- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- uleFone Power
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
"név nélkül, hirdetés linkelése nélkül írjuk ki a fájdalmunkat", tehát a Hardverapróról
- ne linkelj konkrét hirdetést
- ne tegyél be hirdetés screenshotot
- ne idézz hirdetésből konkrét szöveget
Személyes adatot ne tartalmazzon a hozzászólásod!
Új hozzászólás Aktív témák
-
szebe
őstag
válasz flintnovik #75736 üzenetére
Még dolgozói kedvezménnyel sincs olyan olcsó az Xtreme, szóval tuti valami gagyi kínai klón.
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
-
-
-
szebe
őstag
-
-
berek21
senior tag
Akkor valszeg én vagyok az ellenpélda. 530-as diesel Bangle féle 5-ös sorozat. Az a kigyurt, kopasz, típúsú kidobós fajta verdája. Magam kopasz vagyok (hullik már) viszont kigyúrtnak még egy gyengénlátó sem nevezne. Egyszer már mentem vele 110-el is, de átlag a 90. Szerintem én vagyok a bimmeresek szégyene.
[ Szerkesztve ]
LG Velvet eladó!
-
-
koby11h
aktív tag
Ezekről eszembe jutottak ilyen közhelyek:
A BMW-n nincs index, extraként lehetne kérni, de nem szokták!
Aki nem lépi át a sebességhatárt annak szar a kocsija!
Nem az a baj ha átmész a piroson, hanem az ha meglátnak![ Szerkesztve ]
Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
koby11h
aktív tag
válasz patomi #75766 üzenetére
Szerintem márkafüggetlen és nem független a baromarcúság. Láttam én már kocsiban pasit is sminkelni...
A BMW/Audi/Merci-s dolog pár tucat ember miatt ilyen kb. Volt ahol legtöbb szabálytalankodónak az Opel-esek bizonyultak pl. - nekem is az van most, igyekszem javítani a statisztikát.
A régi ütött-kopott kocsikkal felénk úgy előzgetnek, hogy kb. ha nem engedsz be és neked megyek nekem + egy horpadás, neked meg 100.000+ kár a kocsidban. Nem győzünk néha fékezgetni a bontószökevények miatt.[ Szerkesztve ]
Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
-
,
addikt
válasz koby11h #75768 üzenetére
Mondjuk itt Magyarországon Opel van a legnagyobb számban forgalomban, tehát ha esetleg abból lenne a legtöbb szabálytalankodó, az nem is lenne meglepő (Audi+BMW+Mercedes együtt nincs annyi, mint Opel egymagában, de ugyanez igaz pl. az összes francia márkára is, együttvéve sincs belőlük annyi, mint Opelból egymagában, tehát az arányokat mindig érdemes figyelembe venni az ilyen kimutatásoknál). Mondjuk ettől függetlenül én is valahogy inkább a triumvirátus tagjait látom folyamatosan szabálytalankodni, pedig tényleg nincsenek előítéleteim, indexelő BMW-t is láttam már vagy 2-szer egész életemben. Egyik volt munkatársamat (aki egyébként csaj, tehát semmiképpen sem kopasz kigyúrt állat) meg is kérdeztem, hogy ő vajon miért nem szokott indexelni az autójával (BMW)? Az volt a válasza, hogy olyan gyorsan kanyarodik vele, hogy nincs ideje indexet is kapcsolni. Hogy hogyan lett jogosítványa, azt nem tudom, de könnyen lehet, hogy tőlem tudtam meg, hogy indexelni nem kanyarodás közben kell nekiállni.
-
megott
tag
válasz berek21 #75763 üzenetére
Én meg a "gyűröttnyakú fukszos mercis", borzasztó, hogy irányjelzek, elsőbbséget adok (igen a gyalogosnak is ha ott áll a zebra szélén), igaz hozzátartozik, hogy az autó (jól olvasod a Mercedes autó, a többi kocsi. ennyit megengedhetek magamnak közel 20év márkahűség után), gyári állapotú és nincs benne rózsafüzér sem.
