- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- DIGI Mobil
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Tasker
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz werszomjas #10101 üzenetére
A tekergetés forgatás teljesen rendben van, csak nehogy csavargasd is.
Renault power
-
werszomjas
őstag
válasz werszomjas #10101 üzenetére
na sikerült
óra beállítva, és most már azt is tudom, hogy 2 memóriával dolgozik, amiket tudok váltogatni is.
Úgy érzem uralom mostmár az autót
kicsit fapados ugyan, de gurul, dudálüdv
-
tomcsi23
veterán
válasz werszomjas #10103 üzenetére
Te figyi, most végülis milyen motoros a fabiad? RS?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz werszomjas #10105 üzenetére
Majdnem annyi a nyomatéka, mint az enyémnek.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz tomcsi23 #10106 üzenetére
kis kékség... lupo 1,4 pdtdi, felhúzva 110le-re, kicsit nagyon feltart minket és még szívó volt, még overmaxi is forgalmi akadály.
aztán kb 250nm volt az a VR motor.
nem minden a papír nyomaték
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #10109 üzenetére
2,9 only EU. corrado or syncro-s.
csak egy példa hogy hiába több vagy u.a. papiron még könnyebb is nem megy úgy mint tomcsi FR-je.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #10112 üzenetére
nem tetszik ?
időnként elenged olyan gyöngyszemeket
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
m3tr0
senior tag
válasz fekeandras #10112 üzenetére
Hát a tiéd sem piskóta ...
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
rob210
nagyúr
válasz szállitó #10116 üzenetére
Akkor írd már meg pontosan a hibajelenséget.
Nekem a golfom mot csinált olyan jelenséget, hogy az 1-2-esben dadogott mint az állat megnőtt a fogyasztásom, hidegen alig akart elindulni, nem volt benne erő.
Nálad mi a pontos hiba?
Mert most elég képzett vagyok az ilyen jellegű hibákban sajnosRenault power
-
Kickass
őstag
na szelep takaritva meg kapott NGK gyertyaszettet a Cordoba, megy mint az alom, ingadozas erotlenseg megszunt
eloszor majdnem belerugtam mert reggel megint magasabb volt az alapjarat aztan mikor bemelegedett visszaallt a normalra akkor leesett hogy az automata szivato miatt...
igen, nyilvanosan ki lehet rohogni....
[ Szerkesztve ]
-
#27070592
törölt tag
Sziasztok!
Némi piacelemzés után arra jutottam hogy egy VW Passat B5 1.9TDi Variant tipusú személygépjárművet szeretnék vásárolni, 99-es vagy 2000-es évjáratból.
A kérdésem a köv: tudtok nekem linkelni esetleg a bicajhoz való hivatalos service manual-t? Tehát nem az autóhoz adott "óvatosan polírozzuk" vicclap érdekelne hanem a mindenre kiterjedő fullrészletes szervíz kézikönyv. Ha létezik ilyesmi és fellelhető valahol. Én nem találtam. -
#27070592
törölt tag
válasz attrax #10126 üzenetére
Köszi, de oroszul nye gavarju .
Természetesen nem a PD hanem szigorúan az ős adagolós 90 vagy 110 lovas TDi motorral veszem az autót, ezek a turbos-cooleres megoldások egy rendes generállal elgurulnak félmillát simán. A PD egy technológiai zsákutca a VW szerint is, ezért álltak át CR dizelekre. Csak az még annyira friss a VW-nél hogy nincs fölös keret kipengetni egy CR Passat árát. Meg mintha azt írnák több helyen hogy a legjobb széria a B5/B5.5 volt a Passatból, azóta csökkent a színvonal.
-
fekeandras
őstag
válasz Winner_hun #10128 üzenetére
-
tomcsi23
veterán
válasz fekeandras #10129 üzenetére
hát nem kitakarja egy pohárral?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
DeadMeat
veterán
-
Winner_hun
félisten
válasz DeadMeat #10132 üzenetére
A léghűtéses kispoláknak nem elég 2 gázfröccs hogy a szivatót visszatoljam teljesen, akkor egy újabb, korszerűbb autónak indítás után 2 gázfröccstől szerinted ki fog kapcsolni az automata szivatója? Lehet hogy a gázfröccs után lejjebb megy az alapjárat de vissza is fog kúszni utána egy bizonyos fordulatszámít (vagy csak nálam működik valami rosszul)
[ Szerkesztve ]
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
rob210
nagyúr
válasz Winner_hun #10133 üzenetére
Hát nem tudom,de nekem reggelente a régi favoritomnál is úgy működött.
Indítás alapjárat a 2500-as fordulatig.
Kicsi gázfröcs, hogy 2500fölé menjen és már ment is vissza 900-ra ahogy az kellRenault power
-
prmcsk
addikt
válasz rob210 #10134 üzenetére
Ez, az automata szivató...
Egy thermoelem érzékeli a motor hőjét és egy mechanikán keresztül egyre jobban megnyitja a karbi pillangó szelepét, hogy a delikvens, mikor reggel beül könnyebben indítson. (kvázi, gázzal indít)
A motor beindul és gázfröccsre a mechanika visszaáll az eredeti helyzetbe...Osz't van ám elektromos is, de ugyanez a szerep.
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
#27070592
törölt tag
válasz fekeandras #10131 üzenetére
bonyolultabb rendszer, több alkatrészből áll, drágább az előállítása
Én is pont erre gondoltam, plusz azt olvastam hogy az euro5 normát csak egy extra koromszűrővel tudja teljesíteni, ami nem javítható csak cserélhető ha tönkremegy, de legalább pofátlanul drága. Itt jött képbe a common-rail.
-
werszomjas
őstag
Sziasztok.
Segítségre volna szükségem.
Adott egy:
Skoda Fabia - 2005ös - 1.4PDTDI - KombiMenet közben a világítás és a távolsági visszajelző között 1-1 pillanatra felvillan valami, pirossal.
A kézikönyv szerint ott nincs is lámpa, pedig van, csak nem tudom mi az.
Sajnos csak egy pillanatra villan fel, így nem tudom leírni hogy hogy néz ki.Aki esetleg tudja hogy mi az, árulja el.
köszi
üdv
-
tomcsi23
veterán
válasz werszomjas #10138 üzenetére
Hali!
Hát arra egy piros van szerintem, az a vízé. Nem lehet ez?
De hogy pillanatra is felvillanna, azt nem hiszem. Hacsak nem az érzékelőjével van valami.
Mindenesetre a vízszint (hűtőfolyadék) megfelelő?...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
werszomjas
őstag
válasz werszomjas #10138 üzenetére
megvan a válasz
a hátsó üléstámlát jelzi
nem volt rendesen bekattanvaüdv
-
tomcsi23
veterán
válasz werszomjas #10140 üzenetére
Ez milyen érzékelő már
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
attrax
aktív tag
válasz tomcsi23 #10143 üzenetére
és egy ütközés vele?[link]
linket kiszedtem. máskor ne linkelj ilyet.
[ Módosította: bolondember ]
Unterschreiben
-
DeadMeat
veterán
válasz Winner_hun #10133 üzenetére
Nálam ez ugy működik,ha nem nyúlok hozzá,vagy csak simán elindulok akkor megy az automata szivató,viszont ha 2x pumpálok a gázon akkor kikapcsolja az automata szivatót,és ~800-as fordulatra áll be.Ezt a pillanatnyi fogyi mérő is megerősíti jól,2-3 dl/órával leesik a fogyasztás.Meg érezni is menet közben,hogy kicsit lassabb a gázreakció mint meleg motornál,vagy ha megy a szivató.Azt nem tudom minek rakták bele ezt az opciót,nem szokom használni tul sűrűn.
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
mokus1
addikt
Picit offolnék.
Mennyit érhet reálisan egy Renault laguna 1.9Dci motor?2005-ös. 2 év itthon áll és van benne 70000km. -
tomcsi23
veterán
válasz attrax #10145 üzenetére
Persze, minden belepakolt holmit szépen gumipók alá. Ne mászkáljon már intenzívebb utazáskor.
Megyek olykor egy A-s mergával, női autó, tele szirrel-szarral, utastér is. Hátbazz, abban egy közepes fékezésnél is repül minden.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.