- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- DIGI Mobil
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeadMeat
veterán
válasz MPowerPH #10051 üzenetére
Ismétlem,engem nem zavarna.Nem az ablakleeresztő szerkezet miatt jó/szép/megbízható,ect akármeik autó.Szóval nem érdekel na.Ha meg valaki emiatt neadjisten lenéz beszól kiteszem az autóból.
de mint mondtam nem vagyunk egyformákMar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
-
tomcsi23
veterán
válasz VR6-Fan #10056 üzenetére
Ja, abban mondjuk egyetértek, hogy egy tízmillkás kocsiban ne legyen már kurbli. Az más kérdés, hogy ez egy a4, alsó-közép kategória, 1,6-os motorral is akár, így extra. Egy a6-a8-ban már talán más a helyzet. Szintén hazánkra jellemző ez a spórolás: dvd legyen benne, de hátul jó a kurbli is.
Az én szaromba is széria volt, de az az FR verzió miatt. Nem lenne baj, ha kurblis lenne, de jobb így.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #10058 üzenetére
aztán ha quattro lenne a mezei 1,6-os akkor már ott se férne bele a hátul tekerős ablak ?
a lényeg ha találtál egy olyan gépet ami bejön és meg is fele csak tekerős hátul simán vedd meg, lesz abba hátul elektronyos hátul ha az annyira fontos neked.
no meg nem azon rinyálnék ha már találtam egy olyan kocsit ami tetszik, hogy az első túlaja miért rendelt bele minden extrát kb csak pont nem a hátsó villanyt.
de persze lehet én látom túl gyakorlatiasan a kérdést.
szvsz a 3l-s dájázel nem volt egy hűde exkluzív motor az A4-ben, mondjuk valami V8-as vagy S-RS-s kocsiról beszélnénk akkor engem is idegesítene egy ilyen probléma de egy 3l-s dizelnél nem ez lenne a legnagyobb gondom.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #10060 üzenetére
Nah.
Az A4 -es motorpaletta.(csak az A4) Én azért írtam ezt, mivel a 3.0TDi a diesel erőforrások csúcsa volt.
Diesel:
1.9 PD TDI
2.0 PD TDI
2.5 V6 TDI
3.0 V6 TDIBenzin:
1.6
1.8 T
2.0
2.0 T FSI
2.4 V6
3.0 V6Magyarul, az a 3.0 -ás TDi az egyik csúcsmotor volt. Ez meg is látszik, mert nagyon kevés van belőle. Az összes közül ezzel a motorral volt a legdrágább az A4 -es.(S4-RS4 az nem A4 -es)
1.6 -hoz meg tudtommal nem lehetett quattro -t rendelni.Majd csak megtalálom az igazit.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tomcsi23
veterán
válasz MPowerPH #10064 üzenetére
Jó, hát ebből is látszik, hogy a motor is csak egy opció. Vagy ilyennel rendeled, vagy olyannal.
3.0 -ás TDi az egyik csúcsmotor volt. Ez meg is látszik, mert nagyon kevés van belőle. - persze, mert kevesen tudták kifizetni. S erre jön még rá bónuszban a hátsó ablak. Olyan meg még kevesebb volt, aki azt is ki tudta fizetni....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
MPowerPH
félisten
válasz tibi666 #10065 üzenetére
Jó, hát mondtam gy szélsőséges esetet. Csak ebbe még tempomat sincs...pedig jó lenne. Szemközti parkolóban áll. Fekete bőr, faberakás. Bixenon, kanyarkövetős. Szal tényleg minden van ott, csak nincs multikormány(így tempomat) meg kurblis. De szervízkönyves, 88k km -el, 4.200.000Ft -ért odaadná.
De fura nekem...hogy lehet így megválasztani az extrákat.tomcsi23: jah, szegény csórikám ott spórolt ahol lehetett. Ment bele a drága diesel moci, meg a DVD mer az vagány. A hátul ülőkön meg spórolt. (szívesen megnézném, mennyi volt a felára ennek )
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tomcsi23
veterán
válasz MPowerPH #10069 üzenetére
200-ért beülök neked hátra, azt húzogatom az ablakokat, ahogy akarod.
(#10072) BMW001: hát nézd meg azt a szomszéd járgány. Inkább venném "cikire" a hátsó ablakokat, minthogy szívjak egy 130e km-nek beállított, valójában min 2x ennyit futott kocsival, ha bekrepál ez-az rajta.
Amúgy padlózva el is felejtenéd a hátsó ablakokat.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Kickass
őstag
válasz MPowerPH #10069 üzenetére
mar bocs de szerintem annyira folosleges dolgon porogsz egyebkent, egyreszt ugyis vagy futesz vagy klimazol az autoban, plane hosszabb utakon ergo nincs ablak lehuzva, ha megis akkor meg nem fog letorni a keze senkinek ha kicsit lejjebb kell tekerni az ablakot
masreszt ha 4 milkas autora van della akkor azt a 150-200at mar ne sajnald arra a par + dologra
mondom ezt en ugy h a 10 eves fel millas seatban van hatso elektromos ablak
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #10067 üzenetére
én most mennék megvenni azt a 88k km-set a helyedben.
nem egy évre veszed a kocsit gondolom akkor nem kell egyből bele a az ablak, szépen veszel egy multi kormányt kiheverted meg chipelteted, majd kb a vételtől számított fél éven belül veszel bele villanyt hátra.
szerintem tűrhető kompromisszum azért cserébe hogy van egy makula autod, és tudod inkább elszorom fél év alatt azt a 300k-t részletekben rá mint egyben mondjuk egy csigára és 3 porlasztó csúcsra.
mert kurblival temponat meg chip nélkül megy az autó, de turbo nélkül 3 hengerrel nem
turni hozzá cuccot kb annyi hogy egy héten keresztül rászánsz fél órát az életedből még átnézed a netes hirdetéseket.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
szállitó
senior tag
üdv mi lehet a baj ? mentünk az autopályán elhegyta az erö az autót (felcia 99es) azota furán megy alapjáraton pl lámpánál erössen vibrál az auto mintha egy varrógép lenne úgy ráz... motor? vezérlés? jó lenne legalább sejteni mi lehet a gond ne verjen át a szerelő ha eljut az auto odáig.
[ Szerkesztve ]
-
prmcsk
addikt
-
prmcsk
addikt
válasz szállitó #10078 üzenetére
Még lehet persze bármi, ami az üzemanyag ellátásban szerepet játszik. AC., szennyeződés a karbiban, fúvóka eltömődés, szorulás, stb...
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
rob210
nagyúr
válasz szállitó #10082 üzenetére
A folytószelep tisztítást te magad meg tudodcsinálni otthon.
Leveszed a légszűrőházat. és már szinte takaríthatsz is:-D
Valahol volt ehhez képes illusztráció megpróbálom megkeresni.
Havernak is ez volt a baja.
Dadogott a kocsi mint a barom, és nem volt benne erő.
Akkor olvastam utánna a dolognak.Illetve egy fontos dolog még hangozzon el.
Benzines a kicsike ugye?Mert, hogy ebből már diesel is volt azon meg más a helyzet.
Renault power
-
MPowerPH
félisten
Rossz leírni, de nem vagyok vele tisztában én se ez milyen következményekkel jár.
Barátomnak van egy 1.6 -os Golf IV -ese. Kötelező szervizt halogatta már egy ideje, pontosan 10.000km -el tolta el az ékszíjcserét. Ma elszakadt...
Ugye akkor ez most kuka? A pech, hogy most akarta eladni az autót, a szervizt is azért tolta.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
prmcsk
addikt
válasz MPowerPH #10086 üzenetére
A hf.-et mindenképpen le kell venni és leltár...Ha a dugattyú teteje nem tört át és a vezérmű tengely körül is minden rendben, akkor "csak" a szelepszárak görbültek.
Ez a legolcsóbb.Több kérdés is van. Mennyire volt gyenge az a szij, az elszakadáskor (milyen ellenállást fejtett ki abban a pillanatban) és hogy mennyit forgott a motor ? A leltár eredménye ezektől függhet, mert azt már feltételezni sem merem, hogy úgy van megkonstruálva a motor, hogy szakadás esetén a dugó nem veri el a szelepsort. (a szeleptányér helye ki van marva a dugattyú tetőből)
Régen volt jópár ilyen tipus...
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
-
attrax
aktív tag
válasz MPowerPH #10086 üzenetére
Ha visszaolvasol nekem ugyanez lett a gondom.Szíj ledarálódott indításkor.Kb 200k-ba fog fájni!! 11db szelepem görbült el! Pedig egy deka hangot nem produkált(ütődés,csörgés)
De az milyen,hogy ismerősöm 1,4 F-astrája 800km futott az új szíjjal ami elszakadt...Unterschreiben
-
Kickass
őstag
ma elojott reggel az a hiba amit nepiteleten mar olvastam az autoval kapcsolatban, ingadozott az alapjarat a kb 800as helyett 1000-1500 kozott ingadozott, lehet nekem is a befecskendezo rendszer van elkoszolodva, remelem legalabbis, mondtam faternak meg az autoszerelo havernak hogyha szetszedik es cserelik a levegoszurot (is) nezzek meg a pillangoszelepet mert szerintem az elozo tulajai boven leszartak az ilyesmit, hat ugy tunik fater se vett komolyan, most szedhetik szet megint
-
VR6-Fan
veterán
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
werszomjas
őstag
Sziasztok.
2005ös, Skoda - Fabia
Az órát hogy kell beállítani?
Valamint az normális jelenség, hogy minden leállítás után, elfelejti az átlagfogyasztást??
Annak nem az lenne a lényege, hogy folyamatosan mérje?üdv
-
DeadMeat
veterán
válasz werszomjas #10096 üzenetére
jobbra-balra tekergeted a pöcköt.Benyomni nem kell.Az átlag fogyasztás meg egy óra után nullázódik,ha a kocsi nem mozdul,motor nem jár.De ha váltasz a 2. képre,ott megmarad az átlagfogyi.(ablaktörlő karon alul van a pöcök,amivel váltani tudsz)
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
tomcsi23
veterán
válasz werszomjas #10096 üzenetére
Pontosabban nem tekergeted, hanem elfordítod. Egyik irányba a perceket, másik irányba az órát állítja. Az aktuális adatokat meg 2 óra után "felejti el" szerintem. De nekem nincs fábiám.
mod: jaigen, egy útnak veszi a 2 órán belüli megszakítást. Van az összes átlag, ami (nálam legalábbis) 10e km vagy 100 óra fordulóként nullázódik.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.