- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisboxi
tag
válasz rob210 #10505 üzenetére
Olvasgattam most egy kicsit e témában. Másnak is vannak ilyen gondjai, hogy nem úgy húz a gép mint kéne. Válaszul a lambdaszondát mondták. Kérdés, valóban lehet/érdemes ezt tisztítani? Ha igen akkor mivel? (a féktisztítót javasolják)
"Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errare perseverare."
-
VR6-Fan
veterán
válasz kisboxi #10508 üzenetére
pályán beállsz 15-20p-re 1-2x 130-140-es tempora, itt nem a pillanatnyi nagy terhelésről van szó hanem hogy húzamosabb ideig meleg legyen a kipufban.
de ha minden kötél szakad akkor kiteker lepucol féktisztítóval..
de ebből valószínűleg csere lesz ha tényleg az a baja."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
VR6 vagy 16V felújít?
jelen pillanatban a motorcsere olcsóbbra jönne ki.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
igazából semmi 10e-nként kb benyakalna 1,5l olajat, mondjuk forgatgatom is.
ami fakad a szar szelepszál szimmeringekből meg a kopott olaj lehúzókból.
de kedves édes anyámtól örököltem egy olyan tulajdonságot hogy ami nem 110%-os az má nem is jó...
igazából Te vagy az első aki arra szavaz.
kb 1-1,5-vel enne többet, cserébe berakom 30-nál 5.-be és hát megy...
no meg más a 6henger mit a hegyezet 4 hengeres, és a hangja, részemről talán ez az 1 érv szól mellett azon kívül hogy olcsóbb talán.
ellenérvek 9X% gyári a kocsi, ez barmolás lenne (bár semmi vissza alakíthatatlan nem történne)
no meg orr nehéz lenne picit ergo veszte a jó kanyarodási túlajdonságaiból
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
mindenki lebeszél róla, lehet eladóm a golfot aztán nézek valami 1,3-as bodét
nem tudom
Winner_hun:váltózó hőmérsékletől/használattól/kedvétől függ.
volt olyan hogy elmentem 100km-t kitámasztott gázpedáláll, nem fogyot egy csepse, rohangáltam ésszel itt a városban csipegette,
meg hídegen látni is hogy néha ködöl, melegen meg pl nem.
illetve az olaj másik fele beszokott kerülni a K fej alá.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #10517 üzenetére
ezt most nem vágom... 1,3 ? (és akkó abba bele a VR6?)
ha eladod, nekem szólj először..bár úgyse tudnám megvenni...egy összegben
de 2-ből simánhttps://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
VR6-Fan
veterán
ott semmi más nem számítana csak a bodé (kb karc mentes legyen, és olyan színbe ami tetszik is )
a komplett futómű úgy is kuka alóla, a beltér meg minimal race dizájn, minél könnyebb legyen
bah nem tudom egyenlőre itt is a pénztelenség játszik...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
kisboxi
tag
válasz tomcsi23 #10520 üzenetére
Jelenleg 85ezer párszáz km van benne. Lassan már majd olaj/szűrő csere is következik. De a hibajelenség az után is meg volt mikor minden szűrő (olaj, üzemanyag, levegő), és olaj vatta új volt benne.
Már nem tom mit kezdjek vele.
Beszéltem még egy szakival, és ő azt említette hogy lehet a vezérlésem van "elugorva"."Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errare perseverare."
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #10524 üzenetére
áhh ott kevés a szelep, mostani HF 1Z blokk nagy csigusz...
minden csak pénz kérdése de jelen pillanatban ez a kettő a két legolcsobb projekt, lehetőség.
no meg egy jó VR6-os hang...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Kickass
őstag
válasz kisboxi #10523 üzenetére
kompjuterre volt mar dugva a vas vagy meg a talalgatos periodusban vagy? szerintem erdemes lenne elvinni valahova ahol par ezerert kiolvassak (mar ha van hibakod) hogy mi merre es onnan mar egyszerubb elindulni
nemreg nekem is volt problemam igaz nem ilyen, ott is ment mar a talalgatas a benzinpumpatol az ecuig minden, aztan kimertek es kiderult par ezres koltseg lesz
-
attrax
aktív tag
válasz kisboxi #10528 üzenetére
Bocs hogy belekotyogok de miaz hogy:megnézzük van-e egyáltalán hibakód?
Most ég a MIL lámpa vagy nem?Ha nem ég akkor nincs hiba, hiába dugod rá diagra.Nekem is volt hasonló gondom a polommal.Egy biztos:Ha lampda lenne akkor dupla annyit lenne a fogy és egyből dob hibajelzést a MIL-nek.Első körben nézd meg a gyertyákat(ne is)inkább cseréld ki nem sokba van szvsz.Ha G4-es akkor keveslem a 85k-t.
Ja és ha pucoltatok fojtószelepet akkor mindenképpen utánállítás szükséges![ Szerkesztve ]
Unterschreiben
-
kisboxi
tag
válasz attrax #10529 üzenetére
A lámpa nem ég. Ettől függetlenül, még lehet hogy ki lehet belőle olvasni valamit.
Gyertyacsere is következik lassacskán. Igen ez egy G4-es 1.4-es "erőmű".
Folytószelep
Tehát akkor a szonda kilőve mint hibaforrás?
Neked hogy oldódott meg a probléma?"Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errare perseverare."
-
attrax
aktív tag
válasz kisboxi #10530 üzenetére
A folytószelep az a motoros szelep ami gázadáskor működik,nyitja a szívótorkot.Azt ki kell néha pucolni ,mert az EGR szelep sok mocskot tol bele a szívótorokba(az auspuffból de ezt már írták a kollégék is)leveszed a légszűrőházat (jó nagy doboz a motoron)és látod ha koszos a szelep.Ki kell takarítani,mert nem zárhat precízen.Ettől mászkál az alapjárat.
A polomon (5ös)is egyenlőtlen volt az alapjárat és gázadásra fulladt,erőlködött.Hibajelzésem is volt.Aztán jól eladtam,mert közben jött egy jó kis vevő a gépre(nagyon nem bántam!)
Aztán felhívtam és annyit mondott kicserélték a gyertyatrafókhoz menő kábeleket( )és jó lett.Bár szvsz ez hülyeség egy 3 éves autón...mind1 engem már nem érdekelt,mert akkor már megvettem az új gépemet.Bora2001-1.6CL.Az O2 szenzor vagy lampda szonda is lehet rossz nyilván de azt ki lehet mérni.kék-fekete között mérj feszt 0.1-0.8V között van az jó.Alapjáraton kissebb 3000nél a legnagyobb.
cső!Unterschreiben
-
Pilács
senior tag
Üdvözletem!
Egy Audi 80 Avant 1.9 TDI-t készülök venni, és a festése még a gyári, némi karccal, és motorháztetőn van valami nyomás, ráejettek valamit. Kb mennyiből lehet egy ilyen gépezetet tejes egészében átfestetni ugyan arra a színre természetesen? Sima kék színű. Valami igényesebb festésre gondoltam, nem ami 2-3 év után lepattog Csak kb mennyi lehet?
Köszönettel: Pilács
Ajándék szesznek ne nézd a fokát!
-
tibi666
senior tag
válasz Pilács #10534 üzenetére
nekem egy negyed lökhárító fényezése volt 15 ezer forint ismerősnél.
máshol 25 lett volna.a polírozás visszahozza a fényét, utána érdemes waxolni, az is segít.
feltéve persze, hogy metál. ha nem metál fényezésű, akkor nem tudom mi a helyzet.[link] itt kérdezd meg! van aki ezzel foglalkozik.
-
VR6-Fan
veterán
válasz Pilács #10532 üzenetére
Üdv!
mint ahogy előttem is mondták 300 kilo alatt nem nagyon úszod meg.
no is a gyári fényezést nem szabad bántani, mivel se vastagságra, se tartósságra senki nem fog neked olyan fújni. ergo ha csak a mattulással van bajod akkor mint ahogy linkelték, néz körbe abban a topikban, hogy mit érdemes kezdeni fele és tedd meg.
25-30k körül fújnak egy elemet, általába, fújasd meg csak a géptetőt miután egy lakatos picit megegyengette.
olyan fényezőt próbálj keresni aki baromi lelkiismeretes, mert a csodás vízbázisú anyagokkal elég szar ám dolgozni....
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Pilács #10537 üzenetére
erre írtam hogy keress egy lelekiismeretes fényezőt aki trehány nem kevertet trehány mod valami kb olyan színű festéket és fellocsolja.
hanem rendesen addig kevertet amég nem találják el a színt illetve rendesen dolgozik rendes anyagokkal.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
azért a 4,6seces 100-as sprint manapság is elég tisztes, én úgy érzem:[link]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
fekeandras
őstag
-
Kickass
őstag
ismer valaki olyat aki auto belsokkel foglalkozik?
egesz konkretan arra gondolok, hogy letezik e olyan szaki aki belso teret pofoz helyre, pl nalam elegge csorog zorog a belso terben egy ket muanyag, foleg a kozepkonzol meg talan az ajtoban a muanyag, van e olyan aki azzal foglalkozik hogy ezeket az ellazult elemeket 'megerositi' vagy nem is tudom h fogalmazzam, esetleg lebontja es ugy ujrailleszti hogy pl 20-30k kilometerig ne legyen hangja megintkicsit off, de hatha...
[ Szerkesztve ]
-
attrax
aktív tag
EZ nagyon LOL!
Unterschreiben
-
baliadi
csendes tag
válasz kisboxi #10530 üzenetére
Szia!
Nekem 1.4 Leonom vam nekem is csinálta ezt a hullámzós kórságot, nekem is mindent ami drága volt ki akartak cserélni ,de csak hőjeladó baja volt kb 4000 ft ,hullámzott az alapjáratom és alig ment, mert a rossz jeladó hidegebbnek érezte a motort, mint volt dúsította a keveréket a lambda meg visszaszabályzott, aztán "ezek ping-pongoztak a pénztárcámon", én is voltam diagnosztikán 3X nem láttak semmit ott is ECU-t akartak cserélni 100 000 ft-ér meg gyujtótrafót, meg talán a PÓTKEREKET IS AZTÁN MEGUNTAM A SZAKIKAT és kaptam egy tipet, hogy a jeladó dölödik, úgyanis nem hal meg teljesen csak egy kicsit mutat hülyeséget és megbolndítja a rendszert.
Remélem tudtam segíteni.www.polirmasters.5mp.eu
-
kisboxi
tag
válasz baliadi #10549 üzenetére
Igazad legyen. Utánanézek.Kösz a tippet.
Na, meghajtottam a masinát. Eredmény: max sebesség 130, a kipufogógáz meg elég kellemetlen illatú, továbbra is lusta, beindítás után egy pár percig traktorszerűen össze-vissza jár.
"Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errare perseverare."
Új hozzászólás Aktív témák
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- További aktív témák...