Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • F.B.I.

    veterán

    válasz Eagl3 #11364 üzenetére

    Van egy rossz hírem erről, a szerviz, aki elutasítja a javítást....na ő a magyarországi ügyfélszolgálat. :W

    A probléma az, hogy jelzed a hibát (ami vezérlő elektronika hiba) 7napon belül, küldesz fényképeket, amiket kérnek, ekkor még 14 napon belül vagy. Mivel lenne itt a környéken szerződött partnerük, ő is kijôhetne, hogy megnézze a hibát és cserélteted a készüléket 14 napon belül.

    Tehát a fényképre úgy reagálnak, hogy akkor küldik a futárt, ekkor megnyugszol, mert gondolod, hogy látták a hibát és javítják.

    Összecsomagolod a 30x kg-os készüléket a kisfiaddal, majd ülsz otthon 2 napot, mert a futár email elkeveredik (ez nem fizeti ki nekem senki). Majd miután elviszik és megkapják hétfő délután, ma közlik hogy jön vissza, nincs akkora baj, ami miatt cserélni kell!!!!

    De ilyenkor már esélyed nincs, hogy 14 napon belül legyél. Röviden ennyi.

    TCL - t a magyarországi szervizelés miatt, nem ajánlom többet senkinek, az ilyen miatt!

    Ha ez egy 110K értékű tévé lenne és este lefekvéskor zümmög, hát legyen, lenyelem de 300K-ért én nem 1 napot dolgozom.

    Csak azért nem ülök kocsiba, mert kedves az ügyintéző hölgy. Amint visszajött a készülék, fogyasztóvédelem és helyi szervizes vélemény...nem nyelem be. :(

    Senki nem képes mindenre, de mindenki képes valamire! Segítő válaszokat köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák