- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #7202 üzenetére
passat sedan VR6. és itt pörgöt 6000-ret, és jlezem még csak 270-280 lovas
root:a turbos gyárilag 6500nál van tíltva, passz még nem lett kiforgatva tíltásig, mert igazából padló gázra 130 körül még vígan kapar. (értsd elpattog a kocsi az úton)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
Na most akkor kezd megtelni a tekem.
Már minden kezdett tetszeni az autón, erre újabb hiba jött elő.
Ha teljesen alászedem a kormányt jobbra akkor mielőtt elérné a végpontot, egy apró halk kattanást vagy mit lehet hallani?
Lehet, hogy a kormánymű végén kivan a fogasléc mintája?
Ha balra szedem alá akkor meg nem csinálja, de érdekes surlódó hangot ad ki magából amikor elindulok, gondolom ott valamibe beleérhet a kerék.Ritkán kell alászedni a kormányt teljesen, de sajnos én nem szeretem, ha baja van az autónak.
Renault power
-
rootkiller
őstag
Az a G feltöltő az milyen cucc? Hogyan működik?
Amúgy a szívó motor az vákuum hatására szívja be a levegőt? Parasztlogikával gondolva az úgy műxik, hogy mikor nyitva a szelep, akkor megy bele az üzemanyag, és a maradék helyre meg szívja a motor a levegőt?
[ Szerkesztve ]
Artengo TR 990 Pro
-
DeadMeat
veterán
válasz rootkiller #7206 üzenetére
Kompresszor.Olyan mint a turbó,csak a főtengely hajtja,nem a kipufogógáz.Igy a nem a mocinak kell a levegőt beszíjni és jóval többet kap igy,amihez + üzemanyag jár,ettől a többletteljesítmény.
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
DeadMeat
veterán
válasz rootkiller #7208 üzenetére
G-Ladder,ha jól emlékszem.Ezt a nevet kapta.Gondolom a merci a compressor nevet akkor már lestopizta
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
rootkiller
őstag
És mekkora teljesítményt képes leadni egy Golf II G60??
Artengo TR 990 Pro
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #7206 üzenetére
merci ha jól tudom mindig is a jóval praktikusabb rochfuvos kompresszorokat használta (tuti nem jól írtam le!)
mint ahogy most a konszern is ezeket használja a motorjaihoz.
túl kép jah vákum miatt, mert ahogy megy le a dugó úgy egy finom vákom képzödik a hengerben.
hát ennél egy picit bonyolultabb mert van olyan motor ahol a szívó csőben megtörténik már a keveredés van ahol a keverék.
és a befecskendezés mindig attól függ hogy mennyi levegőt (manapság már oxigén-t) szívbe a motor mindig ahhoz van állítva a gyujtás és a befecskendezett mennyiség.
amúgy G-tőltős kettesből asszem 3 volt ( 2 tuti, PG és 1H motorkoddal)
a PG a mezei G60-as 160le-vel. az 1H meg a rally-ba volt csökkentett henger űrtartalommal és megnövelt töltőnyomással, gyárilag Supersprint kipuffal az olyan 188le-t tudod.
és volt a 3G ha jól emlékszem ott egy olyan motor kereszteztek mint az enyém (KR) és egy PG-set ebből jött ki 210le és közel 300nm, gyárilag 71 ilyen motort csináltak ez a golf 89-ben 5,6sec alatt futotta 0-100-at.
jah maga a G-töltő nem egy jó konstrukció, VW gyárilag 70e km-nként cseréltette (vagy manapság felújítani illik).
a technikai h.sz.eket minek teszed off-ba?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
DeadMeat
veterán
[link] Nem csúnya
Másem tudok szélesebb felnit feltenni a kocsira mint 7 col,nem fér el már a kerékjáratban Agyő kt5
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
VR6-Fan
veterán
válasz DeadMeat #7212 üzenetére
peremeztesd ki
hát nem tudom a bőrőzés azért 1-2 helyen ráncos, kár a csomi ajtóért de azok az első lámpákat rúgnám ki elég gyorsan...
de persze izlések és pofonok.
Andris:800juro ért beb@szna ha nem állna jól rajta egy rally front. de kis lökösöknek szerintem nem áll jól.[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
fekeandras
őstag
Erreleszek még nagyon kíváncsi ha kész lesz mit fog menni
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #7217 üzenetére
azért a turbo nyomo oldala még nem volt bekötve
van még vele munka bőven az tuti, amúgy miből való a V8?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
-
rootkiller
őstag
Nah megvolt a tetőpolír, de különösebben nem ért semmit, nagyon mély karcok vannak rajta.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz gamerkiller #7226 üzenetére
Háát igen... Dicső VW konszern autó a japán kacat ellen.
