- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Kiszivárgott a Pixel 10 Pro
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
Új hozzászólás Aktív témák
-
kriszpontaz
veterán
I recently fixed my own game data myself to get rid of this problem. I had my console on for a few days then had it switched off and couldn't seem to get the "Achievements Disabled" message out of my face. I then came across the games save data in "C:\Users\*username*\Saved Games\id Software\DOOM 3 BFG\base" which included my save games, my console history (commands i used) and D3BFGConfig.cfg. I deleted the DOOM 3 BFG folder and have been playing without the message since.
I realize that this topic is about the Steam Screenshot glitch but i would like to share this to anyone suffering from the problem i had.
[link] -
kriszpontaz
veterán
Mert lehetséges hogy szerepel benne ez a sor:
seta com_allowconsole 1
vagy az indítási opciókban (Steam) ez:+seta com_allowconsole 1
Amíg ezt észleli a Doom, tiltva lesznek az acsik. Csak törlés/inaktiválás, játék 0-ról kezdés (játékmentés visszatöltés nem megy, mert a mentés fájlt is jelöli) segít. A RAGE ugyanez.
Próbáltam, működik. Nem hisztizni kell, utána olvasni.Valamint az F12-es Screenshotokkal vigyázni kell.
-
Crytek
nagyúr
válasz
kriszpontaz #43 üzenetére
? Ha törlöm annak mi értelme? Alapra áll vissza és amint belépek graf settingsbe ismét létrejön a cfg...előrébb nem lettem vele..
Ezért írtam egy kokány szar munka ...ezt kb 2 perc alatt észre lehetett volna venni...nekik nem sikerül sőt nem is javítják soha...Sajnálom ,hogy kártyapénzt kiadtam érte ezek azt sem érdemelték volna meg. -
kriszpontaz
veterán
Régen egy pillanat alatt kinyírtuk, pedig egér sem volt DOS alatt (mármint nem használtuk), most meg szívok vele, nekem nem akar Romero feje összejönni
.
(#41) Crytek : töröld a CFG fájlt és kezd újra az egészet. Tuti a konzol engedélyezve van, még ha nem is használtad. Azonnal tiltja az Achikat. -
s912
aktív tag
Tegnap megkaptam a doom 2 végigjátszásáért az achit. Pedig nem 2X játszottam már végig, de Romero-val tegnap sikerült először végeznem (persze nem nehéz). Örültem, mint majom a farkának
-
-
opr
nagyúr
válasz
Blazs120gl #36 üzenetére
Ezt nem ismertem, zsenialis, szetrohogtem az agyam.
-
opr
nagyúr
válasz
Blazs120gl #34 üzenetére
Arra ott a brainfuck, az legalabb hu a nevehez is.
-
doriath
tag
Hmm, bele néztem a kódba
static int fuck = 0;
// For debugging only
if ( fl->a.x < 0 || fl->a.x >= ::g->f_w
|| fl->a.y < 0 || fl->a.y >= ::g->f_h
|| fl->b.x < 0 || fl->b.x >= ::g->f_w
|| fl->b.y < 0 || fl->b.y >= ::g->f_h)
{
I_PrintfE("fuck %d \r", fuck++);
return;
} -
Ne is emlékeztess arra a szörnyűségre! Fekete-sárga szín. Drága kenyér! De jól nézett ki rajta a Norton Commander! Amikor sikerült végre egy VGA moncsit szerezni valami márkátlan VGA kártyával (nem volt a kártyán 1MB memória sem) és nem akart a Doom 1-2 menni normálisan! Mekkora csalódás volt.
Faterom meg hogy fel volt dobva: mehettünk venni egy használt S3 Trio videokártyát. (Nekem hazafelé fülig ért a szám. Toltam is vagy másnap reggelig a gammát.)
-
-
válasz
iMaverick #25 üzenetére
Az OpenGL miniport (vagy MiniGL) egy erősen összecsapott OpenGL implementáció volt direkt azért, hogy a GLQuake-et gyorsítsák a 3dfx kártyák. Gondolom, belül ahol csak lehetett, továbbhívott Glide-ba, de valóban nem Glide volt.
A Quake 2 már beépítve szállította ezt a portot. -
s912
aktív tag
válasz
kriszpontaz #26 üzenetére
sejtettem, csak "kötekedésből" írtam
Én is nekiugrottam d3 bfg-nek, achi-k miatt. De az, hogy külön egy achi, hogy különböző nehézségeken toljam végig a játékot.. Pathetic. -
kriszpontaz
veterán
Annyit sikerült kicsikarni belőle, hogy a cfg-t töröltem a mentés mappából, úgy már beindult. Viszont amikor a felbontást 1920x1080-ra akartam emelni, azonnal kifagyott. De tök mindegy mit próbáltam, azonnal fagy a felbontás állításra. Még lehet szánok rá egy kis időt.
Csak a kíváncsiság hajt, mit tud a motor. Nem mintha az FPS most nem lenne elég.
-
-
-
s912
aktív tag
válasz
kriszpontaz #17 üzenetére
Kellett az a pár + FPS, mint egy falat kenyér, mi? -
Népszerűsíti az API-t
így utólag mennyi értelme van?
Ööö, izé. Akkor azért valami "modernebb" címeket kellene elővenni. (Szerintem.) A Doom 3 (a BFG Edition) is 2012-es játék, viszont az alapja, a sima Doom 3 meg 2004-es. A korábban vulkánosított Quake 3-ról (1999) meg ne is beszéljünk.
(A mostani Doom-ot pl. a Vulkan api-val tolom és tényleg látványos volt a különbség: a D3D-s verzió eléggé nyögvenyelősen futott. Átraktam a Vulkan-ra és egycsapásra a játszható kategóriába lépett a történet.)
-
válasz
buvartacsko #15 üzenetére
Egy példa (szerintem eléggé fiatalka lehetsz, ezért leírom):
Annó Need For Speed 2. A 3D gyorsítást csak a Glide-on keresztül ismerte (ez a Voodoo kártyák sajátja volt), D3D, OpenGL kilőve. Tehát ha nem volt 3DFX-es kártyád, akkor annyi. (Maradt a szoftveres mód a CPU-n keresztül. Az meg eléggé megette a procit.)
Csináltak (próbáltak) is hozzá egy Glide wrapper nevű konvertáló API-t (erről Abu85 nyilván sokkal szakmaibb leírást tudna adni). Ennek az volt (lett volna) az értelme, hogy más, tehát nem csak 3DFX-es kártyán is működjön a 3D gyorsítás, többek között az NfS2 alatt (is).
Na ennek volt szó szerint értelme. (A 3DFX elég gyorsan eltűnt a későbbiekben a süllyesztőben. A Glide-dal együtt.)
Aztán ott volt pl. a Quake (1-hez!!) írt OpenGL kiegészítés. Rögtön ment 800x600-ban, sőt, ha jól rémlik, akkor 1024-x768-ban is a játék, ráadásul 3D-s effektekkel. Annak is volt ám értelme. (Én speciel az államat kerestem a padlón.)
Ezért (mertem) megkérdezni, hogy a gyakorláson kívül, ennek a Vulkan-os dolognak így utólag mennyi értelme van?
-
kriszpontaz
veterán
Bemásoltam a cuccot, de kifagy indításnál (Steam).
Nincs szerencsém.
Visszamásoltam mindent eredetiben, és összecsuklott az egész. Már a gyári sem indul.
-
opr
nagyúr
Van, persze.
A gyakorlas nyilvan a leginkabb hasznos, de az egy emberre korlatozodik. Ami kicsit nagyobb "lencsevel" szemlelve az ertelme a hasonloknak:
Kodbazis, megoldasok, peldak, ilyenekbol szuletnek a best practice-ek, amit kesobb atvesz az iparag, stb.
Plusz ad egy peldat, ami alapjan lehet szamolni akar a fejlesztoknek, akar a managementnek.Meg ezen kivul meg biztos van egy csomo, ami igy hirtelen nem jutott eszembe.
Igazabol az van, hogy minden sor kod, ami felkerul a netre, hasznos. Valamire jo lesz. Legrosszabb esetben ha mas nem, elrettento peldanak.
-
Tian66
senior tag
válasz
buvartacsko #8 üzenetére
A kolléga éppen azt kérdezte, hogy a gyakorláson KÍVÜL van e értelme. Tehát a gyakorlásnak van.
-
Blazs120gl
aktív tag
"Most mar nem lehet kifogas mas fejlesztoktol. Tolni kell a Vulkan API-t!"
Nem tudhatjuk mekkora tákolások vannak egy adott játékban, csak hogy egy szálon az utolsó fps-t is kisajtolják belőle... Van az a szint, ahol bármihez nyúlsz, összedől az egész.
Vulkan-on az egész játékot az alapoktól kell úgy kitalálni, hogy amit lehet parallelizálnak.
Ott lehet meglépni, ahol még egyáltalán nincs semmi (Vulkan programnak lehet tervezni), vagy már minden kész (-> Doom3). Utóbbinak viszont a fejlesztők szemszögéből kicsi vagy nulla a megtérülése (kivéve ha szerelemből csinálják meg, pl. vkDoom3), nem várnak új vevőket egy Vulkan port-tól, ill. erősebb konfigot feltételeznek (mert általában senki nem refund-ol egy játékot csak mert nem fut jól).Viszont az kétségtelen, hogy az első szereplő aki teljes értékű Vulkan implemetációt ad egy nagyobb 3D motorban (UE, Unity, Crytek(Lumberyard), Unigine stb), igencsak népszerűvé fog válni.
-
Vladi
nagyúr
Tesztet, tesztet!
-
Z10N
veterán
"Az alábbi oldalon elérhető forráskód egyben egy példa is arra, hogy miképp kell a Vulkan API-hoz megfelelő leképezőt írni, méghozzá kifejezetten nagy program esetében. Ez egészen pontosan 11 178 kódsort jelentett a vkDoom3 projektnél, nem számítva a shadereket."
Most mar nem lehet kifogas mas fejlesztoktol. Tolni kell a Vulkan API-t!
"végleg
tes" -
válasz
buvartacsko #8 üzenetére
Elolvastad és értelmezted egyáltalán a hsz-omat? Pontosan azt írtam le, amit most sérelmezel...
-
buvartacsko
addikt
és szerinted hogyan szerez egy fejlesztő több tapasztalatot ha nem gyakorol? a gyakorlás hülyeség?
rabolta az idődet ez az ember azzal hogy megcsinálta ezt a portot? a te idődet és pénzedet vitte? nem. elvégezte a munkáját és a szabadidejében dolgozott ezzel? igen. akkor mi ezzel a gond? miért kell ehhez is negatívan állni?
-
Remélem a Quak4-hez is megcsinálják.
Komolyra fordítva: így utólag nem tudom, a "gyakorláson" kívül van-e ezeknek értelme...
-
ribizly
veterán
válasz
kriszpontaz #1 üzenetére
Na arra én is kíváncsi lennék. Anno nagyon bejött a game, így lehet ismét nekivágnék.
-
Crytek
nagyúr
Ilyenekre bezzeg frissítik ,de hogy az acsibugot javítsák mert egy rakás sz** azt nem
-
kriszpontaz
veterán
Kíváncsi lennék hogy a RAGE mit produkálna egy ilyen módosítással. Remélem "szabadidejében" azt is megpiszkálja
.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Ford topik
- Tesla topik
- Nintendo Switch 2
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Windows 11
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Nyaralás topik
- Videós, mozgóképes topik
- További aktív témák...
- Menő retró konfig: Q9550, Gigabyte P43, 4GB RAM, ASUS GT730,
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- Beszámítás! Sony PlayStation 5 PRO 2TB Digital játékkonzol extrákkal garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! HP ProBook 440 G6 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W10 I Gari!
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest