Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sayinpety

    tag

    Lehet voxel cone tracing PCn. A Mantle teljesen alkalmas a cascaded 3D texturing implementalasara. A Sony csak round tripekkel noveli a sebesseget, a helyukben en is ezt tennem, am ezek nem szuksegesek. Ugyanakkor az enginet erre epitettek, PCre igy valoban nem lehet athozni.
    Szerintem a D3D11re sem lehetetlen egy butabb voxel cone tracing. A tiled resources alkalmas ra, am sokkal rosszabb hatasfokkal mint a Mantle. PCn ket tenyezo akadalyozza a voxel cone tracinget jatekban. 1. Tul sok R&D kell es D3Dre nem koltenek a kiadok. 2. Nem tudjuk hogyan mukodnek az Nvidia hardwarek.
    A techdemo mas mint egy jatek. Teljesen mas a testprofile. Ha nem tudjuk garantalni a mukodest, nem engedejezhetjuk az instabil effektet. D3D11ben nagyon nehez stabil es complex effekteket segitseg nelkul fejleszteni. Tul sok elrejtett tenyezo van, amit a profiler nem lat, tovabba csak az Intel, AMD hardwarek dokumentaltak es az Nvidia hardwarekre mar nem lehet jol optimalizalni. Ha Nvidiara letiltjuk az effektet, mi leszunk a hibasak, inkabb nem is fejlesztunk complex algoritmusokat PCre. A D3D12 sem valtoztat ezen. Tobb lehetosegunk lesz, am az Nvidia dokumentacioi igy is hianyoznak, ez a legnagyobb hatraltato tenyezo.

Új hozzászólás Aktív témák