Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cskamacska

    addikt

    válasz b. #21 üzenetére

    Egy el nem készült játékért cserébe nyilván egy köszönöm is sok, de egy elkészült játék az már kemény pénzbe fáj. :P Nyilván ők is el akarták készíteni, csak nem az 1,3 milla keretei között.

    Láttad a kezdetleges demójukat? Az, illetve a véglegesben annál jobb, grafika szerinted a Half Life 2-re(a mostani kicsit frissítettre, ami alatt a Source 2007 megy), a mostani Black Mesa-ra(ami a 2012-es CSGO-nál jobb, enyhén saját Source motort és leginkább saját asseteket használ), vagy a Titanfall 2-re(ami kvázi teljesen saját készítés, nyomokban mogyorót és Source motort is tartalmaz, amúgy minden játékelem saját ) hasonlított inkább arányaiban? :)

    Mert egy játékmotor önmagában fingot nem ér, masszívan mögé kell rakni a művészi munkát hogy kinézzen valahogy, és pláne a programozói munkát hogy a játékmenet jó és tartalmas legyen. Jó minőségű zenéről, hangeffektekről, szinkron színészekről, mocap animációkról nem szólva, tételenként szép összeg, biztosan többszörösen belefér mai szinten abba a kickstarter pénzbe. :P

    Igazából az van, hogy a SS egy viszonylag nagy és drága játék volt anno. Lecserélni az ősöreg textúrákat egy hangyaférfiasságnyival jobbra, és javítgatni a 20 éves kódon(feltéve hogy elérhető, ha nem akkor szopacs, és csinálhatnak sajátot drágán) olcsó, ezért szeretik a kiadók ezeket a teszkógazdaságos remastereket. Black Mesa szerűen adaptált módon újrázni már drágább és lassabb(nem azért nem fejezték még be 10 év alatt mert minden pénz kokóra ment el ;) ), teljesen új, mai kinézetű és játékmenetű "inspired by System Shock 1" horror-kalandot kiadni meg minimálisan olcsóbb mintha a semmiből készítenék.

    ribizly: De pont ez az, a demóból látszott hogy AAA minőségre pályáznak, arra az 1 milla nem elég. Arra elég, hogy ennek a demónak egy bővített-javított változatát, és a játék alapjait megmutogassák a kiadóknak, hogy ebből milyen frankó AAA játékot fognak faragni 18-36 hónap alatt. Hogy nézzenek ide a nagyságos kiadó urak, már mennyi elkötelezett rajongót/vásárlót tudtak gyűjteni minimál reklámból/pénzből, lenne rá kereslet bőven, adjanak pízt, jó bót lesz.

    Nem adtak, nem lett.. :U

  • cskamacska

    addikt

    válasz GypsFulvus2 #15 üzenetére

    Hát ha már elverték a pénzt, akkor ugye nincs mibül refundolni. :)

    Amúgy ez nem egy előrendelés, itt adakozásos befektetés van, és reménykedés hogy a végén lesz belőle valami. Régen kiadóknál jobb irányítás / ellenőrzés alatt is minden második projekt kifingott, majd pont az amatőrök adnának ki siker játékokat minden alkalommal. :P

    b.: Ráadásul 1.3 millió dollárról beszélünk

    Mert az sok? :F Ha kelet-bendegúziai fejlesztőket alkalmaznak napi háromszori étkezésért cserébe akkor bőven ki lehet jönni ennyiből, de nyugaton egy közepes indie játékra nem elég.

    ribizly:

    "A source familiar with the project, speaking on condition of anonymity, told Polygon that “mission creep” and unrealistic ambitions had eaten up the Kickstarter funds, something that Nightdive largely confirmed. In an interview with Polygon, director of business development Larry Kuperman said that a strategy to pitch the game to publishers, in order to secure more funding, had not been successful."

    "Kuperman said that he had been speaking with various publishers about funding development, but that Nightdive’s vision and ambition did not match with market expectations."

    Magyarul nem egy teszkógazdaságos HD remastert akartak készíteni, hanem csináltak egy nagyjából a System Shockon alapuló prototípust, amit aztán el akartak adni a nagy kiadóknak, hogy majd az ő bőséges pénzükből játék lesz belőle. Tették ezt azután, hogy a SS játékok erős rajongói kultusz övezte közepes pénzügyi bukták voltak már 20 éve is, nagy kiadó az ilyet távirányítású bottal nem piszkálná meg. :U

  • cskamacska

    addikt

    válasz Mans20 #11 üzenetére

    Black Mesa nagyja részével viszont már most játszhatsz. :P

    Itt viszont valahol a játék felénél-harmadánál elfogyott a pénz, és vagy tudják pótolni saját bevételből, vagy kuka lesz az egész és egy pre-alpha változat nem marad utána. :(

Új hozzászólás Aktív témák