[ Szerkesztve ]
Aki másnak gedezbider, maga kenész fence!
-
ElektrikusDE
senior tag
Nincs ezzel semmi baj, kicsit poros.
DE:
Leírás:
Állapot: Használt, új állapotú
Márka: Compaq
Méret/dimenziók: 50x60Ára 1000 RON
Vajon mire gondolt a hirdető?
“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs
-
balinlin
senior tag
válasz ElektrikusDE #75779 üzenetére
Nem úgy néz ki, mint amire 70ezret akarnék költeni
-
ElektrikusDE
senior tag
Hát igen!
Következő találatom meg:
Gamer Laptop Intel core 2 duo 2x2. 0ghz 4 GB ram
Gondolom GeForce 9600M GT 512M VGA-val.
Még a youtube is megy rajta 4K-ban!
"Komoly hangkartya. Dolby home theater. Zenészek. DJ k is használják ezt a típusú Laptopot."
Ez viszont olcsó, 120-as SSD is van benne kb 45000 FT lenne, csakhogy nem gamer...
[ Szerkesztve ]
“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs
-
Cs1csó
félisten
válasz ElektrikusDE #75779 üzenetére
Ezért bezony megverekszünk!
-
-
flintnovik
csendes tag
GBL-nek kell ejteni xd vagy Mikinek becézni YBL Miklós nyomán
Azért azt vettem volna eredetileg, mert van csomó feature, ami kissé, vagy egyáltalán nincs dokumentálva a kisebb nevűeknél, pl, hogy hány eszközzel lehet rámenni egyszerre, lehet-e egymás elől "lopkodni" a kapcsolatot (szóval, ha egy társaságban valaki más telefonjára akarunk váltani, egy 5 perces odamenés- nyomkodás- zene elhallgatás- párosítás sorozat következik-e, vagy lehet váltani smoothosan), utóbbi mennyire konfigurálható, daisychain-elhetőek-e, alkatrész (pl utángyártott, nem gyártói, "5 éve áll a polcon és fél év múlva tönkremegy 15 ciklus után ha elkezded használni" típusú akkumulátor)
Az ilyesmire vagy kitér valamelyik review, vagy nem. A JBL-nek már csak az elterjedtsége miatt is van annyi review-je, hogy nincs olyan, amire ne térnének ki egyikben vagy másikban legalább.
-
F.E.K..
senior tag
Pedig én is betartom... (Jó, ez csak 170Le, annyira nem sok).
Tapasztalatom szerint nem márka függő a szabálytalakodás, sokszor pont a kisebb autókkal kompenzálnak/hagyják figyelmen kívül a szabályokat, egy erős autóval nem kell mutogatni hogy "nézd milyen jól gyorsul!", általában nyugisabbak.
Amíg hondám volt, bizony megesett hogy lámpánál odaált versenyezni egy-egy autó (más kérdés hogy én meg sose mentem bele a dologba ;)). Amióta bmw-m van, elfogytak... (De most se mennék bele amúgy).
Olyan ez a sztereotípia, mint a béna suzuki-s. Mivel rengeteg volt egy időben az utakon, sokan bénáztak vele. Ha 100 autós 10% ügyetlen/veszélyes, az más számot ad a végén mint 1 000 autós. Namost suzukis autós bőven több volt, így gyakrabban eléd kerültek a bénázók is közüllük.
Egyébként is, ha találkozol egy nap mondjuk 2 000 autóssal az utakon (márka mindegy), akkor nem azt az 1998 normálisan közlekedőt fogod megjegyezni, hanem azt a 2 hülyét, aki - sajnos - kiugrott a tömegből.
Ja igen: még az üres mélygarázsban is indexelek, reflexből
Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!
-
válasz F.E.K.. #75788 üzenetére
Senki nem mondta, hogy a nagynémetautós nem sztereotípia csak páran magukra veszik
Viszont a szabályok be nem tartása össznépi műsor, pláne a gyorshajtás.
