- iPhone topik
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- MIUI / HyperOS topik
- Magisk
- Számháborút nyerne az Ulefone Armor 26 Ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G31 - inflációkövetés
- Mobil flották
- Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
Hirdetés
-
Számháborút nyerne az Ulefone Armor 26 Ultra
ma 5G, IP68/69K, 120 Hz, 120 W, 121 dB, 200 MP, 512 GB, 15 600 mAh és walkie-talkie opció – csak néhány kulcsadat.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
ph A cég újdonsága azokat célozza, akik egy nagyobb fajta, hüvelykujjtámasszal ellátott, ugyanakkor pehelysúlyú eszközt vásárolnának.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz Kickass #10400 üzenetére
mol közép szar minőséget szokta hozni álltalába.
hát érezni nem max látni lehet a karter gázt.
gyujtás gondja lesz neki szerintem, legrosszabb esetben bepusztult az ecu vagy kevésbé rossz esetben az egyik befecskendező.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
mokus1
addikt
[link]
Jó kis egyes golf
Úgy látom bármit csinálnak vele ez megy -
Matthew
senior tag
Sziasztok!
Érdekelne valakit egy garnitúra 5x112-es 17"-os alufelni gumival? Egyenlőre egyben szeretném eladni.
A felni Alessio, kb 1 évet használt, a gumik asszem Michelin Primacy (megnézem majd pontosan), ezek kicsit többet használtak, kb 5-6mm mintával.Az eladás oka: komfort növelése, 15"-ra váltok, nem Pestre való ez a 17-es...
Üdv és B.Ú.É.K.!
-
Kickass
őstag
újra én
ott járunk h rotor/elosztófedél/gyújtás pipa, tekeri, szikra van elosztófedél sincs repedve illetve ki lett takaritva rotorral együtt, igy viszont benzin pumpa a tipp, lehet nem kap benzint valamiért, holnap vagy kedden okosabbak leszünk, a szerelő akkor nézi meg
-
rob210
nagyúr
Én most a szerelési és karbantartási leírásokat könyvet szereztem meg végre.
Renault power
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #10416 üzenetére
igazából bármelyik dél után, állt mindig fent vagyok, ha nem is ülök a gép előtt, rám írsz aztán elküldöm, van még K illetve Ke-jetes rendszeről doksim asszem common rail-ről is van.
jah meg egy kapcsolási raj digifiz-hez pár sorral.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #10417 üzenetére
Nekem csak a szimpla 2 es kell.
De arról minden
Sajnos rossz hírem van nekem is megszűnt a kedvezmény.
Hívtam ma a srácot, közölte megszűntette a főnöke a dolgozói kedvezményt.
Így most nekem is fáj a fejem, honan szerzek majd alkatrészt.Ráadául úgy néz ki az AC-pumpámnak átszakadt a membránja.
Több olaj van az autóban mint amikor betöltöttem.
A fogyasztásom kb 1 literrel megnőtt.Ez erre utal ha jól sejtem.
Renault power
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #10418 üzenetére
hát olaj több nem lehet benne több az első beinditás után mint amit beletőltőttél, akkor valószínűleg k* sok benzint kap és letudod folyni a gyűrű mellett, benzin probléma meg old, olaj cseréig nem használt a kocsit.
mivel a felhígult olajjal elég könnyen csapágyassá válhat.
fel jössz most átküldöm!
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Kickass
őstag
na meglett a hiba, rohadék hőgomba beszart, 113 fokot adott le tök hideg inditásnál emiatt letiltott az elektronika, kimérték holnap cseréljük, reméljük a kálvária egyelőre véget ér
különsképp vr6-nak köszönöm az ötleteket
-
marsu
addikt
Sziasztok!
Kevés pénzből szeretnék egy valami kis fogyasztású de mégis megbízható járgányt ...
... találtam egy VW Golf II GTD-t, nem túl drágán.
Vélemény?
Press any key to continue ...
-
rob210
nagyúr
A golf II-es GTD-knek egy baja van utálják a hideget, amúgy megbízható a világból a mai napig kimenő autók
Nekem Benzines van, de ezzel is nagyon meg vagyok elégedve.
Valóban olcsó fentartani.
Egy jobban felszerelt darab egészen kényelmes is.
Szóval olcsó autónak nagyon jó.
Ha kicsit több pénz összegyűlik a zsebedben akkor azért egy 3-as klímás az jobb választás.Renault power
-
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #10428 üzenetére
Emlékszel, ezt mi is néztük a múltkor. Egész szép darab.
De, kereskedőtől én nem vennék autót... persze ez csak én vagyok.Bár amit vettem magánembertől azzal is sikerült átb*szniuk.
Ezt köszönhetem a remek autós szakértelmemnek.[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
troland26
őstag
sziasztok
Szerintetek hol érdemes az ibizámba aksit venni ? Ha lenne valakinek valami jó tippje azt megköszönném .
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
ilyen autóval igazából nem mokolnak, nem éri meg esetleg kitakarítják lemossák aztán csokolom...
ha nem 5 ajtós lenne akkor lehet cserélném az enyémet rá, valami felspanolt TDI-t, gáz olaj lenne okosba aztán csesszék meg a benzint.
troland26:Üdv! nyilván ott ahol legolcsóbb, garanciát adnak rá (minél többet) találsz méretben és képességekben megfelelőt.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz VR6-Fan #10431 üzenetére
kimaradt énis kereskedőtől vettem a golfot, ezen (meg egy 4 ütemű trabi kombin kívül), a legolcsobb kocsi egy new beetle RSI volt, illetve talán a 2006-os bubu WRS STI
az ember annyit szólt hogy a kezünkbe nyomta a kulcsot néztek, aztán beszéljünk aztán ment vissza az irodába.
nem kezdet el össze vissza magyarázni sat sat... az ilyen kategoriás kocsival nem foglalkoznak manapság szabadulni akarnak tőle, mert a helyet foglalja, nyilván egy értékes (kevés km-s nagyon patika darab) ott próbálnak minden esetleges hibát elfedni, és fent tartani az árat.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Kickass #10433 üzenetére
én inkább egy jó állapotú golfot, de rám rám lehet mondani hogy gooof buzi vagyok
nekem a szuzik valahogy nem kellemesek, még ha tényleg csak tankol és használv elv lenne, akkor sem, kinek a pap, kinek a lánya.
bazz... ha valaki vinné a kocsimat most..
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Kickass
őstag
válasz VR6-Fan #10434 üzenetére
hát ilyen esetben egyébként tényleg a kinek a paplan elv...nekem ésszerűbbnek tűnik egy 7-8 évvel fiatalabbat venni, de ez persze csak az én véleményem
ha egyszer nagyon sok pénzem lesz én is simán veszek egy patent Golf II GTI-t vagy egy Corradot hobbiautónak mikor a Seatot vettem volt itt nem messze Nánáson G60 Corrado, egy bordó fél milkáért adták volna eléggé elgondolkoztam
-
VR6-Fan
veterán
válasz Kickass #10435 üzenetére
a sima GTI utcai harcosnak annyira nem jó, az inkább a minden napokban jó, mert alacsony fordulaton halál jól ellehet közlekedni vele és jól fogyaszt, de még is ha kell egy kis kraft akkor van.
a 129le-s 16V ha nincs valami isteni szerencséd akkor egy Fos, és nem is megy sokkal jobban.
a G60-hoz kell iszonyatos nagy mazohizmus, maga a konstrukció jó, de a tőltővel sokat lehet szopni, jah és zabál mindig mint a disznó..
ha tálálsz egy nem össze vissza állítgatott 139le-s 16V-t akkor az elég zsír mert azzal a teljesítménnyel már szedi a lábait a gépezet. viszont ha nem tolod neki akkor nem zabálja le a fejed, viszont mindennapi közlekedésben nem az igazi, a "nyomaték" szegénysége miatt vagy is sokat kell kapcsolgatni, persze ezt a nyomaték szegénységet úgy értem hogy max 2500 váltogatsz fel, 3000-től már halad, 4000 főlé meg nem nagyon kell forgatni, 4000 felett meg jön a móka.
amúgy ha Corrado csak is VR6 2,9.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
VR6-Fan
veterán
azért van még mit költeni az enyémre, ez azért elégé álmodozás volt részemről.
de 600-650k ahogy elnézem az itthoniakat, nem árulók zsákba macskát van 3 cserés dolog rajta, (no meg számomra közelről egy hányás a fényezés) a többit meg zárós időn belül meg kell csináltatni ha valaki nem csak 1-2 évig akarja használni, de az itthon fel lelhető (gyári) KR-esek közt elég patika.
az a baj hogy nekem azt meg kell vennem el kell hoznom (regadot meg kell kerülni, de úgy néz ki eltörlik talán..)és kell bele valami tisztességes motor.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
m3tr0
senior tag
-
Rolly
veterán
Sziasztok úgy tűnik, hogy van egy led aminek nem kéne világítania a skoda fábiában (kb 2 hónapja nem vezettem, s szerintem ennek nem kéne világítania...
A csatolt képen látható a fordulatszám jelzőnél a kis motor icon ami világít menet közben is ...
Valaki segítsen, hogy mit jelent az, s hogyha hibát az mennyire vészes ...
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #10446 üzenetére
én vennék, baromi jó alap, a vezérlése ha valami home made turbosat akarsz csinálni illetve a fűzőtt blokk is 300-350le-t elbír húzamosabb ideig.
hengerfejben nem nagyon tud tönkre menni semmi...
igazából maga a motor elég tartós darabb.
a tőltő nem a legjobb élettartamra, szóval ha valaki vesz egyet akkor úgy kell hozzá állni hogy töltő levesz Lajosmizsére elküld 1 hét múlva és pár 10e ft-vel vékonyabban vissza szerel és 40e km-ig öröm és bodádat!
amúgy meg az a baj hogy itthon baromira nem értenek ehhez sem, és kokányolnak jobbra balra.
Rolly:hiba van az ECU hibatárolójában valószínűleg, szírvíz/kiolvas/csekkol/javítás-csere ha kell.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23