Hirdetés
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Yettel topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- MWC 2025: Álomból valóság
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- MWC 2025: Három One UI 7-es Galaxy érkezett
- MWC 2025: A kicsi és a kamerás - megjött a Xiaomi 15 és az Ultra
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Samsung Galaxy Note10 és Note10+ duplateszt
-
Mobilarena
Mielőtt kérdeznél valamit olvasd el az alábbi Téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
AL
addikt
válasz
normen82 #40748 üzenetére
Szia! Nekem is előszőr csereként egy DX sorozatu készüléket ajánlottak, de nem akartam IPS kijelzőst, ezért nem fogadtam el, így kaptam egy csereutalványt, amit a vásárlás helyén lehetett beváltani. Maga a csere Nálam hamar 1 - 2 hét alatt lezajlott. Az előzmények annál hosszabbak voltak, mert eleinte mindig csak egy apró hiba jött, amivel mindig az Ügyfélszolgálathoz fordultam levélben, mert azt hittem valami frissitési gondok vannak. Ezeket a leveleket a Szervízbe is elküldtem, talán ez is pontosabb képet adott a hibákról a Szerelőknek. Az is baj volt Nála, hogy a hiba sokszor nem is a tévénél jelentkezett, hanem a csatlakoztatott eszközökön és először azok hibájára gyanakodtam. Mire rájöttem,hogy minden nem lehet rossz és a TV nél kell a hiba forrását keresni sok idő elment. Üdv.
[ Szerkesztve ]