A piroson átmenés a másik, hetente videózok párat, pedig keveset autózok."egy erős autóval nem kell mutogatni hogy "nézd milyen jól gyorsul!", általában nyugisabbak."
Ja, nem gyorsulnak lámpánál, csak tolják neki mindenhol, mintha muszáj lenneMutogatni való hater díszpinty
-
balinlin
senior tag
A legtöbb ember szokott gyorshajtani, ha beismeri ha nem. Nem azt mondom, hogy mindenki tombol, de sok helyen az indokolatlan (vagy annak vélt) a sebrsségkorlátozás stb miatt ez így van.
Másik érdekes jelenség: nem egy nagy márka az enyém, ha véletlen nagy ritkán megelőzök egy drágább márkájú kocsit, akkor van, hogy sértésnek veszi és elkezd versenyezni. Ez mondjuk azért nem fog eredményt elérni, mert tudom hogy az övé erősebb akkor hagy ott, amikor akar és a közút nem is a versenyzésre való. -
megott
tag
Ja meg a full-full bőr! (ami nem is létezik hiszen egyik extra simán kiüti a másikat, szóval nincs olyan változat amiben minden extra benne van)
Erre szoktam azt mondani Mercije, Merdzsója, Mergája, Merkédesze a cigánynak van.Nekem Mercedes-em van.
Aki másnak gedezbider, maga kenész fence!
-
válasz balinlin #75790 üzenetére
Ja, én sem arról beszélek, hogy 50-es korlátban hatvannal, vagy a töküres úton a 30-as táblánál, hanem masszívan másfélszer a megengedett felett, lakott területen, stb.
Én alig előzök, mert valahogy szabályosan közlekedve mindenki gyorsabbMutogatni való hater díszpinty
-
mpo
veterán
Nem érem el a 30000 Ft-os büntetést. Eddig még nem büntettek meg a 37 év alatt.
A legtöbb kocsi képes a helyzetfüggő gyorshajtásra, a sofőrön múlik minden, nem a kocsi típusa határozza meg.
Az persze kísértés, ha nagyon erős a kocsi vagy a barátnője megcsalta egy egész focicsapattal, akkor odalép neki és máris csúcsot dönt.
[link]Ha érted, akkor már elavult.
-
balinlin
senior tag
Én amikor vezetek, annak egy jó része autópálya. Ott mutató szerint szoktam 140-145 körül menni, amikor lehet, tudom ez is több a megengedettnél, de fontos hogy csak akkor, erőlködni nem szoktam, ha nagy a forgalom. Van, hogy valamiért (elbambul??) csak 110-120-al mennek, de felébresztem ilyenkor őket, általában eltűnnek a horizonton, de néha pár km múlva megismételjük a mutatványt, mert megint visszalassul .
-
Ja, engem sem büntettek meg olyanért, amit el is követtem
Ilyenek, hogy kiáll a rendőr integetni lámpával sötétben, féktávon belül, és miért nem álltál meg a rendőr előtt -> b+ mert semmit nem látni (ekkor csúszott el mellettünk a következő autó) , ilyenek. Csak ez 10 ropi volt.@balinlin : Nem lehet ennyi autónak azonos a tempója fullra.
Én szinte soha nem autópályázom, mert öreg az autó, meg mondjuk az adómból épített útért nem fizetek. És amerre járok, arrafelé úgysem lenne sok előnye.Mutogatni való hater díszpinty
-
,
addikt
válasz F.E.K.. #75788 üzenetére
"Tapasztalatom szerint nem márka függő a szabálytalakodás, sokszor pont a kisebb autókkal kompenzálnak/hagyják figyelmen kívül a szabályokat, egy erős autóval nem kell mutogatni hogy "nézd milyen jól gyorsul!", általában nyugisabbak."
A mondat első részében az autók márkájáról írsz, a mondat közepén az autók méretéről, a mondat végén pedig az autók erejéről. Nem értem, mi az összefüggés?
