Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dezz

    nagyúr

    válasz Abu85 #33 üzenetére

    Na de négyszer? :D ;) Kíváncsi lennék, hogy ebből a bizonyos Xenos-féle rendszerből mennyi a HW és mennyi a SW -- vélhetően egyes részszámításokat gyorsít, egy összetett folyamatból. Egyébként a tesszelálás után nem kell kiírni az adatokat? On-the-fly használható a sok új poligon adata?

    ps. akkor most az 5000-esekben mely verziója lesz a Compute Shadernek?

  • dezz

    nagyúr

    Hát, sikerült egy jó adag Xbox 360 reklámot elhelyezni a cikkben :N , de a helyzet az, hogy már az R2xx-ban (8500-9250) ott volt a tesselator (amit néhány játék használt is).

    [R600] "The GPU is equipped with an extra feature which is not part of the current DirectX 10.0 specification. It contains programmable tessellation units, similar to those within the Xenos GPU (codenamed "C1") also developed by ATI." [...] "This unit is reminiscent of ATI's earlier "TruForm" technology, used initially in the Radeon 8500, which performed a similar function in hardware." [...] "The "TruForm" technology from the past received little attention from software developers and was only utilized in a few game titles (such as Madden NFL 2004, Serious Sam, Unreal Tournament 2003 and 2004, and unofficially Morrowind), because it was not a feature shared with NVIDIA GPUs which had a competing Tessellation solution using Quintic-RT patches which met with even less support from developers. Since the Xenos contains similar hardware, and Microsoft sees hardware surface tessellation as a major GPU feature with proposed implementation of hardware tessellation support in future DirectX releases (presumably DirectX 11), dedicated hardware tessellation units may receive increased developer awareness in future titles."

    Arról viszont nem tudok, hogy az Xbox360-as játékok használnák a Xenos tesszelátorát, hiszen az teljesítményveszteséggel jár, amivel spórolni kell a kötött keretek miatt.

Új hozzászólás Aktív témák