- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Apple iPhone 11 - népalma
- Volkswagen ID.7 menetpróba
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
janeszgol
félisten
válasz kalanchoe #13 üzenetére
Ezt én sem értettem sose, de valahogy van értelme. Így tudod fenntartani a márkát az emberek fejében. Nézd. El akarsz adni 1 millió telefont.
1, csinálsz A-ból 1 milliót, és teríted. Ez nyilván időbe telik, addig mások is adnak ki telefont, a reklámérték elveszik pár hónap múlva.2, csinálsz A-ból 300 ezret, B-nől 400 ezret, és C-ből 300 ezret. A-t reklámozod két hónapig, majd B-t, majd C-t. Az emberek azt hiszik, hogy új teló, mivel a B nem A, és a C nem A és nem B.
Ennek azért lehet reális alapja, mert a Samsung így tarolta le a piacot részesedésben. Többször megfogadták már, hogy sokkal kevesebb modell lesz, és eddig mindig csak sokkal több lett. Huawei/Honor detto. A honor azért jött létre, mivel a Huawei nehezen kiejthető. De maradt a Huawei is. Utána azt mondták, hogy a Huawei felsőkategóriás márka lesz, alulra meg megy a Honor. Mindkettő van mindenhol.
2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.