Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz julius666 #14 üzenetére

    A HEVC-nél van lehetősége a 10 bitnek. Arra több cég eleve nem épít dedikált hardvert, hanem GPGPU-s kodeket írnak. Már legalább egy tucat belsős projekt fut. Az ARM OpenCL-es megoldása nagyon ígéretes. A probléma, hogy modern hardvert igényel a hatékony működés. A Mali-T600, a PowerVR6, a GCN, az új 400-as Adreno és a Vivante IGP-k, amiken jól megy. A többi hardveren gondok vannak.
    Valószínű, hogy két irány lesz. Az alapvető tartalmaknak szerintem mindenképp a dedikált feldolgozó a legjobb, a szoftveres sosem lehet annyira takarékos. A speciálisabb tartalmaknak pedig lesznek GPGPU-s kodekek.

  • Cythyel

    senior tag

    válasz julius666 #19 üzenetére

    A Gosick nincs olyan idős. UTW-nél, CoalGirls-nél és még más csapatoknál is ottvolt hogy mennyire más 10bit-en mint 8bit-en az az anime. Ezt alátámasztandó én is tapasztaltam a különbséget a 8 és 10 bit-es BD rippek között egyazon csapaton belül.

    Tény hogy a TV rippek is nőttek és tény hogy nem a FLAC-nak köszönhető az, de a BD rippek esetének nagy többségében a FLAC-nak, kisebb esetben a gyenge tömöríthetőségnek és/vagy rossz enkódolási beállításoknak köszönhető.

    CG inkább tanulna meg enkódolni mintsem tiszta remuxot csinálni BD raw-ból. Yousei-Raws ezerszeresen felülmúlja a CG minőségét, sokszor ugyanakkora vagy kisebb fájlméretben. Kompromisszumok nélküli legjobb verzió a Yousei-Raws és nem a CoalGirls, ez biztos. CG-től is csak akkor szedek le BD rippet ha más csapat nem csinálja meg, másként BloatGirls-höz nem is nyúlnék...

Új hozzászólás Aktív témák