Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LLacko77

    csendes tag

    válasz Kicsirics77 #3522 üzenetére

    Előzményeket végül nem kellett törölni, csak a hálózatokat.

    A WIFI jelszó beírásakor van egy olyan opció, hogy részletes adatok, vagy valami ilyesmi.
    Ott kellett az IP címet statikusra állítani és akkor beírható manuálisan is az IP cím, amit meg meg tudtam nézni a mobilomon.
    Így már felvette a kapcsolatot, csak azt nem értem továbbra sem, hogy ami eddig automatikusan működött az most miért nem.
    A lényeg, hogy ismét használható a gép.

  • LLacko77

    csendes tag

    Sziasztok!

    A következő problémám van a tablettel.

    Hétvégén elutaztunk a családdal és vittük magunkkal a tabletet is. A szálláson volt WIFI, amihez szépen csatlakozott is. A nem fedett területeken pedig használtam a mobilról a WIFI hotspotot, amihez szintén gond nélkül csatlakozott.
    Most, hogy hazaértünk, nem csatlakozik a hálózatra. Látja a WIFI hálózatokat, azt is mutatja szépen, hogy melyik milyen erősségű, de az IP cím lekérése nem történik meg. Kiírja, hogy nem biztonságos az internetkapcsolat. Ráadásul a használt mobil hotspot-ra is ezt írja ki. Mi a franc történhetett vele? Nem hiszem, hogy a WIFI része ment volna tönkre, mert akkor a hálózatokat sem látná.

    Válaszotokat előre is köszönöm.

  • LLacko77

    csendes tag

    válasz patow #1406 üzenetére

    Nekem még eddig nem nagyon mentek tönkre műszaki termékek garanciaidőn belül.
    Általában mindig utána adják meg magukat, így nem igazán érdekelt, hogy itt kell bevinnem egy üzletbe és várni 1 hónapot a javításra, vagy házhoz jönnek és elviszik valahová és úgy kell várnom 1 hónapot. :) Viszont az a 7500 Ft, az nagyon is érdekelt.

    Azért egy Ghoo tablet után remélem, hogy nem kell az ASUS-ban csalódnom. A ghoonak sem volt semmi baja az elmúlt egy év alatt.

  • LLacko77

    csendes tag

    válasz Tejes Pite #1400 üzenetére

    Azt miről lehet látni, hogy gyári garancia?

    Én pénteken megkaptam az emag-tól a lefóliázott csomagot. Bontatlan dobozban természetesen ott van az ASUS garancialevél, de ezzel mit lehet kezdeni, ha nincs rajta a vásárlás időpontja?
    Mellé kaptam a bolttól egy számlát és garancialevelet, amin ott van a 24 hónap garancia, ami úgy működik, hogy felhívod az emag-ot és kijönnek, elviszik a gépet, és várhatsz a javításra. Szerencsére ezt mind díjmentesen, de ez most akkor gyári garancia vagy bolti garancia?
    Egyébként az emagnál nagyon segítőkészek és ellentétben más internetes boltokkal itt fel is veszik a telefont.
    Nekem mondjuk elrontották a szállítást, mivel a szállítónak csak éppen az utánvétes árat nem adták meg :), de egy kis telefonálgatással ez is megoldódott.
    Mind az emag, mind a DPD futárszolgálat nagyon segítőkész volt.

    A készülék pedig nagyon tetszik. Eszméletlen nagy minőségi és sebességi ugrás volt az előző Ghoo 7000s tablethez képest.
    Ami egy kicsit gyengébbnek tűnik így 2 nap használat után az a WIFI vevő. A ghoo tablettel kisétálhattam a kertbe is, ott is látta a wifi-t, ez pedig már 5-6 méterről, lakáson belül is a minimumon mutatja vagy éppen el is veszíti a jelet.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés