- Telekom mobilszolgáltatások
- Google Pixel topik
- Bemutatkozott a OnePlus 2
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- Unihertz 8849 Tank 3 Pro - ezzel lehet vetíteni
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Huawei P10 - pisztácia nem is volt
- Fényképen a Poco F7
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeniX-
senior tag
válasz bringasisti #15999 üzenetére
Okés, akkor holnap összerakom a normális odavaló csavarral, aztán szpátyi! Mehet a menet!
-
FeniX-
senior tag
válasz bringasisti #15997 üzenetére
Na, mármint, hogy a fele beletört rögzítőcsavar ottmaradt a furatban, arra értem.(Fej nélkül)
-
FeniX-
senior tag
válasz bringasisti #15995 üzenetére
:-(
A tárcsafék rögzítő csavart gondolom fúrhatom ki, igaz?
Utána meg - ha nagyon precíz akarok lenni - menetmetsző? áhh...! -
bringasisti
Topikgazda
válasz FeniX- #15993 üzenetére
Konkrét alkatrészt nem ismerem ezért csak általánosságban mondom: vannak csavarok amik egyszer használatos gyári ajánlású. Teflon bevonat a végén hogy a meleg ne bántsa és nem lazuljon le és grafitos zsír hogy ki tudja tekerni aki szereli 3 év múlva. Szervizben csak nem gondolod hogy feleslegesen pocsekolják az alkatrészt. Megy vissza a régi!BENEFON DELTA--------N8
-
FeniX-
senior tag
Kicsit panaszkodok, mert ismételten nem sikerült megcsinálni a féket.
A bal oldalit igen, a jobb oldalinál viszont a féknyerget rögzítő csavar az tök nem odavaló volt, valami full egyszerű imbuszos végű. (nem kúpos, ami odavaló lenne)
Ráadásul, a hossza is megegyezett a felső csavaréval, ezért mikor raktam vissza az új betétekkel, elkezdte nyomni a betétet, mert túl hosszú volt.
Na, mindegy, csak bosszantó, hogy egy márkaszervizbe hordott autót így "javítanak" meg a szerelők.Holnap futok még egy kört a csavarokkal, már hívtam a boltot, meglesz.
Bosszantó.u.i.: ja, és a féktárcsát rögzítő kis csavarka is elpattant, mikor raktam vissza a féknyerget. Egy hangos pendülés, és kitört.
-
mcfly72
tag
-
mcfly72
tag
válasz bringasisti #15989 üzenetére
Tehát mégiscsak kell!
Vagy összedrótozom a rugót , összenyomott állapotába, és utána szedem ki, vagy nem jól gondolom?[ Szerkesztve ]
a csoda csak a skoda
-
FeniX-
senior tag
Futok még egy kört a fékkel. Sikerült mindent meglazítani - normális szerszámmal természetesen - viszont a tárcsa átmérője nagyobb kb. 1centivel, úgyhogy telefon, és holnap visszacserélem a másikfajta alkatrészre az egész hóbelevancot.
Mostmár tapsra szét fog jönni minden alkatrész! -
mcfly72
tag
Emberek! Szerintetek hátsó teleszkóp (lengéscs) cserénél kell használni rúgóösszehúzót, vagy megy anélkül is?
(Forman)[ Szerkesztve ]
a csoda csak a skoda
-
FeniX-
senior tag
válasz bringasisti #15979 üzenetére
Igen, olyannal megütöttem, nuku.
Nem, nem balmenetes, rápróbáltam azért arra is.
Most épp a fabia fékeivel szenvedek.
Nyugtassatok már meg, hogy a féknyereg rögzítésénél nem kell minden istenharagját menetrögzítőzni, igaz?A féktárcsa rögzítőcsavarja, ez a kis lepkefingnyi csavarka is be volt kenve vele. 1 oldalt 1 órán keresztül szedtünk ki. (bénázás level 99)
Gázlámpával melegítettük, telefújtuk csavarlazítóval.A féknyereg rögzítő csavarjai meg imbusz, természetesen, és reggel még nem volt krova fejem, a hagyományos imbuszkulcs meg szó szerint elcsavarodott.
Este 2x is visszarohantam krova fejes imbuszt venni, mert egyszer magamat ejtettem át azzal, hogy nem 7-es, utána meg azért, mert a másik oldalon a fékcső tök útban van, így olyat kellett vennem, amiből hosszú imbusz szár lóg ki.
Hoztam a formámat. (4 csavar / oldal? Áh, 1-2 óra alatt megvan tokkal-vonóval; Ja, hogy minden csavar nyakig menetrögzítős?!)
Ja, és a töltésjelző lámpa ma este ismét életjelet adott :-)
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
senior tag
Jó estét,
bocsánat, hadd tegyem fel itt is a kérdésemet, már kezdem elnyalni a csavarokat sajnos, hátha valamelyikőtök tud valami jó módszert a kipróbáltakon kívül.[ Szerkesztve ]
-
mcfly72
tag
válasz bringasisti #15975 üzenetére
Vettem egy ilyesmit, talán jó lesz! Mágust rég láttam itt!
a csoda csak a skoda
-
mcfly72
tag
válasz bringasisti #15972 üzenetére
Hívtam a megadott számot, nincs nekik sem!😬😕😈
a csoda csak a skoda
-
Alidoki68
csendes tag
válasz bringasisti #15972 üzenetére
Sziasztok!
Most szemrevételezem a hátsó világítótestet. Sajnos kezd összeállni a kép!
Pl. a bal hátsó lámpa zsinórja a kaszniban felfelé kanyarodik és elképzelhető, hogy pl. az ablakfűtéssel lett összehozva. Ez magyarázná azokat a "parajelenségeket" hogy az ablakfűtés kapcsolgatására miért gyulladt fel a tompított. És ezért lehetett, hogy amikor a világítás direkt áramot kapott, a kapcsolótáblán több relé is össze-vissza kattogott. Sakk-matt.
Innentől kezdve egyértelmű, hogy ha indul a jó idő, akkor újrahúzok minden kábelt, átforrasztom a nyomtatott áramköröket.
Addig viszont lekötöm a világítást, kiiktatom a "felesleges reléket" és bízom a legjobbakban!
A kapcsolási rajzokat is köszönöm, úgy remélhetőleg jobban eligazodom!Mindenkinek jó hétvégét és pihenést kívánok!
Üdv: Alidoki
https://www.youtube.com/watch?v=VM6okCQbsoQ
-
Alidoki68
csendes tag
válasz mcfly72 #15969 üzenetére
Igen, ez lesz a nagy projekt, de csak ha jön a jó idő.
Addig gondoltam, hogy a világítás külön kapjon áramot, de a relék mégis bekavartak.
Valószínűleg egy zárlat, ezért lenne jó átmenetileg az összes világítós relét kiiktatni.
Az remélem nem vészes, ha a tompítottat átmenetileg relé nélkül kapcsolom😕.
Neked is köszönöm a segítséget! -
Alidoki68
csendes tag
válasz bringasisti #15961 üzenetére
Bocsánat, az utastér műszerfal kapcsolóira gondoltam. És már a relék állapota is követhetetlen számomra.
Régebben egy kis ütés a kesztyűtartó alá viszahozta a világítás aztán jött, hogy menet közben -nyilván a rázkódás miatt- ment el sokszor.
Lehet, hogy ott már egy csomó kontakthiba, repedés kialakult. -
Alidoki68
csendes tag
válasz bringasisti #15961 üzenetére
Kedves bringasisti!
Minden rendelkezésre áll, műszerem is van.
Csak az előtte tapasztalt jelenségek miatt aggódom, hogy a motortérben már szinte minden kapcsoló mást is kapcsolt. Lehet, hogy a biztosítéktábláján átforasztása lenne a megváltás, várom is a jobb időt, de addig is közlekednem kellene valahogy.
Köszönöm, Alidoki -
mcfly72
tag
http://coolautoo.hu/kiegeszitok/6683-kabelatvezeto-gumi-hajlitott-110-mm.html
a csoda csak a skoda
-
mcfly72
tag
Ez a jó: kábelátvezető gumi(coolautoo)
a csoda csak a skoda
-
mcfly72
tag
válasz bringasisti #15963 üzenetére
Köszi! Holnap felhívom.
Itt Miskolcon ,ahol minden skodáscuccot szoktam venni, közölte a tag,hogy már ezt nem gyártják!
Van egy oldal,:coolauto, itt van egy féle ilyen gumi, a keresőjükbe: univerzális kábelátvezető gumi!
Szerinted ez jó lenne?[ Szerkesztve ]
a csoda csak a skoda
-
mcfly72
tag
Honnan a hóemberből lehet szerezni csomagtér kábelátvezető gumit?
A földön nincs!!![ Szerkesztve ]
a csoda csak a skoda
-
Alidoki68
csendes tag
Sziasztok!
Sajnos idő hiányában pár hónapja eltűntem a fórumról. Akkor a kis Formanom egy hengerfejes üggyel szórakoztatott, ami végül szerencsésen megoldódott. Most, hogy ne unatkozzak, egymás után jönnek elő elektromos hibák.
A legnagyobb gond, hogy a tompított kiszámíthatatlan volt végül a teljes világítás "elköszönt".
Utolsó megoldásként az egyik tompított első foglalathoz külön bekötést vittem és tegnap este a működésbe egy relé ismét beleszólt.
Ezt már nem igazán tudom követni, hogy ha a világítás külön is megkapja az áramot, akkor hogy a viharba veszi el valami. Ez zárlat v. valami márs?
Lényeg a lényeg, hogy a hétvégére nagy segítség volna, ha lenne olyan fotótok amin be van jelölve, a biztosítótáblán melyik relé miért felelős és legrosszabb esetben a világítást onnan lekötném, külön relével, biztosítékkal üzemeleném be.
Valószínűleg nagy lehet a baj, mert az ablakfűtés, ködlámpa, stb. korábban is egymást kapcsolgatták föl-le.Nagyon köszönöm Nektek!
Üdvözlettel: Ali doki
-
vil59
tag
válasz bringasisti #15956 üzenetére
Igen,igen. Valóban találomra gyártották le,mert ha van benne 10 liter,üres tank után beletéve, akkor kb.12-15-öt mutat.Minél több van benne, annál többet mutat. De az alja 5 liter,nagyjából pontos.
Amúgy is az a lényeg
Mivel az eredeti szintjelzőm a valós értéket mutatta,ezért nem az óra a hibás.Valószínű,hogy ennek eltérő a csúszkatekercs ellenállása. -
mcfly72
tag
válasz bringasisti #15956 üzenetére
Megtörtént.....
Amúgy nekem mindíg van benya a csomiban,sokat vágok fát,kaszálok Stb....
párszor jól jött már a skodriba a is!😁[ Szerkesztve ]
a csoda csak a skoda
-
vil59
tag
válasz bringasisti #15952 üzenetére
Gyári meghatározás szerint, ha elkezd folyamatosan világítani,akkor még elvileg 5 liter van a tankban.Én, vagy két éve cseréltem.Többször betettem az újat és jó párszor ki is kellett vennem, többszöri kis mennyiségű mennyiségű tankolás után. Ugyanis meg kellett hajlítgatnom az úszót tartó hosszú huzalt, mert mielőtt megvettem,szállításkor megnyomódott és elgörbűlt. Emiatt hamis benzinszintet mutatott.
Utána visszamentem, ahol vettem,megnéztem egy másikat,az meg ellenkező irányban volt ferde.
Tehát láttam,hogy nem mér hitelesen.Végűl is csak úgy tudtam magamnak behitelesíteni,hogy teljesen kifogyasztottam a tankot,de még így is a piros sáv közepén volt a műszer mutatója.Ezután flakonból beletőltöttem öt litert. Majd,kb. 10mp.-es motorbeindítások után, újra és újra ki szedtem a szintmérőt és hajlítottam a huzalon annyit,míg aztán visszacsavarva, beállt a mutató a piros sáv tetejére. Mikor evvel végeztem, újból ki,mert mostmár,hogy a pontos mérés rendben volt,be kellett állítani az ellenálláscsúszkán, a kontroll izzó bekapcsolási pontját. Én ezt levettem kb két literre,mert nagyon zavaró volt,főleg éjszakai vezetés közben, hogy ugyan volt még a tankban 15 liter,de egy erősebb jobbkanyarban,mindig be-be villant a visszajelző sárga lámpája.
