- iPhone topik
- Jókora telepet kapott a OnePlus 13 is
- Vodafone mobilszolgáltatások
- iOS alkalmazások
- Elite szett, óriás telep és szuperfényes kijelző
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
zsolt19900
őstag
válasz bitpork #81650 üzenetére
elnézést kérek
szerk.: most már, hogy ennyit nyaliztam segítsen máááá' valaki, hogy miért felejti el az ablaklehúzást a komfortom lécci lécci
annyira megörültem -miután 5k/db áron megvettem a kapcsolókat- hogy megtanítottam, ment le és fel, de 3-4 indítás után elfelejti ez a vacak és taníthatom újra
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
-
-
cool13
őstag
válasz Mágus2 #81649 üzenetére
Téged ragadtalak ki, de mindenkinek szól. Ok hogy ki lehet szűrni.
De a hogyan, azt már nem tudjuk. Ezekre lennék pl. én kíváncsi. És szerintem mások is.De hogy konkrétabb legyek. Mit és hogyan nézzek vagy hallgassak meg, az 1.6 benzin SR és a 16V (ezekbél melyik a jobb pl?) változatnál, meg az 1.9 TDI motoroknál?
99-2003-ig
Aztán majd kérdezem a bódét is modellekre bontva. -
Kickass
őstag
válasz bitpork #81644 üzenetére
A fehérvári autókat szerencsére tudom véleményeztetni, egy cimborám ott dolgozik már egy ideje le szokta nekem csekkolni a potenciális jelölteket.
Pl a kék Cordobát is ó fotózta nekem körbe.A másikat sajnos nem tudom megnézetni, de ha szimpi az eladó telóba (nálam ez is számít, volt már pár amit azért ignoráltam mert az eladó épp hogy nem küldött az anyámba mikor meg mertem kérdezni megvan e még az autó és mikor lehet megnézni) akkor rászánom az összeget benzinben hogy elmenjek megnézni.
Morris: Nem is ezt várom el, ez is csak egyfajta előszűrés. Passatból is láttam már dízelt benzinest vegyesen. Sajnos a hirdetések csalókák, itt a környéken eddig csak lyukra futottam. Részben ezért is linkelgetem ide is a jelölteket hátha vmi vkinek szemet szúr.
[Mágus: ennyivel gyengébb az 1Z? (11lovas AFN-t már próbáltunk többet is, egy komolyabban vehető tulaj volt, nem sikerült megegyezni) arra gondoltam ha 66kw-ból találnék megfelelőbbet akkor azért a gyengélkedésen segíthetne akár egy chipchiripp? rosszul gondolom?
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz zsolt19900 #81654 üzenetére
beszéltem elektornikásos emberkével, azt mondta, hogy vagy nagyon leesik a feszültség indítózáskor, vagy pedig nincs meg valami testelés és ezért felejt el a modul le és felengedni 1gombnyomásra
ez lehetséges lehet? semmi más nem lett utólag csinálva vele, csak egy utólagos távirányítós kp zár lett bele szereltetve, de azt mondta annak nincs köze hozzá
mondtam neki, hogy az ajtószigetelést az miatt nem szeretném megbontani -ugrana 13k kb- szóval még megrágom
de jókat mondhatott a figura?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Cheesy
őstag
válasz cool13 #81637 üzenetére
Többféleképpen lehet értelmezni a dolgot.
Én csak a saját tapasztalatomat tudom leírni, illetve az alapján nyilatkozni. Szokták mondani, hogy okos ember más hibájából tanulÁltalában a használtautókról készült képeken, lásd a Kickass által linkelt utolsó két autót (én csak azokat néztem) érthető módon a valós állapotot nem teljesen tükröző, kvázi ideális állapotot örökítik meg. Logikus, hiszen ha hirdetsz valamit, akkor úgy érdemes fotózni, hogy kellesse magát. Ehhez az ember társít egy általános, feltételezett műszaki állapotot a fejében, amit azonnal kiszínez, mereng rajta, hogy milyen fasza kis gép lehet ez, zöld mezőn, csillog-villog, biztos vigyáztak rá, stb. ÉS milyen jó áron adják... must have. Mivel viszont .hu-ról van szó, ezek a feltételezések túlnyomó részben bebizonyosodnak, hogy alaptalanok.
Az A4 előtt is megnéztünk egy jópárat, amit telepen láttunk ilyen árfekvésben (600-700k) undorítóan néztek ki. Komolyan nem tudom, hogy tudják azokat eladni, vagy csak valami fedőcégek az autótelepek és csak pénzmosásra kellenek, nem tudom. Magánszemélynél már jobban nézett ki a kínálat, de itt sem szabad adni egyik szavára sem.
Tehát amikor a 700-800k-s ársávot ajánlottam, azt azért tettem, mert úgy tapasztaltam, hogy a 400-500k-s gépek idealizált állapotát egy 700-1000k-s ársávban látja viszont a valóságban is az ember.
Persze még ott is van bőven lehetősége, hogy aknára lépjen...A 930k-s A4 B5-re eddig 190k-t költöttem.
[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz cool13 #81660 üzenetére
Értem a kérdést, de nem tudom biztosítani, hogy a tanácsaim alapján minden hibát kiszűrsz.
A hallgatózáshoz tapasztalat kell, hiába hallod a motort, ha nem tudod értelmezni, amit hallasz. Ezért visznek magukkal szakembert a vásárláshoz. Aki szedett már szét pár ilyen motort, tudja, milyen hiba van a hangok mögött. Ezek relatív dolgok, tanulhatóak, de egy hét alatt nem tanulod meg, ezek évek során alakulnak ki, de sok motorteret át kell túrni hozzá.
Laikusként is meg tudod nézni például, hogy milyen fordulatról épül fel a turbónyomás, mennyit késik a gázreakció, ha elrúgod. Ingadozik e a teljesítmény, mennyire füstöl az autó bármilyen színűt, mind árulkodó jel.
Benzinesnél minden nesz árulkodó, indulásnál csörög a katalizátor, remeg az autó, ingadozik az alapjárat, fuldoklik padlógázon.Aki nem ért hozzá, vigyen szakembert és fizesse meg, vagy az átviszgálásra ne sajnálja egy független szervizben. Azok szétkapják a kédergumikat pillanatok alatt és megmondják, hány darabból lett összerakva az alváz.
A külső cserélt elemeken nem rugóznék, cseréltek sárvédőt, ajtót... na és? Akkor mi van? Ha nem sérült az alváz fontos teherviselő elemei közül egy sem, kit érdekel egy 10+ éves autónál, hogy más a külső borítás.
Kickass Ha találsz egy nem szétfaragott, leharcolt, lefingott 1Z-t és megíratod, akkor sem lesz olyam megbízható mint a gyárilag 110 lovas, ha megírják, hogy alulról húzzon, az eredeti turnyóval kormolni fog, mint a sz@r.. Ezekben a passatokban nem csak 1Z volt 66kw, van ott AHU is.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Még ha át is van nézetve eg autó, akkor sem lehet garantálni, hogy nem fog fogyni az olaj, a hűtővíz, vagy nem adja be a kulcsot a kifizetéstől számított 5 percen belül. Használt autó, ennyiért benne van a zsákbamacska. Az áttvizsgálással sok mindent ki lehet zárni, és ki is kell, de ne várjatok csodát, senki nem lát bele a technikába. Hiába a kompressziómérés, ha a turbó locsolja az olajat az intercoller-be, nem derül ki, csak ha hazavitted és használtad legalább 1000km-t.
Átvizsgálás, kipróbálás, több szem többet lát alap.
[ Szerkesztve ]
-
-
tresh
veterán
válasz maggi1886076 #81672 üzenetére
Jah de nálam a pd 1.9 vagy 2.0 egyre megy mind jó csak a fos siemens ne legyen
-
ßrainiac
addikt
Morris: lesz elotte-utana kep a foliazasrol?
En ilyesmin gondolkozom jo ideje. Vagy van ez meg szinesben is.
-
Morris
veterán
válasz ßrainiac #81674 üzenetére
Előtte kép nem biztos, mert reggel 8 óta ott van a fóliásoknál. Bár nem emlékszem, lehet, hogy csináltam korábban képet a konzolról. Ha mégsem, akkor a neten fellelhető. Szinte az összes highline felszereltségű passat ezzel a fos fabetéttel jött ki.
Utána kép tuti, hogy lesz.Érdekes az is, csak nekem egy kicsit csicsás.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
Nem tudom nem vagyok felni szakértő de nekem pl a parbolba kívülről is látszik a gyári számozása gondolom azért nem csak a kupak alapján látszik ez ha nem eredeti.. nekem tényleg csak annyi hogy jobban tetszene vw kupakkal ha már vw alá rakom
Jut eszembe parabolhoz ha tudsz gyári kupakot linkelni azt megköszönném
Ja ha már felni reggel lőttem egy b7 cabrion ami kamu rs4 akart lenni
[ Szerkesztve ]
-
Cheesy
őstag
Régi belső, kopott (de nem repedt) műanyag elemeket hogyan lehet esztétikusan felújítani?
Kértem ajánlatot A4 B5 szivargyújtójára (kézifékkar mellett, lenyomós, felbukós) házzal együtt, 24k.www.vakbelmutet.hu
-
ßrainiac
addikt
válasz Cheesy #81689 üzenetére
Plasti dippel lefujod
-
varsam
őstag
nekem is van egy problémám:
Pár napja a központi nem nyitja/zárja a jobb hátsó ajtómat, csak manuálisan tudom Mit tudok én vele egyszerű halandóként kezdeni?
-
Cheesy
őstag
válasz ßrainiac #81695 üzenetére
Néhány hete már utánanéztem ennek a flakonból fújható gumiszerű műanyagnak... de nem tudom mennyire tartós. Ilyet max a váltó előtti, a hamutál alatti kivehető műanyagra gondoltam fújni.
De pl. a műszerfal alsó részének elemei, a középső box...
Levélszerűen van 1-2 helyen lepattanva róla, azt pl. ki kellene pótolni akkor, hogy sima felületet kapjak. Erre milyen eljárás jó?www.vakbelmutet.hu
-
ßrainiac
addikt
válasz Cheesy #81697 üzenetére
Baromi tartos, itt egy video rola, ha jol emlekszem el is meseli h mennyi ideje van a folia, meg hogy milyen regi kosz, stb. Ugye itt kulso hasznalatrol beszelunk, de szerintem jol szemlelteti, hogy mit bir a cucc.
Azt, hogy mivel tudod kipotolni nem tudom, egyszerubb lehet a regit lecsiszolni rola es utana rafujni talan.
Egyszer en is megcsinalom, ha nagyon szetkopik majd.
Új hozzászólás Aktív témák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- OLED TV topic
- PlayStation 5
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Milyen autót vegyek?
- Termetes, 21:9 képarányú gaming monitort újított a Philips
- Philips LCD és LED TV-k
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Borderlands 3
- iPhone topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest