Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • haddent

    addikt

    válasz kiiso #59 üzenetére

    :R Rendben, legyen igazad. Én nem hiszek neked, hanem az Apple.hu munkatársának, de ettől még tévedhetett ő is. A cikk szempontjából lényegtelen, fejezzük be. Elnézést eddigi offért is

  • haddent

    addikt

    válasz kiiso #54 üzenetére

    Én nem tudom mást mondani, mint amit az Apple.hu -n lévő telefonszámon elérhető ügyintéző közölt velem.
    Szerintem arról van szó, hogy a "service provider" az annyit tesz, hogy hivatalosan átveszi átvételi elismervénnyel, majd elküldi az Apple -nek ki tudja hova. De ő ott helyben a kis pulton szét nem kaphatja az egészen biztos.

    totj80 tisztázzuk, hogy nincs eredeti alkatrész max. bontott ami ahogy írták is nyilván nem új készülékből származik, neeeem biztos, hogy jól jársz vele. Az utángyártott meg utángyártott, ez mindent elmond. Szarabb, ez van, nem kell összetörni.. Ilyenektől azért ne félj, hogy a felbontás más lesz, mert azért ezek jó minőségű dolgok ,csak nem eredetiek. Bár 2 eredeti közt is baromi nagy színbeli eltérések vannak.
    Legjobb módszer ami egyébként bevethető, hogy a látható sérüléseket elünteted (pl betört kijelző akkor kicseréled utángyártottra), majd valami mondvacsinált hibával (akár csak kikötöd az akksi kábelét) beviszed és hivatalosan garanciaidő alatt újracserélteted. Ez épp azért működik, mert Apple, és Jóska gyerek (legyen az idoki, istyle, vagy akárki) nem nyúlhat hozzá csak az Apple. (Ők meg nem foglalkoznak vele, mert a service provider a lapra azt írta, hogy érintetlen). Elég csúnya és gonosz exploit, de működik, ismertem olyat akinél bevált.

  • haddent

    addikt

    válasz kiiso #20 üzenetére

    Utolsó mondatomra tudok hivatkozni, ~egy éve még nem volt az. Nagyon erős kétségeim vannak afelől, hogy mostmár az. Apple -nek kell egy telefont megengedni. Tavaly miután a hülyegyerek istyle -ban szétszedte felhívtam az Apple -t, és utánna velük tárgyaltam. Egyszerűen nem nyúlhat senki hozzá, csak az Apple. Hivatalosan. Tehát ha te beviszed istyle -ba és a nyomoronc gyerek szétszedi, mert hogy hátha te buheráltad és akkor már el se küldik garanciára, na akkor pontosan ő az aki a garanciádat elcseszte...

  • haddent

    addikt

    NEM leszólni szeretném az üzletet és semmi bajom velük, dolgom sem volt még soha velük, ha itt publikálhatnak akkor biztosan jók...
    ..de ez nagyon brutálisan erőltetetten reklámszagú nekem. Mondom, elismerésem látatlanban is, meg vagy győzödve róla, hogy jó munkát végeznek, de kezdjük már ott, hogy nincs hivatalos Apple szervíz országunkban.
    Garanciát intéz ugye 1-2 cég, köztük anno iStyle. A srác nekem (előttem..) szétkapta a készüléket a pulton, hogy átnézze megvannak -e a csavarok stb. Kérdezem: ezt biztos szabad nektek? Tudtommal nagyon nem.. Ő válltig állította az igazát majd egy kellemes beszélgetés után az Apple.hu igazolt, hogy ilyenhez semmi joga :(((
    Na most itt nyilvánvalóan garanciaidő lejárta utáni javításokról beszélünk, de továbbra is eléggé hivatalosnak van beállítva a dolog, pedig szerintem az Apple nem is örülne a dolognak, ha kiderülne. sőt...
    A másik észrevételem, hogy ez egy elég régi közösség és tele vannak a fórumok (nagyon helyes!) egyéni munkákkal, bütykölésekkel, szerelésekkel. Nekem ez a cikk itt nagyon kirívó és hangsúlyozottan eltántorító, reklám.

    Ha tévedtem és az Apple tud erről, jóváhagyta stb.. Akkor elnézést, én az ~1 évvel ezelőtti állásról nyilatkoztam, az viszont teljes bizonysággal így volt akkor.

    jozefgucci1 örülök, hogy nem csak nekem szúrt szemet :F

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés