Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • k-adi

    nagyúr

    Assassin's Creed is entering its third period. Period 1 was defined by the action-adventure gameplay which originated in Assassin's Creed and carried on through to Assassin's Creed Syndicate. Period 2 refers to the RPGs - Origins, Odyssey, and Valhalla. "What's interesting about Mirage is that it's in between that RPG style and the gameplay that made Assassin's Creed famous in the beginning," says Côté. "Moving on to Period 3, you will see more diversity in the types of gameplay we feature. In period three, we want to support our games for longer periods of time". That means that there's not going to be an RPG every year, Côté explains. "We want to support our RPG products, like the one that we've just announced, Assassin's Creed Codename RED, for a longer period of time."

    +++++++++++++++++

    As Côté teased during the showcase, Assassin's Creed multiplayer is coming back.

    Codenamed INVICTUS, the new take on multiplayer will be incorporated as a standalone experience within INFINITY.

    Standalone multiplayer is a new concept for Assassin's Creed and Côté thinks it's the right path forward as fans sometimes worry that the inclusion of multiplayer in a traditionally single-player game will divert valuable time and resources. Now, Côté can ensure that games like RED and HEXE can worry solely about building excellent single-player experiences, while the team working on INVICTUS can fully invest themselves into creating new multiplayer experiences.

    "For our games in Period 3, we're prioritizing focus, so you can expect each one of these initiatives to know exactly what it wants to achieve and to be a top performer in the market it wants to attack," says Côté. "People have asked for the return of multiplayer, but they've also asked for us not to compromise the quality of our single-player experiences. By making sure that we have different teams that are in charge of these experiences, and unifying them at the INFINITY Hub level, we can fulfill those two desires."

  • k-adi

    nagyúr

    válasz Bad Pritt #16 üzenetére

    Nyilván amikor már pókember szinten mozog a karakter az már valóban röhejes, de az is az volt, amikor még úgy kellett keresni a kiálló téglát amire kapaszkodni tud.

    Én örülnék neki ha a valódi lopakodás (városon belül is), a stílusos megoldások sokkal több fókuszt kapnának, de pl. a mászásban nem feltétlen örülnék ha visszamenne AC1-2 szintre

  • k-adi

    nagyúr

    válasz DeathAdder #14 üzenetére

    Azért mentél a háztetőkön, mert úgy volt feelinges, de a régebbi részekben is egyesével támadtak rád, és a counter-attack mozdulatokkal levágtad őket sorban

    Nehéz ezt balance-olni, mert nyilván egy harcedzett assassin erős, de ha túl OP és mindenféle rambó-mozdulatokat tud, akkor nincs kihívás.

    Az meg logikus, hogy a torony mászás is fokozatosan fejlődött ahogy jöttek az újabb részek és javult a játékmotor, sokkal több mindenbe tud belekapaszkodni a karakter mint eredetileg anno de ez így van jól.

  • k-adi

    nagyúr

    Nos, nézzük mi a menü:

    - Lesz egy szokásos AC adag, Assassin's Creed Mirage, néven ami akár még jól is elsülhet. Igen, a trailer szép, stb. vissza a gyökerekhez, blabla.. majd meglátjuk de remélem jó lesz, lenne benne potenciál.

    - Aztán itt van ez az Assassin's Creed Codename Jade, ami rögtön ki is esik, mert mobile game. Helyette simán lehetett volna az Assassin's Creed Chronicles: China folytatást megcsinálni rendes epizódként.

    - Ezután még van egy Assassin's Creed Codename Red is, ami lássuk be soha terítékre nem került volna a Ghost of Tsushima sikere hiányában. Legalább most jön egy "japános", ugyebár jobb későn, mint soha. Ebben a részben nagy potenciál van, ez nagy dobás lehet akár még

    - Az Assassin's Creed Codename Hexe pedig feltételezhetően egy epizódos vadhajtás lesz

    Ami igazából aggasztóbb az az Infinity, mint koncepció.
    Félek, hogy átállnak sok kisebb epizód gyártására és így próbálják meg majd "tartalommal" megtelíteni ezt az Infinity-t.
    Persze még korai megmondani mikor jelenik meg a Red és Hexe, amely az első 2 fecske lesz az Infinity-ben de van rá esély, hogy még jobban összecsapott lesz vagy szimplán rövidebb, kevesebb tartalommal

    Jó kis piackutatás ez amúgy, főleg a Codename-ek esetében, látszik a youtube like/dislike arányokon a játékosok mit kajálnak és mit...nem.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés