Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CPT.Pirk

    Jómunkásember

    válasz Cathfaern #23 üzenetére

    Mondjuk a Win8-at elfelejteni nem lesz nagy dolog, de pusztán attól h. 1 évig ingyen lesz a váltás, még szerintem nem fogják hihetetlen gyorsan frissíteni azt a nagyon sok Win7-es gépet, már pedig elég sokan játszunk Win7-en. A Vulkanos játék meg menni fog azon is, így a fejlesztőknek is jobban meg fogja érni olyan API-vel dolgozni, ami rögtön megy mindenen.
    Ha játékfejlesztő lennék, én biztosan nem bíznám a játékom sikerét arra, hogy mennyire fog terjedni a Win10.

    Emiatt mondom amit mondok:
    A fentiek mellett több fejlesztő is ecsetelte a GDC-n, hogy nem feltétlenül szükséges a Vulkan és a DirectX 12 egymás melletti támogatása, mivel mindkét API nagyjából ugyanazt tudja. A DirectX 12 leginkább akkor szükséges, ha a Microsoft Windows Store áruházát is célozza az adott program, oda ugyanis Vulkan API-t használó alkalmazás nem kerülhet fel. Ha azonban ez nem cél, akkor a Vulkan API sokkal reálisabb alternatíva, hiszen nem korlátozza az applikáció futtathatóságát a Windows 10 operációs rendszerre.
    [link]

    hugo chávez: hmm, annyi glNext hír volt Abutól, hogy ez nem maradt meg bennem, de igazad van. Arról mondjuk nem láttam hírt, hogy mi lesz konkrétan az OpenGL-el. Nyilván nem mindenki szeretne alacsony szintű api-t használni ha nem csúcs játékot programozik, de multiplatform dolog azért erősen kellene. Valamit csak csiszolnak a mostani OpenGL helyzeten. Vagy nem... :U

Új hozzászólás Aktív témák