Nekem amúgy teljesen más tapasztalataim vannak, ha valahol valami szabálytalankodást, pofátlan tolakodást, bunkó gyökérséget látok, akkor 100-ból legalább 99-szer Audi-Bmw-Mercedes csinálja azt. Te láttál már például az említett 3 márkán kívül bármi más autót úgy parkolni, hogy a parkolóban nem a két csík közé állt be, hanem úgy, hogy az autó alatt legyen a csík középen, és így 2 helyet foglaljon el egyszerre? Én eddig csak ebből a 3 márkából láttam autókat így parkolni. A gyökérség nem márkafüggő, ez tény, de valami miatt a gyökerek előszeretettel választanak bizonyos autómárkákat. Kivételek persze mindig vannak, és mint mindig, most is tisztelet a kivételeknek. -
Chaser
titán
válasz balinlin #75794 üzenetére
van egy régi ismerősöm
néha ótókáztunk' kicsiny országunkban
már nagyon rég max 110km/h-val megy pályán
kb gyerekkora óta motor b_zui, ótószerelő' lett, veteránozik
elmondása szerint minden második ismerőse ma már nem él, ótóbalesetben' haltak meg
pedig ő tud vezetni, és nem foschik, nem azért megy max 110-zel
ott van a határ amit még kb bármilyen helyzetben le tud reagálni egy ember, de inkább 100km/h
és persze jó ótóval', nem bontószökevénnyel mint a magyar utakon levők többsége
több száz ezer levezetett km van a srácban, többet vezetett mint nem ( :
persze mindenki maga tudja_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
BiP
nagyúr
válasz megott #75799 üzenetére
Szomszédom is ezt szokta hangoztatni. Autós oktató, tehát sokat megy úton, ért is hozzá, és többségében fiatalokat oktat, úgyhogy emiatt rálát a mentalitásra is.
Mondta, hogy sokan megveszik a széthajtott tizenéves bömösöket, persze olcsón, mert sok pénz nincs rá, és hát amikor jut némi zsebpénz és költ a kocsira, akkor a fékrendszer az utolsó a sorban, mert az nem látszik, nem hallatszik, azzal nem lehet vagánykodni. Úgyhogy a pénz a spoilerre, a dísztárcsára, kipufogóra, motorra megy inkább.
Aztán a múlkor is feltekeredett a srác a betonoszlopra, mert éjszaka az üres úton gyorsulni tudott, megállni már nem. Vagyis megállt, csak nem szabályosan: a kocsi egyik fele az oszlop egyik oldalára hajolva, a másik fele a másikra, a srác meg a zsákban.Amúgy én is azt látom, hogy a gyorshajtók a menő márkákból/erős autóknál jellemzőbb.
Autópályán nagy ritkán a sportverdák (de ezekből úgyis kevesebb van), a többség valami baszottnagy SUV,
városban meg a kisméretű bontószökevények a nagy gyorsulók (szakadt Corsa, Swift), ezeket szét lehet hajtani.
Szabálytalankodók (nem indexel, nem ad elsőbbséget, letolt, stb) viszont tényleg mindenféle, nem csak a sztereotíp német márkásak.
Viszont a keménykedés függ attól is, Te milyen kocsiban ülsz. Ha régiben/lesajnált típusban, akkor jobban letolnak, hiába mész gyorsan, és jobban zokon veszik, ha ilyennel előzöl.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Házi hangfal építés
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Politika
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Milyen TV-t vegyek?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- BestBuy topik
- További aktív témák...
- iPad Pro 11 WiFi 128GB M1 (3rd gen. 2021) + Apple Pencil 2
- GAMER PC - NZXT - RTX 3060Ti 8GB - i7 7700 - 32GB DDR4 - 500GB M.2 Nvme SSD - 1TB HDD
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO 128-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- ÚJ Bontatlan Macbook Pro 16 M3 Pro MAX 14 30GPU 96GB 2TB Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
- 5% kedvezmény a Cammus szimulátor termékeihez.