Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Száguldozáshoz való az új GeForce driver
ph A WHQL minősítésű, 555.88-as eszközillesztő számos Adaptive-Sync monitort is hitelesített.
-
Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
it A Huawei olyan nagy versenyt teremtett az Apple számára Kínában, hogy utóbbi érezhetően csökkentette az országban az iPhone-ok árait.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
bringasisti
Topikgazda
-
vil59
tag
válasz Alidoki68 #15576 üzenetére
Szia.
Feni X szerintem nem az égéstér-víz kapcsolatra gondolt,hanem a hüvelyek alján a kartell-víz összefolyásra.
Ha viszont nálad ez így van,akkor ennek mértékétől függően, nemcsak az olajsapka belsejében van barna massza,hanem a szelepfedél belső felületén és rosszabb esetben az olaj nívópálca alján is.
Üdv. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz Alidoki68 #16437 üzenetére
A furatban van a csap. Lefelé üsd ki, de támaszd alá a rudat mellette. Nekem van hozzá egy kiütő, amit meghosszabbítottam egy vasdarabbal, csak hozzászogetelőszalagoztam a tetejéhez, így felül a karburátor mellett tudom kalapálni. Az a csap hosszában el van vágva, azt látod felülről. Ha négyesbe húzod, látni felülről.
[ Szerkesztve ]
-
vil59
tag
válasz Alidoki68 #17601 üzenetére
Üdv !
Valóban, kár volt szenvedni a műszerfal áttevésével.. De az igazság az, hogy a benzinszint mérő kiszedése és annak úszójának a pontos beállítása még nagyobb feladat..De más megoldás erre a hibára nincs.
Ugyanis,ha újat veszel bele, az valószínűleg utángyártott. Sajnos annak is megvan ilyenkor a nagy esélye, hogy szállítás, tárolás közben, elgőrbűl az a hosszú huzal, aminek a végén van maga az úszó dob. Ilyenkor van az, hogy beépítés után, hamis értéket mutat és nem jelzi, ha már kifogyott a tank,vagy éppen ekkor többet mutat..
Nekem, nem emiatt mutatott más értéket, hanem mert az ellenállás tekercséből három szál el volt korrodálva és persze a bal szélső oldalán,ahol a visszajelző lámpa érintkezője is található.
Ezen kívül, ha nagyon lötyög az úszó huzal stiftje, akkor nem mindig van elektromos érintkezés a tekercs felé és úgy viselkedik a műszer mutatója, - (ha már öt liter van csak benne) - , mintha teljesen kifogyott volna a benzin.
--Valószínűleg, neked is el van gőrbűlve ez a drót. Méghozzá a tank alja irányában.
Amúgy,mikor még öt liter van benne akkor egy érintkező segítségével záródik egy áramkör a csúszkán és világít a figyelmeztető izzó.
Amint kiűrűl a tank, akkor az úszó leér az aljára, az ellenállástekercs legutólsó száljával érintkezik a csúszó fül és a műszer mutatója a piros sáv aljára kerül.
Én a pontos beállítást -harmadszorra, ki-be véve, mivel újat csak kínait kaptam-, az öt literre kalibráltam be, mert az a fontosabb nekem, hogy mi a vége és nem az,hogy mennyi a húsz liter. Mert akkor meg a keveset méri hamisan...
A benzinszint mérő a jobb hátsó ülés alatt található, egy karika fedlap alatt. A kupak kitekeréséhez célszerszám kell, de meg lehet oldani egy kombinált fogóval is,miután le van húzva a két gumicső és le vannak választva az elektromos vezetékek.
Üdv. -
vil59
tag
válasz Alidoki68 #17601 üzenetére
Még, ami fontos, hogy beszerelt állapotban, ez az úszót tartó huzal a tankban menetirány szerint nézve, hátrafelé mutat.
Lehetőleg úgy kell beletenni a tankba az egész egységet és úgy meghúzni a zárókupakot, nehogy közben meggörbűljön ez a huzal.
Én kiűrült tankba tettem pont öt liter benzint és ezután fogtam hozzá a beszereléshez. Így, mikor már bent volt az új cucc, de még nem volt pontos óra szerint,akkor kellett ki - be vennem újra és addig gőrbítettem a drótot, amíg a műszer a piros sáv felső tetejét mutatta.
Persze közben nem volt rajta a gyújtás... D-
-
Alidoki68
újonc
válasz Alidoki68 #18085 üzenetére
Még egy bocsánat! Butaságot írtam, nem szimeringre gondoltam, hanem a két motortartó tőcsavarra, az ottani silentekre.
2 éve egy másik autónál sokat szenvedtem, a motort-kasznit emelgettem-süllyesztettem.
A vízpumpát ugyan sikerült cserélnem, azonban máig szégyenlem, hogy a kaszni annyira megfeszült, a bal torony hegesztése felnyílt, azt újra kellett varnunk.
Most Felíciánál láttam videót, ahol a váltórudazatot csuklóját, a leömlőt le kellett kötni, a motortérben pedig a szokásos, útban levő dolgokat (generátor, meleg levegő cső, stb.) is meg kellett oldani. -
bringasisti
Topikgazda
válasz Alidoki68 #18084 üzenetére
Kell egy trapéz emelő az olaj teknő alá. Vízcső, szervócső, váltó, kitánasztó kanál az olaj teknő mellett le kell kötni generátor marad csak lazítani kell, légszűrő szívó csonk. Régebben a Vika vízpumpa szilent blokk alapból gyenge volt ezért vagy más vízpumpa kell vagy a gumi cserés. Bár azóta lehet hogy változott a minőség. Egy ember fogja a motort mikor a motor váltó kitánasztó kanál le van kötve, másik a trapéz emelő segítségével leengedi. Csak a szükséges mértékben úgy hogy a féltengely a rövid oldalon nehogy a helyéről kijöjjön.
BENEFON DELTA--------N8
Új hozzászólás Aktív témák
- NETATMO időjárás állomás eladó!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen