- Ulefone Amor 34 Pro - a nagy vetítőgép
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- iPhone topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Teljes külső kijelzővel hódítana a Flip7, ami kapott egy kistestvért is
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
Új hozzászólás Aktív témák
-
DX verzió nélkül nem lehet érdemben beszélni a dokumentáció fontosságáról, mivel DX11 esetén nem sok szerepe van a dokumentációnak, mert a driver elintézi, amit kell.
DX12-nél viszont már lesz szerepe, mert ott a driver olyan vékony lesz, amibe csak nagyon kevés optimalizálási lehetőség lesz, ha lesz egyáltalán. -
Nem az áramfogyasztás a legnagyobb baja a magas TDP-s kártyáknak, hanem a nagyobb hőtermelés, ami miattt nehezebb halkan alacsony hőmérsékleten tartani.
Inkább a macera az, ami sokakat elriaszt tőle.
Nálam pl. a 6970 egy ATX házban is elég nagy forróságot csinált, amit csak 3 ventivel tudtam kivezetni az amúgy jól szellőző házból, és így már elég jól hallható volt a gép a szoba másik feléből is.
A mostani 7870 meg egy mATX házban is elvan tök halkan kevesebb ventivel és nem fűti be a házat annyira.
Nem kell tornádót építeni köré, vagy 2 kilós hűtőbordákat venni rá 15-20-k-ért. -
Alapvetően lehet, hogy tudásbeli előnyben van, de nem feltétlenül lesz ebből akár szebb kép, akár nagyobb futtatási sebesség.
A játékfejlesztők arra fognak legjobban optimalizálni, amely GPU tulajdonosaitól több hasznot remélnek.
Ha több nV vásárló van, akkor arra fognak legtöbb energiát fordítani.
Szerintem az AMD azért dokumentálja ennyire jól az architektúráját, és azért csinálták a Mantle-t, hogy a fejlesztők szokják meg a GNC működését minél elöbb, így kis erőfeszítéssel tudjanak az nV mellett arra is optimalizálni.
Persze, a multiplatform játékoknál nem lesz gond az nV nagy részesedése az AMD-s konzolok miatt, de a csak PC-s játékoknál szerintem az nV karikra lesznek kiélezve a játékok.
Ezért is gyúrta ki - szerintem - az AMD a GCN-t ennyire, hogy minél kevesebb szűk keresztmetszet legyen benne az nV kártyákhoz képest, így az nV GPU-kra kiélezett kódot is jó sebességgel tudja futtatni optimalizálás nélkül is.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Formula-1
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Ulefone Amor 34 Pro - a nagy vetítőgép
- EAFC 25
- Kuponkunyeráló
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Bronz hatásfokú Rosewill tápok 12V-2x6 csatolóval
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Simbin topic (GTR, Race07, GTR Evolution, RaceRoom Racing Experience, stb.)
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! Gigabyte H610M i5 12400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB Zalman S2 TG Seasonic 650W
- FSP RAIDER S 750W 80 PLUS Silver táp
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max/
- Samsung Galaxy S21 Ultra , 12GB , 128 GB , Kártyafüggetlen
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest