Új hozzászólás Aktív témák
-
Drenadar
veterán
Nah, de akkor mikor tudjuk meg, hogy mennyivel mentél? vagy te sem tudod?
És igen szerintem manapság már minden telefonban van fényképező funkció, ilyenkor nem az a lényeg, hogy minőségi kép legyen, de valami legyen...
Nekem meg még egy kép sincs a kocsimról... remélem ilyen nem is lesz soha
-
Drenadar
veterán
Amúgy sem nagyon tartják be a kreszt az emberek, főleg az elsőbbség megadását illetően.
"ha rányomok a gázra még beférek elé" ... " szép nagy kocsim van, amíg csorgatja rá a nyálát addig szépen elhajtok" ... stb.
de egyetértek peterkeT-vel, eléggé hiányos ez a leírás. Rajzzal is illusztrálhatnád, vagy fényképpel.
Akkor jobban látnánk, hogy mi is a helyzet. Mert tuti, hogy a baleset után még ott a helyszínen csináltál képeket... ugye?
Illetve helyszíneléshez azt tenném hozzá, hogy kérdéses hogy milyen helyszínelés is volt
.
Apámmal történt meg az, hogy bevágtak elé, majd kötötték az ebet a karóhoz, hogy ő volt a hibás, ő ezt nem ismerte el. Rendőrt hívtak, de nem olyan fajtát aki jön a kis krétával meg a távolság mérőjével...
A bíróságon mire oda került az ügy, A szakértő egyértelműen kijelentette a helyszínen készült képekről, a képen látható sérülésekből, hogy apámnak van igaza, egyszerűen nem történhetett az, amit a rendőr és a "vétkes" állított.
Kár hogy ez másfél év volt.
Azalatt az idő alatt tárolni kell a roncsot, és céges roncs révén még rosszabb a helyzet.
Jó a biztosító megtéríti miután kiderül, hogy ki fizet kinek, mármint a roncs tartását, elszállítását, de míg nem fizet azt is ki kell fizetni valakinek. -
parandroid
félisten
Ugyanazon típuson belül sincs két egyforma fék, no meg vezetési stílustó, az általában hasnált út típusától, minőségétől is függ, hogy mi mennyire kopott, használt (fék, futómű, gumik, lengők).
Ugyancsak nagyon nem mindegy, hogy a "fű", amire ráfutottál, milyen talajon volt (és itt a normál, vagy a "kicsit hepehupás" nem definíció), és mennyire volt sáros. Ezek mind-mind értékes métereket,másodperceket jelentenek fékezésnél. Egy-egy nagyobb kátyú a padkán jelentősen lecsökkenti a féktávot, az más kérdés, hogy mit művel a relatíve nagy sebességgel haladó autó futóművével.
p
-
- haladt, hiszen fordult ki elém. valszeg azt tette, mint 10-ből 9 ember, elnézett balra, nem jött senki, úgyhogy kifordult.
Mondjuk az ilyen embereket sem értem.
Logikus, h azért kanyarodott eléd, mert nem vett észre. És azért nem vett észre, mert el se nézett feléd.Bár manapság egyre több az olyan autós, aki látja ugyan, h valami jön felé, de egy négymagos Opteront megszégyenítő agymunkával azonnal felbecsüli, h hohhóóóóóóóóó, ez gyorsabban jön, mint a megengedett max. sebesség.. na várjunk csak, majd szépen kikanyarodok elé, és ezzel lassításra kényszerítem.. mert majd én jól betartatom a kreszt mindenkivel..
Aztán az ilyenekből előbb utóbb baleset van, és akkor jár a szájuk, h hohóóóó, te gyorsabban mentél, te vagy a hibás..
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- LG 65B4 - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- Turbózd fel géped a jövő RAM-jával!
- Csere-Beszámítás! Sapphire Pure RX 7700XT 12GB GDDR6 Videokártya! Bemutató Darab!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14400F 32/64GB RAM RTX 5060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Dell D6000 univerzális dokkoló USB-C/ USB-A, DisplayLink & Dell WD15 (K17A) USB-C + 130-180W töltő
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest