Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • janeszgol

    félisten

    válasz kalanchoe #13 üzenetére

    Ezt én sem értettem sose, de valahogy van értelme. Így tudod fenntartani a márkát az emberek fejében. Nézd. El akarsz adni 1 millió telefont.
    1, csinálsz A-ból 1 milliót, és teríted. Ez nyilván időbe telik, addig mások is adnak ki telefont, a reklámérték elveszik pár hónap múlva.

    2, csinálsz A-ból 300 ezret, B-nől 400 ezret, és C-ből 300 ezret. A-t reklámozod két hónapig, majd B-t, majd C-t. Az emberek azt hiszik, hogy új teló, mivel a B nem A, és a C nem A és nem B.

    Ennek azért lehet reális alapja, mert a Samsung így tarolta le a piacot részesedésben. Többször megfogadták már, hogy sokkal kevesebb modell lesz, és eddig mindig csak sokkal több lett. Huawei/Honor detto. A honor azért jött létre, mivel a Huawei nehezen kiejthető. De maradt a Huawei is. Utána azt mondták, hogy a Huawei felsőkategóriás márka lesz, alulra meg megy a Honor. Mindkettő van mindenhol.

    2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.

Új hozzászólás Aktív témák