Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Praston

    tag

    válasz Yany #53 üzenetére

    Nekem 270X-el van viszonyítási alapom bf3 és bf4 között, illetve win 8.1 alatt, mivel azt a kártyát még az alatt a rendszer alatt használtam. bf3 multi ultrán + msaa , nagyjából stabil 60 fps, kivéve ugye a hatalmas robbanás meg füst, akkor ugye betudott esni 30 fps-re is de ez nem annyira volt zavaró mivel ritkán volt. Ugyan ez bf4 alatt is megvolt ultrán de msaa nélkül, stabil 50-60 fps 64 fős multin. Így mondhatjuk hogy kicsit erősebb vas kell bf4 alá de szebb is. Persze ezek 1080p-ben.

    Ami relatív új játékok közül megtudja fogni a gépem az az Armored Warfare amit újra elővettem és játszom (már aki szereti a World of Tanks féle játékokat). Van olyan pálya ahol CPU limitem van a fentebb írt procival. :D Eddig még nem volt ilyen gondom. :D

  • Praston

    tag

    válasz Yany #21 üzenetére

    Az adott gépem i5-4690K @4.6 GHz-en + R9 290 vga + 16 giga ram, 1080p felbontás. Amíg DX-el a BF4 64 fős multi sehogy sem esik be 60 fps alá ultrán 4x msaa-val (ez a max ugye), addig Mantle-el 30-40-et is láttam rendszeresen robbanások, sok effect egyszerre, stb alatt. Kb 20-30 fps-el kevesebb az átlag és a minimum is jobban beesik. Igen tudom hogy gyenge cpu és erős vga felállásnál van igazán hatása a mantle-nek, ez csak egy megjegyzés / válasz volt. :) Hozzá teszem a régi gépem ami Q6600 @3.0 GHz-en + 270X 2GB volt (már csak 250X :P), az DX alatt kb 15 fps-t produkált, de mantle-el 30-45 fps-el hasított a 64 fős multi, igaz 5-15 percig csak, utána játszhatatlanul akadt a 2GB memoria miatt. :(

Új hozzászólás Aktív témák