- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Nem növel telepméretet a Galaxy S26 Ultra
- Fejlődik az okosóra piac, csak visszafelé
- Egy szenzor, két zoomkamera: újraírta a Huawei a mobilfotózás történetét
- MIUI / HyperOS topik
- Magisk
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iOS alkalmazások
- One mobilszolgáltatások
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kansas
addikt
válasz
hackeeeee #282 üzenetére
Az volt a baja a fórumtársnak, hogy az általa felvett gameplay videókon nem volt hang.
Azért, mert az ő hangkártyái, úgy az alaplapi mint az új Xonar, nem támogatja a loopback eszközt, magyarul nem tudod a hang kimenetet visszavezetni a bemenetre, ahol fel lehetne venni. Ez speciel nem az AMD driver problémája, hanem a hangkártyáé. -
janos666
nagyúr
válasz
hackeeeee #173 üzenetére
Szerintem a pillanatnyilag legjobb általános célú beállítás szerintem:
G-Sync: On + V-Sync: On + LowLatencyMode: Ultra
Ilyenkor kapsz egy automata felső limitert a tartomány teteje alatt néhány fps-el, aminek hála sohasem kapsz V-Sync szintű lagot, de a tartomány felső határán, illetve alatta sem lesz képtörés soha, és az LLM segíthet olyankor is, ha ~99% terhelésen pörög a GPU (a tartományon belül mozog az fps véletlenszerűen, nem a felső limiten hasít, és nem a CPU a fogja vissza).
Ezt játéktól függően (ha van jó beépített limitere) érdemes lehet finomítani úgy, hogy LLM Ultra helyett On, és a játék saját limiterét használod (pár fps-el a max freki alatt), mert akkor picit alacsonyabb lehet a késés, de az inkább akkor jó, ha az idő nagy részében az fps limiten tud futni a játék, és nem fut ~99% terhelésre a GPU (ahová jól jönne az LLM: Ultra, de az már magában limiter is iulyenkor, így ha ragaszkodnál hozzá, akkor néhány fps-el az Ultra-féle limit alá kéne tenni a játék saját limiterét, hogy az legyen érvényben, max 1 frame késésért).Szerintem a FreeSync-re is ugyan ez igaz (már csak azért is, mert a G-Sync Compatible esetén is ez van érvényben, nem csak az nV modulos G-Sync-nél). Kivéve, hogy ott nincs driver auto-limit a tartományhatár alatt (a V-Sync szerintem effektíve ugyan úgy viselkedik FreeSync mellett is, mint G-Sync mellett, az AntiLag pedig nem ad limitet, mint az LLM: Ultra és másképp sem tünteti el a teljes lagot, amit akkor kapsz, ha eléred a tartomány tetejét), és nemrég kivették a manuális driver limitert is, úgyhogy ott marad a játék saját limitere (legjobb, ha működik), vagy annak hiányában az RTSS (ami valószínűleg jobb, mint a driver régi limitere, szóval amúgy is ez lenne a javasolt). De azért kérdezgettem erről, mert ebben nem vagyok teljesen biztos.
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen processzort vegyek?
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Medence topik
- Kompakt vízhűtés
- Le Mans Ultimate
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Óvodások homokozója
- Vélemény: nem úgy tűnik, de Lip-Bu Tan most menti meg az Intelt
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5500 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 3600 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB THERMALTAKE Core V21 500W
- Xbox Ultimate előfizetések
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest