Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • andatti

    senior tag

    válasz ActionPS #5121 üzenetére

    Igen, nekem nincs külön voip készülékem, mert nincs rá szükség, megfelelő minőséget nyújt anélkül is... Elég a pc-be dugott headset. A rögzített felvételek is azt mutatták, hogy nem volt szükség rá. Emellett tudok 50-100 fős kft-ket, ahol pl. voip megoldás van, és tudok önkormányzatokat is, ahol be van állítva egy voip telefonközpont és azon keresztül, voip alapon fogadnak és indítanak hívásokat a hivatal dolgozói... (akik, mint tudjuk a magán és üzleti dolgaikat is azon intézik) Én még egy panaszt sem hallottam... Én is dolgoztam egy kis kft-nél, ahol 15-en dolgoztunk és a főnök ott is megkért egy helyi körzetszámos voip-ot, amit az országos szakmai lapban mindig megjelentet, ő sem panaszkodott az alatt az idő alatt, amíg ott dolgoztam, hogy minőségi problémája lett volna... (se hívásnál, se fogadásnál) amúgy meg jóval olcsóbb volt neki, mintha a t-com-ot kérte volna meg...

    Kezdem azt hinni, hogy az a szakember gárda, aki nálatok intézte a voip rendszerre való átállást, nem teljesen ért a szakmájához...

Új hozzászólás Aktív témák