Egyszóval, meg lehet szenvedni, mások hanyagsága miatt.. -
mcfly72
tag
Ekörül gondoltam, de sikerült kitankolnom! Kb. 35- km-t mentem, miután kigyulladt a lámpion és egyfolytában égett. Mostmár tudom legalább ,hogy 20-25 km után kell a benya, amúgy kannás story!
a csoda csak a skoda
-
mcfly72
tag
-
mcfly72
tag
Szerintetek, mennyire van kalibrálva, kb. a benzinszint jelző?
Úgy értem mennyi lehet a tankba ha már nem alszik el a jelzőfény,egyfolytában
világít ! Forman, 94'-es, de gondolom egyforma..,[ Szerkesztve ]
a csoda csak a skoda
-
vil59
tag
válasz bringasisti #15949 üzenetére
Igen,mint ahogy a régi villanyóra porcelán biztosíték is eltűnt, helyette kismegszakítók lettek..
-
vil59
tag
válasz bringasisti #15946 üzenetére
Nekem a Forman elött hat évig volt 120-asom.
83-as kiadású. Ott még hengeresek voltak a biztik és előfordult,hogy cserélni kellett. Az viszont feltűnt akkor is,-most, hogy szó került róla-, némelyik bizti lötyögött a két érintkező között. Akkor,ezek szerint ott is ez volt a baj. Mármint, hogy melegedtek és olvadoztak a biztik.Mivel a két érintkező tüskéje összenyomta,már nem volt meg a feszítő erő, emiatt szinte kiesett magától a helyéről.
Csak azt nem értem,miért nem hőre keményedő műa. - ból, vagy esetleg bakelitből készítették a bizti hengerét?[ Szerkesztve ]
-
mcfly72
tag
-
mcfly72
tag
válasz bringasisti #15944 üzenetére
Nem lehet késes biztisre cserélni a táblát? Az enyém már olyan, forman '94-es.
a csoda csak a skoda
-
bringasisti
Topikgazda
válasz mcfly72 #15943 üzenetére
A teflon ami 400 fokig bírja ezek a biztosítékok sajnos a meleg hatására megpuhulnak és nem a fém hanem a műanyag ér az érintkező felületére. Az über faszság hogy van egy szabad biztosíték és mégis a gyújtásra tették a ventilátort. Mikor egyszer leállt a motor és nem volt se szerszám se műszer csak azt láttam hogy a biztosíték nincs kiolvadva. Azt hogy nem vezeti az áramot alig böktem ki.
BENEFON DELTA--------N8
-
vil59
tag
válasz bringasisti #15941 üzenetére
Így,a kép alapján már értem. Megolvad a piros műanyag a fém érintkező alatt,kitüremkedik és leszigetel.
A ventilátort /mindkettőt/ külön-külön biztire kellett volna tenni, mert nagyfogyasztók..[ Szerkesztve ]
-
bringasisti
Topikgazda
-
vil59
tag
válasz bringasisti #15939 üzenetére
Ezek szerint neked nem késes biztik vannak bennt, hanem a hengeres fajta? Most így látatlanban nem tudom melyik,de nekem is el van kicsit deformálódva a hőtől maga a biztitartó műa. foglalat valamelyiknél.Igazából ez nem is tartó,hanem csak egy rés,hogy könnyebben be lehessen találni a fogadó nyílásba és gondolom a légszigetelés miatt. De ez nálam nem jelent problémát, mert a biztosíték két kése egy-egy fém 'V' profilba illik bele és ennek a meghosszabbított lábai vannak a túlsó oldalon a fóliára forrasztva. Ezért, ha melegedne és torzulna ez a körülötte lévő műanyag ház, attól még a biztosíték érintkezésem fémes marad.
[ Szerkesztve ]
-
bringasisti
Topikgazda
Nekem van 1 másik visszatérő problémám hogy az egyes számú biztosítékra kötötték a gyújtást és a ventilátort ezért nagy az áram és a szar minőségű biztosítékot melegíti műanyag megroggyan és nem vezeti a száll az áramot mert nem a fémszálon fekszik fel a biztosíték hanem a műanyagon
BENEFON DELTA--------N8
-
vil59
tag
válasz bringasisti #15937 üzenetére
Igen,épp ezt akartam írni, hogy igazán tehettek volna bele vastagabb nyáklapot, vagy biztosabban rögzíteni,behajlás ellen.
Mindenesetre köszi a képet.Olyan mint egy vizsgamunka.. Legeltettem rajta a szemem..
Amúgy meg érdemes a Favoritokban, 15 évente,ha mást nem, megelőzésképp,átforrasztani a lapot. ::😁[ Szerkesztve ]
-
vil59
tag
válasz bringasisti #15935 üzenetére
Hát,igen. Komoly munka,de megéri. Így nem csak a lábak újraforrasztása van megoldva,hanem a nyomtatott átvezetők esetleges keresztrepedése is ki van iktatva,ami miatt elakad az áram.
Nálam,az előző tulaj,gondolom,mikor tette be, visszaerőltette a helyére a már egyszer begyógyúlt biztiket és a túlsó felén meg levált a nyákról a forrasztott pötty.Maga a láb meg ilyenkor már nem érintkezik a réz vezetővel.
Nekem olyan szinten el voltak válva a lábak,hogy szó szerint mozgott a helyén a biztosíték tartó sor. -
zádori67
újonc
Szevasztok érdeklődnék Skoda favorit 1.3 1993-as autómra rárakom a világítást és csak a helyzetjelző világítás világít ,tompított világítás egyik oldalt se világít reflektor van.Égő, relé, kapcsoló jó,biztosítékok jók.
-
FeniX-
senior tag
válasz bringasisti #15930 üzenetére
Hmm, végülis lehet!
-
FeniX-
senior tag
Sziasztok,
srácok, nem szoktam ilyen technikai részleteken fennakadni, de most mégis kérdeznék egyet.Láttatok már olyat, hogy egy helyben állva, normálisan elindulva az autóval a kuplung rendeltetésszerűen működik, jó helyen fog, minden oké vele.
(216 ezer van a motorban, kuplung még nem volt cserélve)De ha már egy picit is gurulok, és mondjuk úgy kell 1-esből elindulni, akkor szinte azonnal befog a kuplung és megindul az autó, nincs szinte semmi holtjáték.
Nem probléma, csak bosszantó.
U.i.: Kívánok mindenkinek balesetmentest erre a maradék pár havas napra!
-
petipeter
újonc
sziasztok. lenne még kérdésem.az önindito amikor inditok szépen forgat és behuz.de nem jön vissza a motor amikor beindul löki a helyére. mi lehet a baj.
rakjak vagy ne rakjak 3 polusu gyertyát a skodába. -
mcfly72
tag
https://youtu.be/abnbI1RJCOg
Na![ Szerkesztve ]
a csoda csak a skoda
-
petipeter
újonc
köszi a tanácsot majd megnézem lehet hogy igazad van.
-
mcfly72
tag
válasz petipeter #15923 üzenetére
Csak mert küszködtem hasonló bajjal, a hőterelő lemez ami a karbi mögött van a kipufogó csonk felett, egyik csavarja leesett, a lemez meg egy bizonyos ford.számon kicsit cirpegett, vagy hogy írjam, cincigott, az agyam kifolyt mire rájöttem mi az, már bontottam a kocsit majdnem szerteszét!
[ Szerkesztve ]
a csoda csak a skoda
-
petipeter
újonc
igen egész biztos. lehet hallani hogy mozognak szelephimbák.lehet hogy nem jo az olaj.elvileg 15w40 van benne.
