3DMark verzió legacy státuszban van, így a következő linken ingyenes kulcsot találsz hozzá:
Legacy 3DMark benchmarks
A 3DMark11 listára kerülés feltételei
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az Atin futna 1 FPS-sel, míg az NV-ken 2-vel. Hatalmas győzelem lenne.
Nyilván a tesszellátor egy fantasztikus eszköz arra, hogy a raszterizálás hatékonyságát lenullázd, és ezzel elképesztő gépigényt lehet kreálni. Való igaz, hogy az NV stratégiája ez, de nézd meg, hogy mennyire működik. Egyelőre egy játékban csináltak olyat, hogy a raszter hatékonyságát feláldozták a több háromszögért, de ott sem lett gyakorlati előnye ennek, csak az FPS-eket törték le. Szerencsére ez a játék nulla terhelést jelent még a leggyengébb kártyáknak is az egyszerű magasságtérképből generált táj miatt. Ergo soha sem fog ez a döntés a játszhatóság rovására menni. Nézz meg egy Heavent, és ahol egyénileg be tudsz állítani a 24x-es tesszellálást, ha a faktort rátolod 2.00-ra Extreme szint mellett. A sárkánynál még 3 way SLI-s GTX 580-nal sincs az FPS 15 fölött. Ez jelentené a győzelmet? És akkor még hol vagyunk a maximálisan megengedett 64x-es faktortól.
Nyilván elfogadható döntés, hogy az NV a Fermit professzionális szintre tervezte, ott ennek a setup motornak valós előnyei vannak, mert nem hátráltatja a rendszert a 2x2 grides raszterizálás. Ám a valós időben renderelt játékokban ez megoldhatatlan probléma, így a PC-ben csak tranzisztorok százmillióinak kidobását eredményezte ez a setup kialakítás. Természetesen a Futuremark előtt is ott volt a döntés, hogy megölik a rasztert, és nézhetjük az 1-2 FPS-est 64-es szintű tesszellálási faktor mellett, vagy korlátozzák a faktort, és megpróbálják a legkisebb háromszögméretet legalább négy pixel fölé tolni. Ha ez lenne az átlag, akkor még mindig 30% alatti lenne a raszter hatékonysága, de az már jelentősen jobb a 10% alattinál, amit 64-es szintű tesszellálással simán el lehet érni. Az, hogy hogyan döntöttek, kiderül később.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- A használt VGA piac kincsei - Július I
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Robogó, kismotor
- Autós topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Xbox Series X|S
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Máris megrendelték a Fallout TV sorozat második szezonját
- Windows 11
- További aktív témák...