Hirdetés
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Jókora telepet kapott a OnePlus 13 is
- Google Pixel topik
- Az éj sötét és tele van Xiaomi 14T-vel
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Telepíthető az iOS 18.1, megvan, mikor érkezik az Apple Intelligence
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nem valoszinu, hogy sokan. Altalaban a htc rajongok is tudjak, hogy mig a htc csucskategoriaja zsenialis, alatt nem is erdemes megnezni a gyarto kinalatat, mert igencsak verszegeny keszulekeket gyart. Igy hirtelen nem is tudom, hogy van-e kivetel ez alol a mostani kinalatukban.
A htc 10 szerintem zsenialis, az egyik legjobb idei csucsmobil (s7 mellett), viszont van barmi mas htc, ami emlitesre erdemes? Szvsz nincs, es ezt tudjak a marka rajongoi is."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Nem azt mondtam, hogy rossz telefonok, hanem hogy ar/ertek aranyban borzasztoak. Mint pl a desire 626 is az volt amikor megjelent.
Ettol fuggetlenul lehet az egy tokeletesen eleg telefon, sot, valoszinuleg igazabol a sense miatt jobb, mint a kategoriatarsak, csakhat ugye az a franya ar az valahogy sose az igazi.
Es igen, en is "hivo" vagyok, csak ugy vagyok vele, hogy a csucskategoria ~ugyanannyi mindenhol, a sense meg mindent agyonver, szoval csucsbol szamomra a htc a legjobb, ahany csucstelefonom volt eddig, mind htc volt, nem veletlenul. De sajnos be kell latni, hogy csucs alatt ar/ertekben a htc csapnivalo.
Es hiaba porog a menu, meg a felulet, ha kozben az elinditott program mar lassabb/lassabban indul el, mint a versenytarsakon, mert vegeredmenyben az a fontos."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-