- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gamerkiller
senior tag
Sry, időlimit off mire megrajzoltam..
Valami ilyesmi.. Az az ötlet hogy csak vég legyen rárakva, már ott is elbukott amúgy hogy ahogy a csodálatos rajzomon látszik is, a kipuf vége hajlított :S
Uhh most kimegyek és csinálok egy képet róla
Nem, nem lesz halk a cucc, szerintem a héten még fel is rakatom rá.. Ahogy nézegettem, igen, sokkal nyitottabb.. Ahogy szemmértékre láttam nem volt kevesebb 4-5cm-nél a belső átmérője, ahol átláttam..
Ez speciel 22.000 forint lesz + a felrakás, bár nem hiszem hogy az sok geppa lenne..
[ Szerkesztve ]
Sony PSP Slim & Lite + 8Gb, Nokia N Series 73 + 2Gb ¤¤ Steam: hayhap4pa ¤¤ Bad Company 2 : Hayh4
-
VR6-Fan
veterán
válasz gamerkiller #7601 üzenetére
ha nem kell a csövekkel szórakozni akkor nem lesz olyan horror a munkadíj.
hát jah akkor jól gondoltam full nyitott a motyó, szomszédok szeretni fognak
meg kicsit hondás hangja lesz a kocsidnak.
gondolom tévhited nincs hogy teljesítmény növekedés etc?
más: csináltam egy ilyet
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
gamerkiller
senior tag
válasz VR6-Fan #7602 üzenetére
Ha arra gondolsz hogy tudom e hogy teljesítmény növekedés várható akkor: Nem.. Gondolkoztam, és mondták is hogy elméletben kell lennie, mert könnyebb a gázok áramlása , ergo könnyebben jár a motor, többet kajál.. Ha hülyeséget beszélek, kérlek javíts ki!
[link] Szerintem ez a dob hamarosan át fog égni.. Nem?
Szomszédok? Kit érdekel? Bal oldalt öreg mami, az csak a tyúkjaival törődik, jobb oldalt meg egy kisebbségi akivel már 2 éve nem beszéltem.. Majd kapják az ívet.. Padlógázzal lesz a kimenetel innen
[ Szerkesztve ]
Sony PSP Slim & Lite + 8Gb, Nokia N Series 73 + 2Gb ¤¤ Steam: hayhap4pa ¤¤ Bad Company 2 : Hayh4
-
rob210
nagyúr
Jó a téma nekem is kéne cserélnem a kipuffogót de nekem gyári kéne vagy utángyártott gyárival megegyező.
Ilyet nem tud valaki a kettes golfra.?Más:
Megnéztem nincs stabilizátor rúd.
Renault power
-
gamerkiller
senior tag
Bocsi, nem láttam a szerkestést...
mod:várjál neked a lökös egyáltalán ki vna vágva a kipufnak ?
Nem, még nincs de azt mondták hogy meg lehet oldani úgy hogy ne látszódjon, csak a hang legyen... De annak meg azért furcsa az elgondolása, mert aki nem ismeri az autót, az csak kiröhögi hogy lyukas a kipuff.. Majd meg kell oldani valahogy, lehet le lesz hajlítva hogy..: Pill, rajzolok
Sony PSP Slim & Lite + 8Gb, Nokia N Series 73 + 2Gb ¤¤ Steam: hayhap4pa ¤¤ Bad Company 2 : Hayh4
-
gamerkiller
senior tag
válasz tomcsi23 #7606 üzenetére
Na, rajzoltam! Nem túl jó, de a lényeg kivehető szerintem! Érted hogy gondolom? [link] Láttam már ahogy így volt megcsinálva, olyan fóbia volt mint ez, csak kombi... Annak se volt kivágva!
Hondás hang? Mindent megér [link]
[ Szerkesztve ]
Sony PSP Slim & Lite + 8Gb, Nokia N Series 73 + 2Gb ¤¤ Steam: hayhap4pa ¤¤ Bad Company 2 : Hayh4
-
gamerkiller
senior tag
válasz gamerkiller #7607 üzenetére
Sony PSP Slim & Lite + 8Gb, Nokia N Series 73 + 2Gb ¤¤ Steam: hayhap4pa ¤¤ Bad Company 2 : Hayh4
-
VR6-Fan
veterán
válasz gamerkiller #7607 üzenetére
nyugi az a dob majd 5-6 év múlva fog átrohadni elég vastag anyagból vannak azok.
értem hogy akarod, de nem lesz alacsony?
nem jellegzetes honda hangja lesz, hanem hangos relatíve mély.
jah remus, kicsit más széria, no meg VR6, kicsit más mint a Tied a videon nem a kipuf hangot hallod, hanem magát a motorét
szvsz a tiednek még egy nagy direkszűrővel tudnál elég jó szívóhangot csinálni, de nem tesz jót a motornak föleg ha nem mosogatod rendesen.
teljesítmény növekedést se ez a végdob se egy direk szűrő nem fog hozni, se a sport gyertya, se a sporty gyertya kábel.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
gamerkiller
senior tag
válasz VR6-Fan #7609 üzenetére
Nem hiszem hogy alacsony lesz, mert láttam már ilyet ilyen megoldással.. Szerintem a szívóhang így is elég jó, nekem bejön...
teljesítmény növekedést se ez a végdob se egy direk szűrő nem fog hozni, se a sport gyertya, se a sporty gyertya kábel. -->> Teljesítmény? Hova még? Jó ez
Motormosás: Sosem volt még..
Cél igazából az, hogy szép hangja legyen!
tomcsi23: De legalább jól néz ki! [link]
[ Szerkesztve ]
Sony PSP Slim & Lite + 8Gb, Nokia N Series 73 + 2Gb ¤¤ Steam: hayhap4pa ¤¤ Bad Company 2 : Hayh4
-
rootkiller
őstag
Csináltam képeket az Ibizámról: [link]
Nem túl jók, de hát ez van...
Artengo TR 990 Pro
-
m3tr0
senior tag
Sziasztok ismét.
Nos, a múltkori 3-as Golf váltó nem lett jó a 2-esbe. A 3-asnak más a kihajtása, a belső féltengely -csukló mérete különböző. Hoztam hozzá 3-ashoz való csuklókat, azok felmentek az én féltengelyeimre, viszont vastagabbak, így a tengely végére nem fért fel a szintergyűrű.(asszem szinter..lehet nem az,akkor javítsatok ki)
Így ma elmentem egy bontóba ahonnan hoztam egy 2-eshez való váltót.
Remélem jó lesz.Adtak rá beszerelési garanciát is. Most már tényleg bízom benne,hogy megoldódik a probléma.Lehet egy blogot kellett volna, indítanom...
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
VR6-Fan
veterán
válasz gamerkiller #7611 üzenetére
nem a motort, a direktszűrőt illik mosogatni.
majd egy picit húzzál neki úgy gázt hogy a pillangó fölött szét kötöd a levegő csövet, úgy tényleg jó szívó hangja lesz.
tomcsi:non figuratív +10le sárkányos matrica +15le
az ilyen neonos stroboszkopos anyám nyálakat szoktam diszkó járatnak hívni, és álltalába ezek szoktak vér szemet kapni amikor meglátják az öreg szaromat.
ilyenkor szokott jönni az a mozdulat sor hogy mellé vagy elé gurulok és kuplung "kis" gáz. aztán mindjárt nem szoktak leszorítani vagy a seggembe jönni
vagy ha agresszorkodnak akkor az esetek 90% kiderül hogy üvegszál meg gitt van meg über optika, csak erő nincs hozzá...root:elég jó állapotban van, de lesz vele melo azért.
m3tr0:lesz az még úgy se kitartás
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
válasz VR6-Fan #7614 üzenetére
hogy a kék ablakmosó fúvókákról ne beszéljünk.
Szerintem ez a diszkós villogás ratyi, annyival jobb ott a helyzet, hogy ezek nem annyira gagyi cuccok, mintha minőségibb lenne.
Az tény, hogy leginkább az 1.2-1.4-es csodákra szoktak ilyeneket pakolni, hogy teljes legyen a kép, racing powa....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
m3tr0
senior tag
VR6-Fan: köszi, kitartok,muszáj.
Kapható még 98-as benzin? Mert elméletileg azt kéne tankolnom...vagy toljak bele 100-ast? Vagy milyet? Eddig 2 szer tankoltam, mind2 alkalommal 95 carrera-t tettem bele. zöld, kék (osztrák ) benzinkútnál.
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
VR6-Fan
veterán
abba 98-ast?
minek?
egy karbis kocsiba?, ott olyan minimális lenne a teljesítmény nővekedés és a fogyasztás csökkenés...95 bőven jó bele. magas oktán szám verseny sportba érdemes ahol minden egyes le-t ki kell facsarni a motorból és egy bizonyos hepptán számú üzem anyaghoz lövik be a keveréket.
az utacai autóknál meg nem szokás belőni annyira a keveréket és az oktán számmal a hepptán-oktán arány ezeknél az üzemanyagoknál nem változik annyira.
remélem nem írtam akkor baromságotam 98 már nincs.
igen osztrák még azt hiszem.
ha megnyugtat nekem is kb 100k-t kéne rászórnom hirtlenjében a futóművemre .
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz tomcsi23 #7618 üzenetére
mint már mondtam egyszer valahol itt a forumon, tök mindegy ugyan azt a 98-ast tankolod 99-100-as címszóval mint anno a rendeset...
a 98->96
szóval teljesen felesleges ezen gondolkodni, azt kell tankolni amit megéri, ha megéri nekem a +forintokat a drágább benga akkor azt.
egyedül a 95-ös szokott nagyából jó lenni.
(a magyar kutak 95% mol benzint kap.., csak saját adalékot kevernek bele, már ahol)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #7617 üzenetére
Nem is a teljesítmény növekedés miatt, hanem azért mert a gyártó is azt írja elő.
Semmi másért. Akkor majd marad a 95 Carrera..oszt kalács.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #7624 üzenetére
Azon a VW -s oldalon, amiről te szoktál infókat linkelni.
A motorkódoknál, ott van a tankolandó üzemanyag minősége feltüntetve.
Az enyém GU-s.[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
Agostino
addikt
Üdv.
Asszem itt a helyem. Kérdeznék egy szakértőt, hogy III-as VW Polo-ra milyen ablaktörlő gumikat vegyek? Gyanítom nem mindegy azért, hiszen ahány autó, annyi szélvédő.
A másik kérdésem az lenne, hogy melyik netes siteon nézzek körbe ugyan ezen típusba passzoló váltógomb után? Totalcar netshopjának felhozatalát ismerem, csak nem akarok úgy berendelni valamit, hogy közben nem is jó a kinézett termék. Eredeti Polo váltót találni szinte esélytelen, e-Bayen találtam egyetlen egyet, használtat, forintba átszámolva 10 000-ért.
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
Agostino
addikt
válasz DeadMeat #7627 üzenetére
Üdv.
Persze, érdemes a márkát megfizetni, szóval akkor közülük is fogok választani. A lapátok maguk tehát nem rendelkeznek speciális kialakítással, ami miatt esetleg egy-egy gumi nem mehet bele?
Bontók. Na igen, erre én is gondoltam már, csak sajnos nem igazán vagyok jártas ilyen körökben. Ha van valami bejáratott bontó-hálózat vagy valami hasonló akkor körbenézek, ugyanígy, ha vannak, akiket érdemes kerülni, azokat kihagynám, de személy szerint nem ismerem mélyebben őket.
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
DeadMeat
veterán
válasz Agostino #7628 üzenetére
2 féle van:a régebbi kampós rögzítésű,meg az uj ez az aero blade vagy mi a neve.Szóval csak a rögzítésre kell figyelni.Mert szerintem te nem csak a gumit akarod cserélni,hanem az egész lapátot.Ugyhogy sasold meg milyen a felfogatása,és ugy keress.De ált a boltokban megmondod mihez kell,tudják mi való rá.
Bontókat meg keresni kell neten,és telefonálni.Sajnos én sem ismerek tul sokat.Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
gamerkiller
senior tag
válasz VR6-Fan #7602 üzenetére
(#7615) tomcsi23: Most ezzel a hsz-el arra szeretnél célozni hogy minek szeretném megcsinálni ezt az 1.2-es gépet úgy ahogy elképzeltem? Nem tudom miért nézi le mindenki a kis lökettérfogatú motorokat, pedig igencsak meglepődnének egy páran ha egy pirosnál találkoznánk....
[ Szerkesztve ]
Sony PSP Slim & Lite + 8Gb, Nokia N Series 73 + 2Gb ¤¤ Steam: hayhap4pa ¤¤ Bad Company 2 : Hayh4
-
VR6-Fan
veterán
válasz gamerkiller #7630 üzenetére
az enyém kicsit más téma
de ha volt a skodának akkor Te is csinálhatsz olyan képet mint nekem
Sebering lett végül?
egyikünk se az a fajta ember aki lenéz bármilyen autót, csak tisztába vagyunk azzal hogy a milyen mit bír, és az épp terítéken lévő kocsi mit bír.
(azért attól még nem kell tartanom hogy majd a varrogép motoros turbos Skodák/VW-k/Seatok a városban megfonak egy lámpánál, mert hiába lesz 120-130le ha 1300kg hozzá)személy szerint én azokat nézem le akik "kis kocsiban ülnek" és arról azt hiszik hogy verseny gép.
pl Tomcsi is nézet már el elég csúnyán egy lámpázás, de azt fogjuk a szélvédő fűtésre
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
gamerkiller
senior tag
válasz VR6-Fan #7631 üzenetére
A matrica az csak van..
(azért attól még nem kell tartanom hogy majd a varrogép motoros turbos Skodák/VW-k/Seatok a városban megfonak egy lámpánál, mert hiába lesz 120-130le ha 1300kg hozzá)-->> Csak ezek a "varrógép motorok" egy kicsit fejlettebb technologia mint a régiek, és az 1200cm2-hez társul 80-90-100Le amit mindenki elismer hogy nem rossz egy utcai autótól.. Szigorúan szerintem!
A súly is csak azért annyi, mert van benne anyag.. Linkeltem a képet amikor összekoccoltunk egy Colt GTI-vel... Hiába 120-130Le ha 600kg.. Küldte is a biztosító az értesítőt hogy totálkáros lett a kis rizsrakéta.. Megéri e?
Amúgy egy a Fábia nem azt mondom hogy full pro streetracing zsír, hanem azt, hogy lehet vele állatul is, és dinamikusan is közlekedni.. Csak hozzá jön még az is hogy: Biztonságosan!
Full Respect!!!
Sony PSP Slim & Lite + 8Gb, Nokia N Series 73 + 2Gb ¤¤ Steam: hayhap4pa ¤¤ Bad Company 2 : Hayh4
-
gamerkiller
senior tag
válasz gamerkiller #7632 üzenetére
Sony PSP Slim & Lite + 8Gb, Nokia N Series 73 + 2Gb ¤¤ Steam: hayhap4pa ¤¤ Bad Company 2 : Hayh4
-
DeadMeat
veterán
válasz gamerkiller #7632 üzenetére
A befecsi korszerűbb ja.Meg az elektronikából is több van.Oszt kb itt ennyi is a különbség.De hidd el,az ő motorja akkor is menni fog,ha több olajat eszik mint benzint,de a mienk addigra rég motor,de inkább elektronika halott lesz
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
VR6-Fan
veterán
válasz gamerkiller #7632 üzenetére
na és szerinted ha én az ős szarom ra rá rakok egy turbot és kb 0,8bar-al megtöltöm hány lovas lesz?
mivel ezek a ~100le körüli 3 hengeres mocik mind turbosak lesznek.
és turboval meg a csillagos ég a határ lásd 70-80-as évek BMW 4 henger 1500cm egy turbo 1500lóerő.
no azért egy korabeli német és egy korabeli japán gépet nem hasonlitgatnék össze ilyen téren, no meg ezeknél a kocsiknál az se mindegy hogy hány %-uk gitt vagy rozsda.
állatul biztosan lehet de dinamikusan csak nehezen.
van a családba ilyen 1,2-es sedan fabia, hát őőő nem az én világom na
aprópó miben fejletebb? motronic már 20 éve van a digifant is bőven tudta ezt a teljesítményt (88-ba 1,3-as motor 75le), csak több benzin kellett hozzá.
szal mindegy majd egyszer ha huzamosabb idejig fogsz vezetgetni egy 1,6-os 100le-s kocsit egy kb olyan paraméterekkel rendelkező bodéjú kocsiban mint a Skodrid, akkor meg érted.
jó látni hogy a skodánál még nagyából az eszüknél vannak az emberek és nem a doblemezbe rakták az ECU-t!
DeadMeat:áhh akkor "szaré hugyé" megy gyűrűzöm és a köv 500e km-ig csöndbe lehet a 16Volt
szóval lényeg a lényeg akkor más volt az autó gyártás célja, mint ma.
amúgy ha a sok környezet védelmi "baromságot" kidobálnánk a mai kocsikból teljesen máshogy mennének a fogyasztás is más lenne, de akkor lehet hogy nem lenne gond a köv autó vásárlásnál...
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #7635 üzenetére
Na ez most összetett lesz.
-A benzin témához annyit, hogy én mindíg 95-öst tankolok, csak 1500kmenként teszek egy tank benzinhez egy STP adalékot.
Nagyon jó anyag mindenkinek csak ajánlani tudom.-A lóerőhajhászáshoz annyit tudok hozzászólni, hogy ennyi lóhoz a hajtásnak és a váltónak is olyannak kell lenni, ami elbírja.
Hiába van 200Le egy autóban ha hosszú váltója van akkor lomha lesz mint a dög.
Ha meg rövid a váltó akkor a végsebessége lesz alacsony és pörögni fog ergó sokat fog fogyasztani.
(valamit valamiért)-Rozsda na igen ha valaki karban tartja az autóját akkor nem lesz rajta rozsda teszem azt rohadás.
-1.2 / 1.3 / 1.4 / 1.5 / 1.6
Számít az ürtartalom még hozzá nem is keveset.
Hiába van alattad 1.2 hiper elektronika az én 1.6 os öreg "szarom" garantálom, hogy nyomatékban megesz reggelire.
Ráadásul erre a példa a haver 1.4 es ford fiestája.
Zsír új autó az enyém 20 éves aztán még is úgy el kentem a száját egy kis vadulásnál hosszú tiszta útszakaszon, hogy azt hittem a gyerek kiszál és felgyújtja a kocsit.
Pedig jól vezet a srác.
A tesóm suzuki sedanja is frissebb újabb autó.
Beült kicsit odalépett és majdnem elolvadt közölte na iden ez az őserő hiányzik az enyémből az olyan vérszegény.
De azt is el kell mondani az enyém iszik 8 litert (sikerült összehangolni)
A tesómé meg 5.7 et.
Ez van, de nekem nem kell 3 asba váltanom ha előzni akarok.
Renault power
-
tomcsi23
veterán
(#7626) Agostino: a listára még nyugodtan felveheted a Champion-t is. Nem tudom, hogy a jobb oldali nem hajlított-e, mert ilyet nem nagyon kapsz (max konkrétan a típushoz keresve). Lehet, hogy az egyenes is elfér, vagy kicsit hajlítasz rajta, azt oké.
(#7630) gamerkiller: ahogy VR6-fan is mondta, nem nézi le senki a másik autóját. Csupán az az "érdekes", amikor valaki egy 1,2-1,3-as alapgépre pakol peres 225-ös gumit, iszonyat nagy felnivel, kályhacső kipuffal. Biztos elkaparja a gyári méretet 3-asban is.
Amúgy a pók hány pacit dobott rá?(#7631) VR6-Fan: látom, visszatérő, szeretett téma.
Amúgy nagypapi 1,4-es fábiája is egész "fickós" volt, 4 személlyel is hozta a 180-at. Csak megállni nem nagyon akart....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
no azért az ~2l körüli feltöltös(150-200le) motorok megbirkóznak egy relatív hosszú váltóval is.
a váltó még nem is annyira fontos ha bírja a strapát, mint a hajtás hogy kanyarokba ott legyen az úton vagy gáz adásra ne törjön ki.
amúgy az én véleményem az hogy szívó 1,6 100le ~1000kg az teljesen autózható kategória nem zabálja le a fejed és ha kell halad is.
én jót szoktam mosolyogni azokon akik azon verik a nyálukat hogy hú most ez a gyártó+2le-t préselt ki az 1,3-as motorjából és már majdnem 1,3 le
vegyük egy ilyen motorú 1200kg-s mai viszonylatban vett kis kocsit tegyük mellé a golf 3-at 2,0l 115le súlyba kb az ,élből megeszi bármilyen helyzetben, fogyasztásban meg közel azonos vagy egy jó sofőrrel kevesebb mert ott nyugotan elváltogathatsz 2000-nél ha akarsz.
és nem ~100 papír lovad van, hanem ahogy mondod "ős erő"jó de neked azért eszik sokat mert karbis és pontatlan a befecskendezés egy Digifant2-es befecsis motor 1,8-as 107le és kb 1literrel kevesebbet zabálna mint most a Tied.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rootkiller
őstag
válasz tomcsi23 #7637 üzenetére
Hát igen, lehet hogy megy, de a megállás problem. Nah ezért vannak az Ibizán 280as fékek a 150le-hez, az már szépen fog. Ha úgy vesszük megér ennyi plusz biztonságot az a 2.0-ból eredő kis többlet fogyasztás (meg a GTi logo is megéri a többletfogyasztást ).
Artengo TR 990 Pro
-
m3tr0
senior tag
-
tomcsi23
veterán
válasz rootkiller #7639 üzenetére
Azért nincsen az ibizán se komolyabb fék, csak a sportváltozaton. Ne általánosítsuk a dolgot.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz DeadMeat #7642 üzenetére
hát még jó múltkor mentem 80km-t 50-50 (város-ország út).
oda felé kb 35km az ország út 1-1 faluval tarkítva (ott term. óra szerint 60-al), de az ország úton nagy részt csak 3.-ba 100-1600 közt, kb nekem ott nyeltbe 6-6,5 litert, pedig csak foscsi 1,8 16véé
de hál isten a befecskendezésbe csak annyira szól bele az elektronika hogy látom az üzem anyag szintjelzőn hogy elég gyors tempóba halad a mutató lefelé
na mindegy, mindegyiknek meg van a maga értéke
amúgy meg vegyesben 8,5. ország úton 6,5-7l (persze ésszel..)
tomcsi: viszont a DeadMeat korabeli konszer kocsikon már 1,4-től elég "fasza" fék járt, azt azért meg kell hagyni. édes apám 1,6-os toledoján (99-00) is nagyon jó fék van
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
válasz VR6-Fan #7644 üzenetére
Ja, még a váltó témához: Lehet rövid, gyorsulós, meg gyors, nagy végsebességes is, ha mondjuk hozzátesznek még egy fokozatot.
Ja, a fábiáknál is volt már (és asszem nem csak a 100 lovasnál), hogy hátul is tárcsafék. Na, az már elegendő lehetett a kasztnihoz. Viszont, ez az 1.4-es (72? paci), 160-ról alig akart megállni. Nyomtam, de csak nyúlt. Pedig előtte nem volt meleg, egyszeri fékezés.
Fogyi? Hát vidéken 7-7,5 normál módban, haladósan 8 körül megáll. Városban 9-10 körül vegyes használatban.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz tomcsi23 #7645 üzenetére
tehát ha a várost a kecod körül érted akkor 1-2-3 padló lámpa váltásnál
nekem a golffal eddig egyszer kellett egy baromi nagyot fékeznem 5 személy/140-150/
padlóig nyomot fék 80-nál felsírt a gumi, igaz hogy a tárcsa kuka lett, de 8m hiján vissza is tudod sorolni az a köcsög fiátos.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen