Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • laci666

    senior tag

    válasz Male #23 üzenetére

    Hát nem tom mivan de ez nagy átbaszás.
    A számlán ott van a monitor ára+a 30 napos pixel gar.
    A számla mellett van kétAcer jótállási jegy(tök egyforma mindkettő csak az egyikre rá van irva hogy pixel hiba mentes.)
    Az Aceres ügyintézőnek mondtam hogy mi van ő mondta olvassam el a jótállási jegyen a 2.1.5 részt és az vonatkozik rám( ebbe van az 9 területes szarság),és ez a 2.1.5 rész tök ugyanaz mindkét jótállási jegyen.
    Mondom neki akkor minek kellett 30napos pixel gart venni, de sajnálja de ez van.
    Ami rá van írva az egyik jótállási jegyre az a pixelhiba mentesd szöveg azt az üzletben irták rá?,most akkor ők kipróbálták?
    És ha pixel hibás lett volna akkor cserélik ott helyben és ha nem veszek 30 napos pixel gart akkor meg se nézik a monitort és ha hibás akkor nem tudják és úgy küldik el nekem.De ha én meg itthon kibontás után észre veszem és 3 napon belül vagyok még akkor vissza adnák az árát vagy egy újat adnak....áááá már tök bele gabalyodtam. :W :W

  • laci666

    senior tag

    Nekem P223W van meg vagyok vele elégedve,de azért nem teljesen,1 pixel hiba elő jött úgy 1,5 hétre a vétel-től számítva(szerencsére nem észre vehető) fel is hívtam az üzletet, hogy most mi van,majd elküldtek az Acer magyarországi kirendeltségéhez és onnan meg elküldtek a fenébe hogy ez az 1 pixel hiba nem tartozik a 30 napos gariba hiába mondtam hogy ez átba@szás akkor mi a francnak fizettem ki a 30 napos pixel gatr.Azt mondták hogy ez a gar csak arra vonatkozik ha kijelzőt 9 egyenlő részre felosztva és ha ezekben a részekben 4 db-nál több hiba van akkor cserélnek.Nem irom le mit mondtam neki de tiszta ideg voltam :W
    Amúgy a monitor nekem tetszik meg nincs semmi baj csak hát ez a kibaszás egy kicsit felhúzott.

Új hozzászólás Aktív témák