-
petipeter
újonc
értem. köszi a tanácsot
-
bringasisti
Topikgazda
válasz petipeter #15919 üzenetére
Azért vagyok tanácstalan mert így nehéz. Amikor a szelepet állítják akkor a hézagmérő nem ott fekszik fel ahol a himba a szelepet bögdösi mert a kopás miatt a szelepszárba és a himba dolgozó felületébe kopás keletkezik és a mérőke ezt nem tudja érzékelni. Ha mindkét alkatrészben csak 0. 1 milliméter a kopás már akkor is 100% a mérés pontatlansága mivel a hézagmérő " légvonalba" mér nem ér a valójában dolgozó felülethez. Meg kéne nézni nem lazult le valamelyik állító csavar a himbán.
BENEFON DELTA--------N8
-
petipeter
újonc
a szelepek felöl jön ugy hallom. a 3 4 hengernéllehet
[ Szerkesztve ]
-
petipeter
újonc
sziasztok lennének kérdéseim. van egy skoda favoritom 1991 es lassan már mindet kicseréltem rajta jol is megy egy valami megis nem tetszik. a hengerfej felől ciripelés hallani hidegen is melegen is. elvileg a szelephézag is be lett állitva.megnéztem elvileg jo. miért ciripel
-
mcfly72
tag
válasz Kisbatyu75 #15912 üzenetére
Ha pedig a radiàtorból szivárog akkor édes, ha nem akkor kinti víz. Én először ezt zárnàm ki.
Régen dolgoztam karoszériásnál, az esetek 90%- àban, a szélvédőnél volt a bibi![ Szerkesztve ]
a csoda csak a skoda
-
vil59
tag
válasz Kisbatyu75 #15914 üzenetére
Szia.
Most a te helyzetedben nem a zajszigetelés kérdése a legfontosabb.El kell felejteni a zártszelvényes szivacsot.Lehet,nem szívja be a becsorgó vizet,de mit érsz vele, ha alatta meg összegyűlik és kieszi a lemezt.
Meg kell állapítani,hol jön be a víz. Igen,átmész a mosón,de ha ez nem mutatja meg, mert mondjuk csak kicsit szivárog befelé, akkor az első szélvédő oszlopának belső takaró burkolatát leveszed.Majd egy hosszabb esőzés közben,vagy egyből utána,bevilágítasz a szélvédő két alsó sarkához.Nálam ott folyt be,ami eláztatta a zajvédő szivacsot és állt a víz tócsában a lemezen. De ha a műszerfal alá benyúlsz és végig tapogatod a szigetelő szivacsot, akkor úgyis adja magát,hogy merről jön a víz.//beszivárog a gumikéder alá.Nálam rozsdás volt ott az elvezető csatorna és így tudott a víz bejönni és lefolyni a szivacs mögött a láb alá.Nézd meg, nem sérült-e a kéder. //
Én alternatív módon megoldottam, azóta száraz a sarokba behajtogatott papírtörlőm..[ Szerkesztve ]
-
Kisbatyu75
tag
Esetleg valami zártcellás szivacsot nem lehetne berakni a zajszigetelés helyett? Az nem szívja a vizet. Asszony leszedi a fejem, ha túl hangos lesz a kocsi.
Azt nem tudjátok véletlenül, hogy az a vízlehúzó gumi amibe az ajtó üvege belecsúszik kapható-e külön, ha igen hol, ha nem akkor hogy lehetne javítani. Sajnos egy öt centis darab be van repedve, biztos az se segít a beázás elleni küzdelemben.
Az ajtóknál a küszöbnél nektek hogy néz ki a szigetelés? sajnos nekem nem ér össze, van egy kivehető darab ami rövidebb, mint ami a körbe menő szigetelésből kimarad hely.[ Szerkesztve ]
mobil: Xiaomi 14; PC:intel i5-8600
-
bringasisti
Topikgazda
válasz Kisbatyu75 #15912 üzenetére
Zajszigetelöt fel kell tépni, sérülni fog, meg lehet szárítani, de minek. Egy ilyen kocsi mindig a beázással küzd, olyan lakatos munkát csinál amit nem gazdaságos megcsináltatni, ezért meg kell előzni. Csak a mosóban a zuhany alatt látod hol jön a víz, de előtte már nem árt néhány szigetelés eltávolítása. Ajtó gumi néven lehet méterben kapni a szigetelő profilt, de nem mindig, olyan 1 ezres métere.
BENEFON DELTA--------N8
-
Kisbatyu75
tag
válasz bringasisti #15911 üzenetére
A hátsó ajtót megnézem, ha lehet állítok még rajta.
Az első ülésnél használunk gumi szőnyeget, reményei szerint a lábbal behordott vizet az megfogná, és sajnos mindkét oldalon nedves. Én attól tartok, hogy vagy az ajtónál folyik be, és meg be a szőnyeg alá, vagy a szélvédő kédernél szivároghat át, még azt is olvastam valahol, hogy a fűtőradiátor is szivároghat. Igazából arra kérnék tippeket, hogy melyik hibalehetőséget hogy tudom kiszűrni?
Hangszigetelő szőnyeget lehet kapni? Nem lehet kiszárítani és visszatenni?
Ajtó szigetelésnek mi a neve, milyen néven kérjem a boltokban?mobil: Xiaomi 14; PC:intel i5-8600
-
bringasisti
Topikgazda
válasz Kisbatyu75 #15910 üzenetére
Zajszigetelő megy a kukába mert nedvesen tartja a lemezt és kirohad. Azért vizes a lábadnál mert a szőnyeg gimi taposó része kikopott a lábadnál és átereszti a vizet. Csomagtartó ajtó nem zár eléggé állítani kell rajta hogy jobban a kasznira simuljon a pereme, meg venni másik gumi tömítést. Száraz időben elmész mosatni a kocsit és mikor a zuhany alatt állsz nézed hol folyik a víz.
BENEFON DELTA--------N8
-
Kisbatyu75
tag
Sziasztok!
Első ülések alatt a szőnyeg alatti hangcsillapító szőnyeg alatt nedves a padló és a hangcsillapító anyag is. Honnan jöhet ide a víz? Elképzelhető, hogy alulról valahogy? Az ajtó körül a tömítés nem teljesen folytonos, a küszöbnél olyan, mintha külön darabból lenne odarakva a tömítés. Elképzelhető, hogy itt befolyik valahogy a víz? A hangszigetelő anyagot hogy lehetne kiszárítani?
A csomagtartóban is állt a víz a pótkerék alatt. Ide honnan jöhet víz?
Köszi a válaszokat!mobil: Xiaomi 14; PC:intel i5-8600
-
mcfly72
tag
válasz bringasisti #15908 üzenetére
Útszélén csináltunk motorgenerált, hengerfej parkolással jártunk, + hengerfej a csomiban, nem vicc!!!
a csoda csak a skoda
-
mcfly72
tag
válasz bringasisti #15906 üzenetére
Ezt spec. tudom, szedtem már szét ilyet, volt egy 105 skodrim, cseréltem benne vagy 5x motort.
[ Szerkesztve ]
a csoda csak a skoda
-
bringasisti
Topikgazda
válasz mcfly72 #15905 üzenetére
Hüvely szoknyája 5 millimétert túl log az alu öntvényen. Danamid rudat ráteszek, megütöm egy fél kilós kalapáccsal és kint van. A kuplung felőli hüvely az kicsit be szokott ragadni mert a vízkő oda rakodik, ezért ott rézdorni + kalapács. Itt nem kell félni hogy sérül a blokk ezért tompa vassal meg kell indítani vigyázva hogy a hüvely ne legyen peremes, majd egy vésővel kikísérni.
BENEFON DELTA--------N8
-
mcfly72
tag
-
FeniX-
senior tag
válasz halhatatlan #15902 üzenetére
Fotódokumentációt légyszi! páratlan lelet!
kiástad a dinoszauruszt. -
bringasisti
Topikgazda
-
halhatatlan
aktív tag
hogyan lehet kivenni a vas hüvelyeket a blokkból? nem tud valaki egy jó ötletet! izumból belevan rohadva!
köszönöm.
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ Besen BS20 Smart 11-22kW elektromos autó töltők GARANCIÁVAL, számlával, készleten
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- XL - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Eureka Mignon Specialita 17NX
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával