- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz tomcsi23 #9548 üzenetére
Hát én azért örülök ennek a kis egyszerű buta kis szerkezetnek ami alattam rohangál, mert a városban is 8 literrel elrohangászik 1.6-os ellenére. (meg a maga 19 évével)
Jó az igaz, hogy nem egy erőművész, bár szerintem elég jól gyorsul.
De valamit valamiért.Ráadásul nyáron amikor autópályáztam kicsit akkor a 6.2 literes fogyasztástól még az én állam is leesett nagyon meg voltam vele elégedve.
Így télen illetve hidegben meg a 8 liter is kiemelkedő egy ilyen öreg autótól.Renault power
-
VR6-Fan
veterán
-
-
XaraX
addikt
Mindezeken elvileg túl vagyok, 3 szervizben jártam, ahol ezeket végigcsinálták( 2-ben biztosan, ott voltam az autóval, láttam).
Oka biztos van, de hogy kiderül-e, vagy legalábbis hajam marad-e, mire kiderül, kérdéses.
Vagy egyáltalán találok-e valakit, aki megleli a hibát.
Gari már nincs, a módosított garanciamax szerint a 2007. február 7-e után kötött szerződésü autókra van 3 év.
Az enyém január 25.-i. -
VR6-Fan
veterán
20-30e forintér komplett 1,6 GTI-ket kapsz (motort, bár az EG feje szerintem nem jó esetleg meg tudom kérdezni hogy mi jó a te blokkodra... vagy te is a szerelődet)
de a 2-es gti motorokat is 30-40e ftért dobálják, igazából neked a befecsi rendszer a lényeg meg hogy szerekezetileg jó legyen a fej.
az hogy most melyik fejet csinálja meg a gép műhelyes szerintem az ő szemszőgéből nem változtat az áron
egy átemelő szivatyot meg egy külsőt kéne még szerezni és menne, elvileg a cucc.
én elgondolkodnék rajta ha kivitelezhető, főleg hogy most lesz pénz költve a motorra.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
Egy Audi A4 3.0PDTDi V6 quattro, 2005 -ös évjárat szervízigényére lennék kíváncsi.
Mert egy hirdetésben ilyet találtam:
"NAGYSZERVÍZ UTÁN: 4 VEZÉRMŰLÁNC-ÖSSZES FESZÍTŐ-VEZÉRMŰTENGELY-HIDROTŐ KE-OLAJ STB. ( 800.000 Ft VOLT!!!!!!!!!!!!!!!!)"Egyáltalán milyen időközönként kell ilyen nagyszervízt eszközölni? Gondolom csak gyári szervízben ilyen drága, de ez még úgyis piszok sok.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Vologya67
csendes tag
Sziasztok!
Nemrég vettem egy 1999-es Octavia-t (1.9 SDI), kisebb-nagyobb hibákkal.
Van olyan, amit én is meg tudnék javítani, de egy orosz nyelvű kézikönyvön kívül nem tudtam leírást, gépkönyvet stb.szerezni hozzá.
Légyszi ha tud valaki a netről letölthető dolgokat, vagy valakinek megvan a könyv pl. pdf-ben, köldje el a linket, vagy a dokumentumot.Előre is köszönöm a segítséget!!
Vologya
-
rob210
nagyúr
Alattam a gép
Nagyon tetszik.
Egy hiba van, a váltó kivan de ezt sejtettem is.
A kérdés az vegyek egyet bontóban? vagy javítassam meg ezt?
Eddig ketten mondták, hogy vegyek bontóba.Renault power
-
m3tr0
senior tag
Hát...inkább a sötétkéket venném.
Az ezüst is szép, én speciel utálom,hogy felrakja szép Audi felnivel és odaírja,hogy az plusz 150.000 Ft. Jó hogy nem, 1.500.000 Ft+ 1.000.000Ft- ért motorral együttrob210 : mi a baja a váltónak?
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
rob210
nagyúr
Szinkrongyűrű váltóolaj folyás és a kettest ennek köszönhetően már nehezen veszi.
Ha megyek pár kilómétert akkor oké mert átjárja az aolaj, de hidegen ha kettesbe akarom rakni az gyilkos nehéz.
Erőltetni kell, az meg nem az igazi.
A kérdés csak az hol találok 1.6-os bontott váltót amit érdemes is megvenni és még használható is.Renault power
-
#00809728
törölt tag
-
prmcsk
addikt
Szép, sőt gyönyörű, de a kis kereke és az agyonültetése miatt hol közlekednénk vele, ahol a gokartok ? És még oda is szállíthatnám...
[ Szerkesztve ]
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
VR6-Fan
veterán
reccsen is amikor berakod? vagy csak amég hideg nehezen veszi?
mert akkor valószínű hidegben túlságosan megdermed az olaj, túl sűrű, ez fent áll nálam is sőt a difi kihajtásnál is folyik az egyik szimeringem, ha a szinkronokal nincs gond akkor inkább szimering csere meg új olaj szerintem.
de szvsz felesleges pont 1,6-oshoz váltót keresned. Nézd meg a váltó kódod (váltó harang alja).
és egy hasonló tagolásút keressél hozzá, ha rám hallgatsz akkor 1-2-3-ban rövidet 4-5ben hosszú váltót keresel.
de persze egyes golf és jetták megfelelő váltói is teljesen jók hozzá.
Gebriel:G60 style csipetnyi dubbal fűszerezve, USA kocsi? überűl néz ki
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
Erről mi a véleményetek?
Don't Tread On Me
-
prmcsk
addikt
válasz MPowerPH #9582 üzenetére
Besz@rás a gép és az előző "idézetedből" már akkor meg is találtam, de ez a motortipus nekem "lila köd" a strapát és megbizhatóságot illetően...Azért az elgondolkodtatna, hogy egy 2005.-ös verdán mi a búbánatnak kellett mindezt kicserélni ? Beteg a motor konstrukciója, vagy csak simán szétforgatták ? Egyik sem jó ómen...Persze az is lehet, hogy ennyi idő alatt mentek vele "xcsillió" kilométert, bár ezt kétlem.
[ Szerkesztve ]
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
tibi666
senior tag
válasz fekeandras #9583 üzenetére
lomha dög lesz az 528i után.
-
MPowerPH
félisten
válasz fekeandras #9583 üzenetére
Igen, próbáltam a Passatot ezzel a 8v -s diesellel, és az is piszok lomha volt. Pedig az jóval könnyebb, mint egy A4 quattro. Biztos keveset fogyaszt...és gond sincs vele... De túl gyenge.
A 3.0TDi -tól meg be vagyok szarva...népítéletben kapott hideget-meleget az autó.
De nekem nagyon tetszik, és tudom, hogy jól fogyaszt. Első kerékmeghajtás nem kell, így jött szóba az Audi. Amit észrevettem, hogy a 3.0TDi -ből csak avant van. Bár praktikus lenne, az tény.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #9586 üzenetére
Igen, számít. És őszintén azt várom, hogy egy új fejlesztésű autóval nem lesz annyi gond. Csak 7végén lenne használva, sok km nem is menne bele.
Nekem annyira idegenek ezek a 4 hengeres gépek, a 6 henger nagyon szimpi, de legalább az 5. És ez nem lenézés, csak a járáskultúra...Tényleg fosok ezektől a nagy dieselktől...abban reménykedek, hogy kevés használat mellett talán nem lesz probléma.
fekeandras: Nem akarom megbontani, maradjon minden széria. Nem vagyok oda az ilyen motortuningért. Persze, olcsón megvan, megy is utána. De ehhez az autóhoz annyira nem illik. Van olyan autó, amiben én is megeszközölnék egy ilyet, de nem ebben.
Amúgy a Passat 2.0 TDi 170hp -ról vélemény? Azt is próbáltam DSG -vel... Nem egy vadállat, és elég fapados az autó. Nem valami kényelmes, de az is tetszik. Csak az a fránya első kerékhajtás.
Jó lenne ez az Audi, ha tudnám, hogy megbízható.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz tibi666 #9590 üzenetére
Én nem találtam.
Jó lenne találnom egy független Audi 3.0TDi tulajt, aki elmondaná a hibákat. Mert az a lista elborzaszt. Ennyit költeni csak a motorra. 528i -nél az életben nem kellett költeni a motorra, viszont a többi összetevő vitte a zsét.
A4 -ekkel kapcsolatban, az egyik rossz tényező a klíma, ami gyakorta bemondja az unalmast. A 3.0TDi motorok egyik gyengesége/gyári hibája a kerámia izzógyertyák. Azok cseréje fémre elég költséges dolog. Erre találtam példát is sajnos, pedig elsőre hihetetlen volt.
Más hibáról nem tudok, még...Érdekes ürge... A6 nem olyan rossz pedig.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #9591 üzenetére
és azt nézted mit írt következő autónak, mindent elmond.
amugy ez a ledsoros meg króm vonalas lámpás audi a4 nekem is bejön.csak nincs olyan motor ami bevállalható kategória lenne mégha netán enyni pénzből ezt is vennék. dízel nem, turbos nem.szívóból lenne 2.0 vagy 2.5 akkro az okés csak fogyasztása semmivel nem kevesebb mint a te bmw.dnek.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
tomcsi23
veterán
Azze, aszittem rossz tocsikot nézek.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
fekeandras
őstag
válasz MPowerPH #9591 üzenetére
Első csávó elvakult bmw-s a második meg csak szimplán hülye akit kibaszottul lehúzott egy ,,lelkiismeretes" szerelő. Hát meg is érdemli. De szar is az a V6 motor. Negyed millió km megtétele után kezd behalni az izzítógyertya. A 2.2 HDI motorokon mennyit is bírnak ki??? Ott is kerámia van. Akkor melyik is a szar?
Az itt a baj, hogy ezeket a kocsikat németben tisztességesen leszervizelték. Aztán behozták 'olcsójánosmutyiországba' itt használta valaki persze sajnált tőle mindent mert az pénzbe kerül helyette ha valami baja volt inkább toldozgatta foltozgatta majd mikor előjön az első komolyabb költséggel járó csere/javítás ahelyett, hogy elvégeztetné rajta (szarrágás) inkább mókol kontárkodik tönkrebassza, vagy gyorsan rásózza a kocsit valami hozzá nem értő emberre. Az ilyet az sem érdekli ha olyan embert próbál meggyőzni arról, hogy neki pontosan erre az autóra van szüksége akiről elsőre látszik, hogy fent sem bírná tartani az autót. Az eladó csak röhög a markába. És a ,,pénztártól való távozás után reklamáció nincs". A csalódott vevő meg szalad a népítéletre, hogy micsoda szar fos az összes XY autó. Holott az autó jó csak éppen szép lassan tönkretette a legnagyobb ellensége a tulaj.
Na ez magyarországon a fő probléma a kintről hozott modern dízel autókkal (márkától függetlenül).
-
dragonfx
veterán
válasz fekeandras #9597 üzenetére
állj rossz az elmélet!!!
egy uj kocsin vagy akár egy 2-3 évesen ne jöjjön elő semmilyen kicsi vagy nagy hiba semmilyen se.és akkro nem kell totozgatni. más kérdés egy 250e.t dutott 15éves autó meg egy 25e.t futott 2 éves mondjuk.az hogy 3-4 év alatt 250e.t tegyenek egy ilyenbe elég csekély rá az esély.de ha igen akkor azt nem kell megvenni ennyi.mert felér egy 15 éves autó szintjével mégha nem is látszik.szerinted aki évi 50e.t megy az cseréli majd neked az olajat évi 3x mi??..na persze xarik bele nincs rá ideje...legenda.viszont hogyx nehogy azt hidd fikázás ugyanez elmondható a dízel bömösökről is.sokanmegmondták már dízelt vagy ujonnan vagy semmilyet.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
fekeandras
őstag
válasz dragonfx #9598 üzenetére
Nem gondoltam fikázásnak. A céges lízingelt autókra mindenhol nagy ívben szarnak csak hajtják, hajtják, hajtják. Nem lehetetlen, hogy beleraknak 4-5év alatt negyed millió km-t főleg egy olyan országban ahol azért vannak is távolságok nemúgy mint itt nálunk. A taxikkal kb hasonló a helyzet. Azt is ütik vágják 4-5évig majd átülnek egy újba. A levetett ruhadarab meg megy kelet európába 120-130ezer kilométert futott megkímélt kocsiként. Ez már csak így megy.
-
tibi666
senior tag
válasz fekeandras #9599 üzenetére
viszont azt elfelejted, hogy a taxisok vigyáznak az autójukra, munkaeszköz. és abban is biztos lehetsz, hogy a céges verdák is megkapták a szükséges karbantartást. csak sajnos utóbbiaknak kinyomták a szemét is, mert az alkalmazottak szarnak rá.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- DXRacer használt szék eladó