(elfogult vagyok)
Artengo TR 990 Pro
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #7227 üzenetére
azért a skodán lehet elment a nyúlvány
viszont a colt jobban is megy.
mint ahogy a Te ABF-es ibizadnál is jobban megy egy kettes GTi, majd 400kg-vel könnyebb, valamit valamiért
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #7229 üzenetére
maradjunk annyiba hogy 1100 felett vagy viszont a CW picivel jobb.
oké, csak hoztam egy példát.
amúgy minek tetted off-ba a h.sz.-ed?
tibi666:az még nem is lenne gond, de van is neki egy
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tibi666
senior tag
válasz rootkiller #7227 üzenetére
Kicsit régebbi konstrukció ám a Colt, mint a Fabia.
Te 16 évesen tényleg csak szerelmes lehetsz az Ibizába és nem is kell más.
-
tibi666
senior tag
válasz rootkiller #7232 üzenetére
De csak óvatosan, kezdő jogsival nem feltétlen lesz majd szerencsés egy ilyen erős, könnyű autó.
-
rootkiller
őstag
válasz VR6-Fan #7230 üzenetére
Forgalmiba 1080 van, de igazából annyira nem foglakoztat, nem érdekel hogy jobb vagy rosszabb az MkII, mert tudom, hogy a súly miatt elveri. Amúgy ezen a lapon nem értem hogy olyan mér nincs hogy 80 to 120 in 3, nem 4be meg 5be kell mérni, hanem úgy, hogy leadja a közel max teljesítményt, de lehet, hogy a 2->3 ideálisabb 80->120ra ibiza cupra gti 2.0 16V 0 a 195 km/h fond de 4 !!
Artengo TR 990 Pro
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #7232 üzenetére
zárt területen gumi oldal fallal és nem rá rúgni a kuplungot, mert Te is elszaggatod az egyik motortartó bakot, bár nálam a 23 év is közre játszott.
nekem 805kg van a forgalmiba, szal nem túlságosan mérvadó számomra.
3.-ba a legideálisabb amúgy ott már kitudod autózni a kocsit és elég nagy sebesség tartományba ideális
jah is akár akár mint mond, direk szűrőt ne tegyél fel!
tibi666: ha lenne neki , miért nekem is "kezdő" jogsim van, még is élek (nem nem azt mondtam hogy tudok vezetni, csak azt hogy élek, tudom hogy szarul vezetek pont úgy mint egy bunkó nagy papi )
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #7236 üzenetére
GTI 8V?
amit bár a hajtásod
minden autónál más nekem nem szokásom rárúgni a kuplungot, ha elakarok indulni akkor 1200 körül elkezdem felengedni és szép lassan nyomom gázt amit leléptem a kuplungról padló.
amúgy ki hogy kuplungol indulásnál, már akinek nincs rajt automatikája ?
jah és alacsony fordulaton ne akard hirtelen rá engedni a kuplungot mert akkor szokás lefulladni.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #7238 üzenetére
nekem meg alá kéne rakni végre a szervot meg a bakot kicserélni..
bár így 15X7 colon meglepően könnyű tekergetni..
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #7240 üzenetére
612X volt már szerintem linkelve ide, de ment egy pű.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #7242 üzenetére
nekem sem a kora, sem a színe nem tetszik(jellegtelen), de hát ez van.
azért szeretem a "hisztijeivel" együtt.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rootkiller
őstag
válasz VR6-Fan #7243 üzenetére
Milyen szép lenne, ha újra a 80as évek lehetnének, vadi új Mk2 GTI 16V-kkel, meg a zsebünkbe az árával. Rögvest mennék ki érte németbe.
Amúgy meg ezek az autók így is sokkal többet érnek, mint egy vadiúj suzuki vagy egy ócska chevrolet. Televan a város SuzukiTeamSopron-os kocsikkal, émmeg rosszul vagyok hogy egy szar szuzukin mit lehet tuningolni.
Artengo TR 990 Pro
-
DeadMeat
veterán
válasz rootkiller #7244 üzenetére
Izlések és pofonok A szuzikat sem kell azért lebecsülni,egyáltalán nem roszak.Meg azért tudnak meglepetést okozni
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
vicces
addikt
válasz rootkiller #7234 üzenetére
na most ebben a videoban mi a pláne??
az én 1.4es szar ibizám is megy ennyit:)
-
vicces
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest