Hirdetés
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Fotók, videók mobillal
- Huawei P50 Pro - emlékkép
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
-
Mobilarena
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
Celtis
veterán
válasz PuMbA #129876 üzenetére
Kíváncsi lennék, hogy mi az igazság.
25p-> 60fps-re van megoldás: At playback time frames will be repeated as necessary to get from 25 fps to 60 fps. For each second of video, 15 frames are played twice and 10 frames are played 3 times. It amounts to a 2:3:2:3:2 pattern of repetition,
De hogyan osztasz el 50 (fél)képet 60 megjelenített kockára? Valószínűbbnek tartom, hogy ilyenkor a panel is 50hz-en működik. -
Celtis
veterán
válasz #20221952 #129861 üzenetére
Nem lehet, hogy a HDMI kábeled szívat? Esetleg kontakhibás és ahogy mozgatod a TV-t meg az STB-t a pendrive-ok dugdosásával, úgy hol jól érintkezik hol meg nem. Mert műszaki emberként épkézláb magyarázatot nem találok arra, hogy egy külső eszköz rádugása két különböző készülékre hogyan okozhat ugyanolyan képhibát a TV-n. Engem biztos nem hagyna nyugodni ez az eredmény. v.ö: mérési hiba.
Nem lehet vádolni, hogy védeném a Samsungot, de azt, hogy az STB-re dugott pendrivetól elromlik a kép, nehezem tudnám a TV számlájára írni.
-
-
Celtis
veterán
válasz #20221952 #129909 üzenetére
Nehéz így látatlanban. Ha ilyen sokat kell várni, akkor célszerű megtalálni a kiváltó eseményt vagy egy szabályos mintázatot egy adott kiinduló állapotból.
Például áramtalanítanék mindent, rá a pendrive a TV-re, és NAS-ról lejátszanám azt a videót amit felvettem neked. Ha így szisztematikusan előjön a hiba, akkor szigorúan egy dolgot változtatnék, és megnézném, hogy mi a hatása. -
Celtis
veterán
válasz #20221952 #129915 üzenetére
Olyasmit értek rajta, hogy ha elindulsz a kályhától (mondjuk tápelvétel) kideríted milyen lépések után jön a hiba (teszem azt háromszor át kell köpni a bal vállad fölött )
Szakmai ártalom. A munkám része, hogy ilyen (customer) hibákat nyomozok, kérdéseket teszek fel, további teszteket kérek különböző peremfeltételekkel, szűkítem a lehetséges okokat stb. Ezért is bosszant a Samsung hihetetlenül béna hozzállása.
-
Celtis
veterán
válasz Bogyi007 #129930 üzenetére
Ahhoz, hogy egy TV-t bedugj a konnektorba, nem kell túl nagy koncepció szerintem. Legfeljebb egy túlfeszültség és villámvédőt lehet érdemes beiktatni. A szünetmentes pénzkidobás. Ez csak egy mezei háztartási készülék, nem szerver, ahol az áramszünet adatvesztéssel vagy szolgáltatás kieséssel járhat.
-
Celtis
veterán
válasz PuMbA #129919 üzenetére
A monitoron Kodival és smplayerrel. A tv nem samsung, mert az még a szervizben van. Az öreg Sony, de ki van kapcsolva a motionflow. Viszont megnéztem mit tud ez a tv. Meglepődtem, hogy 120hz-es és valós 10 bites, pedig van vagy 5 éves. Úgy látszik ez akkor általánosabb volt mint ma. Fejlődünk, na.
Azon gondolkodom hogyan tudnám egyértelműen kideríteni vált - e frekit a panel vagy sem.
-
Celtis
veterán
válasz steele80 #130007 üzenetére
Nem is értem ezt a képet. Ez egy állatorvosi ló? Erős bevilágítás több helyen. A képernyő egyik fele kék a másik fekete. A local dimming mintha inverzben működne, ott világos, ahol sötétnek kéne lennie és fordítva. Vagy ilyen volt a képtartalom?
Pixelhiba nincs esetleg?
-
Celtis
veterán
Persze garanciális. Mondjuk egyszer, ha nagyon kitartó vagy. Először megkapod az "a technikusaink megvizsgálátk és szerintük ez nem hiba" választ aztán kicserélik a panelt. Ha nem vagy szerencsés még rosszabb lesz, ha szerencsés vagy akkor másutt vannak rajta a csíkok.
Az a gond, ha maga a technológia nem garantálja a banding mentességet, akkor annak az esélye, hogy banding mentes legyen a TV-d nulla. Lehet, hogy 10 vagy 100 tv-ből ki tudnál választani egy egész jót, de erre nincs lehetőséged.
-
Celtis
veterán
válasz Bogyi007 #130328 üzenetére
minden este a használat után a tévét leválasztottam a hálózati áramról (kihúztam az elosztóból) és csak akkor dugtam vissza az elosztóba, amikor is azt használni akartam.
Gondolom te is érzed,hogy ez nem egy általosan elvárható művelet, más szóval túlzás. Ráadásul felesleges stressz a TV tápegységének a napi rendszerességű pofon amelyet a feszültség rákapcsoláskor kap.
Bedugtam vissza az elosztóba a tévét, ami annak rendje és módja szerint működött is, ezután bekapcsoltam a Pc konfigurációt és a tévé abban a pillanatban kikapcsolt.
Mivel közvetlen összeköttetés nincs, a LAN portokban pedig van leválasztás, ezért én sem tudk másra gondolni, mint valamilyen hálózati zavar, amire a TV így reagál.
Két dolgot kéne ellenőrizned.
- győződj meg róla, hogy tényleg a PC bekapcsolásához van köze. Ha megint észheztér a TV, próbáld meg reprodukálni a hibát. Próbálkozhatsz esetleg valamilyen nagyobb teljesítményű fogyasztóval is, mint hajszárító, vasaló vagy porszívó.
- ha van vagy tudsz szerezni egy multimétert, ellenőrizd a TV konnektorában a hálózati feszültséget. A Sasmung TV-kre meglepően kicsi üzemi tartományt adnak meg (220-240V). Lehet, hogy nálad alacsony a feszültség, és egyszerűen ezért letilt a TV, de ez csak spekuláció.[ Szerkesztve ]
-
Celtis
veterán
válasz Bogyi007 #130330 üzenetére
Úgy gondolom, hogy a TV specifikációjában megadott hálózati feszültség tartomány a hálózat névleges feszültségére vonatkozik, ami nálunk 230 Volt. Természetesen a névlegestől a feszültség eltérhet mindkét irányba. Gyorsan rákeresve úgy látom, hogy a szabvány szerinti minimum a becsatlakozási ponton 213 Volt, ami nyilván teljesül, hiszen a TV-nél lévő konnektorban is ennél több van. Persze a műszer sem pontos, de azzal együtt is ezen a feszültségen működnie illene a TV-nek.
A kíváncsiság kedvéért majd mérd meg akkor is, ha működik a TV.
Egyébiránt ha most kihúzod a TV-t a konnektorból és újra bedugod, akkor működik?A legtöbb amit tehetsz, hogy a TV-hez egy túlfeszültség védelemmel ellátod hosszabítót használsz. Ha így is dögledezik, akkor a készülék rossz. Felmerül a gyanú, hogy a szervizben sem találták a hibát, ezért cseréltek mindent, de inkább nem folytatom a gondolatmenetet.
-
Celtis
veterán
válasz Bogyi007 #130398 üzenetére
Kíváncsi leszek, hogy egyáltalán válaszolnak-e.
Az én esetem már egészen abszurdba ment át. Amióta bebizonyítottam, hogy a készülék rossz, az ügyfélszolgálat bujkál előlem. Telefonban nem mondanak semmit (az ügy folyamatban van), email-ekre pedig egyszerűen nem válaszolnak, sőt úgy tűnik, hogy azt az email címemet, amiről hónapok óta leveleztem velük, egyszerűen letiltották. Már az automatikus válasz sem jön meg.
A tv-met több mint három hete elvitték egy "párnapos" bevizsgálásra és azóta hallgatnak mint szar a fűben, ha továbbra is sunnyognak kénytelen leszek csalás miatt RENDŐRSÉGI FELJELENTÉST tenni a Samsung ellen.
Szóval csak vásároljatok Samsung TV-ket. Egy Galla idézet jut az eszembe. "Vegyenek szart, amíg a készlet tart!" -
Celtis
veterán
Nézd, nekem a Sonyval is volt ügyem. DSE miatt reklamáltam, ráadásul hónapokkal a TV vásárlása után.
Teljesen profin kezelték. Eleve kijött valaki megnézni, hogy mi a gond. Aztán némi fejtörés után mondták, hogy ha kérem kicserélik a készüléket,de semmi garancia nincs, hogy jobb lesz vagy ha úgy döntök, akkor visszavásárolják. -
Celtis
veterán
Tegnap megírtam az ügyfélszoglálatnak, hogy ha továbbra is sunnyognak, akkor feljelentést teszek. Meglett az eredménye. Ma már kaptam választ és nyitás előtt hívott a szerviz is, hogy mehetek a csereutalványért.
Meglehetősen keserű a szám íze.
- semmilyen kárpótlást nem ajánlottak fel a 8 hónapnyi szívatásért. Na jó, röviden elnézést kértek.
- semmit nem mondtak, hogy javítják-e a hibát
- nem lehet tudni, hogy az újabb típusok mennyire érintettek az akadozásban, de az avforum-os review szerint a tavaliy Q8FN-ben pl. még ott lehet.Mindenesetre azok a tökös fickók, akiknek KS7000 TV-je van még érvényes kiterjesztett garanciával, mehetnek a pénztárhoz, a Samsung most eredeti áron visszavásárolja a készüléket.
-
Celtis
veterán
Be kell valljam, hogy eléggé megviselt lelkileg ez a 8 hónap. Ugyan csalódott vagyok az eredménytől, de ettől függetlenül végre megnyugvást érzek.
Nagyon jól esik, hogy oly sokan és elszántan a védelmemre keltetek ma. Nem hibáztatom azt sem, aki a saját tapasztalata alapján mást gondol. Ez a 8 hónap pont arról szólt, hogy a felületes vélemények (nem látom tehát nincs) ellenében bebizonyítottam az igazságot. Ez pedig az, hogy a nálam járt 3-ból 3 KS7000 pontosan ugyanúgy viselkedett és szó sem lehet egyedi problémáról. Nehéz is lenne elképzelni, hogy egy ilyen hibát mint a pontosan 15 percenként megakadó kép nem szoftver vagy tervezési hiba okozna, azaz típushiba lenne. Sokan megerősítették, hogy náluk is jelentkezik ilyen hiba. A Samsung felhasználói fórumán is megtaláltam ugyanezt a problémát, illetve eléggé elgondolkodtató tartom, hogy az avforums.com is megemlíti ugyanezt. Magam is csodálkozom, hogy ilyen kevesen panaszkodnak erre, pedig a hiba valahol ott van, a Samsung pedig sunnyog.Aki nem tapasztalja ezt a hibát, kívánom használja boldogan és sokáig a készülékét. Akinek ilyen vagy más gondja van, kövesse a példámat, és harcoljon az igazáért.
BTW, 360k kapok vissza. Mit vegyek 65-ös méretben?
[ Szerkesztve ]
-
Celtis
veterán
válasz Bogyi007 #130579 üzenetére
Szerintem egy hét után írjál rájuk udvariasan, hogy jutottak-e valamire.Az alapos utánanézéshez nekik is kell idő.
Szerintem vagy elviszik bevizsgálásra vagy azt mondják, hogy a hiba nálad van. Ne várd azt, hogy két nap után egy email hatására cserélni fogják a TV-t. -
Celtis
veterán
válasz Bogyi007 #130581 üzenetére
Sony 65XF9005-öt néztem ki. Az Rtings szerint egyáltalán nincs DSE problémája, mai nagyon bíztató. Egyelőre nem rendeltem meg, mert ki tudja, hogyan jutok a pénzemhez, milyen meglepetéseket tartogat még a számomra a Samsung.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest